Informacja

  Miejsko-Gminna Komisja
Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
w Koronowie

działa w oparciu o przepisy ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (Dz. U. z 2018 r. poz. 2137 ze zm.).

  Dodatkowo Burmistrz Koronowa powołał pełnomocnika Burmistrza ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w celu realizacji programu prowadzenia działań związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych. Pełnomocnik sprawuje bezpośrednią opiekę nad realizacją gminnego programu, nadzoruje merytorycznie realizację poszczególnych przedsięwzięć programu i formalną prawidłowość wydatkowania środków przeznaczonych na realizację zadań z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.

Pełnomocnik Burmistrza Koronowa do spraw rozwiązywania problemów alkoholowych:
  • Żaneta Zenel
Posiedzenia Komisji odbywają się:
  • pierwszy i trzeci czwartek miesiąca, od godz. 15.30
w Urzędzie Miejskim w Koronowie, przy ul. Pomianowskiego 1 pokój nr: 22 i 21.
Nr telefonu komisji - (52) 382-64-82

Komisja działa w następującym składzie:
  1. Pani Sylwia Klonowska - Przewodnicząca Komisji
  2. Pani Adela Rojek - Wiceprzewodnicząca Komisji
  3. Pani Maria Skoczyńska-Grygier - Członek Komisji
  4. Pani Żaneta Zenel - Członek Komisji
  5. Pani Katarzyna Szulta-Romaniuk - Członek Komisji
  6. Pani Halina Markiewicz - Członek Komisji
  7. Pani Dorota Popa - Członek Komisji
  8. Pan Ryszard Chrzanowski - Członek Komisji
  9. Pan Wojciech Skoczek - Członek Komisji

metryczka


Wytworzył: Adela Rojek (25 sierpnia 2016)
Opublikował: Krzysztof Wiaterski (13 września 2016, 06:30:00)
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koronowie

Ostatnia zmiana: Michał Szałkowski (17 lipca 2020, 14:56:40)
Zmieniono: Zmiana składu komisji

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3131