zamówienie na:

1. Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów, które to placówki nie są wyposażone w stołówki. Od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od nauki w szkole, na terenie Gminy Koronowo 2. Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków jednodaniowych dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Koronowo. Od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt przypadających w te dni

zamawiający: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: OA.251.3.2016
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 20 grudnia 2016  09:00
wynik postępowania: dodano poniżej 




Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

http://www.bip.koronowo.pl, mgops.koronowo.pl

Ogłoszenie nr 364912 - 2016 z dnia 2016-12-12 r.
1. Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów,
które to placówki nie są wyposażone w stołówki. Od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od nauki w szkole,
na terenie Gminy Koronowo
2. Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków jednodaniowych dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Koronowo.
Od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt przypadających w te dni
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność,
lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie,
obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa
w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne
oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie, krajowy numer identyfikacyjny 9122124000000, ul. Pomianowskiego  1,
86-010   Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 822 283, e-mail mgopskor@poczta.onet.pl, faks 523 821 656. 
Adres strony internetowej (URL): www.mgops.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania 
z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim 
zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, 
czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie 
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak 
www.bip.koronowo.pl, mgops.koronowo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie 
adres 
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak 
Inny sposób: 
poczta tradycyjna, przesyłka kurierska, osobiście
Adres: 
Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie, ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 14 (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów 
szkół podstawowych i gimnazjów, które to placówki nie są wyposażone w stołówki. Od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od nauki w szkole, 
na terenie Gminy Koronowo 
2. Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków jednodaniowych dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Koronowo. Od poniedziałku do piątku 
z wyłączeniem świąt przypadających w te dni
Numer referencyjny: OA.251.3.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: 
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) 
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa 
a) przygotowywania i dostarczania gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów z Gminy Koronowo, które to placówki 
nie są wyposażone w stołówki, w miejscowościach: - Buszkowo, - Wierzchucin Królewski, - Sitowiec, - Witoldowo, - Wtelno, - Mąkowarsko, - Koronowo w dni 
od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od nauki w szkole wraz z dowozem własnym transportem w jednorazowych naczyniach przeznaczonych 
do przechowywania żywności (atestowanych) oraz jednorazowymi sztućcami. 
b) przygotowywania i dostarczania gorących posiłków jednodaniowych dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Koronowo w miejscowościach: Buszkowo, Byszewo, 
Bytkowice, Dziedzinek, Glinki, Gogolin, Gogolinek, Gościeradz, Huta, Krąpiewo, Lucim, Łąsko Małe, Łąsko Wielkie, Mąkowarsko, Morzewiec, Nowy Dwór, Nowy Jasiniec, 
Okole, Osiek, Popielewo, Salno, Samociążek, Sitowiec, Skarbiewo, Stary Dwór, Stary Jasiniec, Tryszczyn, Wierzchucin Królewski, Więzowno, Wilcze, Wiskitno, Witoldowo, 
Wtelno, Stopka i Koronowo w dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt przypadających w te dni wraz z dowozem własnym transportem w jednorazowych 
naczyniach przeznaczonych do przechowywania żywności (atestowanych) oraz jednorazowymi sztućcami. Osoby uprawnione będą odbierać posiłki bezpośrednio od 
wykonawcy w wyżej wymienionych miejscowościach przy świetlicach wiejskich, a w miejscowościach gdzie nie ma świetlic wiejskich - przy sklepie, natomiast w Koronowie 
we własnym lub najmowanym, lub dzierżawionym przez Wykonawcę lokalu, z możliwością spożycia posiłku na miejscu, o określonej godzinie. 
2. Szacunkowa ilość posiłków wynosi: 
a) dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów z Gminy Koronowo, które to placówki nie są wyposażone w stołówki 150 dziennie we wszystkie dni nauki szkolnej od 2.01.2017 
do 31.12.2017 r. przyjmuje się 156 dni; łącznie 23.400 posiłków. 
b) dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Koronowo 80 dziennie w dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt przypadających w te dni od 2.01.2017 do 31.12.2017 r. 
przyjmuje się 252 dni; łącznie 20.160 posiłków. 
3. Zamawiający korzystając z prawa opcji przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy ilości wydanych posiłków określona w Rozdziale II pkt 3 może ulec zmianie, tj. zmniejszeniu 
lub zwiększeniu maksymalnie o 40 % szacunkowej ilości posiłków. Powyższe wynikać będzie ze zmiany liczby osób kwalifikujących się do uzyskania tego rodzaju pomocy społecznej. 
4. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, o której mowa w pkt 4, ( nastąpi zwiększenie lub zwiększenie o 40%). Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę 
odszkodowania, z tytułu niezrealizowanej części zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania zamówienia. 
5. Dostarczane posiłki muszą być urozmaicone, nie mogą się powtarzać w ciągu dwóch kolejnych tygodni. 
6. Posiłki, sposób ich przygotowania oraz transportu powinien odbywać się z zachowaniem odpowiednich warunków higieniczno - sanitarnych w zakresie personelu i warunków produkcji 
oraz spełniać warunki określone w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015r. poz. 594 ze zm.) 
oraz w przepisach wykonawczych. Wykonawca weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie. 
7. Posiłki przygotowane przez Wykonawcę pod względem technologii wykonania i jakości, spełniać muszą normy określone przez Instytut Żywności i Żywienia Dzieci i Młodzieży oraz muszą 
być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom młodzieży w jednostkach systemu oraz wymagań, 
jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2015r. poz. 1256) 
8. Posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, muszą być zróżnicowane, sporządzone z pełnowartościowych, posiadających aktualne terminy ważności 
artykułów spożywczych. 
9. Posiłek każdego dnia w tygodniu powinien być inny (stosowanie do 10 dniowego jadłospisu) i składać się z: 
a) dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów z Gminy Koronowo, które to placówki nie są wyposażone w stołówki - 2 x w tygodniu (poniedziałek, środa) z zupy z wkładką (jedna porcja w ilości 350 ml, 
wkładka mięsna 80 gramów-w całości, 2 kromki świeżego chleba lub bułka), - 2 x w tygodniu (wtorek, czwartek) danie mięsne: - mięso - 100 g - ziemniaki - 200 g - surówka lub gotowane warzywa - 100 g 
- 1 x w tygodniu (piątek) pierogi, naleśniki z serem, krokiety, kopytka (400 gramów) lub danie rybne (ziemniaki 200g, ryba 100g, surówka lub gotowane warzywa 100 g.) 
b) dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Koronowo - 2 x w tygodniu (poniedziałek, środa) z zupy z wkładką (jedna porcja w ilości 500 ml, wkładka mięsna 100 gramów-w całości, 2 kromki świeżego 
chleba lub bułka), - 2 x w tygodniu (wtorek, czwartek) danie mięsne: - mięso - 150 g - ziemniaki - 300 g - surówka lub gotowane warzywa - 100 g - sos – 50 g - 1 x w tygodniu (piątek) pierogi, naleśniki z serem, 
krokiety, kopytka (450 gramów) lub danie rybne (ziemniaki 300g, ryba 150g, surówka lub gotowane warzywa 100 g.) Posiłki muszą być gorące (o temperaturze nie niższej niż: zupy 75 st. C, drugie danie 63 st C 
gotowe do spożycia po ich dostarczeniu. 
10. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym środkiem transportu przystosowanym do przewożenia posiłków, w specjalistycznych termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz 
jakości przewożonych potraw. 
11. Wykonawca będzie ponosił koszty załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłków oraz koszty i odpowiedzialność za czystość używanych termosów. 
12. Posiłki muszą być dostarczone do szkół w godzinach 10:00 – 12:00, a dla pozostałych osób zamieszkałych na terenie gminy Koronowo w godzinach 11:00 – 13:00 
13. Pomieszczenia i podawanie (wydanie) posiłków dla dzieci zapewniają szkoły natomiast dorośli odbierać będą w wyznaczonych miejscach tj. przy świetlicach wiejskich, a w miejscowościach gdzie nie ma świetlic 
wiejskich - przy sklepie, natomiast w Koronowie we własnym lub najmowanym, lub dzierżawionym przez Wykonawcę lokalu. Z możliwością spożycia posiłku na miejscu. W przypadku dożywiania dzieci w okresie 
wolnym od nauki szkolnej posiłki na wsiach dostarczane będą przy świetlicach wiejskich, a w miejscowościach gdzie nie ma świetlic wiejskich - przy sklepie, natomiast w Koronowie we własnym lub najmowanym, 
lub dzierżawionym przez Wykonawcę lokalu. Z możliwością spożycia posiłku na miejscu. 
14. Wykonawca zapewni: 
1) naczynia jednorazowego użytku (do dań mięsnych trójdzielne) oraz sztućce, które będą wkalkulowane w koszty posiłków (naczynia jednorazowego użytku winny spełniać wymagania ustawy o materiałach i 
wyrobach przeznaczonych do kontaktu z żywnością z dnia 06.09.2001r. (Dz. U. Nr 128, poz. 1408 ze zm.), 
15. Informacje o dodatkowych dniach wolnych od nauki szkolnej lub o zmianach w liczbie dostarczanych posiłków dyrektorzy poszczególnych szkół lub osoby przez nich upoważnione, przekażą Wykonawcy 
co najmniej z 3 dniowym wyprzedzeniem. 
16. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni żywieniowych i dostarczany do szkół i Zamawiającego z 3 dniowym wyprzedzeniem. 
17. Zamawiający dopuszcza możliwość dożywiania uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w okresie wolnym od nauki w szkole w zależności od zgłaszanych potrzeb. 
18. Wykonawca przestrzegać będzie przepisy dotyczące informowania konsumentów o substancjach lub produktach powodujących alergie lub reakcje nietolerancji, 
czyli o potocznie zwanych „alergenach” zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 1169/2011 Z DNIA 25 PAŹDZIERNIKA 2011 R. 
W SPRAWIE PRZEKAZYWANIA KONSUMENTOM INFORMACJI NA TEMAT ŻYWNOŚCI.
II.5) Główny kod CPV: 55321000-6
Dodatkowe kody CPV:55322000-3, 55520000-1, 55320000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 02/01/2017 data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy PZP; 
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 
- Posiada zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie przez Wykonawcę działalności w lokalu, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, w zakresie: 
produkcja posiłków od surowca do gotowej potrawy. 
b) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 
- Posiada prawo do dysponowania lokalem gastronomicznym, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, na czas trwania zamówienia. 
- Posiada środek transportu do przewozu posiłków, na który Wykonawca posiada zezwolenie Państwowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu 
do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia. 
- Posiada doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, 
że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 
1 usługę na przygotowywanie i dostarczanie gorących dwudaniowych posiłków dla 100 osób przez okres co najmniej 6 miesięcy. - Na dzień podpisania umowy posiadać 
będzie własny lub najmowany, lub dzierżawiony lokal w miejscowości Koronowo, gdzie osoby uprawnione będą mogły pobierać posiłek z możliwością spożycia tego posiłku na miejscu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: - Posiada zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie przez 
Wykonawcę działalności w lokalu, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, w zakresie: produkcja posiłków od surowca do gotowej potrawy.
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 
- Posiada prawo do dysponowania lokalem gastronomicznym, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, na czas trwania zamówienia. 
- Posiada środek transportu do przewozu posiłków, na który Wykonawca posiada zezwolenie Państwowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu 
środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia. 
- Posiada doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. Zamawiający uzna warunek za spełniony 
jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności 
jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę na przygotowywanie i dostarczanie gorących dwudaniowych posiłków dla 100 osób przez 
okres co najmniej 6 miesięcy. - Na dzień podpisania umowy posiadać będzie własny lub najmowany, lub dzierżawiony lokal w miejscowości Koronowo, 
gdzie osoby uprawnione będą mogły pobierać posiłek z możliwością spożycia tego posiłku na miejscu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie 
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, 
ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE 
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE 
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- zezwolenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie przez Wykonawcę działalności w lokalu, w którym 
będzie realizowany przedmiot zamówienia, w zakresie: produkcja posiłków od surowca do gotowej potrawy; 
- zezwolenie Państwowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia; 
- dokument potwierdzający prawo do dysponowania przez Wykonawcę lokalem gastronomicznym, w którym będzie realizowany przedmiot 
zamówienia, na czas trwania zamówienia (tytuł własności lub inny tytuł prawny do tego lokalu w postaci umowy najmu, dzierżawy lub użytkowania); 
- oświadczenie o posiadaniu środka transportu do przewozu posiłków, na który Wykonawca posiada zezwolenie Państwowego Inspektora Sanitarnego 
o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia – złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru 
zamieszczonego w pkt 3 Rozdziału III SIWZ. 
- oświadczenie – wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, na przygotowywanie i dostarczanie gorących dwudaniowych posiłków dla 100 osób przez okres co najmniej
6 miesięcy wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie - złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego 
w pkt 4 Rozdziału III SIWZ. 
- Oświadczenie Wykonawcy, że na dzień podpisania umowy będzie posiadać własny lub najmowany, lub dzierżawiony lokal w miejscowości Koronowo, 
gdzie osoby uprawnione będą mogły pobierać posiłek z możliwością spożycia tego posiłku na miejscu - złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru 
zamieszczonego w pkt 6 Rozdziału III SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE 
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
- Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże 
Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. 
- Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą 
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia zawarty jest w pkt 5 Rozdziału III SIWZ 
- W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być złożone wraz z ofertą 
i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być 
poświadczone notarialnie. 
- Zobowiązanie innych podmiotów o oddaniu wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca powołuje się na takie zasoby.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
nie 
Informacje dodatkowe: 
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców: 
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: 
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
nie 
Informacje dodatkowe: 
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
nie 
Informacje dodatkowe: 
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
nie 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena oferty60
doświadczenie wykonawcy40
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
nie 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 
Informacje dodatkowe 
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 
Wstępny harmonogram postępowania: 
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 
Informacje dodatkowe: 
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
nie 
Informacje dodatkowe: 
IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
Informacje dodatkowe: 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 20/12/2016, godzina: 9:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
nie 
Wskazać powody: 
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Formularz cenowy wraz z załącznikami w formacie Open Document (25kB) plik

Informacja z otwarcia ofert

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o szacunkowej

wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych

z dnia 29 stycznia 2004 roku (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) na:

  1. Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów, które to placówki
    nie są wyposażone w stołówki. Od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od nauki w szkole, na terenie Gminy Koronowo

  2. Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków jednodaniowych dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Koronowo. Od poniedziałku
    do piątku z wyłączeniem świąt przypadających w te dni. Znak postępowania: OA.251.3.2016.

Informacja z otwarcia ofert (767kB) pdf

Informacja

Zamawiający zawiadamia, że w Informacji z otwarcia ofert w postępowaniu nr OA.251.3.2016 z dnia 20.12.2017 r. wystąpiła pomyłka w rubryce

„Termin wykonania zamówienia”. Informuję, że u każdego wykonawcy termin wykonania zamówienia to: 2.01.2017 – 31.12.2017r.

Informacja z otwarcia ofert - poprawiona (103kB) pdf

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (363kB) pdf

metryczka


Odpowiada za treść: Iwona Czechowska
Opublikował: Paweł Święcichowski (12 grudnia 2016, 18:09:11)

Ostatnia zmiana: Paweł Święcichowski (23 grudnia 2016, 13:23:57)
Zmieniono: dodano zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 606