zamówienie na:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM pn. Budowa studni głębinowej w Wiskitnie

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: IPP-ZP.271.10.2016
wartość: poniżej 5.186.000 euro
termin składania ofert: 9 sierpnia 2016  09:00
wynik postępowania: zamieszczono w zakładce Rozstrzygnięcia przetargów 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
pn.
Budowa studni głębinowej w Wiskitnie

Numer ogłoszenia w BZP 148111 - 2016; data zamieszczenia: 21.07.2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo,
woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa studni głębinowej w Wiskitnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa studni głębinowej w Wiskitnie.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie otworu wiertniczego nr 3 ujmującego wodę podziemną z utworów czwartorzędowych. W tym:
1) montaż wiertnicy,
2) wiercenie otworu metodą mechaniczno-obrotową z lewym obiegiem płuczki wodno-polimerowej do głębokości 90,0 m. Rury konduktorowi Ø 610 doprowadzić do głębokości
ca 20,0 m, dalsze wiercenie na boso do głębokości ca 90,0 m,
3) opuszczenie filtra na głębokość końcową otworu, tj. ca 90,0 m, wykonaniem obsypki
do 75,0 m, opuszczenie rurki piezometrycznej, dalsze obsypywanie filtra do głębokości
ca 45,0 m oraz wypełnienie mleczkiem iłowym do 20,0 m,
4)pompowanie oczyszczające i próbne wraz z pomiarami stabilizacji zwierciadeł wody
i chlorowaniem otworu,
5) wydobycie kolumny konduktorowej 610 mm wraz z wypełnieniem mleczkiem iłowym
i compactonitem wolnej przestrzeni pomiędzy rurą nadfiltrową i ociosem otworu,
6) demontaż wiertnicy i rekultywacja terenu,
7) pomiar geodezyjny - inwentaryzacja powykonawcza,
8) badanie bakteriologiczne i fizyko-chemiczne wody z próbek pobranych przez akredytowane laboratorium,
9) montaż pompy głębinowej o mocy 22,0 kW wraz z instalacją tłoczną z rur stalowych nierdzewnych Dn 150 łączonych na szybkozłącza,
10) obudowa studni wierconej nr 3 typu Lange o wym. 1,56 x 1,25 m wraz z wyposażeniem zgodnie z projektem
11) opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej opracowanej zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 maja 2014 r. w formie dodatku do dokumentacji hydrogeologicznej w 4 egzemplarzach w wersji drukowanej i w formie elektronicznej. Dokumentacja podlega zatwierdzeniu przez Marszałka Województwa Kujawsko-Pomorskiego w Toruniu.
12) opracowanie operatu wodno prawnego na pobór wód.
II.1.5) Zamawiający przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej
niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20-9.
II.1.7) Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
II.1.8) Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
II.2) TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2016 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
-   Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
-   Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: jedną studnię głębinową
o głębokości nie mniejszej niż 80,0 m.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
-   Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
-   Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje
lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy  z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2016 r. poz. 290 ze zm.)
do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z przedmiotowego zamówienia, tj.:
a) kierownik budowy - osoba uprawniona do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) 1 osoba posiadająca uprawnienia w zakresie hydrogeologii kat. IV lub V, zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu należy przedłożyć:
-   wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju
 i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty
oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-   wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-   oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-   aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-   aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
-   lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty:
opis produktów równoważnych - jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie
(w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 7 siwz).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta cenowa, zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
2. Odpowiednie pełnomocnictwa.
Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej - Rozdział III pkt 1 siwz.
3. Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
4. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- Cena – 95 %
- Okres rękojmi – 5 %
IV.2.2)  --
IV.3) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w przypadku :
1. Wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67
ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 - tekst jednolity ze zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy;
2. Wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia uzupełniającego w rozumieniu
art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania umowy;
3. Zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy
w dotychczasowym kształcie,
4. Wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych,
5. Wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowanymi instalacjami sieci i budowli podziemnych,
6. Wystąpienia znalezisk skutkujących koniecznością wstrzymania robót,
7. Wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia o zamówieniu o okres niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia.
8. Wprowadzenia robót zamiennych,
9. Zmiany osoby wskazanej w wykazie stanowiącym załącznik do oferty oraz do umowy, jeżeli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można
było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane
przez Wykonawcę spełniać będą warunki określone w rozdziale V pkt 3 ppkt 3) siwz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Koronowie ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
                                                                             
                                                                               Z-CA BURMISTRZA
                                                                               Bolesław Grygorewicz

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (3441kB) pdf
Załączniki do SIWZ 1-8 (9413kB) pdf
Dokumentacja projektowa, STWiOR, przedmiar robót (6368kB) pdf
Uzupełnienie do SIWZ i przedmiaru robót. (229kB) pdf
 

IPR-ZP.271.10.1.2016                                                                Koronowo 2016-07-26
 
                                                  MODYFIKACJA SIWZ

                        Na podstawie art. 38 ust. 4 i 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (dalej uPzp – tekst jednolity Dz.U. z 2015 r., poz. 2164) Zamawiający modyfikuje treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia(dalej SIWZ) oraz zmienia termin składania i otwarcia ofert.     
Zakres modyfikacji jest następujący:
- Rozdział V SIWZ, pkt 3 ppkt 3) Warunki udziału w postępowaniu oraz opis warunków
oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków. Wymagane dokumenty, otrzymuje brzmienie:
„3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował  1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie hydrogeologii kat. IV lub V, zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze.
- Pkt III.3.4) ogłoszenia o zamówieniu otrzymuje brzmienie:
„Pkt III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
-   Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje
lub będzie dysponował  1 osobą  posiadającą uprawnienia w zakresie hydrogeologii kat. IV lub V, zgodnie z ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

Zamawiający zmienia termin składania i otwarcia ofert. W związku z jw. Zapisy dotyczące terminu składania  i otwarcia ofert otrzymują brzmienie:
- w pkt IV.4.4. ogłoszenia o zamówieniu:
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016, godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 13 sekretariat.
- Rozdział I, pkt 15, ppkt 1 SIWZ otrzymuje brzmienie:
zewnętrzna koperta powinna być oznaczona w następujący sposób:
Gmina Koronowo Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 13, przetarg nieograniczony, „Budowa studni w Wiskitnie” oraz „nie otwierać przed  09.08.2016 r., godz. 09:30” - bez nazwy i pieczątki wykonawcy;
- Rozdział XI, pkt 1 SIWZ otrzymuje brzmienie:
Ofertę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 13 /sekretariat/  I piętro, w terminie do dnia 9 sierpnia 2016 r., do godz. 9:00.
- Rozdział XI, pkt 4 SIWZ otrzymuje brzmienie:
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 9 sierpnia 2016 r., o godz. 09:30 w siedzibie Zamawiającego – sala narad, I piętro. Otwarcie ofert jest jawne.
W pozostałym zakresie SIWZ pozostaje niezmieniona.
   
                                                                                 BURMISTRZ KORONOWA
                                                                                   Stanisław Gliszczyński
 
 


IPR-ZP.271.10.2.2016                                                                       Koronowo 2016-08-01
 
                                                                                                                                   
                                               WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ
 
 
           Na podstawie art. 38 ust. 1,2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej uPzp; tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), w związku
z nadesłanymi zapytaniami, dotyczącym prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne, udziela się poniższych odpowiedzi.

Pytanie 1:
Jak rozwiązane jest zasilanie pompy i jej sterowanie – czy doprowadzone są przewody, jeśli nie to kto ma to wykonać?
Odpowiedź:
Zasilanie pompy - szafa sterownicza dostarczana jest wraz z pompą, natomiast zasilanie należy doprowadzić od istniejącej instalacji elektrycznej przebiegającej przez działkę.
Należy to do Wykonawcy.
 
Pytanie 2 :
Jak rozwiązane jest zasilanie ogrzewania obudowy „LANGE” – czy doprowadzone są przewody, jeśli nie to kto ma to wykonać?
Odpowiedź:
Doprowadzenie zasilania od istniejącej instalacji na terenie działki. Leży to po stronie Wykonawcy.

Pytanie 3:
Jak rozumieć wykonanie poz. przedmiaru od 19.d3 do 23.d3 i czego dotyczy?
Odpowiedź:
Punkty 19 - 23 przedmiaru dotyczą fundamentu pod obudowę studni. Fundament zgodnie z częścią rysunkową projektu i wytycznymi producenta obudowy studni.
 
Pytanie 4:
W umowie w § 10 dwa razy występuje pkt 2, a brakuje 4?
Odpowiedź:
Błędna numeracja ustępów w § 10 stanowi omyłkę pisarską. Zostanie ona sprostowana przy podpisaniu umowy z Wykonawcą.
 
Pytanie 5:
Proponujemy zmianę § 10 pkt 2 umowy z zapisu:
„2. Zamawiający dopuszcza wystawienie 1 faktury częściowej do wysokości 50% wartości umowy i po wykonaniu odwiertu i zapuszczeniu filtra na końcową głębokość 90,0m”
na zapis:
„2. Zamawiający dopuszcza wystawienie 2 faktur częściowych. 1-sza faktura częściowa do wysokości 50% wartości umowy po wykonaniu odwiertu i zapuszczeniu filtra na końcową głębokość 90,0m a 2-ga faktura częściowa do wysokości 30% wartości umowy po wykonaniu obudowy „LANGE” i montażu pompy głębinowej.”
Uzasadnienie: koszty zamontowanych materiałów stanowią znaczną wartość wykonywanego zadania ze względy na zastosowane materiały.
Odpowiedź:
Zamawiający nie dokonuje zmiany zapisów § 10 pkt 2.
 
Pytanie 6 :
Proponujemy dodanie do § 15 kolejnego tj. pkt 3 w brzmieniu:
„3. Zamawiający zapłaci Wykonawcy kary umowne za:
1)   Za przekroczenie terminu płatności wynagrodzenia Wykonawcy wynikającej z faktury VAT
w wysokości 0,2% kwoty wynagrodzenia z zaległej faktury VAT za każdy dzień opóźnienia.
2)   Za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego w wysokości 20% kwoty wynagrodzenia umownego brutto.”
Uzasadnienie: dostosowanie obowiązków obu stron.
Odpowiedź:
Zamawiający nie dokonuje zmiany treści załącznika nr 7 do siwz – wzór umowy

            Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
                                                                         Burmistrz Koronowa
                                                                                                Stanisław Gliszczyński

metryczka


Odpowiada za treść: Elżbieta Szalska
Opublikował: Elżbieta Szalska (21 lipca 2016, 12:25:54)

Ostatnia zmiana: Maria Klapczyńska (1 września 2016, 07:55:34)
Zmieniono: dodano informację o rozstrzygnięciu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 930