zamówienie na:

Świadczenie usług pocztowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Postępowanie ofertowe
nr sprawy: ZP.2621.10.2016
wartość: poniżej 30 tys. euro
termin składania ofert: 27 lipca 2016  09:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




Przedmiotem oferty jest: świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedostarczonych dla potrzeb Zakładu oraz doręczanie i odbiór poczty z siedziby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie. Kod CPV: 64110000-0; 64112000-4
 
1. Przesyłki nadane przez Zamawiającego dostarczane będą do każdego miejsca w Polsce oraz do krajów, które zawarły umowy o współpracy z Wykonawcą.
2. Wykonawca będzie dostarczał przesyłki do siedziby Zamawiającego codziennie od poniedziałku do piątku pomiędzy godziną 7:00, a 9:00 i zostawiał je w Sekretariacie Zamawiającego (pokój nr 13). 3.Przesyłki będzie odbierała tylko osoba do tego upoważniona przez Zamawiającego.
4. Przesyłki przeznaczone do wysyłki odbierane będą przez Wykonawcę codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 14:00 – 15:00  w Sekretariacie Zamawiającego (pokój nr 13).
5. Odbioru przesyłek wychodzących dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia.
6. Zamawiający ma prawo zlecić usługę innemu operatorowi pocztowemu, a kosztami realizacji obciążyć Wykonawcę, jeżeli Wykonawca nie odbierze od Zamawiającego przesyłek pocztowych w wyznaczonym dniu i czasie.
7. Przesyłki muszą być nadane przez Wykonawcę w dniu ich odbioru od Zamawiającego                    z zastrzeżeniem, że w przypadku uzasadnionych zastrzeżeń w stosunku do już odebranych przesyłek (np. brak pełnego adresu) Wykonawca bez zbędnej zwłoki wyjaśnia je z Zamawiającym. Brak możliwości wyjaśnienia zastrzeżeń, o których mowa wyżej lub ich usunięcia w dniu odbioru przesyłek od Zamawiającego powoduje, iż nadanie przesyłek przez Wykonawcę nastąpi w dniu następnym lub po ich całkowitym usunięciu przez Zamawiającego.
8. Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego pokwitowane przez adresata potwierdzenia odbioru przesyłki niezwłocznie po doręczeniu przesyłki. W przypadku nieobecności adresata Wykonawca postępować będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2016 r., poz.23 ze zmianami) – rozdział 8 „Doręczenia” oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2015r. poz. 613)- rozdział 5 „Doręczenia”.
9. Wykonawca przekaże Zamawiającemu znaki służące do potwierdzenia opłat dotyczących usługi pocztowej i oznaczenia umożliwiające identyfikację umowy na podstawie której świadczone są usługi pocztowe.
10. Wykonawca dostarczy bezpłatnie Zamawiającemu druki zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych i zagranicznych (wg wymogów ustawy Prawo Pocztowe) wg zapotrzebowania Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia takiej potrzeby.
11. W przypadku niedoręczenia formularzy potwierdzenia odbioru w terminie 2 dni Zamawiający będzie nadawał przesyłki rejestrowane oznaczone jako „za potwierdzeniem odbioru” bez formularzy „zpo”, a obowiązek ich wypisania i dołączenia do przesyłki będzie spoczywał na Wykonawcy bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
12. Przesyłki rejestrowane nadawane będą na podstawie wykazu listów poleconych wg wzoru druku Zamawiającego – Załącznik nr 3.
13. Zamawiający sporządza dzienne zestawienie nadanych przesyłek listowych ekonomicznych w obrocie krajowym w dwóch egzemplarzach z przeznaczeniem dla Wykonawcy i Zamawiającego.
14. Zamawiający sporządza dzienne zestawienie nadanych przesyłek listowych priorytetowych w obrocie krajowym w dwóch egzemplarzach z przeznaczeniem dla Wykonawcy i Zamawiającego.
15. Zamawiający sporządza dzienne zestawienie nadanych przesyłek listowych w obrocie zagranicznym w dwóch egzemplarzach z przeznaczeniem dla Wykonawcy i Zamawiającego.
16. Wykazy, o których mowa w punktach: 11,12,13 Wykonawca potwierdzi stosowną pieczęcią i podpisem osoby upoważnionej.
17.Potwierdzenie nadania przesyłki rejestrowanej musi mieć moc dokumentu urzędowego.
18. Zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawca może umożliwić Zamawiającemu w terminie realizacji przedmiotu umowy śledzenie przez Internet rejestrowanych przesyłek listowych w obrocie krajowym poprzez stronę internetową.
19. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu wszelkich informacji, dotyczących oznaczeń przesyłek rejestrowanych i priorytetowych. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenia numerem na dziennym zestawieniu nadanych przesyłek listowych dostarczonym przez Zamawiającego każdej przesyłki rejestrowanej tak, by Zamawiający mógł ja bezproblemowo zareklamować lub śledzić jej obieg w Internecie.
20. Za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy. Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktycznie nadane  lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub dokumentów oddawczych dokumentujących zwrot przesyłek, kiedy możliwość dostarczania została wyczerpana.
21. Do rozliczeń  z wykonawcą przyjęte będą ceny z formularza cenowego – załącznik nr 1
22. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek wykonywane będzie zgodnie z przepisami w szczególności: Ustawie Prawo Pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529), Międzynarodowymi przepisami pocztowymi: Ósmym Protokołem dodatkowym do Konstytucji Światowego Związku Pocztowego, Pierwszym Protokołem dodatkowym do Regulaminu Generalnego Światowego związku Pocztowego wraz z załącznikiem – Regulaminem Wewnętrznym Światowego Kongresu Pocztowego oraz Porozumienie dotyczące pocztowych usług płatniczych, umową międzynarodową ogłoszoną w dniu 18 grudnia 2014; Regulaminem Generalnym Światowego Związku Pocztowego wraz z załącznikami – Regulaminem Wewnętrznym Kongresu, Światowa Konwencja Pocztowa wraz z Protokołem Końcowym, Porozumieniem dotyczącym pocztowych usług płatniczych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1522); Regulaminem Porozumienia dotyczącego pocztowych  usług płatniczych, Regulaminem poczty listowej i Regulaminem dotyczącym paczek pocztowych (M.P. z 2015 r., poz.46).
23. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował zamówienie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
24. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
 1) Cena (c) – 75%
Sposób przyznawania punktów za kryterium cena :
C= (cena najniższa)/(cena oferty ocenianej)  x 100 pkt x znaczenie kryterium 75 %
Wartość punktowa za kryterium „cena” będzie liczona do dwóch miejsc po przecinku.
 2) Możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek pocztowych w obrocie krajowym (s) – 5 pkt
Sposób przyznawania punktów za kryterium możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek pocztowych w obrocie krajowym:
5 pkt – za oferowanie możliwości śledzenia przesyłek pocztowych w obrocie krajowym
0 pkt – za brak możliwości śledzenia przesyłek pocztowych w obrocie krajowym
 3) Procentowy udział osób, które przy realizacji niniejszego zamówienia będą działać jako zatrudnione na podstawie umowy o pracę – 20%
Podstawą oceny będzie przedstawiony przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, procentowy udział osób, które przy realizacji niniejszego zamówienia będą działać jako zatrudnione na podstawie umowy o pracę tzn. procentowy udział osób, które spośród ogółu zaangażowanych po stronie  Wykonawcy na terenie Polski do realizacji usług składających się na przedmiot zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w wymiarze min. 3/4 etatu na osobę według stanu na 30.06.2016 r.
Z Formularza ofertowego musi jasno wynikać jaki jest procentowy udział osób zatrudnionych u Wykonawcy. Jeśli Wykonawca wpisze procentowy udział osób, które przy realizacji niniejszego zamówienia będą działać jako zatrudnione na podstawie umowy o pracę jako zakres, Zamawiający uzna jako zdeklarowany procentowy udział osób najmniejszy w podanym zakresie.
Sposób obliczania punktów za kryterium procentowy udział osób, które przy realizacji niniejszego zamówienia będą działać jako zatrudnione na podstawie umowy o pracę.

Z= SP x 0,2

gdzie  SP to liczba punktów wynikająca z poniższego zestawienia

Wskazany przez Wykonawcę procentowy udział osób, które przy realizacji niniejszego zamówienia będą działać jako zatrudnione na podstawie umowy o pracę tzn. procentowy udział osób, które spośród ogółu zaangażowanych po stronie  Wykonawcy na terenie Polski do realizacji usług składających się na przedmiot zamówienia są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w wymiarze min. 3/4 etatu na osobę według stanu na 30.06.2016 r.
Ilość punktów
1. do 20% - 0 pkt.
2. 20 > 40 % - 30 pkt.
3. 40 > 60% - 60 pkt.
4. 60 > 90 % - 80 pkt.
5. powyżej 90 % - 100 pkt.

 Za najkorzystniejszą ofertę (N) zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych wyżej kryteriów wg poniższego wzoru:
N= C+S+Z
N - oferta najkorzystniejsza
C - liczba przyznanych punktów w kryterium cena
S - liczba przyznanych punktów w kryterium możliwość śledzenia przez Internet rejestrowanych przesyłek pocztowych w obrocie krajowym
Z - liczba przyznanych punktów w kryterium procentowy udział osób, które przy realizacji niniejszego zamówienia będą działać jako zatrudnione na podstawie umowy o pracę, według stanu na 30.06.2016 r.  
26. Osoby uprawnione do kontaktów: kontaktów: - w sprawach proceduralnych - Angelika Gordon-Wolfram, Joanna Kempczyńska tel. 52 58-60-414
27. Ofertę należy umieścić w kopercie z napisem: „ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KORONOWIE” Termin składania ofert upływa 27.07.2016 r. o godz. 09.00. Otwarcie ofert nastąpi 27.07.2016 r. o godz. 09.15 w pok. nr 6.
28. Oferty należy dostarczyć lub wysłać za pośrednictwem poczty do sekretariatu Zamawiającego,
ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo.
29 Oferta powinna zawierać:
- wydruk z właściwego rejestru  lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
- formularz ofertowy - załącznik nr 1
- projekt umowy zaparafowany - załącznik nr 2
- zaświadczenie Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub wydruk Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z którego będzie wynikać posiadanie przewidzianego prawem wpisu do rejestru operatorów pocztowych.
30. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą zostanie podpisana umowa - Załącznik nr 2
31. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w formularzu cenowym oferty (załącznik nr 1) mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania ilości wskazanych w formularzu cenowym oferty. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od ich potrzeb, jednak za kwotę nie większą niż maksymalna wartość umowy brutto (wartość finansowania zamówienia), na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy.
32. W przypadku nadania przez Zamawiającego przesyłek niewyszczególnionych w formularzu cenowym oraz w przypadku zwrotu przesyłek rejestrowanych niedoręczonych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy podstawą rozliczeń będą ceny z aktualnego Cennika wyłonionego Wykonawcy, umieszczonego na stronie internetowej Wykonawcy w dniu nadania takich przesyłek.
33. Cena przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w trakcie realizacji jedynie w przypadku:
- zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki VAT lub zmiany obowiązku podatkowego Wykonawcy, odpowiednio do zmienionych stawek,
- zmiany cennika za usługi świadczone przez Wykonawcę w trybie przewidzianym przepisami ustawy Prawo pocztowe;
34.Warunki płatności - 14 dni licząc od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego.


Zatwierdził:
p.o. Dyrektor ZGKiM
Adam Kęskrawiec
druki do pobrania (346kB) pdf

      Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie, działając, jako Zamawiający w zapytaniu ofertowym na Świadczenie usług pocztowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie informuje, iż dnia 18 lipca  2016  roku wpłynęły pytania dotyczące ww. postępowania. Poniżej przedstawiamy treść pytań wraz z odpowiedziami.
Pytanie nr 1:
Zamawiający w pkt. 11 Zaproszenia oraz § 1ust.12 Istotnych Postanowień Umowy zapisał „W przypadku niedoręczenia formularzy potwierdzenia odbioru w terminie 2 dni Zamawiający będzie nadawał przesyłki rejestrowane oznaczone jako „za potwierdzeniem odbioru” bez formularzy „zpo”, a obowiązek ich wypisania i dołączenia do przesyłki będzie spoczywał na Wykonawcy bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.”, wykonawca wnosi o wykreślenie tego zapisu lub zmianę terminu dostarczenia druków potwierdzeń odbioru na 7 dni, co wymagałoby również zmiany  pkt 10 Zaproszenia i ust. 11 w §1 Istotnych Postanowień Umowy.  Dalej należy wskazać, iż  Wykonawca może dostarczać Zamawiającemu jedynie druki zwrotnego potwierdzenia odbioru stosowane u Wykonawcy a dotyczące przesyłek rejestrowanych nadawanych wyłącznie na zasadach wynikających z ustawy Prawo pocztowe.  Natomiast jak wynika z pkt 8 SIWZ  oraz § 1  ust. 9 Istotnych Postanowień Umowy Zamawiający będzie   nadawał przesyłki , które mają być doręczane w trybie przewidzianym w Kodeksie postępowania administracyjnego  oraz Ordynacji podatkowej, a takim wypadku Wykonawca nie posiada zwrotnego potwierdzenia odbioru odpowiadającego treści tych przepisów, natomiast zastosowanie, przez Zamawiającego zwrotnych potwierdzeń odbioru stosowanych do „zwykłych„ usług pocztowych Wykonawcy  do doręczeń w tym postępowaniu, spowoduje iż Zamawiający nie będzie dysponował prawidłowym zwrotnym potwierdzeniem odbioru w szczególności co do doręczeń zastępczych. W tych okolicznościach powołane wyżej postanowienia wymagają również doprecyzowania poprzez wyłączenie zwrotnych potwierdzeń odbioru dla przesyłek nadawanych przez Zamawiającego w trybie K.p.a. czy Ordynacji podatkowej, które musi posiadać Zamawiający i których nie może dostarczać Wykonawca.
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Wykonawca wyraża zgodę na zmianę terminu dostarczania druków potwierdzeń odbioru na 7 dni, zmieniając jednocześnie pkt. 11 zaproszenia oraz ust. 11 oraz 12 w §1 Istotnych Postanowień Umowy, które otrzymują brzmienie: „11. Wykonawca dostarczy bezpłatnie Zamawiającemu druki zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek krajowych i zagranicznych (wg wymogów ustawy Prawo Pocztowe) wg zapotrzebowania Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od zgłoszenia takiej potrzeby.
12. W przypadku niedoręczenia formularzy potwierdzenia odbioru w terminie 7 dni Zamawiający będzie nadawał przesyłki rejestrowane oznaczone jako „za potwierdzeniem odbioru” bez formularzy „zpo”, a obowiązek ich wypisania i dołączenia do przesyłki będzie spoczywał na Wykonawcy bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.”
Ponadto Zamawiający doprecyzowuje, iż druki zwrotnych potwierdzeń odbioru, które Wykonawca ma obowiązek dostarczać Zamawiającemu, po wcześniejszym zgłoszeniu takiego zapotrzebowania dotyczą druków przesyłek rejestrowanych nadawanych wyłącznie na zasadach wynikających z ustawy Prawo Pocztowe. Pozostałe druki będą w posiadaniu Zamawiającego.

Pytanie nr 2:
Tak jak wskazano wyżej Zamawiający ma zamiar nadawać przesyłki doręczane w trybie K.p.a i w trybie Ordynacji podatkowej, które przewidują różne sposoby  doręczania.    W związku z tym Wykonawca prosi   o wskazanie w jaki sposób będzie Zamawiający oznaczał te przesyłki, aby jednoznaczne dla doręczającego było w jakim trybie ma przesyłkę doręczyć. Brak właściwego oznaczenia może spowodować nieprawidłowości  w doręczeniu tych przesyłek. Wykonawca wskazuje, iż winno być to oznaczenie wyraźne,  jednoznaczne i widoczne bowiem, doręczający nie podstaw do oceny w jakim trybie Zamawiający zamierzał nadać przesyłkę rejestrowaną. Ponadto wskazany przez Zamawiającego tryb oznaczania przesyłek w tych postępowaniach w ocenie Wykonawcy powinien zostać określony w postanowieniach umowy. Wykonawca sugeruje wprowadzenie na stronie adresowej przesyłki rejestrowanej  napis/nadruk „Doręczyć w trybie K.p.a.” ,” Doręczyć w trybie Ordynacji podatkowej” .     
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Zamawiający przesyłki mające być doręczane w trybie K.p.a. będzie oznaczał przez dołączenie druku zwrotnego potwierdzenia odbioru kpa 5, a w przypadku wysyłania przesyłki rejestrowanej, doręczanej w trybie Ordynacji Podatkowej Zamawiający wprowadzi na stronie adresowej stosowną adnotację „Doręczyć w trybie Ordynacji Podatkowej”.

Pytanie nr 3:
Zamawiający w pkt. 24 Zaproszenia zapisał „ (…)Podstawą oceny będzie przedstawiony przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, procentowy udział osób, które przy realizacji niniejszego zamówienia będą działać jako zatrudnione na podstawie umowy o pracę tzn. procentowy udział osób, które spośród ogółu zaangażowanych po stronie  Wykonawcy na terenie Polski do realizacji usług składających się na przedmiot zamówienia  są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w wymiarze min. ? etatu na osobę według stanu na 30.06.2016 r. (…)”. Wykonawca wnosi o zmianę daty na 31.05.2016 w związku z brakiem możliwości ustalenia stanu zatrudnienia na dzień 30.06.2016 r.
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Zamawiający wyraża zgodę na zmianę daty z 30.06.2016 r. na 31.05.2016 r.

Pytanie nr 4:
Zamawiający w pkt 3 Zaproszenia i w  § 1 pkt 4 Istotnych Postanowień Umowy zawarł zapis „Wykonawca   będzie dostarczał przesyłki do siedziby Zamawiającego codziennie od poniedziałku do piątku pomiędzy godziną 7:00, a 9:00 i zostawiał je w Sekretariacie Zakładu (pokój nr 13). Przesyłki będzie odbierała tylko osoba do tego upoważniona przez Zamawiającego.” Wykonawca wnosi o wykreślenie zdania „(…)Przesyłki będzie odbierała tylko osoba do tego upoważniona przez Zamawiającego.”, pozostawienie tego zapisu będzie skutkowało potrzebą każdorazowego sprawdzenia upoważnienia przez osobę doręczającą i ewentualnym awizowaniem przesyłek jeśli będzie brak osoby posiadającej upoważnienie do odbioru przesyłek. W przypadku braku wykreślenia tego prosimy o wyraźne wskazanie w umowie danych osoby upoważnionej do odbioru przesyłek. Wskazujemy jedynie przykładowo, że zgodnie z art. 45 K.p.a. jednostkom organizacyjnym i organizacjom społecznym doręcza się pisma w lokalu  ich siedziby do rąk osób uprawnionych do odbioru pisma. Pojęcie osoby uprawnionej jak wynika jednoznacznie z utrwalonego już poglądu doktryny i orzecznictwa jest szersze od przyjętego w umowie przez Zamawiającego, ograniczonego wyłącznie do osoby upoważnionej.  Uprawnienie do odbioru pism w danej jednostce może wynikać ze szczególnego upoważnienia udzielonego określonej osobie, z podziału czynności lub zakresu zadań pracowników przyjętego w danej jednostce albo z funkcji, jaką określona osoba pełni w jednostce  organizacyjnej. Wskazujemy dodatkowo na tezę wyroku WSA  w Poznaniu z dnia 18.12.2015 roku I SA/Po 1645/15 „Nie do przyjęcia jest nałożenie na doręczającego przesyłkę obowiązku sprawdzania "za każdym razem", czy kwitujący odbiór przesyłki ma formalne uprawnienia do odbioru pisma”.
Odpowiedź na pytanie nr 4:
Wykonawca wykreśla zdanie: „(…)Przesyłki będzie odbierała tylko osoba do tego upoważniona przez Zamawiającego.”

Pytanie nr 5:
Wykonawca wnosi o zmianę zapisu § 2 pkt 2 Istotnych Postanowień Umowy na „(…)Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego (…). Zapis bowiem  proponowany przez Zamawiającego sugeruje, iż nie tylko Zamawiający ale również jego jednostki maja nadawać przesyłki w ranach tej umowy, co nie zostało ujawnione w żadnym innym postanowieniu zaproszenia. Ponadto Wykonawca wnosi o określenie procentowe ilości przesyłek, które Zamawiający na pewno nada, gdyż jest to niezbędne dla prawidłowej kalkulacji ceny.  
Odpowiedź na pytanie nr 5:
Zamawiający  zmienia zapisy §2, ust. 2 istotnych postanowień umowy na następujące: „Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w formularzu cenowym oferty (załącznik nr 1) mają charakter szacunkowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania ilości wskazanych w formularzu cenowym oferty. Określone rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, jednak za kwotę nie większą niż maksymalna wartość umowy brutto (…)”
Zamawiający nie ma możliwości w chwili ogłaszania postępowania ofertowego określenia
i podania Wykonawcom rzeczywistej ilości przesyłek w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Ilości przesyłek podane w Formularzu cenowym oferty (załącznik nr 1) przedmiotu zamówienia są wartościami szacunkowymi, opartymi na realizacji usługi pocztowej w tożsamym okresie, poprzedzającym okres realizacji zamówienia. Faktyczna ilość zleconych usług będzie dopiero wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.  

Pytanie nr 6:
Wykonawca wnosi o zmianę zapisu § 2 pkt 3 Istotnych Postanowień Umowy poprzez wykreślenie „ (…), który zostanie doręczony Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy bądź(…)”.
Odpowiedź na pytanie nr 6:
Zamawiający nie wyraża zgody.
Zaproszenie - modyfikacja 1 (439kB) pdf
Zatwierdził:
Z-ca Dyrektora ZGKiM
Nikodem Łada

ZAWIADOMIENIE O  WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
           

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu ofertowym na „Świadczenie usług pocztowych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie” dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty. Jedyną i najkorzystniejszą ofertę przedstawiła Firma:

Poczta Polska S.A. ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa
– za cenę brutto 83 099,80 zł
liczba punktów w kryterium cena  – 75
liczba punktów w kryterium możliwości śledzenia przesyłek pocztowych – 5
liczba punktów w kryterium udział osób, które przy realizacji niniejszego zamówienia będą działać jako zatrudnione na podstawie umowy o pracę - 20
łączna liczba uzyskanych punktów – 100


Wybrana oferta spełnia warunki określone przez Zamawiającego. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskały najwyższą ilość punktów.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Oferta nr 1.

Poczta Polska S.A. ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa Wartość brutto – 83 099,80 zł
liczba punktów w kryterium cena  – 75
liczba punktów w kryterium możliwości śledzenia przesyłek pocztowych – 5
liczba punktów w kryterium udział osób, które przy realizacji niniejszego zamówienia będą działać jako zatrudnione na podstawie umowy o pracę - 20
łączna liczba uzyskanych punktów – 100

Dziękujemy za udział w postępowaniu, a Wykonawcy wybranemu do jego realizacji gratulujemy.

Zatwierdził:
p.o. Dyrektor ZGKiM
Adam Kęskrawiec

metryczka


Odpowiada za treść: Joanna Kempczyńska
Opublikował: Angelika Gordon - Wolfram (12 lipca 2016, 12:29:59)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (27 lipca 2016, 13:52:42)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 681