zamówienie na:

Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku gospodarczo - użytkowego ze zmianą sposobu użytkowania na żłobek

zamawiający: Miejsko-Gminny Zespół Edukacji w Koronowie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: MGZE.271.17.2016.VIII
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 28 czerwca 2016  07:45
wynik postępowania: zamieszczono poniżej w pliku pdf 





Koronowo: Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku gospodarczo - użytkowego ze zmianą sposobu użytkowania na żłobek.
Numer ogłoszenia: 80455 - 2016; data zamieszczenia: 10.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zespół Edukacji w Koronowie , ul. Szosa Kotomierska 3, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3822810, faks 52 3822810.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku gospodarczo - użytkowego ze zmianą sposobu użytkowania na żłobek..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę, nadbudowę i rozbudowę budynku gospodarczo - użytkowego ze zmianą sposobu użytkowania budynku zlokalizowanego przy ul. Paderewskiego 3 w Koronowie na żłobek. Zamawiający zakłada: utworzenie 6 sal (trzy sale do zabaw oraz 3 sale do odpoczynku) łącznie dla 48 dzieci, wraz z zapleczem higieniczno - sanitarnym na każdej kondygnacji, zlokalizowanie na parterze budynku kuchni wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi, montaż dźwigu osobowego, W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do: a) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, dokumentacji budowlanej powykonawczej, b) uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ. Dokumentacja projektowa opracowana przez PALIGA Pracownia Projektowa z siedzibą w Koronowie przy ul. Aleje Wolności, na którą składają się projekt wykonawczy, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.11.13.00-1, 45.45.30.00-7, 45.23.32.00-1, 45.11.12.00-0, 45.32.10.00-3, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3, 45.31.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże spośród wszystkich robót jakie wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane związane z budową/przebudową wielokondygnacyjnego budynku użyteczności publicznej lub budynku wielomieszkaniowego albo zbiorowego zamieszkania, w których wartość brutto robót była nie mniejsza niż 300.000,00 zł każda, i roboty te były wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Na potwierdzenie czego Wykonawca załączy dokumenty (poświadczenia). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą/osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: 1) Konstrukcyjno - budowlanej legitymującą się doświadczeniem zawodowym, tj. minimum dwukrotnie pełniła ona funkcję kierownika budowy przy budowie/przebudowie budynku użyteczności publicznej. 2) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3) Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. Fakt opłacenia polisy musi wynikać z jej treści lub innego załączonego dokumentu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Gwarancja jakości - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa: 1) poprzez przedłużenie terminu wykonania robót o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót w przypadku: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na termin wykonania Umowy, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, g) odmowy udostępnienia nieruchomości przez jej właściciela do celów wykonania robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, h) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, i) niemożności wykonywania robót, gdy obowiązujące przepisy nie dopuszczają do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 2) Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, b) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 prawa budowlanego, c) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, d) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, e) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, f) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji. g) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. h) Zmiany umowy w stosunku do treści oferty są dopuszczalne również w sytuacji, gdy nie są istotne lub są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Zespół Edukacji w Koronowie, ul.Szosa Kotomierska 3, 86-010 Koronowo..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2016 godzina 07:45, miejsce: Miejsko-Gminny Zespół Edukacji w Koronowie, ul.Szosa Kotomierska 3, 86-010 Koronowo..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (325kB) pdf

Formularz Ofertowy (229kB) pdf

Istotne postanowienia umowy (291kB) pdf


Projekt wykonawczy

Przedmiar robót

STWiOR (2423kB) pdf


Koronowo, dnia 21.06.2016

Stosownie do postanowień art. 38 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2015.2164) odpowiadam na następujące pytania wykonawców:

Pytania z dnia 17.06.2016r.
Zwracamy się z prośbą o:

1.
usunięcie z umowy zapisu § 1 pkt. 1, tj.: „Wykonawca uznaje, że dokumentacja projektowa, o której wyżej mowa, stanowiąca integralną część niniejszej Umowy, jest kompletna z punktu widzenia celu, jakiemu ma służyć i zobowiązuje się do wykonania Przedmiotu Umowy zgodnie ze złożoną Ofertą” – Wykonawca nie jest autorem projektu i tym samym nie leży w jego kompetencji stwierdzenie kompletności otrzymanej od Inwestora dokumentacji. Tylko autor projektu może potwierdzić kompletność opracowanej dokumentacji projektowej. Na obecnym etapie postępowania dokumentacja jest niekompletna, wiec trudno żeby wykonawca podpisując umowę oświadczył, że jest kompletna - byłoby to poświadczenie nieprawdy,
Odpowiedź zamawiającego: Zamawiający nie usunie zapisu. Zapis dotyczy etapu zawierania umowy, a Wykonawca ma obowiązek zapoznania się z jej treścią.

2.
uzupełnienie dokumentacji projektowej o projekt wykonawczy konstrukcji – w załączonej do SIWZ dokumentacji brakuje szczegółowych rysunków zbrojeniowych wraz z zestawieniem stali, elementów takich jak: fundamenty, podciągi, wieńce, rdzenie słupy, bez tego opracowania nie ma możliwości zweryfikowania ilości przedmiarowych.
Odpowiedź zamawiającego: Zamawiający załącza dokument „G. Obliczenia konstrukcyjne”
G. Obliczenia konstrukcyjne (2919kB) pdf

3.
uzupełnienie dokumentacji projektowej o opis techniczny do projektu konstrukcji,
Odpowiedź zamawiającego: Zamawiający załącza dokument „G. Obliczenia konstrukcyjne”
G. Obliczenia konstrukcyjne (2919kB) pdf

4.
uzupełnienie dokumentacji o szczegółowy projekt rozbiórki, który jest niezbędny do prawidłowej wyceny robót, gdyż zgodnie z pkt. 5.8 SIWZ „załączone do SIWZ przedmiary robót nie są podstawą do sporządzenia przez wykonawcę wyceny, a mają jedynie charakter pomocniczy, informacyjny”,
Odpowiedź zamawiającego: Wyceny robót można dokonać na podstawie udostępnionej dokumentacji projektowej i inwentaryzacji budynku.

5.
uzupełninia dokumentacji o ekspertyzę techniczną istniejącego budynku,
Odpowiedź zamawiającego: Zamawiający nie posiada ekspertyzy technicznej istniejącego budynku.


6.
potwierdzenie, że w zakres niniejszego postępowania nie wchodzi dostawa wyposażenia,
Odpowiedź zamawiającego: W zakres niniejszego postępowania nie wchodzi dostawa wyposażenia (z wyłączeniem: pozycji wymienionych w przedmiarze robót)

7.
zmianę terminu realizacji zadania – termin określony w SIWZ jest nierealny ze względu na zakres robót i uwarunkowania technologiczne, a także konieczność uzyskania pozwolenia na użytkowanie, co skraca rzeczywisty czas na wykonanie robót budowlanych o jeden miesiąc,
Odpowiedź zamawiającego: Zamawiający nie dokona zmiany terminu realizacji zadania.

8.
załączenie pozwolenia na budowę,
Odpowiedź zamawiającego: Zamawiający nie posiada pozwolenia na budowę.
Zgodnie z pkt. 1.4 Informacje dodatkowe SIWZ: „Zamawiający jest na etapie uzyskiwania pozwolenia na przebudowę, nadbudowę oraz rozbudowę obiektu,”

9.
załączenie przedmiarów w formacie ath.
Odpowiedź zamawiającego: Zamawiający nie posiada przedmiarów robót w formacie ath.

Pytania z dnia 17.06.2016r.
W związku z przygotowywaniem oferty w przetargu pn.:  „Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku gospodarczo – użytkowego ze zmianą sposobu użytkowania na żłobek.”, zwracamy się z prośbą o:

1. potwierdzenie, czy Zamawiający wymaga aby dla witryny W1 o odporności ogniowej EI60 współczynnik U (dla okna) był ≤ 1,1W/m2K, wg informacji uzyskanych od producenta stolarki przeciwpożarowej jest to niemożliwe do uzyskania,
Odpowiedź zamawiającego: Witryna W1 o odporności ogniowej EI 60 musi posiadać współczynnikU (dla całej witryny)  ≤ 1,3W/m2K.


2. przedmiar nie uwzględnia czujek ruchu dla systemu alarmowego, prosimy o korektę przedmiaru,
Odpowiedź zamawiającego: Centrala alarmowa (1 szt), manipulator (2 szt) i czujki ruchu (19 szt) ujęte zostały w pozycji 243 przedmiaru robót. W pozycji nr 242 i 243 przedmiaru robót należy ująć całą instalację alarmową opisaną w projekcie budowlanym.


3. przedmiar nie obejmuje instalacji Kontroli Dostępu, czy wchodzi w zakres przetargu, jeśli tak, prosimy o uzupełnienie przedmiaru.
Odpowiedź zamawiającego: Instalację kontroli dostępu, czyli zamek elektroniczny z klawiaturą i czytnikiem kart magnetycznych wraz z zasilaniem (zgodnie z opisem w projekcie) należy uwzględnić w cenie drzwi DZ1 w poz. 137.


Pytania z dnia 20.06.2016r.
1. czy dopuszczalne jest zastosowanie grzejników zamiennych?
Odpowiedź zamawiającego: W ofercie należy przyjąć rozwiązania materiałowe określone w dokumentacji projektowej lub materiały o równoważnych parametrach technicznych. W przypadku grzejników oznacza to grzejniki o takich samych wymiarach, kolorze, mocy grzewczej i sposobie podłączenia.


2. proszę o podanie dokładniejszych informacji dot. studni schładzającej, znajdującej się w pomieszczeniu węzła cieplnego – średnicę, głębokość.
Odpowiedź zamawiającego: Zgodnie z rysunkiem S6 np. studzienka schładzająca wykonana z kręgów betonowych fi 1000 o gł. 1,00m z pokrywą żelbetową i włazem żeliwnym typu lekkiego lub rozwiązania alternatywne.


Modyfikacja treści SIWZ z dnia 23.06.2016

Modyfikacja treści SIWZ (558kB) pdf



Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty:

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (970kB) pdf



metryczka


Odpowiada za treść: Marcin Kłodziński
Opublikował: Marcin Kłodzinski (10 czerwca 2016, 13:17:10)

Ostatnia zmiana: Marcin Kłodzinski (5 sierpnia 2016, 14:05:40)
Zmieniono: dodano zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1662