zamówienie na:

Zapytanie ofertowe na Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. Przebudowa drogi gminnej Wtelno – Bytkowice – Salno III etap

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: Zapytanie ofertowe
nr sprawy: IPP.271.19.2016
wartość: poniżej 30 000 euro
termin składania ofert: 9 maja 2016  09:00
wynik postępowania: umieszczono poniżej 





IPP.271.19.2016                                                           Koronowo, dnia 26 kwietnia 2016 r.
 
Zapytanie ofertowe
Zamówienie o wartości nie przekraczającej 30 000 euro (postępowanie nie podlega ustawie
z dnia 29 stycznie 2004 r. Prawo zamówień publicznych (art. 4 pkt. 8 ustawy))
 
Gmina Koronowo zwraca się z zapytaniem ofertowym w przedmiocie Pełnienia nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. Przebudowa drogi gminnej Wtelno – Bytkowice – Salno III etap w specjalności drogowej.
Prosimy o złożenie oferty i dokonanie kalkulacji kosztów wynagrodzenia należnego wykonawcy za wykonanie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej.
 
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Nadzór inwestorski obejmuje zakres robót związanych z przebudową drogi gminnej Wtelno-Bytkowice-Salno - Etap III (odcinek Salno - od km 5+600 do km 6+434,36).
W tym w szczególności:
Roboty przygotowawcze:
- odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
- usunięcie drzew i krzaków, karczowanie pni, oczyszczenie terenu, wywóz materiałów z karczowania na składowisko wskazane przez Inwestora,
- mechaniczne usunięcie warstwy humusu wraz z wywozem na wysypisko,
- rozebranie nawierzchni z tłucznia, szlaki, piasku, humusu, oraz trylinki z istniejącego chodnika,
- rozebranie przepustów z rur betonowych i ścianek betonowych przepustów,
- wywóz gruzu na składowisko wyznaczone przez Inwestora
Roboty ziemne:
- wykonanie wykopów,
- transport gruntu na składowisko Wykonawcy,
- formowanie i zagęszczanie nasypów (nasypy z liniowych robót i na zjazdach),
- plantowanie skarp, dna wykopów, korony nasypów.
Odwodnienie korpusu drogowego:
- wykonanie wykopów z umocnieniem z pełnym umocnieniem pionowych ścian wykopów liniowych wypraskami, zasypanie, wywóz nadmiaru gruntu na składowisko Wykonawcy,
- montaż studni chłonnej z kręgów betonowych z obsypaniem kruszywem i ułożeniem geowłókniny,
- przejście przez ściany komór tuleją stalową, nawiercenie otworów w kręgach betonowych,
- wykonanie przykanalików z rur PCV,
- montaż studzienki ściekowej ulicznej betonowej z osadnikiem bez syfonu
Podbudowy (trasa główna, zjazdy):
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, oczyszczenie warstw konstrukcyjnych, skropienie emulsją asfaltową,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
- wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże z gruntu stabilizowanego cementem.
Nawierzchnie:
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca (trasa główna),
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna (trasa główna, zjazdy)
Frezowanie nawierzchni asfaltowej na włączeniach do dróg powiatowych
Roboty wykończeniowe:

- humusowanie skarp z obsianiem przy gr. humusu 5 cm,
- umocnienie stromych skarp darniną,
- umocnienie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm,
Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
Elementy ulic:

- montaż oporników betonowych na ławach betonowych z oporem na podsypce na podsypce cementowo-piaskowej,
- montaż krawężników najazdowych betonowych na ławach betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,
- wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej,
- ułożenie ścieku korytkowego otwartego szer. 50 cm na ławie z chudego betonu,
Inne roboty:
- ułożenie rur ochronnych grubościennych dwudzielnych.
Roboty telekomunikacyjne:
- zabezpieczenie rurami istniejącej sieci,
- demontaż istniejącej linii kablowej miedzianej podziemnej,
- budowę linii kablowej miedzianej podziemnej wraz z rurami ochronnymi, wykonaniem złączy i pomiarami
- zlecenie Netii S.A. nadzoru nad pracami budowlano-montażowymi w obrębie sieci teletechnicznej,
- zlecenie ORANGE POLSKA S.A. nadzoru nad pracami budowlano-montażowymi w obrębie sieci telekomunikacyjnej
 
Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2016 r., poz. 290) i obejmuje w szczególności:
1)   dostarczenie Zamawiającemu kopii uprawnień w specjalności drogowej
oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osoby/osoby wskazanej do realizacji przedmiotu umowy w ofercie,
2) realizacja przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi
tj. ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U z 2016 r., poz. 290)
oraz z wymaganiami określonymi dla wykonawcy robót budowlanych.
3) udział w przekazaniu wykonawcy robót terenu budowy i pod zaplecze budowy,
4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności
jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem
na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
5)    inspektor nadzoru zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu stanowiska
w sprawie wniosków wykonawcy robót, dotyczących zmiany sposobu wykonania robót
w stosunku do projektu (robót zamiennych) lub robót dodatkowych, w terminie 5 dni kalendarzowych od złożenia przez wykonawcę takiego wniosku wraz z kosztorysem
i innymi niezbędnymi dokumentami. Stanowisko Wykonawcy w sprawie tych wniosków wykonawcy robót zawierać będzie ocenę zasadności wniosku oraz poprawności sporządzenia kosztorysu.
6) bez zgody Zamawiającego inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania wykonawcy robót polecenia wykonania robót dodatkowych i zamiennych,
7) zatwierdzanie źródła wytwarzania, zamawiania materiałów przez wykonawcę robót                    oraz próbek tych materiałów,
8)    zawiadamianie Zamawiającego o wadach dokumentacji, stwierdzonych w trakcie realizacji robót,
9) sprawdzanie ilości i jakości robót w trakcie ich wykonywania i po ich wykonaniu, wbudowywanych materiałów i wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania                                                w budownictwie,
10) inspektor nadzoru zobowiązany jest do dokonywania odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz odbiorów technicznych i częściowych
w terminie do 1 dnia roboczego od daty pisemnego powiadomienia wykonaniu ww. prac przez wykonawcę robót,
11) potwierdzanie faktyczne wykonanych robót i usunięcia wad i usterek,
12) kontrolowanie terminowości wykonania robót objętych dokumentacją w stosunku
do harmonogramu realizacji robót i w zakresie rzeczowym,
13) stałe uczestnictwo w naradach technicznych i innych, organizowanych przez  Zamawiającego,
14) kontrolowanie usunięcia przez Wykonawcę wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy i przy odbiorze robót oraz powiadamiania Zamawiającego o usunięciu wad
i usterek,
15) dokonywanie czynności związanych z odbiorami częściowymi, technicznymi
i odbiorem końcowym oraz dokonanie odbioru końcowego przy udziale i akceptacji Zamawiającego,
16) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, a po odbiorze robót - odebranie dziennika budowy od kierownika budowy,
17) nadzorowanie kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej,
18) przeprowadzenie w okresie udzielonej gwarancji przez wykonawcę robót, rocznych przeglądów gwarancyjnych przy udziale Zamawiającego i wykonawcy robót wraz
ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin
ich usunięcia,
19) nadzorowanie jakości i prawidłowości usunięcia wad i usterek przez wykonawcę robót oraz dokonanie sprawdzenia ich usunięcia wraz ze spisaniem przy udziale Zamawiającego i wykonawcy robót protokołu z usunięcia wad i usterek,
20) w przypadku zmiany osób biorących udział w realizacji przedmiotu umowy o których mowa w pkt. 1 (wskazanych w ofercie, posiadających wymagane przez Zamawiającego uprawnienia) zmiana ww. osób może zostać dokonana pisemnym powiadomieniem
i zaakceptowana przez Zamawiającego,
21) jeżeli zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu
na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, a konieczność ich wykonania
nie powstała z przyczyn, za które odpowiada Wykonawca upoważniony
jest on do udzielenia wykonawcy robót polecenia ich wykonania odpowiednim wpisem do dziennika budowy i niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego.
W takim przypadku stosowne dokumenty przedłożone zostaną Zamawiającemu w trybie i terminach przewidzianych dla robót dodatkowych.
 
Dokumentacja projektowa na realizację zadania dostępna jest pod linkiem: http://www.bip.koronowo.pl/index.php?app=przetargi&nid=8455&y=2016&status=1
 
UWAGA: Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa obejmuje zakres robót przebudowy całej drogi Wtelno – Bytkowice – Salno. Przedmiotem niniejszego postępowania jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zakresem określonym w postępowaniu Przebudowa drogi gminnej Wtelno-Bytkowice-Salno - III etap.
 
2. Warunki udziału w postępowaniu
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać warunki dotyczące:
1)      posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
2)      posiadania wiedzy i doświadczenia,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
3)      dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje
lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w specjalności drogowej.
W celu wykonania spełnienia warunku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:
·         kopię uprawnień do pełnienie funkcji inspektora nadzoru w specjalności drogowej osoby wskazanej do realizacji przedmiotu umowy w ofercie.
·         kopię aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa osoby wskazanej do realizacji przedmiotu umowy w ofercie.
·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
4)      sytuacji ekonomicznej i finansowej
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
 
3. Kryteria oceny ofert wraz z wagami punktowymi lub procentowymi
Cena – 95%
Deklarowana częstotliwość pobytów na budowie – 5%
 
4. Opis sposobu przyznawania punktacji za dane kryterium

1)      Cena (C) – maksymalnie 95 punktów przy zastosowaniu poniższego wzoru:
        
         cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert
C =   ___________________________________________ x 100 pkt x 95%
                      cena oferty badanej
 
C – uzyskana ilość punktów badanej oferty
 
2)      Deklarowana częstotliwość pobytów na budowie (P) 5% - maksymalnie 5 punktów, przy następującym założeniu sposobu przyznawania punktów:
·         zadeklarowanie 1 (jednego) pobytu na budowie w każdym tygodniu wykonywania robót budowlanych – 0 pkt,
·         zadeklarowanie 2 (dwóch) pobytów na budowie w każdym tygodniu wykonywania robót budowlanych – 3 pkt,
·         zadeklarowanie 3 (trzech) pobytów na budowie w każdym tygodniu wykonywania robót – 5 pkt.
Wykonawca w swojej ofercie (w Formularzu ofertowym – Załącznik nr 1) musi zadeklarować ilość pobytów na budowie w każdym tygodniu wykonywania robót budowlanych, przy założeniu wymaganego, przynajmniej jednego takiego pobytu.
Zadeklarowanie przez Wykonawcę w swojej ofercie ilości pobytów na budowie w każdym tygodniu prowadzenia robót budowlanych poprzez określenie liczbowe „0” (zero), będzie skutkować odrzuceniem oferty, z uwagi na niezgodność z treścią zapytania ofertowego.
W przypadku nie wskazania wartości w ogóle, Zamawiający przyjmuje tak jakby Wykonawca zadeklarował  wartość minimalną – tj. „1” pobyt na budowie w każdym tygodniu wykonania robót (0 pkt), natomiast każde zadeklarowanie ilości pobytów na budowie ponad wartość wynoszącą „3”, będzie przyjmowanie do obliczenia punktów tak, jakby Wykonawca zadeklarował „3” pobyty na budowie w każdym tygodniu wykonywania robót budowlanych (5 pkt).
3)      Liczba punktów łącznie (Lp)
 
Lp = C + P
 
Lp – suma punktów łącznie
C – ilość punktów uzyskana w kryterium cena (max. 95 pkt)
P – ilość punktów uzyskana w kryterium deklarowana częstotliwość pobytów na budowie (max. 5 pkt)
 
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
O wyborze oferty zadecyduje największa liczba uzyskanych punktów.
 
5. Warunki wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z beneficjentem. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy
a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa
lub powinowactwa w linii prostej;
5) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca złoży oświadczenie, o braku powiązań z Zamawiającym, stanowiące załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
6. Termin realizacji zamówienia: 31.10.2016.
7. Możliwość zmiany postanowień zawartej umowy.
Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści zapytania ofertowego,
na podstawie którego dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1)      Zmiany osoby sprawującej nadzór inwestorski – polegającej na wyznaczeniu nowej osoby pełniącej daną funkcję (spełniającą warunki udziału w postępowaniu) pod warunkiem, zgodności z zapisami zapytania,
2)      Zmiany/przedłużenia terminu wykonania robót w przypadku, przyjęcia takiej zmiany w umowie pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych
3)      Zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym, np. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy zawartej z wykonawcą robót przez Zamawiającego;
4)      w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wypełnienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności:
a)      warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację usługi,
b)      klęski żywiołowe,
c)      siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie umowy zawartej z wykonawcą robót,
d)      inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy,
5)      wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmian przepisów prawa,
6)      zmiany nazwy oraz formy prawnej stron – w zakresie dostosowania postanowień umowy do tych zmian.
8. Cenę należy obliczyć w sposób uwzględniający:
1)      wszystkie niezbędne nakłady pozwalające osiągnąć cel w umowie oznaczony,
2)      okres realizacji zamówienia w tym skutki wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych do końca realizacji przedmiotu zamówienia,
3)      układ podany w formularzu oferty (stanowiącej załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) w celu uzyskania od wykonawców ofert w formie umożliwiającej ich  porównanie,
4)      ryczałtową formę wynagrodzenia, a więc i jego ryzyko,
Cenę oferty należy podać w złotych polskich cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z wyodrębnionym podatkiem od towarów  i usług VAT.
9.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.  
10.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert  wariantowych.
11.   Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców  przy wykonaniu zamówienia.
12. Termin składania ofert
Uprzejmie prosimy o przedstawienie pisemnej oferty. Ofertę należy złożyć w kopercie, oznaczonej następująco: „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego – Przebudowa
drogi Wtelno – Bytkowice – Salno III etap”. Ofertę należy złożyć do dnia 09.05.2016 r.
do godz. 09:00
w Urzędzie Miejskim w Koronowie ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo – sekretariat pokój nr 13 /I piętro/.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty:
- e-mailem na adres: maria.klapczynska@um.koronowo.pl;
- faksem pod numerem: 52 3826401;
- drogą elektroniczną.
 
13. Zapytanie ofertowe dostępne jest na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.koronowo.pl w zakładce przetargi.
 
14. Oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty w oryginale lub poświadczone
za zgodność z oryginałem ich kserokopie przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu, albo przez osobę umocowaną
w sposób właściwy do dokonania czynności poświadczenia dokumentów za zgodność z oryginałem:
1.      Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru Zamawiającego), stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,
2.      Dokumenty potwierdzające posiadanie żądanych uprawnień zawodowych,
3.      Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik 2 do niniejszego zapytania.
4.      Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym stanowiące załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
5.      Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
15. Informacji dodatkowych udziela Violetta Skopek – nr tel. 52 3826 452.

                                                                              BURMISTRZ KORONOWA

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego (329kB) pdf
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego (184kB) pdf
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego (185kB) pdf
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego (271kB) pdf



IPP.271.19.1.2016                                                                Koronowo, 2016-04-29
 
Dotyczy postępowania  w formie zapytania ofertowego pn. Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. Przebudowa drogi gminnej Wtelno – Bytkowice – Salno III etap.
 
Pytanie: Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy PZP, prosimy o podanie szacunkowej kwoty robót budowlanych dla powyższego zadania. Nadmieniamy, iż wynagrodzenie za nadzór inwestorski określa się procentowo. W stosunku do wartości robót.
Odpowiedź: W celu ustalenia ceny Państwa oferty Zamawiający przekazał Wykonawcom link do  dokumentacji przetargowej na realizację zadania pn. Przebudowa drogi gminnej Wtelno-Bytkowice-Salno.

http://www.bip.koronowo.pl/index.php?app=przetargi&nid=8455&y=2016&status=1





                                                                               ZASTĘPCA BURMISTRZA
                                                                                            Rafał Gibas






IPP.271.19.2.2016                                                                     Koronowo, 2016-05-10
 
 
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
 
 
Niniejszym informuję, iż w  prowadzonym przez Gminę  Koronowo postępowaniu  o udzieleniu zamówienie publicznego  w formie zapytania ofertowego Pełnienie nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. Przebudowa drogi gminnej Wtelno – Bytkowice – Salno III etap wybrano jako ofertę najkorzystniejszą  ofertę złożoną przez:
 
AMM DROGI Projektowanie i Nadzór Andrzej Marchlewicz, ul. Farna 2, 89-400 Sępólno Krajeńskie
 
Uzasadnienie: oferta najkorzystniejsza w świetle obowiązujących w postępowaniu kryteriów oceny ofert, tj. cena 95 %, deklarowana częstotliwość pobytów na budowie 5%.
 
Na postępowanie wpłynęła 1 oferta następującego wykonawcy:

 
Poniżej przedstawiam przyznaną punktację:

 
                                                                   ZASTĘPCA BURMISTRZA

                                                                                       Bolesław Grygorewicz

 
 
 

 

metryczka


Odpowiada za treść: Maria Klapczyńska
Opublikował: Maria Klapczyńska (27 kwietnia 2016, 11:37:36)

Ostatnia zmiana: Maria Klapczyńska (10 maja 2016, 16:44:03)
Zmieniono: dodano informację o wyborze oferty najkorzystniejszej

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 672