zamówienie na:

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM pn Przebudowa drogi gminnej Wtelno-Bytkowice-Salno - III etap

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: IPP-ZP.271.4.2016
wartość: poniżej 5.186.000 euro
termin składania ofert: 4 maja 2016  09:00
wynik postępowania: Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty umieszczono w zakładce Rozstrzygnięcia przetargów 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
pn
Przebudowa drogi gminnej Wtelno-Bytkowice-Salno - III etap


Numer ogłoszenia w BZP: 42059 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej Wtelno-Bytkowice-Salno - III etap.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej Wtelno-Bytkowice-Salno - etap III
Zakres zamówienia:
Przebudowa drogi gminnej Wtelno-Bytkowice-Salno - Etap III (odcinek Salno - od km 5+600 do km 6+434,36).
W tym w szczególności:
Roboty przygotowawcze:
odtworzenie trasy i punktów wysokościowych,
usunięcie drzew i krzaków, karczowanie pni, oczyszczenie terenu, wywóz materiałów z karczowania na składowisko wskazane przez Inwestora,
mechaniczne usunięcie warstwy humusu wraz z wywozem na wysypisko,
rozebranie nawierzchni z tłucznia, szlaki, piasku, humusu, oraz trylinki z istniejącego chodnika,
rozebranie przepustów z rur betonowych i ścianek betonowych przepustów,
wywóz gruzu na składowisko wyznaczone przez Inwestora
Roboty ziemne:
wykonanie wykopów,
transport gruntu na składowisko Wykonawcy,
formowanie i zagęszczanie nasypów (nasypy z liniowych robót i na zjazdach),
plantowanie skarp, dna wykopów, korony nasypów.
Odwodnienie korpusu drogowego:
wykonanie wykopów z umocnieniem z pełnym umocnieniem pionowych ścian wykopów liniowych wypraskami, zasypanie, wywóz nadmiaru gruntu na składowisko Wykonawcy,
montaż studni chłonnej z kręgów betonowych z obsypaniem kruszywem i ułożeniem geowłókniny,
przejście przez ściany komór tuleją stalową, nawiercenie otworów w kręgach betonowych,
wykonanie przykanalików z rur PCV,
montaż studzienki ściekowej ulicznej betonowej z osadnikiem bez syfonu
Podbudowy (trasa główna, zjazdy):
profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, oczyszczenie warstw konstrukcyjnych, skropienie emulsją asfaltową,
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże z gruntu stabilizowanego cementem.
Nawierzchnie:
wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa wiążąca (trasa główna),
wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna (trasa główna, zjazdy)
Frezowanie nawierzchni asfaltowej na włączeniach do dróg powiatowych
Roboty wykończeniowe:
humusowanie skarp z obsianiem przy gr. humusu 5 cm,
umocnienie stromych skarp darniną,
umocnienie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm,
Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
Elementy ulic:
montaż oporników betonowych na ławach betonowych z oporem na podsypce na podsypce cementowo-piaskowej,
montaż krawężników najazdowych betonowych na ławach betonowych na podsypce cementowo-piaskowej,
wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej,
ułożenie ścieku korytkowego otwartego szer. 50 cm na ławie z chudego betonu,
Inne roboty:
ułożenie rur ochronnych grubościennych dwudzielnych.
Roboty telekomunikacyjne:
zabezpieczenie rurami istniejącej sieci,
demontaż istniejącej linii kablowej miedzianej podziemnej,
budowę linii kablowej miedzianej podziemnej wraz z rurami ochronnymi, wykonaniem złączy i pomiarami
zlecenie Netii S.A. nadzoru nad pracami budowlano-montażowymi w obrębie sieci teletechnicznej,
zlecenie ORANGE POLSKA S.A. nadzoru nad pracami budowlano-montażowymi w obrębie sieci telekomunikacyjnej
II.1.5) Zamawiający przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej
niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2, 45.23.24.51-8, 45.23.32.22-1, 45.23.20.00-2.
II.1.7) Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
II.1.8) Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
-  Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie najważniejsze roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości przynajmniej jednej z nich nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto
i roboty te były wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawidłowo ukończone.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
-  Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w niżej wymienionych specjalnościach:
1) drogowej (kierownik budowy)
2) instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
3) telekomunikacyjnej
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-  Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 700.000,00 zł.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu należy przedłożyć:
-  wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju
i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty
oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-  opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-  lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty w zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy
lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis produktów równoważnych - jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie
 (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 3.4. siwz).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) formularz oferty, zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
2) odpowiednie pełnomocnictwa, Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej - Rozdział III pkt 1 siwz.
3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
4) pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- Cena – 95 %
- Okres rękojmi – 5 %
IV.3) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w przypadku:
1) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 - tekst jednolity), którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy;
2) wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania umowy;
3) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie,
4) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych,
5) wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowanymi instalacjami sieci i budowli podziemnych,
6) wystąpienia znalezisk skutkujących koniecznością wstrzymania robót,
7) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia o zamówieniu o okres niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia
8) wprowadzenia robót zamiennych,
9) zmiany osoby wskazanej w wykazie stanowiącym załącznik do oferty oraz do umowy, jeżeli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę spełniać będą warunki określone w rozdziale V pkt 3 ppkt 3) siwz.
10) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
11) zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy z uwagi na wystąpienie:
a) niesprzyjających warunków atmosferycznych,
b) kolizji z niezinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym,
c) znaleziska skutkujące koniecznością wstrzymania robót,
d) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia o zamówieniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1,86-010 Koronowo, pokój nr 13, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający złożył wniosek o przyznanie pomocy
na realizację inwestycji , na operacje typu Budowa lub modernizacja dróg lokalnych
w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich.
IV.4.17)  W przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
                                                                                   Z-ca Burmistrza
                                                                                      Rafał Gibas
SIWZ (1438kB) pdf
Załaczniki do SIWZ 1-7 i 10 (1151kB) pdf
Dokumentacja projektowa
Dokumentacja formalno-prawna (6103kB) pdf
Przedmiary robót (1208kB) pdf


IPP-ZP.271.4.1.2016                                                          Koronowo, dnia 26.04.2016 r.
                                                    
 
  WYJAŚNIENIE TREŚCI
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

            Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2015 r., poz. 2164), w związku z nadesłanymi zapytaniami, dotyczącymi prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne, udziela się poniższych wyjaśnień do specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
  
Pytanie 1:
Prosimy o określenie czy w zakres powyższego przedmiotu zamówienia wchodzi wymiana sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz przesunięcie hydrantu.
Odpowiedź:
W zakresie robót nie ma wymiany sieci wodociągowej.
 
Pytanie 2:
Prosimy o sprecyzowanie ilości studni chłonnych i studzienek ściekowych dla kanalizacji deszczowych. W dokumentacji wykonawczej rys. 1/1 są 2 kpl. studnie chłonne i 2 kpl. studzienki ściekowe natomiast w przedmiarze studni chłonnych i studzienek ściekowych jest po 1 kpl.
Odpowiedź:
Należy wykonać 1 studnię chłonną w m. Salno, w komplecie ze studzienką ściekową.

                                                                                    BURMISTRZ KORONOWA
                                                                                      Stanisław Gliszczyński

metryczka


Odpowiada za treść: Elżbieta Szalska
Opublikował: Elżbieta Szalska (15 kwietnia 2016, 13:54:41)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (8 czerwca 2016, 13:00:57)
Zmieniono: Umieszczono informację o rozstrzygnięciu.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1039