zamówienie na:

Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.261.1.2016
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 25 stycznia 2016  09:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej w Koronowie

Numer ogłoszenia: 10982 - 2016; data zamieszczenia: 15.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Kod CPV: 09310000-5 Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej na zasadach określonych w ustawie z dnia 10.04.1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z póź. zm.). Dostawa energii odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Enea Operator sp. z o. o. na obszarze którego znajdują się miejsca dostarczania energii elektrycznej: 1.Stacja Uzdatniania Wody w Koronowie ul. Tucholska 49, 86-010 Koronowo - moc umowna - Pu = 85kW - grupa taryfowa - C22A - szacowane zużycie energii elektrycznej = 178 417 kWh 2.Stacja Uzdatniania Wody Bionex w Koronowie ul. Al. Wolności 1, 86-010 Koronowo - moc umowna - Pu = 56 kW - grupa taryfowa - C21 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 110 574 kWh 3.Stacja Uzdatniania Wody Bieskowo - moc umowna - Pu = 45 kWh - grupa taryfowa - C21 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 90 304 kWh 4.Stacja Uzdatniania Wody Glinki - moc umowna Pu = 14 kW - grupa taryfowa - C11 -szacowane zużycie energii elektrycznej = 4 642 kWh 5.Stacja Uzdatniania Wody Gogolinek - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 23 189 kWh 6.Stacja Uzdatniania Wody Lipinki - moc umowna Pu = 55 kW - grupa taryfowa - C21 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 45 480 kWh 7.Stacja Uzdatniania Wody Lucim - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 14 692 kWh 8.Stacja Uzdatniania Wody Łąsko Wielkie - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C12B - szacowane zużycie energii elektrycznej = 19 140 kWh 9.Stacja Uzdatniania Wody Mąkowarsko - wieś - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 22 392 kWh 10.Stacja Uzdatniania Wody Mąkowarsko Rybkowo - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C12A - szacowane zużycie energii elektrycznej = 17 300 kWh 11.Stacja Uzdatniania Wody Nowy Jasiniec - moc umowna Pu = 22 kW - grupa taryfowa - C12A - szacowane zużycie energii elektrycznej = 11 672 kWh 12.Stacja Uzdatniania Wody Pieczyska - moc umowna Pu = 17 kW - grupa taryfowa - C12B - szacowane zużycie energii elektrycznej = 10 555 kWh 13.Stacja Uzdatniania Wody Przyrzecze - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 12 kWh 14.Stacja Uzdatniania Wody Samociążek - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 25 489 kWh 15.Stacja Uzdatniania Wody Sitowiec - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 17 912 kWh 16.Stacja Uzdatniania Wody Skarbiewo - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C12A - szacowane zużycie energii elektrycznej = 30 082 kWh 17.Stacja Uzdatniania Wody Stary Jasiniec - moc umowna Pu = 14 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 5 905 kWh 18.Stacja Uzdatniania Wody Wierzchucin Król. - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 24 737 kWh 19.Stacja Uzdatniania Wody Wilcze - moc umowna Pu = 17 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 20 594 kWh 20.Stacja Uzdatniania Wody Wiskitno - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 21 708 kWh 21.Stacja Uzdatniania Wody Witoldowo - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 39 884 kWh 22.Stacja Uzdatniania Wody Wtelno - moc umowna Pu = 65 kW - grupa taryfowa - C21 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 132 728 kWh 23.Oczyszczalnia Ścieków w Koronowie ul. Pomianowskiego, 86-010 Koronowo - moc umowna - Pu = 180 kW - grupa taryfowa - B23 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 767 383 kWh 24.Oczyszczalnia Ścieków Wiskitno - moc umowna Pu = 14 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 18 598 kWh 25. Przepompownia ścieków Koronowo ul. Krzyżowa - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 19 487 kWh 26.Przepompownia ścieków P1 Bieskowo - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 731 kWh 27.Przepompownia ścieków Nowy Dwór - moc umowna Pu = 7 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 3 722 kWh 28.Przepompownia ścieków Stary Dwór Dz. Nr 216 - moc umowna Pu = 11 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 1 336 kWh 29. Przepompownia ścieków Tryszczyn P3 9138590 - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 883 kWh 30. Przepompownia ścieków Tryszczyn P2 VI 8353384 - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 7 042 kWh 31. Przepompownia ścieków Tryszczyn P1 VI 8328696 - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 7 038 kWh 32. Przepompownia ścieków P 4 Wtelno - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane roczne zużycie energii elektrycznej = 9 084 kWh 33. Przepompownia ścieków P3 Wtelno - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 685 kWh 34.Przepompownia ścieków Wtelno P1 - moc umowna Pu = 17 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 8 039 kWh 35. Przepompownia ścieków P3 Gościeradz Dz. 181/3 - moc umowna Pu = 15 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 1 994 kWh 36. Przepompownia ścieków P2 Gościeradz Dz. 49 - moc umowna Pu = 11 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 286 kWh 37. Przepompownia ścieków P1 Gościeradz - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 16 318 kWh 38. Przepompownia ścieków Lucim 106 Mąkowarsko - moc umowna Pu = 15 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 594 kWh 39. Przepompownia ścieków Motyl P 13153/1 6946957 - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 889 kWh 40. Przepompownia ścieków P-12 Mąkowarsko Dz. 23 - moc umowna Pu = 15 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 10 295 kWh 41. Przepompownia ścieków P-9 Modrzewiowa Mąkowarsko Dz. Nr 18 - moc umowna Pu = 7 kW - grupa taryfowa - C11 -szacowane zużycie energii elektrycznej = 555 kWh 42. Przepompownia ścieków P-8 Dworcowa Dz. 309/1 Mąkowarsko - moc umowna Pu = 11 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 238 kWh 43. Przepompownia ścieków P-7 Mąkowarsko Dz. 365/2 - moc umowna Pu = 11 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 2 536 kWh 44. Przepompownia ścieków P-6 Słoneczna Dz. 164/16 Mąkowarsko - moc umowna Pu = 17 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 1 633 kWh 45.Przepompownia ścieków P-5 Leśna Mąkowarsko Dz. 116/1 - moc umowna Pu = 15 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 795 kWh 46.Przepompownia ścieków P-4 Lipowa Dz. Nr 252 Mąkowarsko - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 54 kWh 47. Przepompownia ścieków P-3 Jeziorna Dz.90 Mąkowarsko - moc umowna Pu = 11 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 6 212 kWh 48. Przepompownia ścieków P2 Jeziorna Dz. Nr 79 Mąkowarsko - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 370 kWh 49. Przepompownia ścieków Os. Łakomowo P1 Dz. Nr 65/10 Mąkowarsko - moc umowna Pu = 17 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 647 kWh 50. Przepompownia ścieków PS-1 Pieczyska - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 3 588 kWh 51. Przepompownia ścieków P2 Przyrzecze - moc umowna Pu = 15 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 3 031 kWh 52.Tłocznia ścieków T1 Samociążek Dz. nr 182 - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 1 266 kWh 53.Tłocznia ścieków T2 Samociążek Dz. nr 150/110 - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 615 kWh 54. Tłocznia ścieków T3 Samociążek Dz. nr 39 - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 1 105 kWh 55.Przepompownia ścieków P4 Samociążek Dz. nr 102/24 - moc umowna Pu = 11 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 155 kWh 56.Przepompownia ścieków P5 Samociążek Dz. nr 109/15 - moc umowna Pu = 4 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 222 kWh 57 Przepompownia ścieków PS-12 Samociążek PS 12 - moc umowna Pu = 11 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 4 193 kWh 58. Przepompownia ścieków PS-13 Samociążek - moc umowna Pu = 11 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 484 kWh 59.Przepompownia ścieków P5 Okole Dz. 199 - moc umowna Pu = 11kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 3 678 kWh 60. Przepompownia ścieków Stopka PŚ 4 - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 -szacowane zużycie energii elektrycznej = 864 kWh 61.Przepompownia ścieków Stopka Słoneczna Polana PŚ 8 Dz. nr 255/1 - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 378 kWh 62.Przepompownia ścieków Tuszyny Ul. Bursztynowa Dz. nr 153/19 - moc umowna Pu = 14 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 495 kWh 63.Przepompownia ścieków Koronowo ul. Kasprzaka, Dz. nr 1134 (umowa kompleksowa) moc umowna Pu = 5 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 644 kWh 64. ZGKiM Al. Wolności 4, Koronowo-biurowiec - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 14 807 kWh 65. ZGKiM Al. Wolności 4, Koronowo- poz. pomieszczenia - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 46 780 kWh Łączna ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona do punktów poboru szacuje się w wysokości 1 837 157 kWh Procedura zmiany sprzedawcy dla poz. 63 (Przepompownia ścieków Koronowo ul. Kasprzaka, Dz. nr 1134) przeprowadzona będzie po raz pierwszy, dla tego punktu poboru Wykonawca musi w imieniu Zamawiającego zawrzeć rozdzielne umowy na sprzedaż i dystrybucję. Dla pozostałych 64 punktów procedura zmiany sprzedawcy przeprowadzona będzie po raz piąty i Zamawiający posiada rozdzielone umowy na sprzedaż i osobno na dystrybucję energii. Obowiązkiem Wykonawcy będzie terminowe zgłoszenie właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD) do realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej tak, aby dla punktów poboru energii, w których obecna umowa kończy się z dniem 29.02.2016 roku, nowa umowa sprzedaży weszła w życie z dniem 01.03.2016 roku. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. Zamawiający przekaże Wykonawcy niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający posiada jeden punkt poboru rozliczany w grupie taryfowej B który posiada układ pomiarowo - rozliczeniowy dostosowany do zmiany sprzedawcy. W zaoferowanej cenie jednostkowej energii elektrycznej dla poszczególnych grup taryfowych musza być uwzględnione wszystkie dodatkowe koszty oraz opłaty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności wynikające z dokonywania bilansowania handlowego. Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi, a w szczególności z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r., w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. nr 93, poz. 623, z poźn. zm.) Zamawiający wymaga od Wykonawcy: a) przestrzeganie standardów jakościowych obsługi odbiorcy, b) przyjmowanie od Zamawiającego zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczanej energii elektrycznej. c) sprzedaż energii Zamawiającemu w miejscu dostarczania, z zastrzeżeniem, że sprzedaż energii rozpocznie się w chwili przyjęcia umowy do realizacji przez OSD d) przeniesienie na Zamawiającego, w miejscu dostarczania, własności energii e) rozpatrywanie wniosków lub reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub reklamacji f) dokonywanie bilansowania handlowego energii elektrycznej w ramach tej Umowy: - miesięcznego - dwumiesięcznego - kwartalnego - półrocznego - rocznego UWAGA! Wielkość zamówienia stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie w okresie 12 m-cy. W przypadku zmniejszenia ilości zużycia energii elektrycznej podczas realizacji umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne roszczenia a cena pozostanie nie zmieniona. Wskazane ilości zużycia energii elektrycznej, są ilościami szacunkowymi w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego, bądź deklarowanego wykorzystania takiej ilości energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zużycia mniejszej lub większej ilości energii elektrycznej w stosunku do podanych wyżej ilości w czasie trwania umowy. Cena przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
* Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - aktualną w okresie realizacji zamówienia koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (podstawa prawna: art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne Dz. U. z 2012 r., poz. 1059) - podpisaną na okres realizacji zamówienia z ENEA OPERATOR SP. Z O.O. generalną umową dystrybucyjną - oświadczenie wg załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
* potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
* oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
* aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
* aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
* aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
* nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
* nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
* nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
* lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
* 1 - Cena - 95
* 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo pok. nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ Z ZAŁĄCZNIKAMI (444kB) pdf
Zatwierdził:
P.O. Dyrektor ZGKiM
Adam Kęskrawiec

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie, działając, jako Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej, działając na zasadzie art. 38 ust. 2 w związku z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późn. zm.), informuje, iż dnia 18 i 19 stycznia 2015  roku wpłynęły pytania dotyczące ww. postępowania. Poniżej przedstawiamy treść pytań wraz z odpowiedziami:
Pytanie 1:
Czy Zamawiający do obecnie obowiązujących umów przyjął oferty promocyjne lub lojalizacyjne? W przypadku, gdy Zamawiający posiada kontrakty z zawartymi promocjami cenowymi rozwiązanie takich umów może wiązać się z koniecznością zapłacenia kar przez Zamawiającego.
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający nie posiada umów z ofertą promocyjną lub lojalizacyjną
Pytanie 2:
Zwracamy się z prośbą o udzielenie informacji, czy dla obiektu objętego postępowaniem procedura zmiany sprzedawcy przeprowadzana będzie po raz pierwszy, czy po raz kolejny? Kto jest obecnym Sprzedawcą dla obiektów?
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Procedura zmiany sprzedawcy dla poz. 63 (Przepompownia ścieków Koronowo ul. Kasprzaka, Dz. nr 1134) przeprowadzona będzie po raz pierwszy, dla tego punktu poboru Wykonawca musi w imieniu Zamawiającego zawrzeć rozdzielne umowy na sprzedaż i dystrybucję. Dla pozostałych 64 punktów procedura zmiany sprzedawcy przeprowadzona będzie po raz piąty. Obecny dostawca to Ecoergia sp. z o.o. ul. Zabłocie 23, 30-701 Kraków
Pytanie 3:
Zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel? Wyłoniony Wykonawca będzie potrzebował następujących danych do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy dla każdego punktu poboru:
- nazwa i adres firmy;
- opis punktu poboru;
- adres punktu poboru (miejscowość, ulica. numer lokalu, kod, gmina);
- grupa taryfowa (obecna i nowa);
- moc umowna;
- planowane roczne zużycie energii;
- numer licznika;
- Operator Systemu Dystrybucyjnego;
- nazwa dotychczasowego Sprzedawcy;
- numer aktualnie obowiązującej umowy;
- data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej urnowy;
- numer ewidencyjny;
- numer PPE.   
W razie nieudostępnienia powyższych informacji po wyłonieniu Wykonawcy, skutkować będzie negatywnym przeprowadzeniem procedury zmiany sprzedawcy i możliwością bezumownego/ rezerwowego poboru energii elektrycznej.
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Zamawiający przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Exel niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Pytanie 4:
Jaki jest termin wypowiedzenia dotychczas obowiązujących umów?
Odpowiedź na pytanie nr 4:
Obecna umowa dla 64 punktów kończy się z dniem 29.02.2016 roku.
Pytanie 5:
Prosimy o udostępnienie załączników do SIWZ – szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia – w wersji edytowalnej ( .xls, .doc).
Odpowiedź na pytanie nr 5:
Zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.bip.koronowo.pl załączniki
Pytanie 6:
Zwracamy się z pytaniem, czy Zamawiający dysponuje tytułem prawnym do obiektów ujętych w przeprowadzanym postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego? W przypadku odpowiedzi negatywnej na to pytanie, prosimy o udzielenie informacji, kiedy Zamawiający zamierza uzyskać ten tytuł i czy podjął już niezbędne rozmowy w tym zakresie z właścicielem obiektów.
Wskazujemy, że pojęcie tytuł prawny rozumiemy szeroko tj. może go stanowić zarówno stosunek cywilnoprawny o charakterze prawno-rzeczowym (np. własność), jak i obligacyjnym (np. najem).
Odpowiedź na pytanie nr 6:
Zamawiający dysponuje obiektami na podstawie załącznika nr 1 do Uchwały nr XXXVII/349/13 Rady Miejskiej w Koronowie z dnia 26 czerwca 2013 r.
Pytanie 7:
W par. 6 ust. 4 wnioskujemy o dopisanie następującej treści: „iż złożenie reklamacji nie zwalnia Zamawiającego z terminowej jej zapłaty faktury.”
Odpowiedź na pytanie nr 7:
Zamawiający przychyla się do stanowiska i dodaje zapis „złożenie reklamacji nie zwalnia Zamawiającego z terminowej zapłaty faktury”.
Pytanie 8:
Czy jest możliwe podpisanie umowy drogą korespondencyjną?
Odpowiedź na pytanie nr 8:
Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną.
Pytanie 9:
W par. 4 ust. 2 lit. b) wnioskujemy o wykreślenie części zdania w brzmieniu: „dotyczących dostarczanej energii elektrycznej” i wpisanie następującej treści w brzmieniu: „dotyczących rozliczeń dostarczanej energii elektrycznej”.
Odpowiedź na pytanie nr 9:
Zamawiający przychyla się do stanowiska i dodaje zapis „rozliczeń”
Pytanie 10:
Czy Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną?
Odpowiedź na pytanie nr 10:
Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną.
Pytanie 11:
Czy w przypadku braku otrzymania wskazań liczników od Operatora Systemu Dystrybucyjnego w terminie Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia faktur szacunkowych (korygowanych po otrzymaniu faktur rzeczywistych), w celu zapewnienia ciągłości przekazywania przez Zamawiającego środków finansowych przeznaczonych na zakup energii elektrycznej i uniknięcia skumulowania się znacznej kwoty za energię elektryczną na rzecz Sprzedawcy?
Odpowiedź na pytanie nr 11:
Zamawiający nie dopuszcza  możliwość wystawienia faktur szacunkowych (korygowanych po otrzymaniu faktur rzeczywistych).
Pytanie 12:
Jaki jest okres rozliczeniowy dla poszczególnych punktów poboru energii (miesięczny, dwumiesięczny)?
Odpowiedź na pytanie nr 12:
Dla punktów poboru z grupą taryfową C22A, C21, B23 okres rozliczeniowy jest miesięczny, a dla punktów poboru z grupą taryfową C12A,  C12B, C11 okres rozliczeniowy jest dwumiesięczny.
Pytanie 13:
Kto jest aktualnym sprzedawcą energii elektrycznej dla poszczególnych punktów poboru energii ?
Odpowiedź na pytanie nr 13:
Obecny dostawca to Ecoergia sp. z o.o. ul. Zabłocie 23, 30-701 Kraków.
Pytanie 14:
Czy zamawiający ma obecne umowy zawarte w akcjach promocyjnych?  Jaki jest okres wypowiedzenia aktualnie obowiązujących umów?  Czy są one zawarte na czas określony?
Odpowiedź na pytanie nr 14:
Zamawiający nie posiada umów z ofertą promocyjną. Aktualne umowy zostały zawarte na czas określony do dnia 29.02.2016 r.
Pytanie 15:
Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę ceny jednostkowej za energię elektryczną w przypadku zmiany podatku akcyzowego lub podatku VAT?
Odpowiedź na pytanie nr 15:
Zamawiający nie przychyla się do stanowiska, w SIWZ Cz. X oraz w umowie § 5 ust. 2 Zamawiający wyraźnie określił, co powinna zawierać łączna cena oraz kiedy może ulec zmianie.
Pytanie 16:
Zwracam się z prośbą o udzielenie informacji odnośnie okresu obowiązywania i trybu rozwiązania dotychczasowej umowy kompleksowej dla punktu poboru energii elektrycznej dla poz. 63 zestawienia:
- do kiedy obowiązuje przedmiotowa umowa,
- okres wypowiedzenia,
- czy została popisana w ramach akcji promocyjnej.
W drodze wyjaśnienia informujemy, że jest to informacja niezbędna do prawidłowego dokonania wypowiedzenia umów w imieniu Zamawiającego. Ponadto nadmieniamy, iż informacja ta jest istotna w związku z koniecznością oszacowania realnego terminu rozpoczęcia sprzedaży dla tych punktów.
Odpowiedź na pytanie nr 16:
Umowa obowiązuje od 03.11.2014 r., okres wypowiedzenia 3-miesięczny, nie została podpisana w ramach akcji promocyjnej
Pytanie 17:
Zwracamy się z prośbą o podanie kto jest Państwa aktualnym sprzedawcą energii elektrycznej.
Odpowiedź na pytanie nr 17:
Obecny dostawca to Ecoergia sp. z o.o. ul. Zabłocie 23, 30-701 Kraków
Pytanie 18:
Zwracamy się z prośbą o udzielenie informacji czy Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy drogą korespondencyjną.
Odpowiedź na pytanie nr 18:
Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną.
Pytanie 19:
Zwracamy się z prośbą o udostępnienie załączników do SIWZ w wersji edytowalnej.
Odpowiedź na pytanie nr 19:
Zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.bip.koronowo.pl załączniki
Pytanie 20:
Czy Zamawiający samodzielnie kontrolował będzie wydatkowanie środków przeznaczonych na  sfinansowanie zamówienia w sposób umożliwiający rozliczenie z tytułu faktycznie pobranej energii przed wykorzystaniem ww. środków.
Odpowiedź na pytanie nr 20:
Zamawiający będzie samodzielnie kontrolował  wydatkowanie środków przeznaczonych na  sfinansowanie zamówienia.
Pytanie 21:
Zwracamy się  z prośbą o modyfikację §8 ust.1  Załącznika nr 6 do SIWZ poprzez dodanie poniższego zdania:
Zgodnie z treścią art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian w treści umowy w zakresie :
Zmiany jednostkowej za 1MWh brutto wyłącznie w przypadku:
a) Ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub
b) Ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym o kwotę wynikającą ze zmiany tych stawek
Odpowiedź na pytanie nr 21:
Zamawiający nie przychyla się do stanowiska, w SIWZ Cz. X oraz w umowie § 5 ust. 2 Zamawiający wyraźnie określił, co powinna zawierać łączna cena oraz kiedy może ulec zmianie.
SIWZ Z ZAŁĄCZNIKAMI MODYFIKACJA1 (444kB) pdf
ZAŁĄCZNIKI (38kB) word
Zatwierdził:
P.O. Dyrektor ZGKiM
Adam Kęskrawiec

      Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie, działając, jako Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej, działając na zasadzie art. 38 ust. 2 w związku z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późn. zm.), informuje, iż dnia 20 stycznia 2016  roku wpłynęły pytania dotyczące ww. postępowania. Poniżej przedstawiamy treść pytań wraz z odpowiedziami:
Pytanie1:
Czy istnieje możliwość udostępnienia opisu przedmiotu zamówienia oraz formularza oferty – załącznik nr 1 do SIWZ w wersji edytowalnej pliku Excel?
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający zamieścił na stronie internetowej www.bip.koronowo.pl załączniki w wersji edytowalnej.
Pytanie 2:
Zwracamy się z prośbą o podanie okresu wypowiedzenia obecnie obowiązującej umowy kompleksowej dla PPE z pozycji 63.
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Umowa obowiązuje od 03.11.2014 r., okres wypowiedzenia 3-miesięczny
Pytanie 3:
Zwracamy się z prośbą o zmianę zapisu w SIWZ na następujący: „przyjmowanie od Zamawiającego zgłoszeń i reklamacji dotyczących sprzedanej energii elektrycznej”
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Zamawiający nie przychyla się do stanowiska.
Pytanie 4:
Prosimy o dodanie następującego zapisu do § 5 umowy: „Zmiany Umowy w zakresie zmiany cen są dopuszczalne w przypadku zmiany kosztów wpływających na kalkulację cen energii elektrycznej, a w szczególności w przypadku zmian w przepisach prawnych dotyczących podatku VAT lub podatku akcyzowego lub wprowadzenia lub zmiany innych opłat lub podatków związanych z energią elektryczną lub zmiany przepisów prawa skutkującej wzrostem kosztów wpływających na koszt energii elektrycznej. W takich przypadkach ceny za energię elektryczną dostarczaną na podstawie Umowy ulegają automatycznie korekcie o wartość wynikającą z powyższych zmian. Sprzedawca poinformuje Klienta na piśmie o korekcie ceny energii elektrycznej dostarczanej na podstawie  Umowy, wskazując jednocześnie zmiany przepisów prawnych stanowiące podstawę do korekty. Nowe ceny energii elektrycznej będą obowiązujące dla Sprzedawcy i Klienta od chwili wejścia w życie wyżej wymienionych zmian przepisów prawnych stanowiących podstawę do ich korekty”.
Odpowiedź na pytanie nr 4:
Zamawiający nie przychyla się do stanowiska, w SIWZ Cz. X oraz w umowie § 5 ust. 2 Zamawiający wyraźnie określił, co powinna zawierać łączna cena oraz kiedy może ulec zmianie.
Pytanie 5:
Prosimy o podanie do umowy zapisów umożliwiających zmianę cen w przypadku zmiany przepisów prawa skutkującej wprowadzeniem nowej stawki podatku akcyzowego i VAT.
Odpowiedź na pytanie nr 5:
Zamawiający nie przychyla się do stanowiska, w SIWZ Cz. X oraz w umowie § 5 ust. 2 Zamawiający wyraźnie określił, co powinna zawierać łączna cena oraz kiedy może ulec zmianie.
Zatwierdził:
P.O. Dyrektor ZGKiM
Adam Kęskrawiec

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Działając zgodnie z treścią art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2015 r, poz. 2164), Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie” dokonano wyboru najkorzystniej oferty nw. Wykonawcy:

Energia Polska sp. z o.o.
Al. Kasztanowa 5,
53-125 Wrocław
Wartość brutto oferty: 502 834,37 zł



Uzasadnienie wyboru oferty:
wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskały najwyższą ilość punktów. Oferty najkorzystniejsze w rozumieniu art. 2 pkt 5 Prawa zamówień publicznych.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Oferta nr 1
Nazwa oferenta:
Multimedia Polska Energia sp. z o.o., ul. T. Wendy 7/9, 81-341 Gdynia
liczba punktów w kryterium cena  – 92,35
liczba punktów w kryterium termin płatności –  5
łączna liczba uzyskanych punktów – 97,35

Oferta nr 2
Nazwa oferenta:

Barton Energia  sp. z o.o., Al. Krakowska 48, 05-090 Janki, Raszyn
liczba punktów w kryterium cena  – 92,31
liczba punktów w kryterium termin płatności –  5
łączna liczba uzyskanych punktów – 97,31

Oferta nr 3
Nazwa oferenta:

TAURON Sprzedaż sp. z o.o., ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków
liczba punktów w kryterium cena  – 93,25
liczba punktów w kryterium termin płatności – 5
łączna liczba uzyskanych punktów – 98,25

Oferta nr 4
Nazwa oferenta:

ENEA S.A. ul. Górecka 1, 60-201 Poznań
liczba punktów w kryterium cena  – 90,43
liczba punktów w kryterium termin płatności – 5
łączna liczba uzyskanych punktów – 95,43

Oferta nr 5
Nazwa oferenta:

Energa Obrót S.A., ul. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
liczba punktów w kryterium cena  – 88,90
liczba punktów w kryterium termin płatności – 5
łączna liczba uzyskanych punktów – 93,90

Oferta nr 6
Nazwa oferenta:

PGE Obrót S.A., ul. 8-go Marca 6, 35-959 Rzeszów, PGE Obrót S.A. Oddział z siedzibą w Skarżysku – Kamiennej,  Al. M.J. Piłsudzkiego 51, 26-110 Skarżysko - Kamienna
liczba punktów w kryterium cena  – 91,56
liczba punktów w kryterium termin płatności – 5
łączna liczba uzyskanych punktów – 96,56

Oferta nr 7
Nazwa oferenta:

Energia Polska sp. z o o., al. Kasztanowa 5, 53-125 Wrocław
liczba punktów w kryterium cena  – 95,00
liczba punktów w kryterium termin płatności – 5
łączna liczba uzyskanych punktów – 100,00

Oferta nr 8
Nazwa oferenta:

NOVUM S.A., ul. Racławicka 146, 02-117 Warszawa
liczba punktów w kryterium cena  – 93,91
liczba punktów w kryterium termin płatności – 5
łączna liczba uzyskanych punktów – 98,91


Informuję, że Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt 2 uPzp, albowiem w przedmiotowym postępowaniu zastosowanie znajduje art. 94 ust. 2 pkt. 3 lit. a ustawy.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcy wybranemu do jego realizacji gratulujemy.
Z-ca Dyrektora ZGKiM
Nikodem Łada

metryczka


Opublikował: Angelika Gordon - Wolfram (15 stycznia 2016, 13:12:30)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (27 stycznia 2016, 13:19:18)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 841