zamówienie na:

Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.261.1.2015
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 19 stycznia 2015  09:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
Numer ogłoszenia:
3319 - 2015; data zamieszczenia: 09.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej na zasadach określonych w ustawie z dnia 10.04.1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z póź. zm.). Dostawa energii odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Enea Operator sp. z o. o. na obszarze którego znajdują się miejsca dostarczania energii elektrycznej: 1.Stacja Uzdatniania Wody w Koronowie ul. Tucholska 49, 86-010 Koronowo - moc umowna - Pu = 85kW - grupa taryfowa - C22A - szacowane zużycie energii elektrycznej = 194 516 kWh 2.Stacja Uzdatniania Wody Bionex w Koronowie ul. Al. Wolności 1, 86-010 Koronowo - moc umowna - Pu = 56 kW - grupa taryfowa - C21 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 95 298 kWh 3.Stacja Uzdatniania Wody Bieskowo - moc umowna - Pu = 45 kWh - grupa taryfowa - C21 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 93 399 kWh 4.Stacja Uzdatniania Wody Glinki - moc umowna Pu = 14 kW - grupa taryfowa - C11 -szacowane zużycie energii elektrycznej = 3 921 kWh 5.Stacja Uzdatniania Wody Gogolinek - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 3 332 kWh 6.Stacja Uzdatniania Wody Lipinki - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 38 775 kWh 7.Stacja Uzdatniania Wody Lucim - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 15 985 kWh 8.Stacja Uzdatniania Wody Łąsko Wielkie - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C12B - szacowane zużycie energii elektrycznej = 12 297 kWh 9.Stacja Uzdatniania Wody Mąkowarsko - wieś - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 28 078 kWh 10.Stacja Uzdatniania Wody Mąkowarsko Rybkowo - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C12A - szacowane zużycie energii elektrycznej = 14 039 kWh 11.Stacja Uzdatniania Wody Nowy Jasiniec - moc umowna Pu = 22 kW - grupa taryfowa - C12A - szacowane zużycie energii elektrycznej = 11 344 kWh 12.Stacja Uzdatniania Wody Pieczyska - moc umowna Pu = 17 kW - grupa taryfowa - C12B - szacowane zużycie energii elektrycznej = 12 214 kWh 13.Stacja Uzdatniania Wody Przyrzecze - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 12 kWh 14.Stacja Uzdatniania Wody Samociążek - moc umowna Pu = 14 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 25 253 kWh 15.Stacja Uzdatniania Wody Sitowiec - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 15 510 kWh 16.Stacja Uzdatniania Wody Skarbiewo - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C12A - szacowane zużycie energii elektrycznej = 21 994 kWh 17.Stacja Uzdatniania Wody Stary Jasiniec - moc umowna Pu = 14 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 5 260 kWh 18.Stacja Uzdatniania Wody Wierzchucin Król. - moc umowna Pu = 14 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 27 568 kWh 19.Stacja Uzdatniania Wody Wilcze - moc umowna Pu = 17 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 16 762 kWh 20.Stacja Uzdatniania Wody Wiskitno - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 28 604kWh 21.Stacja Uzdatniania Wody Witoldowo - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 63 733 kWh 22.Stacja Uzdatniania Wody Wtelno - moc umowna Pu = 65 kW - grupa taryfowa - C21 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 116 070 kWh 23.Oczyszczalnia Ścieków w Koronowie ul. Pomianowskiego, 86-010 Koronowo Zasilanie podstawowe: - moc umowna - Pu = 180 kW - grupa taryfowa - B23 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 794 643kWh 24.Oczyszczalnia Ścieków Wiskitno - moc umowna Pu = 14 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 15 243 kWh 25. Przepompownia ścieków Koronowo ul. Krzyżowa - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 38 974 kWh 26.Przepompownia ścieków P1 Bieskowo - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 595 kWh 27.Przepompownia ścieków Nowy Dwór - moc umowna Pu = 7kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 5 698 kWh 28.Przepompownia ścieków Stary Dwór Dz. Nr 216 - moc umowna Pu = 11kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 1 191 kWh 29. Przepompownia ścieków Tryszczyn P3 9138590 - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 246 kWh 30. Przepompownia ścieków Tryszczyn P2 VI 8353384 - moc umowna Pu = 11 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 7 885 kWh 31. Przepompownia ścieków Tryszczyn P1 VI 8328696 - moc umowna Pu = 11 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 3 190 kWh 32. Przepompownia ścieków P 4 Wtelno - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane roczne zużycie energii elektrycznej = 7 193 kWh 33. Przepompownia ścieków P3 Wtelno - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 675 kWh 34.Przepompownia ścieków Wtelno P1 - moc umowna Pu = 17 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 28 135 kWh 35. Przepompownia ścieków P3 Gościeradz Dz. 181/3 - moc umowna Pu = 15 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 1 722 kWh 36. Przepompownia ścieków P2 Gościeradz Dz. 49 - moc umowna Pu = 11 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 282 kWh 37. Przepompownia ścieków P1 Gościeradz - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 19 600 kWh 38. Przepompownia ścieków Lucim 106 Mąkowarsko - moc umowna Pu = 15 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 1 549 kWh 39. Przepompownia ścieków Motyl P 13153/1 6946957 - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 851 kWh 40. Przepompownia ścieków P-12 Mąkowarsko Dz. 23 - moc umowna Pu = 15 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 9 000 kWh 41. Przepompownia ścieków P-9 Modrzewiowa Mąkowarsko Dz. Nr 18 - moc umowna Pu = 7 kW - grupa taryfowa - C11 -szacowane zużycie energii elektrycznej = 572 kWh 42. Przepompownia ścieków P-8 Dworcowa Dz. 309/1 Mąkowarsko - moc umowna Pu = 11 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 250 kWh 43. Przepompownia ścieków P-7 Mąkowarsko Dz. 365/2 - moc umowna Pu = 11 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 3 054 kWh 44. Przepompownia ścieków P-6 Słoneczna Dz. 164/16 Mąkowarsko - moc umowna Pu = 17 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 1 671 kWh 45.Przepompownia ścieków P-5 Leśna Mąkowarsko Dz. 116/1 - moc umowna Pu = 15 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 753 kWh 46.Przepompownia ścieków P-4 Lipowa Dz. Nr 252 Mąkowarsko - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 174 kWh 47. Przepompownia ścieków P-3 Jeziorna Dz.90 Mąkowarsko - moc umowna Pu = 11 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 6 503 kWh 48. Przepompownia ścieków P2 Jeziorna Dz. Nr 79 Mąkowarsko - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 388 kWh 49. Przepompownia ścieków Os. Łakomowo P1 Dz. Nr 65/10 Mąkowarsko - moc umowna Pu = 17 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 534 kWh 50. Przepompownia ścieków PS-1 Pieczyska - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 5 038 kWh 51. Przepompownia ścieków P2 Przyrzecze - moc umowna Pu = 15 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 3 462 kWh 52.Tłocznia ścieków T1 Samociążek - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 1 305 kWh 53.Tłocznia ścieków T2 Samociążek - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 621 kWh 54. Tłocznia ścieków T3 Samociążek - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 1 196 kWh 55.Przepompownia ścieków P4 Samociążek Dz. 102/24 - moc umowna Pu = 11 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 130 kWh 56.Przepompownia ścieków P5 Samociążek Dz.109/15 - moc umowna Pu = 4 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 217 kWh 57 Przepompownia ścieków PS-12 Samociążek PS 12 - moc umowna Pu = 11 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 9 137 kWh 58. Przepompownia ścieków PS-13 Samociążek - moc umowna Pu = 11 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 472 kWh 59.Przepompownia ścieków P5 Okole Dz. 199 - moc umowna Pu = 11kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 7 027 kWh 60. Przepompownia ścieków Stopka PŚ 4 - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 -szacowane zużycie energii elektrycznej = 568 kWh 61.Przepompownia ścieków Stopka Słoneczna Polana PŚ 8 Dz. 255/1 - moc umowna Pu = 9 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 1 221 kWh 62.Przepompownia ścieków Tuszyny Ul. Bursztynowa Dz. 153/19 - moc umowna Pu = 14 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 404 kWh 63. ZGKiM Al. Wolności 4, Koronowo-biurowiec - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 14 807 kWh 64. ZGKiM Al. Wolności 4, Koronowo- poz. pomieszczenia - moc umowna Pu = 27 kW - grupa taryfowa - C11 - szacowane zużycie energii elektrycznej = 43 069 kWh Łączna ilość energii elektrycznej, która będzie dostarczona do punktów poboru szacuje się w wysokości 1 872 379 kWh Zamawiający wymaga od wykonawcy: a) przestrzeganie standardów jakościowych obsługi odbiorcy, b) przyjmowanie od zamawiającego zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostarczanej energii elektrycznej. c) sprzedaż energii Zamawiającemu w miejscu dostarczania, z zastrzeżeniem, że sprzedaż energii rozpocznie się w chwili przyjęcia umowy do realizacji przez OSD d) przeniesienie na Zamawiającego, w miejscu dostarczania, własności energii e) rozpatrywanie wniosków lub reklamacji i udzielenie odpowiedzi w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku lub reklamacji f) dokonywanie bilansowania handlowego energii elektrycznej w ramach tej Umowy: miesięcznego kwartalnego pólrocznego rocznego UWAGA! Wielkość zamówienia stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie w okresie 12 m-cy. W przypadku zmniejszenia ilości zużycia energii elektrycznej podczas realizacji umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne roszczenia a cena pozostanie nie zmieniona. Wskazane ilości zużycia energii elektrycznej, są ilościami szacunkowymi w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego, bądź deklarowanego wykorzystania takiej ilości energii elektrycznej w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zużycia mniejszej lub większej ilości energii elektrycznej w stosunku do podanych wyżej ilości w czasie trwania umowy, za kwotę nie większą niż maksymalna wartość umowy brutto (wartość finansowania zamówienia). Cena przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji. Warunki płatności- 30 dni licząc od daty wystawienia faktury, jednak nie krótszym niż 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 5.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 6.Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 7.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
* III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - aktualną w okresie realizacji zamówienia koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (podstawa prawna: art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne Dz. U. z 2012 r., poz. 1059) - podpisaną na okres realizacji zamówienia z ENEA OPERATOR SP. Z O.O. generalną umową dystrybucyjną - oświadczenie wg załącznik nr 6 do SIWZ Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie energii elektrycznej o wartości min. 500.000,00 zł brutto za okres 1 roku z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (załącznik nr 4) oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia suma gwarancyjna nie może być niższa niż 500 000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
* potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
* wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
* opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
* opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
* oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
* aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
* aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
* aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
* nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
* nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
* lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo - pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2015 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ Z ZAŁĄCZNIKAMI (187kB) pdf
Zatwierdził:
P.O. Dyrektora ZGKiM
Adam Kęskrawiec

 Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie, działając, jako Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę energii elektrycznej, działając na zasadzie art. 38 ust. 2 w związku z art. 38 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 roku, poz. 907 z późn. zm.), informuje, iż dnia 12 i 13 stycznia 2015  roku wpłynęły pytania dotyczące ww. postępowania. Poniżej przedstawiamy treść pytań wraz z odpowiedziami:
Pytanie nr 1:
Zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Exel niezwłocznie po wyborze Wykonawcy?
Wyłoniony wykonawca będzie potrzebował następujących danych do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy dla każdego punktu poboru:
- nazwa i adres firmy;
- opis punktu poboru;
- adres punktu poboru ( miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina);
- grupa taryfowa ( obecna i nowa);
- moc umowna;
- planowane roczne zużycie energii;
- numer licznika;
- Operator Systemu Dystrybucyjnego;
- nazwa dotychczasowego Sprzedawcy
- numer aktualnie obowiązującej umowy;
- data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy;
- numer ewidencyjny PPE
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Zamawiający przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Exel niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Pytanie nr 2:
Czy Zamawiający przekaże Wykonawcy załączniki do SIWZ w wersji edytowalnej ?
Odpowiedź na pytanie nr 2:
Zamawiający zamieścił załączniki na stronie internetowej www.bip.koronowo.pl.
Pytanie nr 3:
Prosimy o dodanie do załącznika nr 8 do SIWZ § 5 ust. 2 zapisu: „W przypadku zmiany wynikającej z przepisów prawa: stawki podatku akcyzowego za energię elektryczną zawarte w umowie ceny ulegną zmianie stosownie do zmienionych przepisów”
Odpowiedź na pytanie nr 3:
Zamawiający nie przychyla się do stanowiska, w SIWZ Cz. XII pkt. 2 Zamawiający wyraźnie określił, co powinna zawierać łączna cena.
Pytanie nr 4:
Czy obiekt w grupie taryfowej B23, posiada układ pomiarowy dostosowany do zmiany sprzedawcy? Czy Zamawiający jest świadomy tego, że musi to zrobić na własny koszt, a ewentualna procedura potrwa 2-3 miesiące? Informujemy, iż zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej Państwa Operator Systemy Dystrybucyjnego właścicielem układu pomiarowego w grupie taryfowej B jest odbiorca energii, czyli Państwo, zatem do Państwa należą wszelkie koszty związane z dostosowaniem układu do wymogów zmiany sprzedawcy energii. Fakt, czy układy pomiarowe są dostosowane do w/w wymogów ma bezpośredni wpływ na termin rozpoczęcia dostaw energii. Brak takiego dostosowania może spowodować niemożność wykonania umowy z winy Zamawiającego lub opóźnić rozpoczęcie dostaw.
Odpowiedź na pytanie nr 4:
Zamawiający posiada jeden punkt poboru rozliczany w grupie taryfowej B który posiada układ pomiarowo – rozliczeniowy dostosowany do zmiany sprzedawcy.
Pytanie nr 5:
§ 5 ust. 2 umowy – wnosimy o zapisanie: „Ceny jednostkowe określone w ust. 1 nie ulegają zmianie w okresie obowiązywania Umowy  za wyjątkiem ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub ustawowej zmianie opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym.
Odpowiedź na pytanie nr 5:
Zamawiający nie przychyla się do stanowiska, w SIWZ Cz. XII pkt. 2 oraz w umowie § 5 ust. 2 Zamawiający wyraźnie określił, co powinna zawierać łączna cena oraz kiedy może ulec zmianie.
Pytanie nr 6:
Zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy miedzy innymi: numer licznika, ewidencyjny numer PPE, numer aktualnie obowiązującej umowy, data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy, opis punktu poboru, adres punktu poboru ( miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina);
Odpowiedź na pytanie nr 6:
Zamawiający przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Exel niezwłocznie po podpisaniu umowy.
Pytanie nr 7:
Proszę o informację, czy w przypadku gdy Wykonawca załączy do oferty pismo z prośbą o przekazanie danych z otwarcia ofert Zamawiający przekaże takie dane wspomnianemu Wykonawcy w dniu otwarcia ofert.
Odpowiedź na pytanie nr 7:
Zamawiający przekaże w/w informację.
Pytanie nr 8:
Czy procedura zmiany sprzedawcy przeprowadzana będzie po raz pierwszy?
Odpowiedź na pytanie nr 8:
Procedura zmiany sprzedawcy przeprowadzona będzie po raz czwarty.
Pytanie nr 9:
Czy obecnie obowiązujące umowy zawarte są na czas nieokreślony czy na czas określony (to pytanie dotyczy umów sprzedażowych, dystrybucyjnych czy też kompleksowych)? Jaki jest okres wypowiedzenia w ww. umowach?
Odpowiedź na pytanie nr 9:
Zamawiający posiada podpisane umowy na sprzedaż energii elektrycznej zawarte na czas określony do dnia 28.02.2015 r.
Pytanie nr 10:
W związku z określeniem maksymalnej wartości w § 6 ust. 1, końcowy termin obowiązywania umowy w § 7 ust. 1 winien również uwzględniać tą okoliczność
Odpowiedź na pytanie nr 10:
Zamawiający nie przychyla się do stanowiska
Pytanie nr 11:
Prosimy o informację czy proces zmiany sprzedawcy u Zamawiającego będzie przeprowadzany po raz pierwszy czy po raz kolejny?
Odpowiedź na pytanie nr 11:
Procedura zmiany sprzedawcy przeprowadzona będzie po raz czwarty.
Pytanie nr 12:
Czy wszystkie układy pomiarowo – rozliczeniowe  u Zamawiającego są dostosowane do usługi TPA ?
Odpowiedź na pytanie nr 12:
Układy pomiarowo – rozliczeniowe są dostosowane do zasady TPA.
Pytanie nr 13:
Zwracamy się z prośba o podanie okresu/ -ów wypowiedzenia obecnie obowiązującej/ -cych umowy/ -ów  na sprzedaż energii elektrycznej.
Odpowiedź na pytanie nr 13:   
Zamawiający posiada podpisane umowy na sprzedaż energii elektrycznej zawarte na czas określony do dnia 28.02.2015 r.
Pytanie nr 14:
Wnosimy o podanie nazwy obecnego sprzedawcy energii elektrycznej Zamawiającego.
Odpowiedź na pytanie nr 14:
PKP Energetyka Spółka Akcyjna
Pytanie nr 15:
Czy w zakresie warunku przedstawionego w  Części IV pkt. 2  Zamawiający  dopuszcza  przedstawienie referencji  z wykonanego zamówienia obejmującego dostawę energii elektrycznej  i świadczenie usług dystrybucji?
Odpowiedź na pytanie nr 15:
Zamawiający dopuszcza przedstawienie w/w referencji z zastrzeżeniem że co najmniej jedna z przedstawionych referencji będzie obejmowała tylko dostawę energii elektrycznej o wartości min. 500 000,00 zł brutto za okres 1 roku.
Pytanie nr 16:
Wnosimy o usunięcie z ust. 2 § 3 Załącznika nr 8 do SIWZ zwrotu: „lub upustu”, gdyż w Rozporządzeniu na które powołuje się Zamawiający mowa jest tylko o bonifikatach.
Odpowiedź na pytanie nr 16:
Zamawiający przychyla się do stanowiska
Pytanie nr 17:
Informujemy, że planowane zmiany przepisów wykonawczych do Ustawy Prawo Energetyczne nakładają na Sprzedawców energii elektrycznej dodatkowy obowiązek zakupu praw majątkowych, które wpłyną na końcową cenę energii elektrycznej. Na dzień dzisiejszy nie są znane ich procentowe wartości oraz daty wprowadzenia w życie. Z uwagi na to, że zmiany w prawie mogą nastąpić do końca roku to Sprzedawcy energii elektrycznej już na dzień dzisiejszy w cenie ofertowej uwzględniają ryzyko wprowadzenia ww. obowiązków. Jeżeli zatem jesteście Państwo zainteresowani otrzymaniem oferty, przedstawiającą najniższą w chwili obecnej cenę jednostkową energii elektrycznej oraz co za tym idzie najniższa możliwa cenę wykonania całości zamówienia, pomniejszoną o powyższe ryzyko, konieczna jest zmiana ust. 2 § 5 Załącznika nr 8 do SIWZ na poniższy zapis:
"Zmiany cen są dopuszczalne w przypadku zmiany kosztów wpływających na kalkulację cen energii elektrycznej, a w szczególności w przypadku zmian w przepisach prawnych dotyczących podatku VAT lub podatku akcyzowego lub wprowadzenia lub zmiany innych opłat lub podatków związanych z energią elektryczną lub zmiany przepisów prawa skutkującej wzrostem kosztów wpływających na koszt energii elektrycznej. W takich przypadkach ceny za energię elektryczną dostarczaną na podstawie Umowy ulegają automatycznie korekcie o wartość wynikającą z powyższych zmian. Sprzedawca poinformuje Klienta na piśmie o korekcie ceny energii elektrycznej dostarczanej na podstawie Umowy, wskazując równocześnie zmiany przepisów prawnych stanowiące podstawę tej korekty. Nowe ceny energii elektrycznej będą obowiązujące dla Sprzedawcy i Klienta od chwili wejścia w życie wyżej wymienionych zmian przepisów prawnych stanowiących podstawę do ich korekty".
Odpowiedź na pytanie nr 17:
Zamawiający nie przychyla się do stanowiska, w SIWZ Cz. XII pkt. 2 oraz w umowie § 5 ust. 2 Zamawiający wyraźnie określił, co powinna zawierać łączna cena oraz kiedy może ulec zmianie.
Pytanie nr 18:
Wnosimy o dodanie do ust. 2 § 5 Załącznika nr 8 zapisów umożliwiających zmianę ceny w przypadku zmiany stawki podatku akcyzowego lub podatku VAT
Odpowiedź na pytanie nr 18:
Zamawiający nie przychyla się do stanowiska, w SIWZ Cz. XII pkt. 2 oraz w umowie § 5 ust. 2 Zamawiający wyraźnie określił, co powinna zawierać łączna cena oraz kiedy może ulec zmianie.
Pytanie nr 19:
Wnosimy o usunięcie z ust. 4 § 6 Załącznika nr 8 do SIWZ zwrotu: „dołączając jednocześnie sporną fakturę”, gdyż w przypadku reklamacji Zamawiający otrzyma korektę do wcześniej wystawionej faktury a nie nową fakturę.
Odpowiedź na pytanie nr 19:
Zamawiający nie przychyla się do stanowiska.
Pytanie nr 20:
Wnosimy o dodanie do ust. 1 § 7 Załącznika nr 8 do SIWZ zapisu o treści: „nie wcześniej jednak, niż po spełnieniu wszystkich warunków przyłączenia do sieci OSD,  oraz nie wcześniej jednak niż z dniem skutecznego rozwiązania obowiązującej umowy oraz nie wcześniej niż z dnie wejścia w życie umowy sprzedaży energii elektrycznej i umowy o świadczenie usług dystrybucji”
Odpowiedź na pytanie nr 20:
Zamawiający nie przychyla się do stanowiska.
Pytanie nr 21:
Wnosimy o uzupełnienie wzoru umów o następujący zapis:
W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa do wypowiedzenia umowy Klient będzie zobowiązany do zapłaty kary umownej, której wysokość zostanie obliczona zgodnie z wzorem:
WK= ?_r??WK?_r
?WK?_r= E_r  × (?Ce?_r- K_r)
gdzie:
WK – wysokość kary umownej.
r – poszczególne lata (okresy dostawy) określone w umowie.
?WK?_r – wysokość kary umownej liczona dla danego roku (okresu dostawy)  r.
E_r – wolumen energii zakontraktowanej i niewykorzystanej przez Klienta dla danego roku (okresu dostawy) r, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do niniejszej Umowy. Wolumen energii niewykorzystanej liczony będzie od miesiąca w którym umowa zostanie skutecznie rozwiązana.
?Ce?_r – cena energii określona w niniejszej Umowie obowiązująca dla danego roku (okresu dostawy) r w momencie naliczania kary umownej. W sytuacji, gdy Klient posiada stawki cenowe w podziale na strefy czasowe, do niniejszego wzoru zastosowanie będzie mieć cena określona w strefie nr 1.
K_r – aktualna wartość podatku akcyzowego + minimalna cena energii elektrycznej na rynku bilansującym określona w IRiESP + koszt  opłat zastępczych praw majątkowych na dany rok (okres dostawy) r w celu wypełnienia obowiązków, o których mowa w art. 9a ust 1 oraz art. 9a ust 8 ustawy z dnia z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne (tekst jedn. Dz.U. z 2012 r., poz. 1059 ze zm. oraz z 2013 r. poz. 984). W przypadku, gdy opłaty zastępcze na dany rok (okres dostawy) r nie są znane, zastosowanie będzie mieć ostatnia, ogłoszona przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, stawka opłat zastępczych obowiązująca w momencie naliczania kary umownej.
Odpowiedź na pytanie nr 21:
Zamawiający nie przychyla się do stanowiska.
Pytanie nr 22:
Zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel niezwłocznie po podpisaniu umowy? Wyłoniony Wykonawca będzie potrzebował następujących danych do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy dla każdego punktu poboru:
- nazwa i adres firmy;
- opis punktu poboru;
- adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina);
- grupa taryfowa
- moc umowna;
- planowane roczne zużycie energii;
- numer licznika;
- Operator Systemu Dystrybucyjnego;
- nazwa dotychczasowego Sprzedawcy;
- numer aktualnie obowiązującej umowy;
- data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy;
- numer ewidencyjny PPE.
Odpowiedź na pytanie nr 22:
Zamawiający przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Exel niezwłocznie po podpisaniu umowy.
SIWZ Z ZAŁĄCZNIKAMI-modyfikacja (188kB) pdf
załączniki (37kB) plik
Zatwierdził:
P.O. Dyrektora ZGKiM
Adam Kęskrawiec

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Działając zgodnie z treścią art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2013 roku, poz.907 z póź. zm.), Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „ Dostawę energii elektrycznej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie ” dokonano wyboru najkorzystniej oferty n/w Wykonawcy:

Ecoergia sp. z o.o.
ul. Zabłocie 23
30-701 Kraków
Wartość brutto oferty 548 120,23 zł

Uzasadnienie wyboru oferty:
wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskały najwyższą ilość punktów. Oferty najkorzystniejsze w rozumieniu art. 2 pkt 5 Prawa zamówień publicznych.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Oferta nr 1

Nazwa oferenta:
PKP Energetyka S.A. – Pion Sprzedaży, ul. Hoża 63/67, 00-681 Warszawa
liczba punktów w kryterium cena  – 99,37  łączna liczba uzyskanych punktów – 99,37
Oferta nr 2
Nazwa oferenta:

PGE Obrót S.A.  Al. Piłsudzkiego 51, 26- 110 Skarżysko Kamienna
liczba punktów w kryterium cena  – 99,11  łączna liczba uzyskanych punktów – 99,11
Oferta nr 3
Nazwa oferenta:

Enea S.A.  ul. Strzeszyńska 58, 60 – 479 Poznań
liczba punktów w kryterium cena  – 98,32  łączna liczba uzyskanych punktów – 98,32
Oferta nr 4
Nazwa oferenta:

Corrente sp. z o.o., ul. Konotopska 4, 05-850 Ożarów Mazowiecki
liczba punktów w kryterium cena  – 98,39  łączna liczba uzyskanych punktów – 98,39
Oferta nr 5
Nazwa oferenta:

Ecoergia sp. z o.o., ul. Zabłocie 23, 30-701 Kraków
liczba punktów w kryterium cena  – 100,00  łączna liczba uzyskanych punktów – 100,00
Oferta nr 6
Nazwa oferenta:

Energa Obrót S.A., ul. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
liczba punktów w kryterium cena  – 94,44  łączna liczba uzyskanych punktów – 94,44

Informuję, że Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt 2 uPzp, albowiem w przedmiotowym postępowaniu zastosowanie znajduje art. 94 ust. 2 pkt. 3 lit. a ustawy.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcy wybranemu do jego realizacji gratulujemy.
Zatwierdził:
P.O. Dyrektora ZGKiM
Adam Kęskrawiec

metryczka


Opublikował: Angelika Gordon - Wolfram (9 stycznia 2015, 14:11:05)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (29 stycznia 2015, 13:49:54)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1108