zamówienie na:

1. Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów, które to placówki nie są wyposażone w stołówki. Od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od nauki w szkole, na terenie Gminy Koronowo 2. Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków jednodaniowych dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Koronowo. Od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt przypadających w te dni.

zamawiający: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: OA.251.3.2014
wartość: poniżej kwoty 207000,00 euro
termin składania ofert: 4 grudnia 2014  10:00
przyczyna unieważnienia: dodano poniżej 




1. Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów, które to placówki nie są wyposażone w stołówki. Od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od nauki w szkole, na terenie Gminy Koronowo 2. Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków jednodaniowych dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Koronowo. Od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt przypadających w te dni.
Numer ogłoszenia: 245751 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie , ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822283, faks 052 3821656.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.koronowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów, które to placówki nie są wyposażone w stołówki. Od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od nauki w szkole, na terenie Gminy Koronowo 2. Przygotowywanie i dostarczanie gorących posiłków jednodaniowych dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Koronowo. Od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt przypadających w te dni..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa a) przygotowywania i dostarczania gorących posiłków jednodaniowych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów z Gminy Koronowo, które to placówki nie są wyposażone w stołówki, w miejscowościach: - Buszkowo, - Wierzchucin Królewski, - Sitowiec, - Witoldowo, - Wtelno, - Mąkowarsko, - Koronowo w dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od nauki w szkole wraz z dowozem własnym transportem w jednorazowych naczyniach przeznaczonych do przechowywania żywności (atestowanych) oraz jednorazowymi sztućcami. b) przygotowywania i dostarczania gorących posiłków jednodaniowych dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Koronowo w miejscowościach: Buszkowo, Byszewo, Bytkowice, Dziedzinek, Glinki, Gogolin, Gogolinek, Gościeradz, Huta, Krąpiewo, Lucim, Łąsko Małe, Łąsko Wielkie, Mąkowarsko, Morzewiec, Nowy Dwór, Nowy Jasiniec, Okole, Osiek, Popielewo, Salno, Samociążek, Sitowiec, Skarbiewo, Stary Dwór, Stary Jasiniec, Tryszczyn, Wierzchucin Królewski, Więzowno, Wilcze, Wiskitno, Witoldowo, Wtelno, Stopka i Koronowo w dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt przypadających w te dni wraz z dowozem własnym transportem w jednorazowych naczyniach przeznaczonych do przechowywania żywności (atestowanych) oraz jednorazowymi sztućcami. Osoby uprawnione będą odbierać posiłki bezpośrednio od wykonawcy w wyżej wymienionych miejscowościach przy świetlicach wiejskich, a w miejscowościach gdzie nie ma świetlic wiejskich - przy sklepie, natomiast w Koronowie we własnym lub najmowanym, lub dzierżawionym przez Wykonawcę lokalu o określonej godzinie. 2. Szacunkowa ilość posiłków wynosi: a) dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów z Gminy Koronowo, które to placówki nie są wyposażone w stołówki 174 dziennie we wszystkie dni nauki szkolnej od 5.01.2015 do 31.12.2015 r. przyjmuje się 183 dni; łącznie 31.842 posiłków. b) dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Koronowo 65 dziennie w dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt przypadających w te dni od 5.01.2015 do 31.12.2015 r. przyjmuje się 254 dni; łącznie 16.510 posiłków. 3. Zamawiający korzystając z prawa opcji przewiduje, że w czasie obowiązywania umowy ilości wydanych posiłków może ulec zmianie, tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu maksymalnie o 30 % szacunkowej ilości posiłków. Powyższe wynikać będzie ze zmiany liczby osób kwalifikujących się do uzyskania tego rodzaju pomocy społecznej. 4. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, o której mowa w pkt 4, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu niezrealizowanej części zamówienia, jak również nie może być podstawą do odmowy wykonania zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.32.10.00-6, 55.52.11.00-9, 55.52.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że zgodnie z ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj.: Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 ze zm.) posiada decyzję właściwego, ze względu na siedzibę zakładu, państwowego powiatowego inspektora sanitarnego o zatwierdzenie zakładu, oraz że Wykonawca jest wpisany do rejestru zakładów prowadzących działalność związaną z produkcją lub obrotem żywnością.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub nadal wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 usługę (potwierdzonej dowodami, że została wykonana należycie), której przedmiotem było/jest przygotowanie i dostarczenie ciepłych posiłków w okres nie krótszym niż sześć miesięcy. Warunek będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizowana / realizowana usługa obejmowała /obejmuje przygotowanie i dostarczenie ciepłych posiłków w okres nie krótszy niż sześć miesięcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie Wykonawcy, że na dzień podpisania umowy będzie posiadać własny lub najmowany, lub dzierżawiony lokal w miejscowości Koronowo, gdzie osoby uprawnione będą mogły pobierać posiłek z możliwością spożycia tego posiłku na miejscu - Załącznik nr 7 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, 2) wystąpi możliwość wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3) wystąpi konieczność zmiany terminu lub sposobu realizacji umowy wynikająca z zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczność, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności i mającej wpływ na wykonanie umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego: Koronowo, ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 14 (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: Koronowo, ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami (299kB) pdf

Ogłoszenie (2766kB) pdf

Zawiadomienie o wykluczeniu Wykonawców, odrzuceniu ofert Wykonawców 

oraz unieważnieniu postępowania

Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:

1. Przygotowywanie i dostarczanie gorących  posiłków jednodaniowych dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjów, które to placówki nie są wyposażone w stołówki. Od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od nauki w szkole, na terenie Gminy Koronowo 

2. Przygotowywanie i dostarczanie gorących  posiłków jednodaniowych dla osób zamieszkałych na terenie Gminy Koronowo. Od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt przypadających w te dni (znak sprawy: OA.251.3.2014) 

Zawiadomienie o wykluczeniu Wykonawców, odrzuceniu ofert Wykonawców

Działając na podstawie art. 24 ust.2 pkt 4 w związku z art.26 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.) (dalej ustawa Pzp) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu (znak sprawy: OA.251.3.2014) wyklucza trzech Wykonawców (1. Pierogarnia Domowa Kinga Grzeszczak ul. Pomianowskiego 23/8, 86-010 Koronowo, 2. Restauracja „U Kubiców przy akacjach”, Wioletta Bartnicka ul. Pomianowskiego 23/8, 86-010 Koronowo, 3. PHU KULINARIA S.C ul. Lotnicza 10,64-920 Piła)  z uwagi na fakt, że nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie później niż na dzień składania ofert.

Działając na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp, który stanowi, iż „Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert”. 

Zamawiający w dniu 05.12.2014 r. wezwał trzech Wykonawców: 

1. Pierogarnia Domowa Kinga Grzeszczak ul. Pomianowskiego 23/8, 86-010 Koronowo – do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

1.  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminem składania ofert;

2.  Aktualne zaświadczenie z właściwego  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminem składania ofert;

w terminie  do dnia 10 grudnia 2014 r., do godz. 10.00

Uzasadnienie:

Wykonawca nie złożył aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że  nie zalega z opłacaniem podatków  oraz aktualnego zaświadczenia z właściwego  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 

Wykonawca nie dostarczył ww. dokumentów zgodnie z rozdziałem IX  SIWZ w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego i tym samym nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

2. Restauracja „U Kubiców przy akacjach”, Wioletta Bartnicka ul. Pomianowskiego 23/8, 86-010 Koronowo – do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

1.  Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminem składania ofert;

2.  Aktualne zaświadczenie z właściwego  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminem składania ofert;

w terminie  do dnia 10 grudnia 2014 r., do godz. 10.00

Uzasadnienie:

Wykonawca nie złożył aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że  nie zalega z opłacaniem podatków  oraz aktualnego zaświadczenia z właściwego  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 

Wykonawca nie dostarczył ww. dokumentów zgodnie z rozdziałem IX  SIWZ w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego i tym samym  nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

3. PHU KULINARIA S.C ul. Lotnicza 10,64-920 Piła – do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1.  Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem  zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu  - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminem składania ofert- indywidualne dla każdego wspólnika spółki cywilnej.
2.  Aktualne zaświadczenie z właściwego  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminem składania ofert - indywidualne dla każdego wspólnika spółki  cywilnej.
3. Potwierdzenie 8,5 letniego prowadzenia własnej działalności w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków.

w terminie  do dnia 10 grudnia 2014 r., do godz. 10.00

Uzasadnienie:

Wykonawca złożył aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że  nie zalega z opłacaniem podatków  oraz aktualne zaświadczenie z właściwego  oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne jako spółka, a nie indywidualne dla każdego wspólnika spółki cywilnej. Ponadto z przedłożonych dokumentów wynika, że działalność prowadzona jest od 01.01.2009 roku, a tym samym nie daje to potwierdzenia prowadzenia działalności przez  8,5 roku.

Wykonawca nie dostarczył ww. dokumentów zgodnie z rozdziałem IX  pkt 12 f)  SIWZ ponieważ spółka cywilna jest wykonawcą wspólnie ubiegającym się o zamówienie publiczne przez co  nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wyznaczył  Wykonawcom  termin dostarczenia brakujących dokumentów do dnia 

10 grudnia 2014 r., do godz. 10.00 ( liczy się data dostarczenia dokumentów do siedziby Zamawiającego, tj. Miejsko –Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Pomianowskiego 1,  86-010 Koronowo I piętro pok. nr 14 (sekretariat)).

Żaden z Wykonawców, mimo wezwania do uzupełnienia dokumentów, nie złożył dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.

Oferty Wykonawców wykluczonych z udziału w postępowaniu uznaje się za odrzucone na podstawie art.24 ust.4 ustawy Pzp.

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

Działając na podstawie  art. 93 ust 3 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2013 r, poz.907 z póź. zm.), Zamawiający, Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie informuje, że unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 

UZASADNIENIE

Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający – stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp – bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. 242.271,00 zł. brutto.

W postępowaniu złożono 4 oferty, z których 3 zostały odrzucone na podstawie art.24 ust.4 ustawy Pzp., a czwarta oferta – z najniższą ceną, przedstawia wartość  340.231,00 zł. brutto.

Oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Po analizie możliwości finansowych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Koronowie, Zamawiający stwierdził, iż nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.

Do wiadomości:

1. Centrum Ekonomii Społecznej BONUM, ul. Gajdy 3, 87-300 Brodnica

2. PHU KULINARIA S.C., ul. Lotnicza 10, 64-920 Piła 

3. Pierogarnia Domowa Kinga Grzeszczak, 

ul. Pomianowskiego 23/8, 86-010 Koronowo

4. Restauracja „U Kubiców przy akacjach” Wioletta Bartnicka, ul. Pomianowskiego 23/8, 86-010 Koronowo

Unieważnienie postępowania (2137kB) pdf

metryczka


Opublikował: Paweł Święcichowski (26 listopada 2014, 15:19:02)

Ostatnia zmiana: Paweł Święcichowski (11 grudnia 2014, 12:59:56)
Zmieniono: dodano unieważnienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 849