Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2014 |
zamówienie na: |
1. Świadczenie usług opiekuńczych dla osób z terenu Miasta i Gminy Koronowo 2. Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, z terenu Miasta i Gminy Koronowo |
zamawiający: | Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie |
tryb zamówienia: | przetarg nieoraniczony |
nr sprawy: | OA.251.2.2014 |
wartość: | nie przekraczająca 207000,00 euro |
termin składania ofert: | 3 grudnia 2014 10:00 |
wynik postępowania: | dodano poniżej |
Numer ogłoszenia: 244645 - 2014;
data zamieszczenia: 25.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie , ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822283, faks 052 3821656. Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.koronowo.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1.
Świadczenie usług opiekuńczych dla osób z terenu Miasta i Gminy
Koronowo
2. Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych, z wyłączeniem
specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami
psychicznymi, z terenu Miasta i Gminy Koronowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
1) świadczenie usług opiekuńczych dla osób samotnych, które z powodu
wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, dla osób
które wymagają pomocy innych osób, a rodzina, a także wspólnie
niezamieszkujący małżonek; wstępni, zstępni, nie mogą takiej pomocy
zapewnić oraz osób sprawujących opiekę nad dziećmi o znacznym stopniu
niepełnosprawności lub wymagający szczególnej opieki, której opiekunowie
nie są w stanie zapewnić własnym staraniem w zakresie:
a) Wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem higieny osobistej
świadczeniobiorcy i czystości pomieszczeń, w których przebywa, a w
przypadku zamieszkiwania z rodziną, utrzymania czystości w pomieszczeniu
zajmowanym przez świadczeniobiorcę,
b) Przygotowanie świadczeniobiorcy posiłków,
c) Palenie w piecu w zależności od potrzeb i pory roku,
d) Wykonywanie niezbędnych zabiegów pielęgnacyjnych,
e) Dokonywanie zakupów i wnoszenie opłat za podopiecznych związanych z
utrzymaniem mieszkania,
f) Załatwianie spraw urzędowych i zgłaszanie wizyt lekarskich,
g) Pranie odzieży i pościeli,
h) Zapewnienie, w miarę możliwości kontaktów z rodziną i otoczeniem,
i) inne czynności niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania
podopiecznego w miejscu zamieszkania.
2) świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych, z wyłączeniem
specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami
psychicznymi dla osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub
innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, dla osób które wymagają
pomocy innych osób, a rodzina a także wspólnie niezamieszkujący
małżonek; wstępni, zstępni, nie mogą takiej pomocy zapewnić oraz osób
sprawujących opiekę nad dziećmi o znacznym stopniu niepełnosprawności
lub wymagający szczególnej opieki, której opiekunowie nie są w stanie
zapewnić własnym staraniem w zakresie zaleconym przez lekarza, który to
zakres nie jest wykonywany przez placówki służby zdrowia w ramach
powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego i obejmuje w szczególności:
a) rehabilitacja
b) zabiegi pielęgniarskie,
c) inne czynności wynikające z indywidualnych potrzeb zdrowotnych
podopiecznego,
Szacunkowa ilość usług:
Szacunkowa ilość usług:
1) świadczenie usług opiekuńczych z terenu Miasta i Gminy Koronowo -
20.796 godzin
2) świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych, z wyłączeniem
specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami
psychicznymi z terenu Miasta i Gminy Koronowo - 720 godzin
Zamawiający korzystając z prawa opcji przewiduje, że w czasie
obowiązywania umowy ilości usług opiekuńczych i specjalistycznych usług
opiekuńczych, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla
osób z zaburzeniami psychicznymi może ulec zmianie, tj. zmniejszeniu lub
zwiększeniu maksymalnie o 30 % szacunkowej ilości usług. Powyższe
wynikać będzie ze zmiany liczby osób kwalifikujących się do uzyskania
tego rodzaju pomocy społecznej.
Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji, o której mowa w ust 4
(nastąpi zwiększenie lub zwiększenie o 30%), Wykonawcy nie przysługują
żadne roszczenia, w tym o zapłatę odszkodowania, z tytułu
niezrealizowanej części zamówienia, jak również nie może być podstawą
do odmowy wykonania zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu weryfikacji warunku posiadania
uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub
czynności Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu tego
warunku - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub nadal wykonuje, w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 1 usługę
(potwierdzone dowodami, że zostały wykonane należycie), której
przedmiotem było/jest świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych
usług opiekuńczych, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych
dla osób z zaburzeniami psychicznymi z podaniem ich zakresu, wartości,
przedmiotu, podmiotów na rzecz których usługi opiekuńcze były świadczone
oraz załączonym dokumentem potwierdzającym, że usługi te były lub są
świadczone należycie, w okresie nie krótszym niż sześć miesięcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie; Zamawiający uzna warunek za spełniony na
podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do
SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie; Zamawiający uzna warunek za spełniony na
podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do
SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego
warunku w tym zakresie; Zamawiający uzna warunek za spełniony na
podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do
SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw
lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie, wykonawcy potwierdzające posiadanie specjalistycznego
przygotowania zawodowego w stosunku do osób wymagających
specjalistycznych usług opiekuńczych z wyłączeniem specjalistycznych
usług dla osób z zaburzeniami psychicznymi, lub możliwość zapewnienia
potencjału kadrowego z takim przygotowaniem Załącznik nr 7 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1 - Cena - 602 - Doświadczenie własne wykonawcy - 40 IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, 2) wystąpi możliwość wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3) wystąpi konieczność zmiany terminu lub sposobu realizacji umowy wynikająca z zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczności, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności i mającej wpływ na wykonanie umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:1 - Cena - 602 - Doświadczenie własne wykonawcy - 40 IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, 2) wystąpi możliwość wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3) wystąpi konieczność zmiany terminu lub sposobu realizacji umowy wynikająca z zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczności, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności i mającej wpływ na wykonanie umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Koronowo, ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 14 (sekretariat).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Koronowo, ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 14 (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
03.12.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: Koronowo,
ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 14 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie - treść (5489kB)
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie - treść (5489kB)
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informuję, że po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w
przedmiotowym postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług:
- opiekuńczych dla osób z terenu Miasta i Gminy Koronowo
- specjalistycznych usług opiekuńczych, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, z terenu Miasta i Gminy Koronowo
o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na świadczenie usług:
- opiekuńczych dla osób z terenu Miasta i Gminy Koronowo
- specjalistycznych usług opiekuńczych, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, z terenu Miasta i Gminy Koronowo
na podstawie art. 91 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo
zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.
U. z 2013r. poz. 907 ze zm.), Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej, którą jest oferta nr 2
złożona przez Panią Ewę Malak z PUNKTU
OPIEKI SPOŁECZNEJ NAD CHORYM W DOMU, ul.
Pomianowskiego 1,
86-010 Koronowo.
86-010 Koronowo.
Uzasadnienie:
Oferta Nr 2 została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. spośród przedstawionych ofert uzyskała najwyższą liczbę punktów, tj. 100 punktów.Zgodnie z art. 92 ust. 1 uPzp informuję, iż w przedmiotowym postępowaniu złożono 2 oferty Liczba punktów dla złożonych ofert:
Oferta Nr 2 została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. spośród przedstawionych ofert uzyskała najwyższą liczbę punktów, tj. 100 punktów.Zgodnie z art. 92 ust. 1 uPzp informuję, iż w przedmiotowym postępowaniu złożono 2 oferty Liczba punktów dla złożonych ofert:
Lp. | Nazwa i adres wykonawcy | Liczba punktów uzyskanych w kryterium "cena oferty" 60% | Liczba punktów uzyskanych w kryterium "Doświadczenie własne wykonawcy" 40% | Suma uzyskanych punktów |
1. | Medis24 Sp.z o.o., 18-300 Zambrów, ul. Polowa 19 | 58,88 pkt | 12 pkt | 70,88 pkt |
2. | Punkt Opieki Społecznej nad chorym w domu, Ewa Malak, ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo | 60 pkt | 40 pkt | 100 pkt |
Jednocześnie na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 4 uPzp, w
związku z art. 94 ust. 1 pkt 2 uPzp, informuję, że Zamawiający zawrze umowę w
sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183 uPzp, w terminie nie
krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze
najkorzystniejszej oferty, jeśli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób
określony w art. 27 ust. 2, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny
sposób.
metryczka
Opublikował: Paweł Święcichowski (25 listopada 2014, 15:25:32)
Ostatnia zmiana: Paweł Święcichowski (31 grudnia 2014, 11:51:09)
Zmieniono: dodano ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 973