zamówienie na:

Wykonanie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych, zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, ścieżek edukacyjnych oraz doradztwa edukacyjno-zawodowego w projekcie „Wrota Sukcesu”

zamawiający: Miejsko-Gminny Zespół Edukacji w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: MGZE.271.2.2014.VIII/9.1.2
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 16 kwietnia 2014  08:45
wynik postępowania: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty dodano w dziale "Rozstrzygnięcia przetargów" 




Koronowo: Wykonanie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych, zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, ścieżek edukacyjnych oraz doradztwa edukacyjno-zawodowego w projekcie Wrota Sukcesu
Numer ogłoszenia: 120164 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Zespół Edukacji w Koronowie , ul. Szosa Kotomierska 3, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3822810, faks 52 3822810.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług edukacyjnych polegających na prowadzeniu zajęć pozalekcyjnych, zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, ścieżek edukacyjnych oraz doradztwa edukacyjno-zawodowego w projekcie Wrota Sukcesu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług edukacyjnych (CPV 80100000-5) polegających na przeprowadzeniu zajęć pozalekcyjnych, zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, ścieżek edukacyjnych oraz doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczestników projektu pn.: Wrota Sukcesu (dalej zwanego projektem), dla uczniów i uczennic szkół gimnazjalnych w Gminie Koronowo (Gimnazjum nr 1 w Koronowie; Gimnazjum we Wtelnie, działającym w ramach Zespołu Szkół we Wtelnie; Gimnazjum im. kpt.ż.w. Tadeusza Ziółkowskiego w Wierzchucinie Królewskim, działającym w ramach Zespołu Szkół w Wierzchucinie Królewskim; Gimnazjum w Mąkowarsku, działającym w ramach Zespołu Szkół w Mąkowarsku). Przedmiot zamówienia został podzielony na 68 części. Część 1 Koronowo - Matematyka - grupa I Część 2 Koronowo - Matematyka - grupa II Część 3 Koronowo - Geografia Część 4 Koronowo - Chemia Część 5 Koronowo - Fizyka Część 6 Koronowo - Biologia Część 7 Koronowo - Język angielski Część 8 Koronowo - Język angielski Część 9 Koronowo - Język niemiecki Część 10 Koronowo - Język niemiecki Część 11 Koronowo - ICT - grupa I Część 12 Koronowo - ICT - grupa II Część 13 Wtelno - Matematyka Część 14 Wtelno - Geografia Część 15 Wtelno - Chemia Część 16 Wtelno - Fizyka Część 17 Wtelno - Biologia Część 18 Wtelno - Język angielski Część 19 Wtelno - Język niemiecki Część 20 Wierzchucin Królewski - Matematyka Część 21 Wierzchucin Królewski - Geografia Część 22 Wierzchucin Królewski - Chemia Część 23 Wierzchucin Królewski - Fizyka Część 24 Wierzchucin Królewski - Biologia Część 25 Wierzchucin Królewski - Język angielski Część 26 Wierzchucin Królewski - Język niemiecki Część 27 Wierzchucin Królewski - ICT - grupa I Część 28 Wierzchucin Królewski - ICT - grupa II Część 29 Mąkowarsko - Matematyka Część 30 Mąkowarsko - Geografia Część 31 Mąkowarsko - Chemia Część 32 Mąkowarsko - Fizyka Część 33 Mąkowarsko - Biologia Część 34 Mąkowarsko - Język angielski Część 35 Mąkowarsko - Język niemiecki Część 36 Mąkowarsko - ICT - grupa I Część 37 Mąkowarsko - ICT - grupa II Część 38 Koronowo - Ścieżka ekologiczna Część 39 Koronowo - Ścieżka przedsiębiorczości Część 40 Koronowo - Ścieżka świadomości i ekspresji kulturalnej Część 41 Koronowo - Ścieżka tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego Część 42 Wtelno - Ścieżka ekologiczna Część 43 Wtelno - Ścieżka przedsiębiorczości Część 44 Wtelno - Ścieżka świadomości i ekspresji kulturalnej Część 45 Wtelno - Ścieżka tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego Część 46 Wierzchucin Królewski - Ścieżka ekologiczna Część 47 Wierzchucin Królewski - Ścieżka przedsiębiorczości Część 48 Wierzchucin Królewski - Ścieżka świadomości i ekspresji kulturalnej Część 49 Wierzchucin Królewski - Ścieżka tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego Część 50 Mąkowarsko - Ścieżka ekologiczna Część 51 Mąkowarsko - Ścieżka przedsiębiorczości Część 52 Mąkowarsko - Ścieżka świadomości i ekspresji kulturalnej Część 53 Mąkowarsko - Ścieżka tożsamości regionalnej i wychowania patriotycznego Część 54 Koronowo - Doradztwo edukacyjno - zawodowe - grupa I Część 55 Koronowo - Doradztwo edukacyjno - zawodowe - grupa II Część 56 Wtelno - Doradztwo edukacyjno - zawodowe -grupa I Część 57 Wierzchucin Królewski - Doradztwo edukacyjno - zawodowe - grupa II Część 58 Wierzchucin Królewski - Doradztwo edukacyjno - zawodowe Część 59 Mąkowarsko - Doradztwo edukacyjno - zawodowe Część 60 Koronowo - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z Języka polskiego - grupa I Część 61 Koronowo - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z Języka polskiego - grupa II Część 62 Koronowo - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z Historii i Wiedzy o Społeczeństwie - grupa II Część 63 Koronowo - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z Historii i Wiedzy o Społeczeństwie - grupa II Część 64 Wtelno - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z Języka polskiego Część 65 Wierzchucin Królewski - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z Języka polskiego Część 66 Wierzchucin Królewski - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z Historii i Wiedzy o Społeczeństwie Część 67 Mąkowarsko - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z Języka polskiego Część 68 Mąkowarsko - Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z Historii i Wiedzy o Społeczeństwie Szczegółowy harmonogram przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ. Dla zajęć pozalekcyjnych/ścieżek edukacyjnych/zajęć dydaktyczno-wyrównawczych jako 1 godzinę zajęć przyjmuje się godzinę lekcyjna tj. 45 minut. Dla doradztwa edukacyjno-zawodowego jako godzinę zajęć przyjmuje się godzinę zegarową tj. 60 minut. Zajęcia realizowane są w ramach projekt nr POKL.09.01.02-04-061/13 Wrota Sukcesu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.2. Zamawiający zapewnia wyposażone pomieszczenia, w których będą odbywać się zajęcia, w budynkach szkolnych gimnazjów oraz zapewnia pomoce i materiały dydaktyczne. Zajęcia będą odbywać się od poniedziałku do piątku oraz w soboty, w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły, według planu zajęć sporządzonego przez Dyrektora Szkoły. 3.3 Wykonawca będzie zobowiązany do: 1) prowadzenia dokumentacji pedagogicznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (Dz. U. 2002 r. Nr 23 poz. 225 z późn. zm.) oraz zgodnie ze statutem szkoły, w której będą odbywać się zajęcia i wytycznymi koordynatora pedagogicznego projektu; 2) przestrzegania tajemnicy w zakresie powierzonych zadań, dokumentacji i danych osobowych uczestników projektu; 3) ponoszenia odpowiedzialności za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć, ścieżek edukacyjnych i form doradztwa edukacyjno-zawodowego; 4) poddanie się kontroli, w szczególności dotyczącej zakresu i sposobu realizacji powierzonych zadań oraz rozliczeń za świadczone usługi, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie; 5) realizacji zajęć edukacyjnych na podstawie planu pracy zajęć pozalekcyjnych opracowanym przez Dyrektora Gimnazjum w ścisłej współpracy z Zamawiającym, obejmującego harmonogram oraz zakres zadania (plan pracy zajęć pozalekcyjnych musi uwzględniać ograniczenia wynikające z planu lekcji szkoły i poszczególnych klas); 6) prowadzenia zajęć pozalekcyjnych zgodnie z zatwierdzonym planem pracy, w terminie określonym w umowie; 7) przeprowadzenia sprawdzianów wiedzy po pierwszych i po ostatnich zajęciach przez nauczycieli poszczególnych zajęć objętych zamówieniem. 8) prowadzenia ewidencji zrealizowanych zadań za każdy miesiąc, z uwzględnieniem rodzaju zajęć i liczby godzin; 9) dokumentowania zajęć pozalekcyjnych w dziennikach zajęć pozalekcyjnych, kartach czasu pracy i listach obecności oraz dodatkowo, w przypadku doradztwa edukacyjno-zawodowego, w formie indywidualnych scenariuszy i kart doradztwa edukacyjno-zawodowego; 10) promocji i współpracy z koordynatorem - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego; 11) poinformowania koordynatora szkolnego projektu o rezygnacji przez ucznia z uczestnictwa w zajęciach w terminie 5 dni roboczych od powzięcia informacji w tym zakresie; 12) ponoszenia odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie; 13) przestrzegania regulaminu obowiązującego w szkołach, w których będą prowadzone zajęcia; 14) decydowania o doborze form, metod i środków dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć ze szczególnym uwzględnieniem pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach projektu oraz będącego na wyposażeniu szkoły. 3.4 Warunki rozliczenia. 1) Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa obejmująca zakres zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie wybranego wykonawcy. 2) Rozliczenia za przedmiot zamówienia będą realizowane na podstawie przedstawionego rachunku/faktury za faktycznie wykonaną ilość zajęć, przy cenie 1 godz. zajęć określonej w ofercie, zatwierdzonej do wypłaty przez koordynatora projektu. Zapłata należności nastąpi w terminie do 30 dni, licząc od złożenia rachunku/faktury, przelewem na rachunek bankowy wykonawcy. 3.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, informacje dotyczące zajęć, liczby godzin i grup szkoleniowych są zawarte w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.6 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 8 listopada 2013 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1473)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 68.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do Oferty - załącznik nr 1 do Oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do Oferty - załącznik nr 1 do Oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do Oferty - załącznik nr 1 do Oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co najmniej 1 osobą, która spełnia wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1207). Wymagania dotyczące kwalifikacji osoby muszą być bezpośrednio powiązane z funkcją jak ta osoba ma pełnić w zamówieniu, tj. potwierdzać posiadanie przez nią uprawnień koniecznych do prowadzenia zajęć określonych w przedmiocie zamówienia dla danej CZĘŚCI; tj.: Dla zajęć pozalekcyjnych/ścieżek edukacyjnych wskazana osoba musi spełniać wymagania §2 w/w rozporządzenia; Dla zajęć z języków obcych wskazana osoba musi spełniać wymagania §11.2 w/w rozporządzenia; Dla doradztwa edukacyjno - zawodowego wskazana osoba musi spełniać wymagania §22.2 w/w rozporządzenia. Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną CZĘŚĆ, stanowiącą przedmiot niniejszego zamówienia, wykaże się osobami spełniającymi w/w warunek udziału w postępowaniu, oddzielnie dla każdej CZĘŚCI. Do wykonania jednej części można dodać tylko jedną osobę. Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych przez Wykonawcę do oferty - wg wzoru załącznik nr 4 do Oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.Ocena spełniania wymienionego wyżej warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana, na podstawie oświadczenia dołączonego przez Wykonawcę do Oferty - załącznik nr 1 do Oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie zawodowe - 15
  • 3 - Nauczyciel czynny zawodowo w szkole gimnazjalnej - 25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiana podatku od towarów i usług VAT, b) konieczność zmiany harmonogramu wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada wykonawca, w szczególności wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności. c) zmiany liczby uczniów, grup, liczby godzin zajęć, innych zmian organizacyjnych - wprowadzonych przez Zamawiającego. d) zmiany warunków finansowania zamówienia - wprowadzone prze Zamawiającego. e) wprowadzenia lub zmiany podwykonawców, na wniosek wykonawcy (procedura zgodna z ustawą z dnia 8 listopada 2013 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 1473). f) Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie pisemne uzasadnienie zatwierdzone przez kierownika zamawiającego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminny Zespół Edukacji w Koronowie ul. Szosa Kotomierska 3 , 86-010 Koronowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2014 godzina 08:45, miejsce: Miejsko-Gminny Zespół Edukacji w Koronowie ul. Szosa Kotomierska 3 , 86-010 Koronowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr POKL.09.01.02-04-061/13 Wrota Sukcesu, współfinansowanego ze środków Unii Europejskich w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (967kB) pdf

Załącznik Nr 1 do SIWZ - szczegółowy harmonogram/opis przedmiotu zamówienia (287kB) pdf

Załącznik Nr 2 do SIWZ - Oferta z załącznikami (1020kB) pdf

metryczka


Opublikował: Marcin Kłodzinski (8 kwietnia 2014, 23:25:16)

Ostatnia zmiana: Marcin Kłodzinski (24 kwietnia 2014, 22:09:43)
Zmieniono: dodano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1165