zamówienie na:

Przetarg nieograniczony na przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania byłej szkoły w Łąsku Wielkim, gmina Koronowo na budynek mieszkalny wielorodzinny (mieszkania komunalne) i świetlicę wiejską wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi oraz rozbudowa o pomieszczenia mieszkalne

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: IPR-ZP.271.4.2014
wartość: poniżej 5.186.000 euro
termin składania ofert: 14 kwietnia 2014  09:00
wynik postępowania: Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia umieszczono w zakładce Rozstrzygnięcia przetargów. 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
na
przebudowę oraz zmianę sposobu użytkowania byłej szkoły w Łąsku Wielkim, gmina Koronowo na budynek mieszkalny wielorodzinny (mieszkania komunalne) i świetlicę wiejską wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi oraz rozbudowa o pomieszczenia mieszkalne.
Numer ogłoszenia w BZP: 63805 - 2014; data zamieszczenia: 26.03.2014


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania byłej szkoły w Łąsku Wielkim, gmina Koronowo na budynek mieszkalny wielorodzinny (mieszkania komunalne) i świetlicę wiejską wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi oraz rozbudowa o pomieszczenia mieszkalne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku byłej szkoły w Łąsku Wielkim, gm. Koronowo na budynek mieszkalny wielorodzinny (mieszkania komunalne) i świetlicę wiejską wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi oraz rozbudową na pomieszczenia mieszkalne.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów zamówienia:
I. ŚWIETLICA (zakres robót zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem robót)
a) Wykonanie kominów z pustaków spalinowych wraz z obmurowaniem, tynkami i malowaniem
b) Stropodach
- wymiana orynnowania i obróbek blacharskich
- wymiana kominków wentylacyjnych
- rozbiórka gzymsów
- wykonanie konstrukcji z krawędziaków i płyt OSB
- izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa z wełny mineralnej
- pokrycie dachu papą termozgrzewalną
- wymiana instalacji odgromowej
c) Elewacje
- rozbiórka przekrycia drewnianego dachu nad sklepikiem szkolnym, wyburzenie ściany zewnętrznej zlokalizowanej w tym pomieszczeniu
- rozbiórka wiatrołapu
- roboty termomodernizacyjne (skucie fragmentów ścian, filarów i nierówności, przygotowanie podłoża, doklejenie płyt styropianowych gr. 4 cm do istniejącego ocieplenia, ocieplenie pozostałych ścian styropianem gr. 16 cm, docieplenie ościeży, powierzchni z fakturą grysową, muru ceglanego styropianem gr. 3 cm, montaż siatki, ochrona narożników, gruntowanie podłoża, wykonanie tynków cienkowarstwowych silikonowych, ocieplenie fasady budynku płytami z wełny mineralnej na ruszcie, docieplenie cokołu i fundamentów styropianem gr. 14 cm wraz z izolacją przeciwwilgociową i tynkiem cienkowarstwowym mozaikowym na cokole, roboty ziemne z odwiezieniem lub dowozem ziemi)
- montaż parapetów z blachy powlekanej
- wykonanie fragmentów elewacji z desek na ruszcie drewnianym wraz z ułożeniem membrany wysokoparoprzepuszczalnej i impregnacją grzybobójczą
- przebudowa schodów zewnętrznych (skucie części schodów, wykonanie fundamentów, izolacji przeciwwilgociowej, tynków, wymiana płytek, wykonanie balustrad)
- wykonanie oddzielnego wejścia do świetlicy wiejskiej
- wymiana części stolarki okiennej
- wykonanie zadaszeń nad wejściami do budynku o konstrukcji ze stali nierdzewnej, wypełnienie szkłem akrylowym
- montaż drzwi zewnętrznych
d) Przebudowa pomieszczeń świetlicy
- rozbiórka i przemurowanie części ścian wewnętrznych
- roboty ziemne wewnątrz budynku
- wymurowanie nowych fundamentów i ścian wewnętrznych
- skucie części posadzek
- wymiana części i wykonanie nowych warstw posadzkowych
- wymiana stolarki drzwiowej
- skucie części tynków wewnętrznych i demontaż okładzin ściennych
- uzupełnienie i wykonanie nowych tynków, gładzi gipsowych, licowanie płytkami, malowanie pomieszczeń
- wymiana instalacji wod-kan
- wymiana instalalacji c.o.
- wymiana instalacji elektrycznej
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej
e) Wywóz i utylizacja gruzu
II. MIESZKANIA KOMUNALNE (zakres robót zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem robót)
a) Wykonanie kominów z pustaków spalinowych wraz z obmurowaniem, tynkami i malowaniem
b) Stropodach
- wymiana orynnowania i obróbek blacharskich
- wymiana kominków wentylacyjnych
- montaż kominków wywiewnych z blachy stalowej ocynkowanej
- montaż świetlików dachowych ze sztywna rurą światłonośną
- rozbiórka gzymsów
- wykonanie konstrukcji z krawędziaków i płyt OSB
- wykonanie podkładu betonowego na stropie
- izolacja z folii polietylenowej
- izolacja cieplna i przeciwdźwiękowa z wełny mineralnej
- pokrycie dachu papą termozgrzewalną
- wymiana instalacji odgromowej
c) Elewacje
- roboty termomodernizacyjne (skucie fragmentów ścian, filarów i nierówności, przygotowanie podłoża, doklejenie płyt styropianowych gr. 4 cm do istniejącego ocieplenia, ocieplenie pozostałych ścian styropianem gr. 16 cm, docieplenie ościeży, powierzchni z fakturą grysową, muru ceglanego styropianem gr. 3 cm, montaż siatki, ochrona narożników, gruntowanie podłoża, wykonanie tynków cienkowarstwowych silikonowych, ocieplenie fasady budynku płytami z wełny mineralnej na ruszcie, docieplenie cokołu i fundamentów styropianem gr. 14 cm wraz z izolacją przeciwwilgociową i tynkiem cienkowarstwowym mozaikowym na cokole, roboty ziemne z wywiezieniem ziemi na odkład)
- montaż parapetów z blachy powlekanej
- wykonanie fragmentów elewacji z desek na ruszcie drewnianym wraz z ułożeniem membrany wysokoparoprzepuszczalnej i impregnacją grzybobójczą
- budowa schodów zewnętrznych (wykonanie fundamentów, izolacji przeciwwilgociowej, tynków, okładziny z płytek, wykonanie balustrad)
- wymiana stolarki okiennej
- montaż drzwi zewnętrznych
- montaż drabiny
d) Rozbudowa budynku i przebudowa pomieszczeń
- rozbiórka i przemurowanie części ścian wewnętrznych
- wymurowanie nowych fundamentów i ścian wewnętrznych oraz zewnętrznych
- roboty ziemne wewnątrz budynku
- montaż elementów konstrukcyjnych (belek stalowych, wieńców monolitycznych, płyt żelbetowych stropowych
- wykonanie nowych warstw posadzkowych
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej
- skucie części tynków wewnętrznych i demontaż okładzin ściennych
- uzupełnienie i wykonanie nowych tynków, gładzi gipsowych, licowanie płytkami, malowanie pomieszczeń
- demontaż i wykonanie nowej instalacji wod-kan wraz montaż białym montażem
- demontaż i montaż nowej instalalacji c.o.
- demontaż i montaż nowej instalacji elektrycznej
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej
- wyposażenie mieszkań w kuchenki gazowe z piekarnikami elektrycznymi i w butle gazowe
e) Budowa przydomowej oczyszczalni ścieków
f) Wywóz i utylizacja gruzu
III. ZAGOSPODAROWANIE TERENU WOKÓŁ BUDYNKU ((zakres robót, zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem robót)
a) Rozebranie betonowych schodów bocznych, opaski betonowej, chodnika betonowego i placu przy schodach
b) Wykonanie opaski żwirowej
c) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej
d) Zagospodarowanie terenu zielenią.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.11.12.00-8, 45.21.00.00-2, 45.45.30.00-7, 45.23.32.00-1, 45.25.21.27-4, 45.33.10.00-6, 45.33.20.00-3, 45.31.10.00-0.
II.1.7) Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
II.1.8) Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie najważniejsze roboty budowlane.
Za jedną najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna pracę polegającą na budowie
lub przebudowie budynku użyteczności publicznej, zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze min. 2000 m3 i wartości brutto nie mniejszej niż 800.000,00 złotych, słownie: osiemset tysięcy złotych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia>
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 210r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.)
do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z przedmiotowego zamówienia, tj.:
a) kierownik budowy - osoba uprawniona do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) kierownik robót - osoba, posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,
c) kierownik robót - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej
w zakresie instalacji i urządzeń i wentylacyjnych,
d) kierownik robót - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej
w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
W przypadku składania oferty wspólnej oceniany będzie łączny potencjał Wykonawców składających ofertę wspólną.
Zamawiający dopuszcza łączenie w/w specjalności jeżeli którakolwiek z uprawnionych osób będzie posiadała łącznie wymagane przez Zamawiającego uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu należy przedłożyć:
-  wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty
oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
-  lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta cenowa, zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz,
2. Odpowiednie pełnomocnictwa,
Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej - Rozdział III pkt 1 siwz.
3. Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian.
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na zmianie terminu zakończenia przedmiotu umowy, zmianie sposobu spełnienia świadczenia, ograniczeniu zakresu robót, zmianie skutkującej zmniejszeniem wynagrodzenia, zmianie polegającej na wprowadzeniu robót, które nie spowodują zmiany wynagrodzenia oraz zmianie osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne, ujętych w wykazie zawartym w ofercie Wykonawcy.
2. Zmiana terminu zakończenia przedmiotu umowy może nastąpić w następujących przypadkach :
- wystąpi konieczności wykonania zamówienia dodatkowego lub robót zamiennych, które będą miały istotny wpływ na przedłużenie terminu zakończenia zadania
- wystąpi okoliczność leżąca po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania robót przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, nastąpi odmowa wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę,
- wystąpią szczególne warunki atmosferyczne, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, zgodnie z technologią przewidzianą w dokumentacji projektowej i warunkach Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wydłużenie czasu trwania umowy będzie równoważne z czasem trwania wstrzymania. Na tę okoliczność kierownik budowy sporządzi wpis do dziennika budowy, który potwierdzi przedstawiciel Zamawiającego.
3. Zmiana skutkująca zmniejszeniem wynagrodzenia może nastąpić:
- w związku ze zmianą przeprowadzenia robót, ograniczeniem zakresu robót, zmianą zastosowanych materiałów lub wprowadzeniem robót zamiennych o niższej wartości niż przewidziane w dokumentacji projektowej, STWiORB, SIWZ i ofercie cenowej. Wykonawca wykona wycenę robót wynikających ze zmiany sposobu przeprowadzenia robót oraz robót zamiennych w formie kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową, przy zastosowaniu następujących nośników cenotwórczych wskazanych w dostępnych na rynku pn. Sekocenbud,
a. stawka roboczogodziny R, koszty pośrednie Kp, zysk kalkulacyjny Z - minimalne dla województwa kujawsko-pomorskiego,
b. nakłady rzeczowe - w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych KNR,
c. ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu) zostaną przyjęte na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, ofert handlowych itp.
- Gdy ulegnie zmianie urzędowa stawka VAT na roboty budowlane.
4. Przewiduje się zmianę polegającą na zmianie sposobu spełnienia świadczenia, w tym:
- zmiany technologiczne, w szczególności jeżeli nastąpi(ą):
a. konieczność zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu.
b. konieczność zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
- zmiany zastosowanych materiałów w stosunku do treści oferty Wykonawcy pod warunkiem wykazania ich równoważności . Niniejsza zmiana nie może spowodować wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy.
5. Zmiana polegająca na wprowadzeniu robót zamiennych, których wartość nie zmienia wynagrodzenia umownego określonego w § 9 ust. 1 umowy, nastąpi na zasadach wskazanych w ust. 3,
6. Zmiana osób Wykonawcy, sprawujących samodzielne funkcje techniczne, ujętych w wykazie zawartym w ofercie, w trakcie budowy może nastąpić na jego pisemny wniosek. Nowe proponowane osoby muszą spełniać wymagania opisane w SIWZ. Zmiana osób wymaga zgody Zamawiającego i aneksu do umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10, parter.
IV.4.4) Termin składania ofert: 14.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 13 -sekretariat, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
SPECYFIKACJA iSTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary robót

metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (26 marca 2014, 09:32:17)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (16 maja 2014, 11:34:08)
Zmieniono: inf. o podpisaniu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1457