zamówienie na:

Przetarg nieograniczony pn. Wyposażenie świetlic wiejskich na terenie Gminy Koronowo

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: IPR-ZP.271.3.2014
wartość: poniżej 207.000 euro
termin składania ofert: 31 marca 2014  09:00
wynik postępowania: Zawiadomienie o wyniku postępowania umieszczono w zakładce Rozstrzygnięcia przetargów. 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
na
Wyposażenie świetlic wiejskich na terenie Gminy Koronowo

Numer ogłoszenia w BZP: 58603 - 2014; data zamieszczenia ogł.: 19.03.2014

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie świetlic wiejskich na terenie Gminy Koronowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie świetlic wiejskich na terenie Gminy Koronowo
W tym:
Część I - Dostawa 18 szt. namiotów plenerowych;
Część II - Dostawa mebli biesiadnych tj. 70 stołów oraz 140 ławek;
Część III - Dostawa sceny mobilnej.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.25.30-1, 39.12.12.00-8, 39.11.36.00-3, 44.21.00.00-5, 34.20.00.00-9.
II.1.7) Dopuszcza się złożenie oferty częściowej: liczba części: 3.
II.1.8) Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI  --
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla Części I i Części II:
- Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla Części III:
- Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował minimum 2 zamówienia, polegające na dostawie sceny mobilnej o wartości, co najmniej 90.000,00 złotych brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu należy przedłożyć:
-  wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-  aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-  lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta cenowa, wraz z formularzem wyceny przedmiotu zamówienia zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
2) kalkulacja wartości elementów, wg wzoru stanowiącego załącznik 1a do siwz,
3) odpowiednie pełnomocnictwa,
Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej - Rozdział III pkt 1 siwz.
4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.)
Zamawiający przewiduje zmianę umowy, polegającą na zmianie osób - przedstawicieli stron umowy. Zmiana odbędzie się po pisemnym powiadomieniu stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 13 - sekretariat, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu
ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
 
  Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (9555kB) pdf
  Załączniki 1-6 do SIWZ (6023kB) pdf

IPR.ZP.271.3.1.2013                                                     Koronowo, dnia 21.03.2014 r.
 
                                                                                                     
              WYJAŚNIENIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH
                                WARUNKÓW ZAMÓWIENIA



 Na podstawie art. 38 ust. 2, ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907
ze zm.) w związku z nadesłanym zapytaniem, dotyczącym prowadzonego postępowania
o zamówienie publiczne, udzielam poniższych wyjaśnień do specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
 
Pytanie :
W specyfikacji dotyczącej mobilnej sceny oraz systemu nagłośnieniowego punkt ł: okablowanie budzi pewne pytania:
W kwestiach przewodów niestety nie jest określona minimalna długość a producenci
w dystrybucji posiadają odcinki np. 1mb i np. 10 mb a długość przewodów bezpośrednio wpływa na cenę. Bardzo proszę o określenie, jak dokonacie Państwo wyboru oferty i czy długości przewodów będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu wartości finansowej oferty?
Odpowiedź:
W ofercie nagłośnienia prosimy o uwzględnienie przewodów o długościach:
- przewód mikrofonowy o długości minimum 8 mb,
- przewód głośnikowy o długości minimum 10 mb,
- przewód mikser – wzmacniacz mocy o długości minimum 1mb,
- przewód do procesora efektów o długości minimum 1 mb,
- przewód łączący wzmacniacze mocy o długości minimum 1 mb.

Powyższe wyjaśnienie należy uwzględnić w złożonej ofercie.
                                                                         Z-ca Burmistrza Koronowa



IPR-ZP.271.3.2.2014                                                     Koronowo, dnia 24.03.2014 r.
 
                                                                                                     
   WYJAŚNIENIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA



Na podstawie art. 38 ust. 2, ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907
ze zm.) w związku z nadesłanym zapytaniem, dotyczącym prowadzonego postępowania
o zamówienie publiczne, udzielam poniższych wyjaśnień do specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
 
Pytanie :
Prosimy o wyjaśnienie czy możliwe jest zaproponowanie dla części II stołu biesiadnego
o szerokości 60 cm (reszta parametrów dla stołu i ławek będzie zgodna z opisem).
Odpowiedź:
Zamawiający nie zmienia parametrów określonych w siwz.
 
                                                                         BURMISTRZ KORONOWA


metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (19 marca 2014, 14:14:47)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (16 kwietnia 2014, 12:01:52)
Zmieniono: Dodano inf. o wyniku postępowania.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1266