zamówienie na:

Doposażenie świetlic wiejskich na terenie Gminy Koronowo.

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: IPR-ZP.271.2.2014
wartość: poniżej 5.186.000 euro
termin składania ofert: 25 marca 2014  09:00
wynik postępowania: Zawiadomienie o wyniku postępowania dodano w zakładce Rozstrzygnięcia przetargów. 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
pn:
Doposażenie świetlic wiejskich na terenie Gminy Koronowo
Numer ogłoszenia w BZP: 48881 - 2014; data zamieszczenia: 07.03.2014

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo,
woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie świetlic wiejskich na terenie Gminy Koronowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie świetlic wiejskich na terenie Gminy Koronowo
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
Część I - dostawę mebli świetlicowych tj. 60 szt. stołów oraz 480 szt. krzeseł
Część II - dostawę sprzętu muzycznego tj.: 4 kpl. kolumn pasywnych, 8 szt. statywu do kolumn, 4 szt. powermiksera, 8 szt. mikrofonu, 8 szt. statywu do mikrofonu
Część III - dostawę sprzętu elektronicznego tj.: 4 szt. telewizora, 4 szt. odtwarzacza Blu-ray, 5 szt. aparatu cyfrowego
Część IV - dostawę sprzętu sportowego tj. 5 szt. gry typu ping-pong, 5 szt. gry typu piłkarzyki.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.30.00-9, 32.34.23.00-5, 32.34.30.00-9, 32.32.46.00-6, 32.33.16.00-8, 38.65.10.00-3, 37.46.15.00-2, 37.46.12.00-9.
II.1.7) Dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-  lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
-  inne dokumenty:
- opis rozwiązań równoważnych - jeżeli wykonawca przewiduje dostarczenie wyposażenia lub mebli równoważnych - w przypadku, o którym mowa w rozdziale XIV pkt 4 siwz.
Przy zaoferowaniu innych mebli lub innego wyposażenia niż wzorcowe, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty, że zaoferowane przez niego wyposażenie lub meble spełniają wymagania i parametry techniczne określone w siwz lub też, że posiadają parametry techniczne lepsze niż wskazane w siwz.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,
2) kalkulacja wartości elementów, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do siwz,
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
3) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)
4)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT - najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na wniosek Zamawiającego
lub Wykonawcy, na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U.
z 2013 r., poz. 907 ze zm.),
2. Zamawiający przewiduje zmianę umowy, polegającą na zmianie osób - przedstawicieli stron umowy. Zmiana odbędzie się po pisemnym powiadomieniu stron,
3. Wykonawca nie ma prawa powierzyć wykonania przedmiotu umowy innej osobie bez uzyskania zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie,
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy z powodu okoliczności,
o których mowa w art. 145 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5. Wszelkie zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie Plac Zwycięstwa 1 86-010 Koronowo, pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania ofert: 25.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie Plac Zwycięstwa 1 86-010 Koronowo, pokój nr 13 -sekretariat, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy
w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (4487kB) pdf
Załączniki 1-5 do SIWZ (3472kB) pdf
Załączniki 1-4 word pomocniczo (41kB) plik


IPR-ZP.271.2.1.2014                                                             Koronowo, dnia 10.03.2014 r.
                                   MODYFIKACJA TREŚCI SIWZ
 
 
        Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej uPzp; tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) Zamawiający modyfikuje treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz)  w  następującym zakresie:
 
1.  Zamawiający modyfikuje treść pkt 14 ppkt 1) rozdziału I Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia:
- Pkt 14 ppkt 1 Rozdziału I SIWZ otrzymuje brzmienie:
1) zewnętrzna koperta powinna być oznaczona w następujący sposób:
Gmina Koronowo Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 13, przetarg nieograniczony, „Wykonanie zadania pn:  „Doposażenie świetlic wiejskich  na terenie Gminy Koronowo” oraz „nie otwierać przed 25.03.2014 r., godz. 09:30” - bez nazwy i pieczątki wykonawcy;

2. Zamawiający uzupełnia SIWZ o załącznik 1a - KALKULACJA WARTOŚĆI ELEMENTÓW, który Wykonawca musi złożyć z ofertą cenową.
Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianie.

                                                                           
Burmistrz Koronowa
załącznik 1a - KALKULACJA WARTOŚĆI ELEMENTÓW (25kB) word

IPR.ZP.271.2.2.2013                                                        Koronowo, dnia 14.03.2014 r.
 
                                                                                                     
  WYJAŚNIENIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA WRAZ Z MODYFIKACJĄ


  Na podstawie art. 38 ust. 1, pkt 2, ust. 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2013 r., poz. 907 ze zm.) w związku z nadesłanymi zapytaniami, dotyczącymi prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne, udzielam poniższych wyjaśnień do specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
 
Pytanie 1:
Kolumny pasywne – komplet (2 szt)
Parametry: moc – min. 400 W, max. 500 W. Dlaczego Zamawiający nie określa typu pomiaru mocy? Czy w tym miejscu chodzi o moc RMS?
Odpowiedź: Tak.

Pytanie 2
- powermikser, parametry: moc 2x500W, 4 Ohm, sześć kanałów + 2 stereo. Korekcja
dla każdego kanału, wyjście AUX, procesor efektów, equalizer. Dlaczego Zamawiający nie określa typu pomiaru mocy? Czy w tym miejscu chodzi o moc RMS orzy obciążeniu 4 Ohm?
Odpowiedź: Tak
 
Pytanie 3
- mikrofon: mikrofon dynamiczy, pasmo 50 – 15000 Hz, wbudowany wyłącznik, uchwyt.
Czy Zamawiający nie potrzebuje kabla do mikrofonu? Jeśli tak proszę określić długość.
Odpowiedź:
Zamawiający uzupełnia zapisy rozdziału XIV  pkt 2, w zakresie Części II – dostawa sprzętu muzycznego( str. 14 siwz). W specyfikacji sprzętu, dla pozycji – mikrofon – parametry: zamawiający uzupełnia zapisy o: przewód mikrofonowy o długości 8 m.
 
Pytanie 4
Dlaczego Zamawiający nie żąda od Oferentów podania nazw i symboli oferowanego sprzętu? Na jakiej podstawie zamierza ocenić poprawność złożonej oferty? Czy nie należy dołączyć
do oferty kart katalogowych oferowanego sprzętu?
Odpowiedź:
Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia  poszczególnych części zamówienia
za pomocą cech jakościowych i technicznych. Wykonawcy składając ofertę cenową (załącznik 1 do siwz) wraz z kalkulacją wartości elementów przedmiotu zamówienia (załącznik 1a
do siwz), zawierającą opis wymaganych parametrów dla poszczególnych części zamówienia oświadczają, iż składają ofertę zgodną z wymaganiami Zamawiającego.
Zamawiający nie wymaga złożenia kart katalogowych.
 
W załączeniu do niniejszych wyjaśnień załączamy zmodyfikowany załącznik 1a do SIWZ – KALKULACJA WARTOŚCI ELEMENTÓW.
                                                                           Burmistrz Koronowa
załącznik 1a - KALKULACJA WARTOŚĆI ELEMENTÓW (25kB) word
 

metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (7 marca 2014, 11:46:18)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (16 kwietnia 2014, 12:03:08)
Zmieniono: dodano inf. o wyniku postępowania.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1519