Strona główna > Przetargi > Aktualne > 2014 |
|
|
zamówienie na: |
Kompleksowe zorganizowanie i przygotowanie w ramach projektu Program Operacyjny Kapitał Ludzki pn. Nadzieja na lepsze jutro współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w zakresie: 1.Kursów zawodowych, 2. Warsztatów terapeutycznych z doradcą zawodowym, radcą prawnym i psychologiem, 3. Integracyjnego wyjazdu do kina - działanie o charakterze środowiskowym, 4. Integracyjnej wycieczki do Torunia - działanie o charakterze środowiskowym. |
zamawiający: | Miesjko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | OA.251.1.2014 |
wartość: | nie przekraczająca kwoty 207000 euro |
termin składania ofert: | 11 marca 2014 09:00 |
wynik postępowania: | dodano poniżej |
Kompleksowe zorganizowanie i przygotowanie w ramach projektu Program Operacyjny Kapitał Ludzki pn. Nadzieja na lepsze jutro współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w zakresie:
1.Kursów zawodowych,
2. Warsztatów terapeutycznych z doradcą zawodowym, radcą prawnym i psychologiem,
3. Integracyjnego wyjazdu do kina - działanie o charakterze środowiskowym,
4. Integracyjnej wycieczki do Torunia - działanie o charakterze środowiskowym.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie , ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822283, faks 052 3821656.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zorganizowanie i przygotowanie w ramach projektu Program Operacyjny Kapitał Ludzki pn. Nadzieja na lepsze jutro współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w zakresie: 1.Kursów zawodowych, 2. Warsztatów terapeutycznych z doradcą zawodowym, radcą prawnym i psychologiem, 3. Integracyjnego wyjazdu do kina - działanie o charakterze środowiskowym, 4. Integracyjnej wycieczki do Torunia - działanie o charakterze środowiskowym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia:
I) Kursy zawodowe
Kursy zawodowe teoretyczne i praktyczne dla 40 beneficjentów
a) Kurs magazynier z obsługą kasy fiskalnej, wózka jezdniowego i
fakturowaniem - 16 osób (110 godz. dla każdej osoby)
b) Kurs opiekun osób starszych - 5 osób ( 100 godz. dla każdej osoby)
c) Kurs obsługi wózków jezdniowych - 4 osoby (67 godz. dla każdej osoby)
d) Kurs florystka z obsługą kasy fiskalnej - 5 osób (70 godz. dla każdej
osoby)
e) Kurs stylizacji paznokci i przedłużanie metodą akrylową, żelową oraz
manicure hybrydowy z obsługą kasy fiskalnej - 3 osoby (50 godzin dla
każdej osoby)
f) Kurs pracownika finansowo-kadrowego z obsługą sekretariatu - 1 osoba
(80 godzin)
g) Kurs spawania metodą Mig, Mag i Tig - 4 osoby ( 256 godzin dla każdej
osoby)
h) Kurs kucharz małej gastronomii - 2 osoby (160 godzin dla każdej
osoby)
i) Kurs komputerowy z obsługą internetu- 40 osób (30 godz. dla każdej
osoby)
1. Wykonanie badań lekarskich dla 40 beneficjentów w celu określenia
zdolności do udziału w danym kursie zawodowym
2. Okres trwania kursów: w okresie maj i czerwiec 2014 r.
3. Kursy zawodowe odbywać się mają od poniedziałku do piątku, każdego
tygodnia.
4. Kursy odbywać się mają w czasie między godziną 8.00 a, 18.00
5. Kursy odbywać się mają w Koronowie lub w innej miejscowości oddalonej
od Koronowa nie dalej niż 60 km
6. Dowiezienie przez wykonawcę uczestników z ich miejscowości
zamieszkania do miejsca odbywania kursów i odwiezienie ich do miejsca
zamieszkania po zakończeniu szkoleń wraz zapewnieniem ubezpieczenia w
czasie podróży na następującej trasie: Koronowo, Lucim, Mąkowarsko,
Dziedzinek, Buszkowo, Więzowno, Łąsko Wielkie, Stopka, Okole,
Bytkowice, Wtelno, Tryszczyn, Gościeradz, Stary Jasiniec, Glinki.
7. Zapewnienie cateringu podczas trwania kursów złożonego z:
1) ciepłego posiłku w postaci - obiad jednodaniowy (ziemniaki lub
frytki, surówka, mięso lub ryba)
2) baru kawowego - kawa, herbata, ciasto świeże
3) zimnych napojów (woda mineralna gazowana i niegazowana)
8. zapewnienie materiałów odpowiadających tematyce kursów
9. ewaluacja projektu:
1) ankiety (początkowa i końcowa)
2) listy obecności
3) lista potwierdzająca odbiór materiałów szkoleniowych
4) lista potwierdzająca otrzymanie posiłku
5) dzienniki zajęć
6) program zajęć wraz z materiałami szkoleniowymi
7) certyfikaty bądź zaświadczenia ukończenia kursów zawodowych
8) wskaźniki pomiaru celu i osiągnięte produkty
9) raport ewaluacyjny
10) zdjęcia
11) ubezpieczenie uczestników podczas odbywania kursów
II) Warsztaty terapeutyczne
1. Warsztaty terapeutyczne z doradcą zawodowym, radcą prawnym i
psychologiem dla 40 beneficjentów. Podział beneficjentów na trzy grupy (
dwie gr.13 osobowe i jedna grupa 14 osobowa)
1) doradca zawodowy - w miesiącach marzec, kwiecień i lipiec 2014 r.
- w miesiącach marzec i kwiecień 2014 r. 3 spotkania po 4 godziny w
każdym miesiącu dla każdej grupy
- w miesiącu lipcu 2014 r. 2 spotkania po 4 godziny dla każdej grupy w
zakresie tematycznym:
Rozwijanie świadomości uczestników - wad i zalet. Poznanie siebie i
swoich zasobów. Auto test -zainteresowania i preferencje zawodowe.
Określenie celów na przyszłość. Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych.
Poznawanie przekazów werbalnych i niewerbalnych. Jak umiejętnie mówić
NIE. Ćwiczenie komunikatów typu JA. Poznanie metod pokonywania stresu.
Wymiana pozytywnych informacji zwrotnych. Rozpoznawanie rynku pracy.
Określanie swoich możliwości. Poznanie zasad właściwego sporządzania
dokumentów aplikacyjnych. Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej.
2) radca prawny - w miesiącach marzec, kwiecień i lipiec 2014 r.
- w miesiącach marzec i kwiecień 2014 r.3 spotkania po 4 godziny każdym
miesiącu dla każdej grupy
- w miesiącu lipcu 2014 r. 2 spotkania po 4 godziny dla każdej grupy w
zakresie tematycznym:
Podstawy prawa pracy (Umowy o prace. Czas pracy. Zwolnienia lekarskie.
Ochrona poszczególnych grup pracowników. Urlopy pracownicze. Wykonywanie
pracy na innych podstawach niż umowa o pracę. Wynagrodzenie i koszty
pracy), prawa rodzinnego i opiekuńczego (Normy osobiste i majątkowe,
stosunki wynikające w rodzinach: między
małżonkami, rodzicami a dziećmi, krewnymi oraz sprawami dotyczącymi
przysposobienia, opieki czy kurateli). Zasady prawa rodzinnego: (Zasada
dobra dziecka oraz zasada dobra rodziny, zasada szczególnej ochrony
rodziny i dziecka przez państwo, zasada równouprawnienia i zasada
równego traktowania). Instytucje wspierające. Świadczenia rodzinne -
pomoc społeczna.
3) psycholog - w miesiącach marzec, kwiecień 2014 r.
4 spotkania po 4 godziny w każdym miesiącu dla każdej grupy trening
umiejętności i kompetencji społecznych w zakresie tematycznym: nauka
umiejętności komunikacji interpersonalnej, asertywności, powstawania
konfliktów i sposobów ich rozwiązywania, mocne i słabe strony, stres -
radzenie sobie ze stresem i jego skutkami, wzmocnienie poczucia własnej
wartości, podniesienie kompetencji społecznych, samooceny i wiary we
własne siły, zwiększenie umiejętności komunikacyjnych, zwiększenie
umiejętności pracy w grupie, wypracowanie motywacji do zmiany,
weryfikacja wiedzy nt. stereotypów dotyczących roli kobiety w życiu
społecznym i rodzinnym, rozwijanie sieci wsparcia społecznego.
Warsztaty terapeutyczne dla 40 beneficjentów
1.Podział beneficjentów na trzy grupy (dwie gr.13 osobowe i jedna grupa
14 osobowa)
2. Warsztaty odbywać się mają w od poniedziałku do piątku, każdego
tygodnia.
3. Okres odbywania zajęć: marzec, kwiecień i lipiec 2014r.
4. Warsztaty mają być prowadzone przez specjalistów posiadających
udokumentowane wykształcenie w zakresie tematycznym prowadzonych zajęć
5. Warsztaty odbywać się mają między godziną 8.00 a 18.00
6. Warsztaty odbywać się mają w Koronowie lub w innej miejscowości
oddalonej od Koronowa nie dalej niż 60 km
7. Dowiezienie przez Wykonawcę uczestników z ich miejscowości
zamieszkania do miejsca odbywania warsztatów i odwiezienie do
miejscowości ich zamieszkania po zakończeniu warsztatów wraz
zapewnieniem ubezpieczenia w czasie podróży na następującej trasie:
Koronowo, Lucim, Mąkowarsko, Dziedzinek, Buszkowo, Więzowno, Łąsko
Wielkie, Stopka, Okole, Bytkowice, Wtelno, Tryszczyn, Gościeradz, Stary
Jasiniec, Glinki.
8. Zapewnienie cateringu podczas trwania warsztatów złożonego z:
1) ciepłego posiłku w postaci - obiad jednodaniowy (ziemniaki lub
frytki, surówka, mięso lub ryba)
2) baru kawowego - kawa, herbata, ciasto świeże
3) zimnych napojów (woda mineralna gazowana i niegazowana)
9.Zapewnienie materiałów odpowiadających tematyce warsztatów
terapeutycznych
10.Ewaluacja projektu:
1) ankiety (początkowa i końcowa)
2) listy obecności
3) lista potwierdzająca odbiór materiałów szkoleniowych
4) lista potwierdzająca otrzymanie posiłku
5) dzienniki zajęć
6) program zajęć wraz z materiałami szkoleniowymi
7) certyfikaty bądź zaświadczenia ukończenia warsztatów terapeutycznych
8) wskaźniki pomiaru celu i osiągnięte produkty
9) raport ewaluacyjny
10) zdjęcia
11) ubezpieczenie uczestników podczas odbywania warsztatów
terapeutycznych
III) Integracyjny wyjazd do kina - działanie o charakterze
środowiskowym.
1. Zorganizowanie dla 40 uczestników projektu + 2 opiekunów wyjazdu do
kina w ramach
którego zapewnione będzie:
a) przejazd
b) bilety na seans filmowy
c) obiad
d) ubezpieczenie uczestników na czas przejazdu i pobytu na seansie
e) termin wyjazdu: kwiecień 2014 r.
IV) Integracyjna wycieczka do Torunia - działanie o charakterze
środowiskowym.
1. Zorganizowanie dla 40 uczestników projektu + 2 opiekunów jednodniowej
wycieczki do Torunia
w ramach której zapewnione będzie:
a) przejazd
b) bilety wstępu na: seans do planetarium i rejs statkiem po Wiśle
c) zwiedzanie miasta z przewodnikiem
d) obiad, kawa, herbata, lody
e) ubezpieczenie uczestników na czas przejazdu i pobytu na wycieczce
f) termin wyjazdu: lipiec 2014 r.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2, 92.00.00.00-1, 92.00.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu weryfikacji warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub czynności Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu tego warunku - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub nadal wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 usługi (potwierdzone dowodami, że zostały wykonane należycie), których przedmiotem było/jest organizowanie kursów zawodowych i warsztatów terapeutycznych z podaniem ich zakresu, wartości, przedmiotu, podmiotów na rzecz których usługi były świadczone oraz załączonym dokumentem potwierdzającym, że usługi te były lub są świadczone należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie Wykonawcy, że posiada odpowiednio wykwalifikowaną kadrę, sprzęt, pomoce dydaktyczne oraz pomieszczenia do odbywania szkoleń będących przedmiotem zamówienia. Załącznik nr 7 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana przepisów wpływających na realizację przedmiotu zamówienia, 2) wystąpi możliwość wprowadzenia zmian w sposobie wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 3) wystąpi konieczność zmiany terminu lub sposobu realizacji umowy wynikająca z zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczność, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności i mającej wpływ na wykonanie umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie, ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 14 (sekretariat).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie, ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 14 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami (629kB)
Informacja o zmianie w załączniku nr 6 (299kB)
W związku z powtarzającymi się prośbami o udostępnienie SIWZ wraz z załącznikami w wersji edytowalnej, Zamawiający udostępnia SIWZ wraz załącznikami w wersji *.doc
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami (593kB)
Zamawiający informuje, że dokonał zmian w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz oferty) w ramach przetargu nieograniczonego Znak sprawy: OA.251.1.2014, którego przedmiotem jest Kompleksowe zorganizowanie i przygotowanie w ramach projektu Program Operacyjny Kapitał Ludzki pn. „Nadzieja na lepsze jutro” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w zakresie:
1.Kursów
zawodowych,
2. Warsztatów terapeutycznych z doradcą zawodowym,
radcą prawnym i psychologiem,
3. Integracyjnego wyjazdu do kina -
działanie o charakterze środowiskowym,
4. Integracyjnej
wycieczki do Torunia - działanie o charakterze środowiskowym.
Zmiany dokonano w zał. nr 1. w ZADANIU NR 4 DZIAŁANIE O CHARAKTERZE ŚRODOWISKOWYM – WYCIECZKA DO TORUNIA
Jest:
Nazwa przedmiotu
zamówienia:
Zorganizowanie jednodniowej wycieczki do Torunia
w ramach którego zapewnione będzie:
a) przejazd
b) bilety
wstępu na: seans do planetarium i rejs statkiem po Wiśle
c) zwiedzanie miasta z przewodnikiem
d) obiad, kawa, herbata,
lody
e) ubezpieczenie
f) zdjęcia
Ilość osób:
40 os + 4 opiekunów
Winno być zgodnie z SIWZ:
Nazwa przedmiotu
zamówienia:
Zorganizowanie jednodniowej wycieczki do Torunia
w ramach którego zapewnione będzie:
a) przejazd
b) bilety
wstępu na: seans do planetarium i rejs statkiem po Wiśle
c) zwiedzanie miasta z przewodnikiem
d) obiad, kawa, herbata,
lody
e) ubezpieczenie
f) zdjęcia
Ilość osób:
40 os + 2 opiekunów
Dyrektor
Miejsko - Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Koronowie
Dariusz Karwat
Wyjaśnienia nr 2 do SIWZ (96kB)
Informacja o zmianie w załączniku nr 1 (80kB)
Załącznik nr 1 do SIWZ (472kB)
Załącznik nr 1 do SIWZ (411kB)
Koronowo 18.03.2014 r.
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informuję, że po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na:
Kompleksowe zorganizowanie i przygotowanie w ramach projektu Program Operacyjny Kapitał Ludzki pn. „Nadzieja na lepsze jutro” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w zakresie:
1.Kursów zawodowych,
2. Warsztatów terapeutycznych z doradcą
zawodowym, radcą prawnym i psychologiem,
3. Integracyjnego
wyjazdu do kina - działanie o charakterze środowiskowym,
4.
Integracyjnej wycieczki do Torunia - działanie o charakterze
środowiskowym.
Działając na podstawie art. 91 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.), Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej, którą jest oferta Nr 2 złożona przez Ośrodek Szkolenia Zawodowego Elżbieta Czerniawska, ul. Grunwaldzka 52, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
Uzasadnienie: Oferta Nr 2 została uznana za najkorzystniejszą na
podstawie kryterium oceny ofert określonego w Specyfikacji istotnych
warunków zamówienia i uzyskała 100 punktów
w kryterium cena
oferty - 100 %.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 uPzp informuję, iż w przedmiotowym
postępowaniu złożono 10 ofert
( 9 podlegających ocenie i
1 oferta odrzucona)
Liczba punktów dla ofert podlegających ocenie w kryterium
cena oferty 100%
Oferta nr 1. INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA, ul. Chełmińska 106A/36, 86-300 Grudziądz- 84,96 pkt.
Oferta nr 2. Ośrodek Szkolenia Zawodowego Elżbieta Czerniawska, ul. Grunwaldzka 52, 13-300 Nowe miasto Lubawskie – 100 pkt.
Oferta nr 3. Konsorcjum: HUMANEO – LIDER, ul. M. Reja 20, INVENTUM Sp. z o.o – PARTNER, ul. M. Reja 20, 33-300 Nowy Sącz – 74,67 pkt.
Oferta nr 4. Centrum Nauczania „LET'S GO”, ul. Gimnazjalna 3, 86-100 Świecie – 90,05 pkt.
Oferta nr 5. Fundacja na Rzecz Kształcenia i Wychowania PROGRESS, ul. Małcużyńskiego11, 86-105 Świecie – 73,84 pkt.
Oferta nr 6. P.U.H. „Elim” Ośrodek Dokształcania i Doskonalenia Zawodowego, ul. Małcużyńskiego 11, 86-105 Świecie – 91,95 pkt.
Oferta nr 8. Centrum Szkoleniowo – Doradcze Ansuz Artur Kowalski, ul. Rydygiera 19b/25, 87-100 Toruń – 87,62 pkt.
Oferta nr 9. Fundacja Gospodarcza PRO-EUROPA, ul. Warszawska 4/7, 87-100 Toruń – 72,95 pkt.
Oferta nr 10 „SUN & MORE” Sp. z o.o., ul. Rapackiego 8c, 71-467 Szczecin – 61,58 pkt.
Oferta odrzucona:
Oferta nr 7. Centrum Szkoleń PROGRESS mgr inż. Magdalena Talkowska, ul. Sielanka 14/1, 85-073 Bydgoszcz.
Zamawiający informuje, że powyższa oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.5 w związku z art. art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.).
Jednocześnie na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 4 uPzp, w związku z art. 94 ust. 1 pkt 2 uPzp, informuję, że Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183 uPzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeśli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
Dyrektor
Miejsko-Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Koronowie
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (4132kB)
metryczka
Opublikował: Paweł Święcichowski (3 marca 2014, 18:11:45)
Ostatnia zmiana: Paweł Święcichowski (5 grudnia 2014, 16:39:43)
Zmieniono: zamkniecie
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1381