zamówienie na:

DOSTAWĘ PALIW PŁYNNYCH DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KORONOWIE

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP/341/07/13
wartość: powyżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 9 września 2013  08:00
przyczyna unieważnienia: ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA Działając na podstawie art. 93 ust.1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r. poz. 907) Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „DOSTAWĘ PALIW PŁYNNYCH DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KORONOWIE". Uzasadnienie: Na postępowanie nie złożono żadnej oferty.  




Unia Europejska
Publikacja Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2, rue Mercier, 2985 Luxembourg, Luksemburg Faks: +352 29 29 42 670
E-mail: ojs@publications.europa.eu Informacje i formularze on-line: http://simap.europa.eu
Ogłoszenie o zamówieniu
(Dyrektywa 2004/18/WE)
Sekcja I : Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe:
Oficjalna nazwa: Zakład Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej
Krajowy numer identyfikacyjny: (jeżeli jest znany) _____
Adres pocztowy: Al. Wolności 4
Miejscowość: Koronowo Kod pocztowy: 86-010 Państwo: Polska (PL)
Punkt kontaktowy: _____ Tel.: +48 531810419
Osoba do kontaktów: Agnieszka Kozańska - Kuraś
E-mail: a.kozanskakuras@gmail.com Faks: +48 523822562
Adresy internetowe: (jeżeli dotyczy)
Ogólny adres instytucji zamawiającej/ podmiotu zamawiającego: (URL) http://www.bip.koronowo.pl
Adres profilu nabywcy: (URL) _____
Dostęp elektroniczny do informacji: (URL) _____
Elektroniczne składanie ofert i wniosków o dopuszczenie do udziału: (URL) _____
Więcej informacji można uzyskać pod adresem
Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem
Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres
Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: (proszę określić)
Samorządowy Zakład Budżetowy
I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających:
nie
więcej informacji o tych instytucjach zamawiających można podać w załączniku A
Sekcja II : Przedmiot zamówienia
II.1) Opis :
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą :
Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub
świadczenia usług :
Wybrać wyłącznie jedną kategorię – roboty budowlane, dostawy lub usługi – która najbardziej odpowiada
konkretnemu przedmiotowi zamówienia lub zakupu
Dostawy
Kupno
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług :
Polska, Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
Kod NUTS: PL613
II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów (DSZ):
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej : (jeżeli dotyczy)
Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami Umowa ramowa z jednym wykonawcą
Liczba : _____albo
(jeżeli dotyczy) liczba maksymalna : _____ uczestników planowanej umowy ramowej
Czas trwania umowy ramowej
Okres w latach : _____ albo w miesiącach : _____
Uzasadnienie dla umowy ramowej, której czas trwania przekracza okres czterech lat :
_____
Szacunkowa całkowita wartość zakupów w całym okresie obowiązywania umowy ramowej (jeżeli
dotyczy, proszę podać wyłącznie dane liczbowe)
Szacunkowa wartość bez VAT : _____ Waluta :
albo
Zakres: między : _____ : i : _____ : Waluta :
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone : (jeżeli jest znana)
_____
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu :
Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Zamawiającego paliwa, to jest etyliny
E 95 oraz oleju napędowego ON w okresie od dnia 20.09.2013 roku przez okres 36 miesięcy (do dnia
19.09.2016 roku) do siedziby Zamawiającego (loco).
CPV
09100000-0 Paliwa
09132100-4 Benzyna bezołowiowa
09132000-3 Benzyna
09134000-7 Oleje napędowe
Szacunkowe zużycie paliw w okresie 36 miesięcy:
1. Etylina – 25.669 litrów
1. Olej napędowy – 751.851 litrów.
Wskazane zużycie paliw, jest ilością szacunkową w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla
realnego, bądź deklarowanego wykorzystania ilości paliw w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie może
być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zużycia
mniejszej lub większej ilości paliw w stosunku do podanych wyżej ilości w czasie trwania umowy, za kwotę nie
większą niż maksymalna wartość umowy brutto (wartość finansowania zamówienia).
Wykonawca zapewnia dostawę etyliny i oleju napędowego bezpośrednio do siedziby Zamawiającego, tj. na plac
Zakładu, mieszczący się na ul. Aleje Wolności 4 (loco).
Wykonawca zapewnia możliwość tankowania:
1. etyliny:
a. 1 raz w tygodniu w okresie od dnia 1 maja do dnia 30 września,
b. 1 raz na 10 dni w okresie od dnia 1 października do dnia 30 kwietnia.
2. oleju napędowego: codziennie.
Etylina i olej napędowy tankowane będą w godzinach od 6.00 do godz. 9.00 i w tym czasie Wykonawca musi
zapewnić dostępność paliwa.
Etylina ma być dostarczana przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego cysterną o pojemności nie mniejszej
niż 5 000 litrów wyposażoną w dystrybutor, nalewak uniwersalny cienki, przystosowany do tankowania
samochodów osobowych i ciężarowych. Wykonawca zapewni możliwość nalewania paliwa do 1 litrowych
kanistrów.
Olej napędowy ma być dostarczany do siedziby Zamawiającego cysterną o pojemności nie mniejszej niż 5 000
litrów wyposażoną w dystrybutor lub poprzez umiejscowienie na placu w siedzibie Zamawiającego zbiornika
(dozownika) z dystrybutorem o pojemności do 4.000 litrów i uzupełnianiu go w razie potrzeby tak by ilość
paliwa nie była nigdy mniejsza niż 1.000 litrów. W przypadku dostaw oleju przez umiejscowienie zbiornika
(dozownika), Wykonawca pokrywa koszt jego dostawy, umieszczenia w siedzibie Zamawiającego, a także koszt
jego użytkowania przez okres trwania umowy.
Zamawiający wymaga, aby cysterna/ zbiornik (dozownik) wyposażone były w dystrybutor, nalewak uniwersalny,
cienki przystosowany był do tankowania samochodów osobowych i ciężarowych. Wykonawca zapewni
możliwość nalewania paliwa do 1 litrowych kanistrów.
Jakość paliwa musi być zgodna z wymaganiami dla paliw ciekłych opisanych w Rozporządzeniu Ministra
Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U.
2008.221.1441) - wymagania opisane w załączniku nr 1 i 2 do niniejszego rozporządzenia.
W sytuacji zaistnienia po stronie Zamawiającego uzasadnionego podejrzenia nie spełniania przez dostarczane
przez Wykonawcę paliwa wymagań jakościowych, zgodnych z ww. Rozporządzeniem, Zamawiający zleci
wykonanie badań laboratorium.
W sytuacji stwierdzenia przez laboratorium niezgodności paliwa z wymaganiami jakościowymi dla paliw
ciekłych, Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami badań, a także naliczy karę umowną w wysokości
40% całej umowy, a także może odstąpić od umowy i dochodzić od Wykonawcy zapłaty wszelkich kosztów
powstałych w związku z niezgodnością paliwa z normami jakościowymi (w tym koszty nabywania paliwa w
wyższej cenie).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
Słownik główny Słownik uzupełniający(jeżeli dotyczy)
Główny przedmiot 09100000
II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) :
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA) : nie
II.1.8) Części: (w celu podania szczegółów o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B tyle razy,
ile jest części zamówienia)
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych:
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych : nie
II.2) Wielkość lub zakres zamówienia :
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres : (w tym wszystkie części, wznowienia i opcje, jeżeli dotyczy)
Etylina - 25.669 litrów
Olej napędowy - 751.851 litrów
(jeżeli dotyczy, proszę podać wyłącznie dane liczbowe)
Szacunkowa wartość bez VAT : 879094.00 Waluta : EUR
albo
Zakres: między : _____ : i : _____ : Waluta :
II.2.2) Informacje o opcjach : (jeżeli dotyczy)
Opcje : nie
(jeżeli tak) Proszę podać opis takich opcji :
_____
(jeżeli jest znany) Wstępny harmonogram wykorzystania tych opcji :
w miesiącach : _____ albo w dniach : _____ (od udzielenia zamówienia)
II.2.3) Informacje o wznowieniach : (jeżeli dotyczy)
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
Liczba możliwych wznowień: (jeżeli jest znana) _____ albo Zakres: między : _____ i: _____
(jeżeli są znane) W przypadku odnawialnych zamówień na dostawy lub usługi, szacunkowe ramy czasowe
kolejnych zamówień:
w miesiącach: _____ albo w dniach: _____ (od udzielenia zamówienia)
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji:
Okres w miesiącach : _____ albo w dniach: _____ (od udzielenia zamówienia)
albo
Rozpoczęcie: 20/09/2013 (dd/mm/rrrr)
Zakończenie: 19/09/2016 (dd/mm/rrrr)
Sekcja III : Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i
technicznym

III.1) Warunki dotyczące zamówienia:
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje: (jeżeli dotyczy)
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w
wysokości 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może byś wnoszone w jednej lub kilku formach określonych szczegółowo w art. 45 ust. 6 ustawy
Prawo zamówień publicznych, tj. w:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada
2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr
116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
7.2 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę należy wpłacać na rachunek Zamawiającego: Bank
Spółdzielczy Koronowo, 95 8144 0005 2001 0000 1805 001
Wadium – dostawa paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie,
ZP/341/07/13
7.3 W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, dowód wniesienia wadium musi być załączony
do oferty.
7.4 Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą.
III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów
je regulujących:
1.Podstawę regulowania należności za dostarczane Zamawiającemu paliwo stanowić będą zbiorcze faktury
VAT, wystawiane przez Wykonawcę jeden raz w tygodniu.
2. Zapłata faktur następować będzie przelewem na konto Wykonawcy w Banku…………..
Nr rachunku bankowego…………………………………………………………………., w terminie 21 dni od dnia
dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wypełnionej faktury VAT.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
(jeżeli dotyczy)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy składają wspólnie ofertę, przy czym:
5.9.1 Oświadczenia lub dokumenty wskazane w punkcie 5.1.2-5.1.3 powinny zostać złożone w taki sposób,
by wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy spełniają łącznie (przez jednego lub kilku
wykonawców łącznie).
5.9.2 Wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w punkcie 5.1.1, 5.1.4 i 5.2 muszą zostać złożone w
odniesieniu do każdego z tych Wykonawców oddzielnie.
Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający
może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych
wykonawców.
III.1.4) Inne szczególne warunki: (jeżeli dotyczy)
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom :  nie
(jeżeli tak) Opis szczególnych warunków:
_____
III.2) Warunki udziału:
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego
lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, spełniają warunki udziału w postępowaniu,
o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy (warunki pozytywne) i w art. 24 ust. 1 Ustawy (warunki negatywne) ,
dotyczące:
4.1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania,
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej
w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, w zakresie wymaganym ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo
energetyczne (Dz. U.2012.1059 j.t.).
4.1.2 posiadania wiedzy i doświadczenia,
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że wykonał (rozpoczął i zakończył) lub wykonuje (rozpoczął i aktualnie
realizuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną główną dostawę oleju napędowego i benzyny
bezołowiowej, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem zamówienia. Poprzez
zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia należy rozumieć realizację
dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto.
4.1.3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4.1.4 sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 3 mln zł.
4.1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
W celu wykazania spełnienia pozytywnych warunków udziału w Postępowaniu, - art. 22 ust. 1 Ustawy każdy z
Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
5.1.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1:
Koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, w zakresie
wymaganym ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U.2012.1059 j.t.).
5.1.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2:
wykaz wykonanej/wykonywanej, co najmniej jednej głównej dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej
w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawa została wykonana,
oraz załączeniem dowodów, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie (dowodami są:
a. poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane
nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest
w stanie uzyskać poświadczenia, o którym, mowa w literze a) – Załącznik numer 4 do SIWZ;
5.1.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 44 ustawy), o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy. Treść oświadczenia zawiera - Załącznik numer 2 do SIWZ.
5.1.4 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.4:
Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
5.2 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ust.
1 Ustawy - warunek wskazany w punkcie 4.1.5 SIWZ (warunki negatywne), Wykonawca zobowiązany jest
przedłożyć następujące dokumenty:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ,
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert,
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawioną
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów
zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych Dz. U. z
2002 r., nr 197, poz. 1661 z późn. z m.)
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu –
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.3 Wykonawca, zgodnie z art. 26 ust 2d ustawy, wraz z ofertą przedkłada:
1) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub
2) informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wg załącznika nr 6.
5.4 Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na
zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b Ustawy, powinien przedstawić wraz z
ofertą dokumenty wykazujące zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania
zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki
będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu
zamówienia, a jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca przedstawia w
odniesieniu do tych podmiotów dokumenty określone w pkt 5.2 SIWZ.
5.5 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadzie zastosowania
formuły „spełnia – nie spełnia”.
5.6 Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o
których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5 – 8, Ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo
administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 5- 8, Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym,
że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je
dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed
notariuszem ( § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie
rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą
być składane; (Dz. U.2013, poz. 231).
5.7 Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają
dokumenty, o których mowa w § 4 ust. 1 – 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013
roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te
dokumenty mogą być składane; (Dz. U.2013, poz. 231).
5.8 Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby
upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku składania dokumentów w wersji elektronicznej,
stosuje się zapis § 7 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie
rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą
być składane; (Dz. U.2013, poz. 231). Dokumenty sporządzone w języku obcym, Wykonawca zobowiązany
jest złożyć z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy.
5.9 Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy składają wspólnie ofertę, przy czym:
5.9.1 Oświadczenia lub dokumenty wskazane w punkcie 5.1.2-5.1.3 powinny zostać złożone w taki sposób,
by wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy spełniają łącznie (przez jednego lub kilku
wykonawców łącznie).
5.9.2 Wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w punkcie 5.1.1, 5.1.4 i 5.2 muszą zostać złożone w
odniesieniu do każdego z tych Wykonawców oddzielnie.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny
spełniania wymogów:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia, na kwotę co najmniej 3 mln zł.
Wykonawca przedkłada: Opłaconą polisę, a w
przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych
standardów: (jeżeli dotyczy)
_____
III.2.3) Kwalifikacje techniczne:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny
spełniania wymogów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w
tym zakresie.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych
standardów: (jeżeli dotyczy)
_____
III.2.4) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych: (jeżeli dotyczy)
Zamówienie jest zastrzeżone dla zakładów pracy chronionej
Realizacja zamówienia jest zastrzeżona w ramach programów pracy chronionej
III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi:
III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu:
Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: tak nie
(jeżeli tak) Odniesienie do odpowiednich przepisów ustawowych, wykonawczych lub administracyjnych :
_____
III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi:
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie
usługi: tak nie
Sekcja IV : Procedura
IV.1) Rodzaj procedury:
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
(procedura ograniczona i negocjacyjna, dialog konkurencyjny)
Przewidywana liczba wykonawców: _____
albo
Przewidywana minimalna liczba: _____ i (jeżeli dotyczy) liczba maksymalna _____
Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby kandydatów:
_____
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu: (procedura negocjacyjna, dialog
konkurencyjny)
Zastosowanie procedury etapowej w celu stopniowego zmniejszania liczby omawianych rozwiązań lub
negocjowanych ofert : tak nie
IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola))
Najniższa cena
IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna  nie
(jeżeli tak, jeżeli dotyczy) Proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej:
_____
IV.3) Informacje administracyjne:
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: (jeżeli dotyczy)
ZP/341/07/13
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
 nie
IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego: (w
przypadku dialogu konkurencyjnego)
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów
Data: ______ Godzina: _____
Dokumenty odpłatne  nie
(jeżeli tak, proszę podać wyłącznie dane liczbowe) Podać cenę: _____ Waluta: _____
Warunki i sposób płatności:
_____
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/09/2013 Godzina: 08:00

IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom: (jeżeli
jest znana, w przypadku procedur ograniczonej i negocjacyjnej oraz dialogu konkurencyjnego)
Data: ______
IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Język urzędowy (języki urzędowe) UE:
PL_____
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Do: : ______
albo
Okres w miesiącach : _____ albo w dniach : 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data : 09/09/2013 (dd/mm/rrrr) Godzina08:15
(jeżeli dotyczy)Miejscowość: Koronowo
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy) :
 nie
(jeżeli tak) Dodatkowe informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
_____
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia: (jeżeli dotyczy)
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się :  nie
(jeżeli tak) Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń:
_____
VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej:
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej :  nie
(jeżeli tak) Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń:
_____
VI.3) Informacje dodatkowe: (jeżeli dotyczy)
_____
VI.4) Procedury odwoławcze:
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a
Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska (PL)
Tel.: +48 224587801
E-mail: Faks: +48 224587800
Adres internetowy: (URL) _____
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne (jeżeli dotyczy)
Oficjalna nazwa: _____
Adres pocztowy: _____
Miejscowość: _____ Kod pocztowy: _____ Państwo: _____
Tel.: _____
E-mail: Faks: _____
Adres internetowy: (URL) _____
VI.4.2) Składanie odwołań: (proszę wypełnić pkt VI.4.2 lub, jeżeli jest to niezbędne, pkt VI.4.3)
Wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez
Zamawiającego dokonania czynności, których podjęcie nakazują Zamawiającemu przepisy prawa, Wykonawcy
przysługują środki ochrony prawnej, o których mowa w Rozdziale VI Ustawy tj. w art. 179 – 198.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Departament Odwołań
Adres pocztowy: ul. Postępu 17 a
Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 02-676 Państwo: Polska (PL)
Tel.: +48 224587801
E-mail: Faks: +48 224587800
Adres internetowy: (URL) _____
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
29/07/2013 (dd/mm/rrrr) - ID:2013-102981
SIWZ Z ZAŁĄCZNIKAMI (589kB) pdf
Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
Bolesław Grygorewicz

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
     

Działając na podstawie art. 93 ust.1  pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r. poz. 907)  Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „DOSTAWĘ PALIW PŁYNNYCH DLA ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W KORONOWIE".
Uzasadnienie:
Na postępowanie nie złożono żadnej oferty.
Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
Bolesław Grygorewicz

metryczka


Opublikował: Angelika Gordon - Wolfram (29 lipca 2013, 14:13:39)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (9 września 2013, 13:16:59)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1315