zamówienie na:

UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ w KORONOWIE

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP/341/02/13
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 22 lutego 2013  11:00
przyczyna unieważnienia: zamieszczono poniżej 




UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ w KORONOWIE
Numer ogłoszenia: 24743 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ w KORONOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie i obejmuje: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz dewastacji oraz ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ogólnej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66515100-4 Usługi ubezpieczenia od ognia 66515400-7 Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66515000-3 Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66516000-0 Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66516400-4 Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej L 74/182 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI

* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania działalności, jeżeli przedstawi aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia lub inny dokument potwierdzający prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej ( t.j. Dz. U z 2010r. Nr 11 poz. 66 z póżn. zm. ) Zamawiający dokona oceny spełniania wymagań stawianych Wykonawcom na podstawie przedłożonych dokumentów, oraz w oparciu o oświadczenia stanowiące Załącznik nr 5 i 6 do SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędny do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonywania przedmiotowego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagań stawianych Wykonawcom na podstawie przedłożonych dokumentów, oraz w oparciu o oświadczenia stanowiące Załącznik nr 5 i 6 do SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; Zamawiający dokona oceny spełniania wymagań stawianych Wykonawcom na podstawie przedłożonych dokumentów, oraz w oparciu o oświadczenia stanowiące Załącznik nr 5 i 6 do SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania wymagań stawianych Wykonawcom na podstawie przedłożonych dokumentów, oraz w oparciu o oświadczenia stanowiące Załącznik nr 5 i 6 do SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, gdy Wykonawca oświadczy, że: a) Posiadają pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi min. 100%, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej jak wyżej oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczenia wysokości marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz. U. Nr 211, poz. 2060 z póżn. zm.) - na dzień 31.12 2011 roku. b) Posiadają kapitały własne w wysokości min. 40.000.000 PLN na dzień 31.12.2011 r. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagań stawianych Wykonawcom na podstawie przedłożonych dokumentów, oraz w oparciu o oświadczenia stanowiące Załącznik nr 5 i 6 do SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
* oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
* aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
* nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej złożenia nie wynika z przepisów bądź z zapisów właściwego rejestru - KRS. Pełnomocnictwo winno być dołączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, listę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W przypadku wybrania przez Zamawiającego oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zażąda umowę regulującą współpracę tych wykonawców.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
* 1 - Cena - 80
* 2 - fakultatywne klauzule ubezpieczenia - 20
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, która polegać może w szczególności na: 1. zmianie ilości nabywanych przez Zamawiającego środków trwałych, modernizację i ulepszenie środków trwałych, wdrażanie nowych inwestycji, zmiana sumy ubezpieczenia wynikająca z przekazania nieruchomości lub lokali przez Gmine bądź sprzedaż lub wyłączenie tych lokali - rozliczane zgodnie z klauzulą automatycznego pokrycia; 2. zmiana sumy ubezpieczenia/ sumy gwarancyjnej na wniosek Zamawiającego i za zgoda wykonawcy 3. zmianie wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia; 4. likwidacji środków trwałych, czy też inwestycji, 5. Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony 6. zmianie zakresu wykonywanej działalności, w szczególności rodzaju i miejsca działalności, 7. korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy; 8. rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji 9. zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych. 10. Niezależnie od powyższych zmian umowy, zmiana może być zawsze dokonana, jeżeli jest ona korzystna dla zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta nie prowadzi do zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy określonego w ofercie cenowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie ul. Al. Wolności 4 86-010 Koronowo pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie ul. Al. Wolności 4 86-010 Koronowo - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ Z ZAŁĄCZNIKAMI (657kB) pdf
Załącznik 9 do SIWZ (95kB) excel
Zatwierdził:
P.O. Dyrektora ZGKiM
Adam Kęskrawiec

W nawiązaniu do ogłoszonego przetargu na  UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ w Koronowie informujemy, że wpłynął wniosek o dodatkowe informacje i zmiany zapisów SIWZ.
W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawcę, na podstawie art. 38 ust. 1,2 i 4 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm. ), wyjaśniamy:

Pytanie 1
Czy ubezpieczone lokalizacje znajdują się na terenach dotkniętych powodzią po 1996 roku? Jeśli tak to proszę o ich wskazanie.
Odpowiedź 1
Budynki nie znajdują się na terenach dotkniętych przez powodzie po 1996 roku.
Pytanie 2
Proszę o wykaz przeprowadzonych remontów ubezpieczanych budynków z podaniem daty oraz przedmiotu modernizacji.
Odpowiedz 2
Zamawiający nie jest w stanie podać wykazu wszystkich wykonanych remontów ubezpieczonych budynków ze względu na dużą ilość zarówno budynków jak również wykonanych modernizacji.
Pytanie 3
Czy zamawiający dopuszcza wprowadzenie franszyzy redukcyjnej w OC zarządcy dróg w wysokości 500 zł?
Odpowiedz 3
Zamawiający nie wyraża zgody.
Pytanie 4
Czy zamawiający dopuszcza wprowadzenie franszyzy redukcyjnej kwotowej /lub procentowej w ubezpieczeniu od ognia i innych zdarzeń losowych?
Odpowiedz 4
Zamawiający nie wyraża zgody.
Pytanie 5
Czy zamawiający dopuszcza zmianę zapisu SIWZ  dotycząca rozliczania szkody w odniesieniu do wartości budynków i budowli, na – ubezpieczenie budynków, których stopień zużycia technicznego wynosi ponad 50% według wartości rzeczywistej, a tym samym rozliczenie szkody w odniesieniu do tychże budynków z potrąceniem zużycia technicznego?
Odpowiedz 5
Zamawiający nie wyraża zgody.
Zatwierdził:
P.O. Dyrektora ZGKiM
Adam Kęskrawiec

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
      Działając na podstawie art. 93 ust.1  pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z póź. zm.)  Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ w KORONOWIE".
Uzasadnienie:
Na postępowanie nie złożono żadnej oferty.
Zatwierdził:
P.O. Dyrektora ZGKiM
Adam Kęskrawiec

metryczka


Opublikował: Angelika Gordon - Wolfram (15 lutego 2013, 13:34:17)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (22 lutego 2013, 14:29:49)
Zmieniono: dodano unieważnienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1150