zamówienie na:

Budowa placów zabaw w miejscowościach Stary Jasiniec, Stopka, Wierzchucin Królewski, Witoldowo

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: IPR-ZP.271.1.2013
wartość: poniżej 5.000.000 euro
termin składania ofert: 6 marca 2013  09:00
wynik postępowania: zamieszczono w zakładce - Rozstrzygnięcia przetargów 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
na
budowę placów zabaw w miejscowościach Stary Jasiniec, Stopka, Wierzchucin Królewski, Witoldowo

Numer ogłoszenia w BZP: 59892 - 2013; data zamieszczenia: 13.02.2013

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo,
woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw
w miejscowościach Stary Jasiniec, Stopka, Wierzchucin Królewski, Witoldowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie placów zabaw w miejscowościach Stary Jasiniec, Stopka, Wierzchucin Królewski, Witoldowo.
W tym:
Zadanie 1. Budowa placu zabaw w miejscowości Stary Jasiniec.
Zadanie 2. Budowa placu zabaw w miejscowości Stopka.
Zadanie 3. Budowa placu zabaw w miejscowości Wierzchucin Królewski.
Zadanie 4. Budowa placu zabaw w miejscowości Witoldowo.
II.1.4) Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co objęte zamówieniem podstawowym.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 43.32.50.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Niey dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 15.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 1 robotę budowlaną (1 zamówienie) polegającą na wybudowaniu co najmniej 2 placów zabaw. Zamawiający dopuszcza wybudowanie placów zabaw w ramach oddzielnych robót (zamówień).
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawców do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi
 do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej
1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawców do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-  wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
-  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
-  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-  oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
-  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
-  aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-  aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
-  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta cenowa,
Pełnomocnictwo
III.7) Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Nie będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu w przypadku:
a) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 - tekst jednolity ze zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy;
b) wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 tekst jednolity ze zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania umowy;
c) wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji, tj. warunki gruntowo-wodne będą inne niż w dokumentacji lub gdy nastąpi odkrycie niezinwentaryzowanych obiektów lub elementów instalacji podziemnej;
d) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie;
e) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych i/lub gruntowych,
f) wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowanymi instalacjami sieci i/lub budowli podziemnych,
g) znalezisk skutkujących koniecznością wstrzymania robót;
h) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni niemożliwość przewidzenia okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo - pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 13 /sekretariat/, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu
ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, objętego PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Nie przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
SIWZ + załaczniki
Dokymentacja projektowa, STWiOR, przedmiar - plac zabaw w Starym Jasińcu
Dokumentacja projektowa, STWiOR, przedmiar - plac zabaw w Stopce
Dokumentacja projektowa, STWiOR, przedmiar - plac zabaw w Wierzchucinie Królewskim
Dokumentacja projektowa, STWiOR, przedmiar - plac zabaw w Witoldowie

                                                                                     Koronowo, dnia 15.02.2013 r.
 
 
             WYJAŚNIENIE TREŚCI SPECYFIKACJI
          ISTOTNYCH  WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Budowa placów zabaw w miejscowościach Stary Jasiniec, Stopka, Wierzchucin Królewski, Witoldowo”.
 
Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) w związku z nadesłanymi zapytaniami dotyczącymi prowadzonego postępowania
o zamówienie publiczne, udzielam poniższych wyjaśnień:
 
Pytanie:
1. Zamawiający w załączonych do przetargów projektów budowlanych opisał urządzenia zabawowe w technologii wykonania z drewna okrągłego o przekroju elementów konstrukcyjnych. Zwracamy się z zapytaniem, czy Zamawiający dopuści jako równoważne elementy placu zabaw wykonane z drewna kwadratowego o przekroju 95 x 95 mm? 
 
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na równoważne elementy placu zabaw z drewna kwadratowego   o przekroju 95 x 95 mm.
 
                                                                               Zastępca Burmistrza Koronowa
 


           OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Numer ogłoszenia: 69572 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 59892 - 2013 data 13.02.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Koronowo, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie,
 tel. 052 3826400, fax. 052 3826401.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
W ogłoszeniu jest: 28.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 13 /sekretariat/, I piętro.
W ogłoszeniu powinno być: 06.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 13 /sekretariat/, I piętro.

II.2) Tekst, który należy dodać:
Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.6.
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu:
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,
(Uwaga: dotyczy tylko przypadków, gdy wykonawca polega na:
a) wiedzy i doświadczeniu,
b) potencjale technicznym,
c) osobach zdolnych do wykonania zamówienia,
d) zdolnościach finansowych
innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b uPzp). Przy czym w przypadku gdy inny podmiot odda wykonawcy do dyspozycji swoją wiedzę i doświadczenie to z przedmiotowego zobowiązania musi wynikać oświadczenie, iż podmiot ten będzie uczestniczyć
w wykonywaniu zamówienia.


                                                                                     Koronowo, dnia 19.02.2013 r.
 
WYJAŚNIENIE   TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA  ORAZ ZMIANA TREŚCI SIWZ
 
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Budowa placów zabaw w miejscowościach Stary Jasiniec, Stopka, Wierzchucin Królewski, Witoldowo”.
 
Na podstawie art. 38 ust. 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) w związku z nadesłanymi zapytaniami dotyczącymi prowadzonego postępowania
o zamówienie publiczne, udzielam poniższych wyjaśnień oraz dokonuję zmiany treści SIWZ
 
Pytanie 1: Czy słupy nośne zestawów zabawowych mogą być wykonane z drewna o średnicy mniejszej niż 12 cm?
Odpowiedź 1: Słupy nośne należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
Pytanie 2: Czy Zamawiający dopuszcza wykonanie zabezpieczeń w zestawach zabawowych                      z półwałków drewnianych?
Odpowiedź 2: Nie.
Pytanie 3: Czy zestaw zabawowy oraz huśtawka podwójna drewniana ma być montowana
w gruncie za pomocą metalowych kotew?
Odpowiedź 3: Montaż zestawu zabawowego oraz huśtawki musi być wykonany zgodnie            z dokumentacją projektową tj. należy w fundamencie betonowym za pomocą metalowych kotew.
Pytanie 4: Czy konieczne jest betonowanie nóg urządzeń w gruncie nawet w sytuacji gdy producent urządzeń nie wymaga takiego sposobu stabilizacji?
Odpowiedź 4: Tak, wg dokumentacji projektowej.
Pytanie 5: Czy huśtawka ważka może być na podstawie drewnianej zamiast metalowej?
Odpowiedź 5: Nie, należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
Pytanie 6: Czy ślizgi zestawów zabawowych mogą być wykonane z tworzywa zamiast ze stali nierdzewnej?
Odpowiedź 6: Nie, należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.

         Jednocześnie w związku ze zmianą treści ogłoszenia (sekcja III.6.), Zamawiający  wyznacza nowy termin składania ofert na dzień 6 marca 2013 r. do godz. 09:00. Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
                                                                                                                   BURMISTRZ KORONOWA 




                                                                                      Koronowo, dnia 22.02.2013 r.
 
                                                                     
WYJAŚNIENIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


 
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Budowa placów zabaw w miejscowościach Stary Jasiniec, Stopka, Wierzchucin Królewski, Witoldowo”.
 
Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) w związku z nadesłanymi zapytaniami dotyczącymi prowadzonego postępowania
o zamówienie publiczne, udzielam poniższych wyjaśnień oraz dokonuję zmiany treści SIWZ
 
Pytanie 1: Czy możliwe jest wykonanie urządzeń placu zabaw wykonanych z elementów konstrukcyjnych ze stali, malowane podkładem cynkowym i nawierzchniową farbą proszkową poliestrową?
Odpowiedź: Nie, urządzenia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową.
Pytanie 2: Prosimy o wyjaśnienie jak należy interpretować opis zabezpieczeń: „obrzeże z rur stalowych wypełnionych sklejką melaminową. Jakiego elementu zestawu zabawowego to są zabezpieczenia?
Odpowiedź 2: Opis zabezpieczenia dotyczy elementów ochronnych na wieży – balustrad, 
o konstrukcji z rur stalowych i wypełnieniu ze sklejki z drewna liściastego z filmem melaminowym.   
 
             Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 
                                                                                 BURMISTRZ KORONOWA

metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (13 lutego 2013, 15:09:36)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (12 czerwca 2013, 13:18:42)
Zmieniono: dot. inf. o rozstrzygnięciu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2431