zamówienie na:

Dostawa szczepionek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Koronowie

zamawiający: Samodzielny Publczny Zakład Opieki Zdrowotnej
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 1/ZP/2012
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 5 września 2012  10:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




Dostawa szczepionek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Koronowie
Numer ogłoszenia: 318082 - 2012; data zamieszczenia: 28.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Koronowie , ul. Dworcowa 55, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822353, faks 052 3522448.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa szczepionek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Koronowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa szczepionek, według poszczególnych 12 pakietów. Zamówienie obejmuje w/w dostawy w okresie 12 m-cy od daty podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. Wszystkie warunki SIWZ są w równej mierze obowiązujące dla oferty pełnej jak również oferty złożonej tylko na wybrany pakiet lub pakiety. Wykonawca może zaoferować tylko te szczepionki, które są wpisane do Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub UE zgodnie z aktualnie obowiązującym stanem prawnym. Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany przedłożyć przy dostawie dokument potwierdzający, że dostarczany produkt posiada dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub UE. Wykonawca musi dostarczać szczepionki w oryginalnych opakowaniach. Data ważności oferowanych szczepionek nie może być krótsza niż 75 % terminu ważności producenta. Zamawiający wymaga aby informacje i opisy na oferowanym asortymencie były w języku polskim. Przedstawiona przez Wykonawcę Oferta nie może stanowić zbiorczych cenników, kalkulacji, itp. stosowanych przez Wykonawcę w toku prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, lecz winna zostać sporządzona wyłącznie z ukierunkowaniem na prowadzone postępowanie i odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w niniejszej SIWZ. Pakiet nr 1 Rekombinowana szczepionka przeciw wirusowemu zapaleniu wątroby typu B zawierająca jałową zawiesinę oczyszczonego antygenu powierzchniowego HBV ( HbS) adsorbowanego na wodorotlenku glinu. Zawiesina do wstrzyknięć podskórnych i domięśniowych, zawierająca 20µg natygenu HbS/1 ml w dawce dla osób powyżej 15 roku życia. Stosowana wg schematu szczepień: 0, 1, 6 miesięcy oraz 0, 7, 21 dni, 12 miesięcy schemat szybkiego uodpornienia w postaci ampułkostrzykawki 1 ml, Engerix B - ilość szt. 100 Pakiet nr 2 Szczepionka przeciw błonnicy (D), tężcowi (T), krztuścowi ( komponentna acelularna) (Pa), wirusowemu zapaleniu wątroby typu B ( rDNA), polomyelitis (inaktywowana)(IPV) i przeciwko Haemophilus typu b skoniugowana (Hib) ( adsorbowana) 1 fiolka i 1 ampułkostrzykawka plus 2 igły Infanrix Hexa - ilość szt. 70 Pakiet nr 3 Szczepionka przeciw błonnicy, tężcowi, krztuścowi ( bezkomórkowa złożona ) poliomylitis ( inaktywowana ) i heamophilus typu b(skoniugowana), adsorbowana 1 ampułko-strzykawka po 0,5 ml z zawiesiną (DTPa-IPV) plus 1 fiolka z proszkiem (Hib) plus 2 igły dołączone do opakowania Pentaxim - ilość szt. 120 Pakiet nr 4 Szczepionka przeciw błonnicy, tężcowi, krztuścowi ( bezkomórkowa złożona ) poliomylitis ( inaktywowana ) i heamophilus typu b(skoniugowana), adsorbowana 1 ampułko-strzykawka po 0,5 ml z zawiesiną (DTPa-IPV) plus 1 fiolka z proszkiem (Hib) plus 2 igły dołączone do opakowania Infanrix IPV Hib - ilość szt. 50 Pakiet nr 5 Szczepionka przeciw rotawirusom, żywa 1 dawka (1 ml) ( dawka (1 ml) ludzki rotawirus szczep RIX4414 żywy atenuowany produkowany na linii komórek Vero 1 szklany pojemnik: proszek - 1 doustny, aplikator, rozpuszczalnik, 1 łącznik Rotarix - ilość szt. 70 Pakiet nr 6 Szczepionka przeciw pneumokokom, polisacharydowa, skoniugowana, adsorbowana. Każda dawka 0,5 ml. zawiera po 1 mikrogramie polisacharydu serotypów 1, 5, 6B, 7F, 9V, 14, 23F i po 3 mikrogram,y polisacharydu serotypów 4, 18C, 19F, sodu chlorku, woda do wstrzykiwań 1 dawka ( 0,5 ml. ) 1 ampułko-strzykawka plus igła - do stosowania domięśniowego Synflorix - ilość szt. 20 Pakiet nr 7 Szczepionka przeciw pneumokokom polisacharydowa, skoniugowana ( 13-walentna, adsorbowana) 1 ampułko-strzykawka zawierająca pojedyńczą dawkę ( 0,5 ml) plus igła Prevenar 13 - ilość szt. 100 Pakiet nr 8 Szczepionka przeciwko ospie wietrznej, żywa. Proszek i rozpuszczalnik do sporządzenia roztworu do wstrzykiwań 1 fiolka z proszkiem plus 1 ampułko-strzykawka z rozpuszczalnikiem z 2 igłami 1 dawka (0,5 ml) po odtworzeniu zawiera Wirus Varicella zoster, szczep oka, ( żywy, atenuowany) ni mniej niż 2000 PFFV.Substancje pomocnicze: heomycyny siarczan, albumina ludzka, laktoza, sorbitol, mannitol, aminokwasy (do wstrzykiwań ) i woda do wstrzykiwań Varilrix - ilość szt. 20 Pakiet nr 9 Polisacharydowa szczepionka przeciwko menigokokom grupy C adsorbowana, sprężona z toksoidem tężcowym Zawiesina do wstrzykiwań domięśniowych 1 ampułko-strzykawka po 0,5 ml. Neis Vac C - ilość szt. 10 Pakiet nr 10 Szczepionka przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu ( inaktywowana ) Zawiesina do wstrzykiwań w ampułko-strzykawka 1 ampułko-strzykawka po 0,25 ml. Dawka zawiera: wirus kleszczowego zapalenia mózgu ( szczep Nendafl) 1,2 mikrograma adsorbowana na uwodnionym wodorotlenku glinu ( 0,17 mikrograma Al 3+) FSME IMMUN - ilość szt. 10 Pakiet nr 11 Szczepionka przeciw grypie - ilość szt. 130 Zamawiający informuje, że termin realizacji zamówień na szczepionkę p/grypie będzie obowiązywał po dniu uzyskania od Ministra Zdrowia decyzji o dopuszczeniu do obrotu szczepionki p/grypie z aktualnym składem rekomendowanym przez WHO na sezon 2012/2013 oraz po uzyskaniu zwolnienia serii produktu przez Państwowy Zakład Higieny. Pakiet nr 12 Szczepionka przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (typ 16 i 18) rekombinowana, z adiuwantem, adsorbowana, zawiesina do wstrzykań w ampułkostrzykawce 1 dawka 0,5 ml CERVARIX - ilość szt. 15 UWAGA! Zamawiający informuje, że ze względu na rozpoczęte już szczepienia daną szczepionką i wymaganą dalszą ich kontynuacją, zgodnie z zaleceniami producentów szczepionek oraz lekarzy wykazał w przedmiocie zamówienia nazwy zamawianych szczepionek. 1.1. Ceny nie ulegną zmianie przez okres realizacji umowy za wyjątkiem prowadzonych przez Wykonawcę a zaakceptowanych przez Zamawiającego akcji promocyjnych. 1.2. Wielkość zamówienia stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie w okresie 12 miesięcy. W przypadku zmniejszenia ilości faktycznie zamawianych dostaw podczas realizacji umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne roszczenia. 1.3. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego w ilościach i z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb na podstawie składanych zamówień telefonicznych w ciągu dwóch dni roboczych. 1.4. Warunki płatności- przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.65.16.00-4, 33.65.16.60-2, 33.65.16.80-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna nie może być niższa niż 200 000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

* opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
* oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
* aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
* aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
* nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Dworcowa 55, 86-010 Koronowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Dworcowa 55, 86-010 Koronowo - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ Z ZAŁĄCZNIKAMI (169kB) pdf
Zatwierdził:
Dyrektor SPZOZ
Dr n.med. Andrzej Nowak

W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawcę, na podstawie art. 38 ust. 1,2  ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm. ), wyjaśniamy:

Pytanie 1:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dostawę szczepionek w zakresie pakietu nr 7, 10 i 11  w jednej lub dwóch transzach?
Odpowiedź 1:
Nie Zamawiający nie wyraża zgody na dostawę w jednej lub dwóch transzach. Zamawiający będzie zamawiał szczepionki w zależności od potrzeb.
Pytanie 2:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zaoferowanie w pakiecie nr 11 –szczepionka przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu – szczepionki dla dzieci do 12 roku życia?
Odpowiedź 2:
Tak Zamawiający wyraża zgodę.
Zatwierdził:
Dyrektor SPZOZ
Dr n.med. Andrzej Nowak

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
     
Działając na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. DZ.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z póź. zm. ) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę szczepionek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Koronowie”, dokonano wyboru najkorzystniejszych ofert n/w Wykonawców:
Pakiet 1
GSK Service Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań
Liczba uzyskanych punktów – 100
Wartość brutto oferty: 4 901,04 zł
Pakiet 2
GSK Service Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań
Liczba uzyskanych punktów – 100
Wartość brutto oferty: 11 893,39 zł
Pakiet 3
PGF URTICA Sp. z o.o. Ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław
Liczba uzyskanych punktów – 100
Wartość brutto oferty: 10 655,71 zł
Pakiet 4
GSK Service Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań
Liczba uzyskanych punktów – 100
Wartość brutto oferty: 4 752,00 zł
Pakiet 5
GSK Service Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań
Liczba uzyskanych punktów – 100
Wartość brutto oferty: 18 673,20 zł
Pakiet 6
GSK Service Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań
Liczba uzyskanych punktów – 100
Wartość brutto oferty: 3 110,40 zł
Pakiet 7
INTRA Sp. z o.o. ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa
Liczba uzyskanych punktów – 100
Wartość brutto oferty: 22 734,00 zł
Pakiet 8
GSK Service Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań
Liczba uzyskanych punktów – 100
Wartość brutto oferty: 3 585,60 zł
Pakiet 9
INTRA Sp. z o.o. ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa
Liczba uzyskanych punktów – 100
Wartość brutto oferty: 1 100,74 zł
Pakiet 10
INTRA Sp. z o.o. ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa
Liczba uzyskanych punktów – 100
Wartość brutto oferty: 831,17 zł
Pakiet 11
Abbott Products Sp. z o.o ul. Postępu 21B, 02-676 Warszawa
Liczba uzyskanych punktów – 100
Wartość brutto oferty: 1 950,15 zł
Pakiet 12
GSK Service Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań
Liczba uzyskanych punktów – 100
Wartość brutto oferty: 3 449,95 zł

Uzasadnienie wyboru oferty:
wybrane oferty spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferty zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskały najwyższą ilość punktów dla poszczególnych pakietów. Oferty najkorzystniejsze w rozumieniu art. 2 pkt 5 Prawa zamówień publicznych.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Oferta nr 1 GSK Service Sp. z o.o. ul. Grunwaldzka 189, 60-322 Poznań
Pakiet 1- liczba punktów w kryterium cena – 100 łączna liczba uzyskanych punktów -  100
Pakiet 2- liczba punktów w kryterium cena – 100 łączna liczba uzyskanych punktów -  100
Pakiet 3 – nie dotyczy
Pakiet 4- liczba punktów w kryterium cena – 100 łączna liczba uzyskanych punktów -  100
Pakiet 5- liczba punktów w kryterium cena – 100 łączna liczba uzyskanych punktów -  100
Pakiet 6- liczba punktów w kryterium cena – 100 łączna liczba uzyskanych punktów -  100
Pakiet 7 – nie dotyczy
Pakiet 8- liczba punktów w kryterium cena – 100 łączna liczba uzyskanych punktów -  100
Pakiet 9 – nie dotyczy
Pakiet 10 – nie dotyczy
Pakiet 11 – nie dotyczy
Pakiet 12 – liczba punktów w kryterium cena – 100 łączna liczba uzyskanych punktów -  100

Oferta nr 2 Abbott Products Sp. z o.o ul. Postępu 21B, 02-676 Warszawa
Pakiet 1- nie dotyczy
Pakiet 2- nie dotyczy
Pakiet 3- nie dotyczy
Pakiet 4- nie dotyczy
Pakiet 5- nie dotyczy
Pakiet 6- nie dotyczy 
Pakiet 7- nie dotyczy
Pakiet 8- nie dotyczy
Pakiet 9- nie dotyczy
Pakiet 10- nie dotyczy
Pakiet 11-liczba punktów w kryterium cena – 100 łączna liczba uzyskanych punktów -  100
Pakiet 12 – nie dotyczy

Oferta nr 3 Profarm PS Sp. z o.o. Ul. Słoneczna 96, 05-500 Stara Iwiczna
Oferta odrzucona

Oferta nr 4 INTRA Sp. z o.o. ul. Odrowąża 11, 03-310 Warszawa
Pakiet 1 – nie dotyczy
Pakiet 2 – nie dotyczy
Pakiet 3 – liczba punktów w kryterium cena – 87,79 łączna liczba uzyskanych punktów -  87,79
Pakiet 4 – nie dotyczy
Pakiet 5 – nie dotyczy
Pakiet 6 – nie dotyczy
Pakiet 7- liczba punktów w kryterium cena – 100 łączna liczba uzyskanych punktów -  100
Pakiet 8 – nie dotyczy
Pakiet 9- liczba punktów w kryterium cena – 100 łączna liczba uzyskanych punktów -  100
Pakiet 10- liczba punktów w kryterium cena – 100 łączna liczba uzyskanych punktów -  100
Pakiet 11-liczba punktów w kryterium cena – 55,34 łączna liczba uzyskanych punktów -  55,34
Pakiet 12 – nie dotyczy
Oferta nr 5 PGF URTICA Sp. z o.o. Ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław
Pakiet 1 – nie dotyczy
Pakiet 2 – nie dotyczy
Pakiet 3 – liczba punktów w kryterium cena – 100 łączna liczba uzyskanych punktów -  100
Pakiet 4 – nie dotyczy
Pakiet 5 – nie dotyczy
Pakiet 6 – nie dotyczy
Pakiet 7- liczba punktów w kryterium cena – 95,20 łączna liczba uzyskanych punktów -  95,20
Pakiet 8 – nie dotyczy
Pakiet 9- liczba punktów w kryterium cena – 96,13 łączna liczba uzyskanych punktów -  96,13
Pakiet 10- liczba punktów w kryterium cena – 96,43 łączna liczba uzyskanych punktów -  96,43
Pakiet 11-liczba punktów w kryterium cena – 88,25 łączna liczba uzyskanych punktów -  88,25
Pakiet 12 – nie dotyczy
Uzasadnienie odrzucenia:
W wyniku badania ofert złożonych w niniejszym postępowaniu informuję, iż:
Oferta nr 3 - Profarm PS Sp. z o.o. Ul. Słoneczna 96, 05-500 Stara Iwiczna została odrzucona na podstawie art. 89, ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113,  poz. 759 z późn. zm.).Wykonawca zaoferował szczepionkę która nie była przedmiotem przetargu.

Jednocześnie na  podstawie art. 92 ust. 1 pkt 4 uPzp, w związku z art. 94 ust. 1 pkt 2 uPzp,  informuję, że Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183 uPzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania  zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty faksem albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcy wybranemu do jego realizacji gratulujemy.



Zatwierdził:
Dyrektor SPZOZ
Dr n.med. Andrzej Nowak

metryczka


Opublikował: Iwona Kuczkowska (28 sierpnia 2012, 12:47:22)

Ostatnia zmiana: Iwona Kuczkowska (5 września 2012, 14:49:53)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1557