zamówienie na:

USŁUGI W ZAKRESIE TECHNICZNEJ I FIZYCZNEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP/341/04/12
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 14 czerwca 2012  10:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




USŁUGI W ZAKRESIE TECHNICZNEJ I FIZYCZNEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM
Numer ogłoszenia: 125793 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE TECHNICZNEJ I FIZYCZNEJ OCHRONY OSÓB I MIENIA WRAZ Z MONITORINGIEM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie technicznej i fizycznej ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem polegających na: a) ochronie całodobowej obiektów przy ul. Al. Wolności 4 w Koronowie b) ochronie całodobowej Stacji Uzdatniania Wody Koronowo przy ul. Tucholskiej 49 2. Opis przedmiotu zamówienia: a) wykonanie czynności ochrony całodobowej, technicznej i kompleksowej, dozoru mienia całej posesji, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obsadzie min. jednoosobowej w godzinach urzędowania i jednoosobowej w dniach wolnych od pracy oraz po godzinach urzędowania na obiektach przy ul. Al. Wolności 4 w Koronowie: pomieszczeń biurowych pomieszczeń magazynowych pomieszczeń stolarni pomieszczeń warsztatu samochodowego pomieszczeń garażowych placu wraz z samochodami i sprzętem pomieszczeń archiwum b) monitorowanie (przyjmowanie) sygnałów z lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego w obiekcie Stacji Ujęcia Wody przy ul. Tucholskiej 49 po łączach komutowanych telefonii stacjonarnej oraz po łączach telefonii komórkowej c) wyposażenie w terminie 14 dni od podpisania umowy, na terenie siedziby Zamawiającego Al. Wolności 4 systemu telewizji dozorowej dla wzmożenia ochrony fizycznej obiektów w skład którego wchodzić będą: - zakup i montaż minimum 3 sztuk kamer wizyjnych - podłączanie 9 sztuk kamer wizyjnych które Zamawiający posiada - zakup i montaż monitora dla 12 kamer min 42 cali - zakup i montaż urządzeń do rejestracji zdarzeń wraz z odpowiednią ilością nośników rejestrujących - zakup i montaż 3 czujników ruchu sygnalizacyjnych koszt instalacji, konserwacji i napraw w/w urządzeń poniesie Wykonawca. Po zakończeniu umowy w/w sprzęt przechodzi na własność Zamawiającego. 2.1. Szczegółowy sposób sprawowania ochrony ochrona sprawowana jest w dni robocze, wolne od pracy, święta, całodobowo, ochrona osób, ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej pracowników, ochrona mienia, ma polegać na zapobieganiu popełnieniu przestępstw i wykroczeń przeciwko mieniu, zapobieganiu powstaniu szkód oraz nie dopuszczeniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, pracownik ochrony odpowiedzialny jest za konieczność niezwłocznego informowania upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego o wszelkich zdarzeniach istotnych dla bezpieczeństwa obiektu, obowiązek podejmowania wszelkich działań niezbędnych do prawidłowej realizacji ochrony, zawiadomienie w razie konieczności Policji, Straży pożarnej, Pogotowia Ratunkowego lub innych służb wszyscy pracownicy muszą być jednakowo umundurowani, wyposażeni w widoczne identyfikatory 2.2.Obowiązki pracowników ochrony: dozorowanie obiektu z zewnątrz i wewnątrz. W przypadku zauważenia zagrożeń naruszających stan bezpieczeństwa obiektu, pracownik ochrony podejmuje natychmiast działanie celem ich wyeliminowania. W zasadnych przypadkach pracownik ochrony informuje kierownictwo obiektu i Zleceniobiorcę, kontrola ruchu osobowego i pojazdów celem niedopuszczenia do wejścia na teren obiektu osób nieupoważnionych, nietrzeźwych oraz niedopuszczenia do ewentualnych prób kradzieży, nadzór nad znajdującymi się w szafce, przeznaczonej na ten cel, kluczami do pomieszczeń biurowych; zapisywanie w książce wydawania i zdawania kluczy, utrzymanie czystości przed wejściem do budynku, w którym znajduje się siedziba Zakładu, utrzymanie porządku w portierni, korytarzu, stołówki, kuchenki oraz WC na parterze budynku, zimowe utrzymanie wejść na teren Zakładu i wjazdów, pielęgnacja zieleni wokół wejść i wjazdu do Zakładu, przygotowywanie ciepłych napojów dla pracowników, obsługa centrali telefonicznej, prowadzenie Książki raportów oraz ewidencji wymaganej w Zakładzie pod potrzeby Akcji Zimowej, dyżurów sobotnio - świątecznych, dokumentowanie przebiegu służby oraz zdarzeń, wykonywanie patroli wg potrzeb jednak nie rzadziej niż co 1 godz. całego Zakładu, informowanie petentów co do miejsca załatwienia spraw w Zakładzie, w przypadku zdarzeń nadzwyczajnych (pożar, awaria itp.) pracownik dozoru bezzwłocznie powiadamia odpowiednie służby (Straż Pożarną, Pogotowie Ratunkowe, Energetyczne, Policję) oraz kierownictwo Zakładu i Zleceniobiorcę, wykonanie czynności zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony mienia z zachowaniem należytej staranności, utrzymanie stanu bezpieczeństwa oraz ochrony przed zniszczeniem, uszkodzeniem, zepsuciem posiadanego mienia, ochrona przed napadem, włamaniem, kradzieżą, rabunkiem; 2.3. Wykonawca na własny koszt wyposaży pracowników ochrony w jednolite mundury oraz materiały biurowe niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony. 2.5. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki dyżurów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony. 2.6. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. 2.7. Faktury będą wystawiane przez Wykonawcę do piątego dnia miesiąca następującego po miesiącu świadczenia usług. Płatności dokonywane będą w terminie 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na wskazany w umowie rachunek Wykonawcy. 2.8. Wykonawca wskaże w ofercie, zgodnie z art. 36 ust. 4 Ustawy, którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcom. 2.9. Cena przedmiotu zamówienia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.40.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku jeżeli Wykonawca przedstawi koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz. 1221 z póżn. zm.) oraz na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi polegającą na ochronie osób i mienia o wartości min. 200.000,00 zł brutto oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna nie może być niższa niż 1 500 000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
* opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
* oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
* aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
* aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
* nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo - pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ Z ZAŁĄCZNIKAMI (209kB) pdf
Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowsk

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Działając na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. DZ.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z póź. zm.)  Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Usługi w zakresie technicznej i fizycznej ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem” dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty n/w Wykonawcy:

Agencja Ochrony – Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „Votum”
ul. Nowa 21, 85-119 Bydgoszcz
Liczba uzyskanych punktów  – 100
Wartość brutto oferty – 161 622,00 zł

Uzasadnienie wyboru oferty:
wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferty zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskały najwyższą ilość punktów. Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 Prawa zamówień publicznych.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Oferta nr 1
Nazwa oferenta:
“Vision Group” sp. z o.o. ul. Świeradowska 51-57, 50-559 Wrocław
liczba punktów w kryterium cena – 41,88 łączna liczba uzyskanych punktów -  41,88
Oferta nr 2
Nazwa oferenta:
„Wiking” – Agencja Ochrony Mienia i Konwoje ul. Krzywoustego 8, 81-035 Gdynia
liczba punktów w kryterium cena – 39,40 łączna liczba uzyskanych punktów -  39,40
Oferta nr 3
Nazwa oferenta:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Micros” Józef Lipiński ul. Dąbrowa 20, 85-147 Bydgoszcz
liczba punktów w kryterium cena – 29,70  łączna liczba uzyskanych punktów – 29,70
Oferta nr 4
Nazwa oferenta:
AJG Systemy Bezpieczeństwa Sp. z o.o. ul. Łużycka 32, 85-096 Bydgoszcz
liczba punktów w kryterium cena – 53,10   łączna liczba uzyskanych punktów – 53,10
Oferta nr 5
Nazwa oferenta:
Agencja Ochrony–Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Votum ul. Nowa 21, 85-119 Bydgoszcz
liczba punktów w kryterium cena – 100   łączna liczba uzyskanych punktów – 100
Oferta nr 6
Nazwa oferenta:
„Ochrona „Juventus” Sp. z o.o. ul. Poloneza 91, 02-826 Warszawa
liczba punktów w kryterium cena – 37,04  łączna liczba uzyskanych punktów – 37,04
Oferta nr 7
Nazwa oferenta:
„Ekotrade” Sp. z o.o. ul. Melomanów 4, 00-712 Warszawa
liczba punktów w kryterium cena – 49,96   łączna liczba uzyskanych punktów – 49,96
Oferta nr 8
Nazwa oferenta:
 „Taurus” Agencja Ochrony Osób i Mienia ul. Piotra Skargi 13, 87-140 Chełmża
liczba punktów w kryterium cena – 87,64   łączna liczba uzyskanych punktów – 87,64

Informujemy, iż umowa zostanie zawarta przed upływem terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawa zamówień publicznych zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt. 3

Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcy wybranemu do jego realizacji gratulujemy.
     
Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski

metryczka


Opublikował: Angelika Gordon - Wolfram (6 czerwca 2012, 14:32:07)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (20 czerwca 2012, 14:13:22)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1267