zamówienie na:

na zorganizowanie 1. Kursów zawodowych 80530000-8, 2. Warsztatów terapeutycznych 80510000-2, 3. Wsparcia asystenta rodziny 85312300-2, 4. Sfinansowania podwyższenia wykształcenia 80200000-6, 5. Klubu Wsparcia Społecznego w ramach Programu Aktywności Lokalnej 80570000-0, 6. Integracyjnego festynu rodzinnego - działanie o charakterze środowiskowym 79952000-2, 7. Integracyjnego wyjazdu do kina - działanie o charakterze środowiskowym 92000000-1, 8. Integracyjnej wycieczki do Trójmiasta - działanie o charakterze środowiskowym 92000000-1.

zamawiający: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: OA.251.5.2012
wartość: poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
termin składania ofert: 8 czerwca 2012  11:00
wynik postępowania: dodano poniżej 




Koronowo: Kompleksowe zorganizowanie i przygotowanie w ramach projektu POKL pn. Nadzieja na lepsze jutro współfinansowanego ze środków UE, w zakresie: 
1. Kursów zawodowych, 
2. Warsztatów terapeutycznych, 
3. Wsparcia asystenta rodziny, 
4. Sfinansowania podwyższenia wykształcenia, 
5. Klubu Wsparcia Społecznego w ramach Programu Aktywności Lokalnej, 
6. Integracyjnego festynu rodzinnego - działanie o charakterze środowiskowym, 
7. Integracyjnego wyjazdu do kina - działanie o charakterze środowiskowym, 
8. Integracyjnej wycieczki do Trójmiasta - działanie o charakterze środowiskowym

Numer ogłoszenia: 180824 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie , ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822283, faks 052 3821656.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe zorganizowanie i przygotowanie w ramach projektu POKL pn. Nadzieja na lepsze jutro współfinansowanego ze środków UE, w zakresie: 
1. Kursów zawodowych, 
2. Warsztatów terapeutycznych, 
3. Wsparcia asystenta rodziny, 
4. Sfinansowania podwyższenia wykształcenia, 
5. Klubu Wsparcia Społecznego w ramach Programu Aktywności Lokalnej, 
6. Integracyjnego festynu rodzinnego - działanie o charakterze środowiskowym, 
7. Integracyjnego wyjazdu do kina - działanie o charakterze środowiskowym, 
8. Integracyjnej wycieczki do Trójmiasta - działanie o charakterze środowiskowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przygotowanie w ramach projektu Program Operacyjny Kapitał Ludzki pn. Nadzieja na lepsze jutro współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w zakresie: 
1. Kursów zawodowych, 
2. Warsztatów terapeutycznych, 
3. Wsparcia asystenta rodziny, 
4. Sfinansowania podwyższenia wykształcenia, 
5. Klubu Wsparcia Społecznego w ramach Programu Aktywności Lokalnej, 
6. Integracyjnego festynu rodzinnego - działanie o charakterze środowiskowym, 
7. Integracyjnego wyjazdu do kina - działanie o charakterze środowiskowym, 
8. Integracyjnej wycieczki do Trójmiasta - działanie o charakterze środowiskowym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.51.00.00-2, 85.31.23.00-2, 80.20.00.00-6, 80.57.00.00-0, 79.95.20.00-2, 92.00.00.00-1, 92.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadaniaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuPrzedłożenie dokumentów potwierdzających: uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
III.3.2) Wiedza i doświadczenieOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuPrzedłożenie dokumentów potwierdzających: posiadanie co najmniej 6 letniej wiedzy i doświadczenia w prowadzeniu i realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską, w tym przynajmniej 3 letnie takie doświadczenie udokumentowane 10-cioma potwierdzeniami z: Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej, Miejsko-Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej, Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej, Miejskich Ośrodków Pomocy Rodzinie, Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie i innych ośrodków pomocy społecznej
III.3.3) Potencjał technicznyOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuPrzedłożenie dokumentów potwierdzających: dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowaOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunkuPodpisanie załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycieoświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOMW zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:inne dokumentyzałącznik nr 6 do SIWZ; referencje
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWYCzy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego: Koronowo, ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie, ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - działanie 7.1.1.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA. (580kB) pdf
Ogłoszenie (820kB) pdf
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (373kB) pdf
Załącznik nr 1 (388kB) pdf
Załącznik nr 2 (374kB) pdf
Załącznik nr 3 (388kB) pdf
Załącznik nr 4 (419kB) pdf
Załącznik Nr 5 (313kB) pdf
Załącznik Nr 6 (294kB) pdf
Załącznik nr 7 (373kB) pdf

INFORMACJA O WPROWADZENIU ZMIAN DO SIWZ

Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4, 4a pkt 1.  ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm. ), zmienia specyfikację istotnych warunków zamówienia dotyczącą warunku udziału w postępowaniu określonego  w pkt 8.1.SIWZ tj. posiadania co najmniej 6 letniej wiedzy i doświadczenia w prowadzeniu i realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską, w tym przynajmniej 3 letnie takie doświadczenie udokumentowane 10-cioma potwierdzeniami z: Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej, Miejsko-Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej, Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej, Miejskich Ośrodków Pomocy Rodzinie, Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie i innych ośrodków pomocy społecznej. Zamawiający uznaje, że zapis ten  mógłby naruszyć zasadę konkurencyjności i równego traktowania wykonawców i w związku z powyższym zmienia treść zapisu ww. pkt SIWZ i nadaje brzmienie: 8.1. posiadają wiedzę i doświadczenie potwierdzone wykonaniem w ostatnich 3 latach co najmniej 1 zamówienia w przedmiocie określonym w niniejszym zamówieniu.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 38 ust. 6  w związku z art. 4a pkt 1 cytowanej ustawy Zamawiający przedłuża termin składania ofert do 12.06.2012 r. do godz. 11.00.   Otwarcie kopert nastąpi w dniu 12.06.2012r. w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Koronowie, ul. Pomianowskiego 1; pokój Nr 14 (Sekretariat)
o godzinie 11.15
Powyższe zmiany zostały naniesione na wszystkie dokumenty związane z niniejszym postępowaniem.

Zatwierdzam
Dyrektor
Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Koronowie
Dariusz Karwat


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (755kB) pdf
Zawiadomienie o ponownym wyborze najkorzystniejszej oferty (549kB) pdf

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (1446kB) pdf

metryczka


Opublikował: Paweł Święcichowski (30 maja 2012, 22:38:04)

Ostatnia zmiana: Paweł Święcichowski (25 czerwca 2012, 15:03:22)
Zmieniono: dodano ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1211