zamówienie na:

Docieplenie budynku mieszkalnego przy ul. Bukowej 2, Bukowej 4, Bukowej 8 w Koronowie

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP/341/03/12
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 28 marca 2012  10:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




Docieplenie budynku mieszkalnego przy ul. Bukowej 2, Bukowej 4, Bukowej 8 w Koronowie
Numer ogłoszenia: 55299 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie budynku mieszkalnego przy ul. Bukowej 2, Bukowej 4, Bukowej 8 w Koronowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1 Docieplenie ściany frontowej i tylnej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Bukowej 2 w Koronowie, polegające na: dostawie rusztowań zew. do wys. 16 m, zabezpieczeniu okien folią, przygotowaniu podłoża pod docieplenie budynku, wykonaniu kompletnego systemu bezspoinowego docieplenia ścian zewnętrznych budynku, przyklejenie warstwy siatki na ścianach, wykonanie narożników kątownikiem metalowym, nałożenie kleju oraz dwuwarstwowego tynku mineralnego, uzupełnienie obróbek blacharskich murów ogniowych, koszy i okapów, ocieplenie całego cokołu styropianem, wymianie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, malowaniu balustrad balkonowych i rur spustowych, naprawie i malowaniu wiatrołapów, wymianie rynien i rur spustowych z blachy ocynk oraz fartucha pod rynną na całej długości malowanie całego budynku farbą akrylową z atestem producenta, Szczegółowy zakres prac został ujęty w przedmiarze robót. Zadanie 2 Docieplenie ściany frontowej i tylnej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Bukowej 4 w Koronowie, polegające na: dostawie rusztowań zew. do wys. 16 m, zabezpieczeniu okien folią, przygotowaniu podłoża pod docieplenie budynku, wykonaniu kompletnego systemu bezspoinowego docieplenia ścian zewnętrznych budynku, przyklejenie warstwy siatki na ścianach, wykonanie narożników kątownikiem metalowym, nałożenie kleju oraz dwuwarstwowego tynku mineralnego, uzupełnienie obróbek blacharskich murów ogniowych, koszy i okapów, ocieplenie całego cokołu styropianem, wymianie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, malowaniu balustrad balkonowych i rur spustowych, naprawie i malowaniu wiatrołapów, wymianie rynien i rur spustowych z blachy ocynk oraz fartucha pod rynną na całej długości malowanie całego budynku farbą akrylową z atestem producenta, Szczegółowy zakres prac został ujęty w przedmiarze robót. Zadanie 3 Docieplenie ściany frontowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Bukowej 8 w Koronowie, polegające na: dostawie rusztowań zew. do wys. 16 m, zabezpieczeniu okien folią, przygotowaniu podłoża pod docieplenie budynku, wykonaniu kompletnego systemu bezspoinowego docieplenia ściany frontowej zewnętrznej budynku, przyklejenie warstwy siatki na ścianie frontowej, wykonanie narożników kątownikiem metalowym, nałożenie kleju oraz dwuwarstwowego tynk mineralny, uzupełnienie obróbek blacharskich murów ogniowych, koszy i okapów, ocieplenie całego cokołu frontowego styropianem, wymianie parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, malowaniu balustrad balkonowych i rur spustowych, naprawie i malowaniu wiatrołapów, wymianie rynny i rur spustowych z blachy ocynk oraz fartucha pod rynną na całej długości malowanie całego budynku farbą akrylową z atestem producenta, Szczegółowy zakres prac został ujęty w przedmiarze robót. 1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę wszystkich niezbędnych materiałów, potrzebnych do wykonania zamówienia. Wykonawca, do wykonania zamówienia, będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 ze zm.). Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, urządzenia i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania innych materiałów niż określone w SIWZ należy dołączyć do oferty karty katalogowe. Zamawiający ze swojej strony ustanowi Inspektora Nadzoru Budowlanego. Przed przystąpieniem do malowania elewacji Wykonawca zobowiązany jest do okazania farby Inspektorowi Nadzoru w celu ustalenia kolorystyki. 1.2. Wszelkie prace należy wykonywać zgodnie z informacjami zawartymi w projekcie technicznym ocieplenia, instrukcjach ITB, Kartach Technicznych poszczególnych elementów systemu i innych informacjach zawartych w materiałach technicznych producenta/dostawcy systemu docieplenia. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin obiektu w terenie. 1.3.Wykonawca przed złożeniem oferty zapozna się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi placu budowy i uwzględni je w wynagrodzeniu ryczałtowym. 1.4.Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do określenia wynagrodzenia ryczałtowego, nie stanowi podstawy wyceny. 1.5. Dokumentacja projektowa zawiera: - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Przedmiar robót - Projekt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna nie może być niższa niż 150 000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
* opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
* oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
* aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
* aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
* nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo pok. 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ Z ZAŁĄCZNIKAMI (185kB) pdf
Przedmiar 1 (234kB) pdf
Przedmiar1a (234kB) pdf
Przedmiar2 (209kB) pdf
Przedmiar2a (209kB) pdf
Przedmiar 3 (236kB) pdf
STWIORB (190kB) pdf
STWIORB (190kB) pdf
STWIORB (190kB) pdf
Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski

W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawcę, na podstawie art. 38 ust. 1,2  ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm. ), wyjaśniamy:
Pytanie 1:
Czy podane w SIWZ w części II/1 zadanie 1,2,3 – „malowanie całego budynku farbą akrylową z atestem Producenta”  dotyczy tylko ścian dociepleniowych , czy jak podano w SIWZ całego budynku?
Odpowiedź 1:
Malowanie dotyczy tylko ścian docieplonych.
Pytanie 2:
Czy wymienić opierzenie, rynny i rury daszków wiatrołapów?
Odpowiedź 2:
Tak, należy wymienić opierzenie, rynny i rury daszków wiatrołapów.
Pytanie 3:
Czy ma być wykonane opierzenie styku ścian ocieplanych z powierzchnią daszków loggii z blachy ocynkowanej z pasem papy termozgrzewalnej, czy z papy termozgrzewalnej z listwą z blachy cynkowej?
Odpowiedź 3:
Opierzenie ma być wykonane z blachy ocynkowanej z pasem papy termozgrzewalnej.
Pytanie4:
Czy rynny i opierzenia murów mają być pomalowane (do malowanie ujęto rury)?
Odpowiedź 4:
Wszystkie elementy nowe z blachy ocynkowanej nie maja być malowane.
Pytanie 5:
Czy mają być wymienione kratki wentylacyjne?
Odpowiedź 5:
Tak, dotyczy tylko Bukowej 8. (tył)
Pytanie 6:
Czy końcówki opierzeń parapetów mają być zakończone plastikowymi końcówkami?
Odpowiedź 6:
Tak wszystkie parapety mają być zakończone plastikowymi końcówkami.
Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Działając na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. DZ.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z póź. zm.)  Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „ Docieplenie budynku mieszkalnego przy ul. Bukowej 2, Bukowej 4, Bukowej 8 w Koronowie” dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty n/w Wykonawcy:

Zadanie 1
Usługi Ogólnobudowlane Szymon Maciejewski, ul. Gen. Hallera 13/14, 86-100 Świecie
Liczba uzyskanych punktów zadanie 1 – 100

Zadanie 2
P.H.U. „ DORBUD”, ul. Szkolna 19, 86-105 Terespol Pomorski
Liczba uzyskanych punktów zadanie 2 – 100

Zadanie 3
P.H.U. „ DORBUD”, ul. Szkolna 19, 86-105 Terespol Pomorski
ul. Nowodworska 2/2, 86-010 Koronowo
Liczba uzyskanych punktów zadanie 3 – 100


Uzasadnienie wyboru oferty:
wybrane oferty spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferty zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskały najwyższą ilość punktów. Oferty najkorzystniejsze w rozumieniu art. 2 pkt 5 Prawa zamówień publicznych.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Oferta nr 1
Nazwa oferenta:
P.P.H.U. „KAMI-BUD”, Rętwiny 39, 87-404 Radomin
liczba punktów w kryterium cena (zadanie 1 ) – 64,94 łączna liczba uzyskanych punktów -  64,94
liczba punktów w kryterium cena (zadanie 2 ) – 65,20 łączna liczba uzyskanych punktów -  65,20
liczba punktów w kryterium cena (zadanie 3 ) – 66,53 łączna liczba uzyskanych punktów -  66,53
Oferta nr 2
Nazwa oferenta:
Zakład Usługowy „EWADOR” , ul. Kraszewskiego 17, 89-100 Nakło n. Not.
liczba punktów w kryterium cena (zadanie 1) – 81,55  łączna liczba uzyskanych punktów -  81,55
Oferta nr 3
Nazwa oferenta:
Zakład Ogólnobudowlany Mariola Kitowska, ul. Małachowskiego 23/2, 85-603 Bydgoszcz
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 1)– 68,13   łączna liczba uzyskanych punktów – 68,13
Oferta nr 4
Nazwa oferenta:
Zakład Remontowo – Budowlany Kazimierz Pierzyna, Trzemiętówko 19, 86-014 Sicienko
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 1)– 76,95   łączna liczba uzyskanych punktów – 76,95
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 2)– 77,26   łączna liczba uzyskanych punktów – 77,26
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 3)– 59,89   łączna liczba uzyskanych punktów – 59,89
Oferta nr 5
Nazwa oferenta:
Usługi Ogólnobudowlane Szymon Maciejewski, ul. Gen. Hallera 13/14, 86-100 Świecie
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 1)– 100   łączna liczba uzyskanych punktów - 100
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 3)– 99,57   łączna liczba uzyskanych punktów – 99,57
Oferta nr 6
Nazwa oferenta:
Zakład Usługowo-Handlowy Budownictwa Jerzy Szynwelski, ul. Mickiewicza 12, 89-500 Tuchola
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 1)– 66,04  łączna liczba uzyskanych punktów – 66,04
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 2)– 66,30  łączna liczba uzyskanych punktów – 66,30
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 3)– 65,31  łączna liczba uzyskanych punktów – 65,31
Oferta nr 7
Nazwa oferenta:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe TERMO – BUD ul. Bartosz Głowackiego 49, 85-717 Bydgoszcz
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 1)– 68,79   łączna liczba uzyskanych punktów – 68,79
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 2)– 69,48   łączna liczba uzyskanych punktów – 69,48
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 3)– 70,44   łączna liczba uzyskanych punktów – 70,44
Oferta nr 8
Nazwa oferenta:
 DOMPOL Sp. z o.o. , ul. Bartkiewiczówny , 98, 87-100 Toruń
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 1)– 68,29   łączna liczba uzyskanych punktów – 68,29
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 2)– 68,56   łączna liczba uzyskanych punktów – 68,56
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 3)– 72,58   łączna liczba uzyskanych punktów – 72,58
Oferta nr 9
Nazwa oferenta:
ZPHU „ RADBUD” Mroziński Zdzisław, ul. Mickiewicza 22a, 89-410 Więcbork
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 1)– 70,40   łączna liczba uzyskanych punktów – 70,40 liczba punktów w kryterium cena (zadnie 3)– 70,23   łączna liczba uzyskanych punktów – 70,23
Oferta nr 10
Nazwa oferenta:
P.H.U. „ DORBUD”, ul. Szkolna 19, 86-105 Terespol Pomorski
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 1)– 99,60   łączna liczba uzyskanych punktów – 99,60
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 2)– 100   łączna liczba uzyskanych punktów – 100
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 3)– 100   łączna liczba uzyskanych punktów – 100
Oferta nr 11
Nazwa oferenta:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ELMUR- COMPLEX M. Hańc Gościeradz 86, 86-011 Wtelno
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 1)– 88,76  łączna liczba uzyskanych punktów – 88,76
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 2)– 89,12  łączna liczba uzyskanych punktów – 89,12
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 3)– 86,13  łączna liczba uzyskanych punktów – 86,13
Oferta nr 12
Nazwa oferenta:
Zakład Remontowo- Budowlany i Ślusarski „ MISTA” J. Antoniak  Mochle 25, 86-014 Sicienko
Oferta nr 13
Nazwa oferenta:
Zakład Malarski Józef  Eckert, Buszkowo 91, 86-010 Koronowo
Oferta nr 14
Nazwa oferenta:
Zakład Dekarsko- Blacharski Dańczak Piotr, ul. Polna 11A, 86-200 Chełmno
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 1)– 82,85  łączna liczba uzyskanych punktów – 82,85
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 2)– 90,70  łączna liczba uzyskanych punktów – 90,70
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 3)– 86,31  łączna liczba uzyskanych punktów – 86,31
Oferta nr 15
Nazwa oferenta:
P.H.U. „ BUDRY” Usługi Budowlane Grzegorz Rybarczyk, ul. Łunowska 28a, 86-200 Chełmno
Oferta nr 16
Nazwa oferenta:
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno- Sanitarnych „ INŻBUD” Andrzej i Robert Kortas Sp.j.,
ul. Szosa Kotomierska, 86-010 Koronowo
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 1)– 69,14  łączna liczba uzyskanych punktów – 69,14
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 2)– 79,39  łączna liczba uzyskanych punktów – 79,39
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 3)– 94,32  łączna liczba uzyskanych punktów – 94,32

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 zawiadamiamy, że:
- zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Prawa zamówień publicznych wyklucza z postępowania Zakład Remontowo- Budowlany i Ślusarski „ MISTA” J. Antoniak  Mochle 25, 86-014 Sicienko i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 Prawa zamówień publicznych Ofertę nr 12 odrzuca.
Uzasadnienie: Wykonawca został wykluczony z postępowania ponieważ nie spełnił warunków udziału w postępowaniu. W dniu 30.03.2012 r. zamawiający skierował do wykonawcy wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wykonawca nie dostarczył dokumentów w wyznaczonym przez zamawiającego terminie.  Oferta została odrzucona ponieważ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania.
- zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Prawa zamówień publicznych wyklucza z postępowania Zakład Malarski Józef  Eckert, Buszkowo 91, 86-010 Koronowo i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 Prawa zamówień publicznych Ofertę nr 13 odrzuca.
Uzasadnienie: Wykonawca został wykluczony z postępowania ponieważ nie spełnił warunków udziału w postępowaniu. W dniu 30.03.2012 r. zamawiający skierował do wykonawcy wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wykonawca nie dostarczył dokumentów w wyznaczonym przez zamawiającego terminie.  Oferta została odrzucona ponieważ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania.
- zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Prawa zamówień publicznych wyklucza z postępowania P.H.U. „ BUDRY” Usługi Budowlane Grzegorz Rybarczyk, ul. Łunowska 28a, 86-200 Chełmno i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 Prawa zamówień publicznych Ofertę nr 15 odrzuca.
Uzasadnienie: Wykonawca został wykluczony z postępowania ponieważ nie spełnił warunków udziału w postępowaniu. W dniu 30.03.2012 r. zamawiający skierował do wykonawcy wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wykonawca nie dostarczył dokumentów w wyznaczonym przez zamawiającego terminie.  Oferta została odrzucona ponieważ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania.

Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 4 Pzp informujemy, iż umowy zostaną zawarta w dniu 24.04.2012 r. (Art. 94 ust. 2 pkt. 3)

Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcy wybranemu do jego realizacji gratulujemy.
Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski

metryczka


Opublikował: Angelika Gordon - Wolfram (9 marca 2012, 13:28:04)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (16 kwietnia 2012, 14:30:45)
Zmieniono: korekta techniczna

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1611