zamówienie na:

Odśnieżanie dróg gminnych

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP/341/09/11
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 30 listopada 2011  10:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




Odśnieżanie dróg gminnych
Numer ogłoszenia: 298745 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług sprzętem do odśnieżania dróg na terenie gminy Koronowo w 33 sołectwa i na terenie miasta Koronowa. Drogi objęte odśnieżaniem oznaczone zostały na mapie stanowiącej załącznik do SIWZ. Usługi będą wykonywane na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego wg. bieżących potrzeb. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania kolejności odśnieżania wskazanego przez Zamawiającego. Szerokość odśnieżanej drogi nie powinna być mniejsza niż szerokość korony drogi, a w przypadku trudnych warunków atmosferycznych należy odśnieżyć tylko jeden pas ruchu i wykonać mijanki w miejscach widocznych i dostosowanych do tego celu. W warunkach tych dopuszcza się odkładanie śniegu na poboczu drogi. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w trakcie odśnieżania objął także zatoki autobusowe. Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji umowy. W sytuacjach ekstremalnych warunków pogodowych Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowego użycia sił niż środki Wykonawcy, poza przyjętymi standardami. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia w przypadku nieprzewidzianych, anormalnych warunków pogodowych, prac na drogach gminnych, na terenie sołectw sąsiednich na jaką została złożona oferta. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego oraz do odśnieżania placów, parkingów. Zamawiający przyjmuje, że w ciągu 1 godz. Wykonawca odśnieży średnio ok. 10 km dróg. Czas przystąpienia do rozpoczęcia wykonywania usługi nie może wynosić więcej niż 2 godz. od momentu zgłoszenia. Czas odśnieżania zaczyna się liczyć od momentu dojazdu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga posiadania zarejestrowanego sprzętu przystosowanego do odśnieżania dróg z aktualnym przeglądem technicznym i ubezpieczeniem w zakresie OC. Środki transportowe oferowane przez Wykonawcę winny spełniać wymagania techniczne określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. W sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32 poz. 262 z 26.02.2003 r.) Wszystkie pojazdy używane do wykonania prac przy odśnieżaniu powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne rejony. Zamawiający przewiduje iż, w każdym rejonie wykonanie usługi odśnieżania będzie wynosiło około 500 godz. Ilość godzin stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie do dnia 31.03.2013 r. W przypadku zmniejszenia ilości godzin podczas realizacji umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne roszczenia. W celu ewidencji świadczonych usług Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dziennego raportu zawierającego datę i godzinę rozpoczęcia oraz zakończenia potwierdzonego przez Sołtysa danego sołectwa. W każdym sprzęcie zamontowane zostanie urządzenie GPS które Zamawiający posiada. Wykonawca będzie ponosił koszty obsługi GPS w wysokości 25 zł miesięcznie. Cena za odśnieżanie liczona będzie w roboczogodzinach efektywnego czasu odśnieżania (bez czasu naprawy i przestojów). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca realizował zamówienie do 31 marca 2013r. Termin płatności za wykonane zamówienie będzie wynosić 21 dni od dostarczenia faktury do Zamawiającego. Rejon 1 - Glinki, Stary Jasiniec, Nowy Jasiniec Rejon 2 - miasto Koronowo, Samociążek Rejon 3 - Nowy Dwór, Skarbiewo, Więzowno, Buszkowo Rejon 4 - Wilcze, Łąsko Wielkie, Łąsko Małe Rejon 5 - Mąkowarsko, Dziedzinek, Lucim Rejon 6 - Stary Dwór, Okole, Bytkowice Rejon 7 - Gościeradz, Wtelno, Tryszczyn, Morzewiec Rejon 8 - Salno, Byszewo, Wierzchucin Królewski. Rejon 9 - Krąpiewo, Popielewo Rejon 10 - Wiskitno, Huta, Sitowiec, Osiek Rejon 11 - Gogolin, Gogolinek, Witoldowo.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
* Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku jeżeli Wykonawca wykaże iż, posiada zarejestrowany sprzętu przystosowany do odśnieżania dróg z aktualnym przeglądem technicznym i ubezpieczeniem w zakresie OC. Do oferty należy dołączyć kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dowodu rejestracyjnego wraz z dowodem ubezpieczenia a w przypadku koparek kartę pojazdu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Suma gwarancyjna nie może być niższa niż 50 000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
* opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
* oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
* aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
* aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
* nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) przy czym cena netto pozostanie niezmienna.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ Z ZAŁĄCZNIKAMI (163kB) pdf
mapa (1682kB) pdf
Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Działając na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. DZ.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z póź. zm.)  Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „ Odśnieżanie dróg gminnych” dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty n/w Wykonawcy:

Zadanie 1
Firma Wielobranżowa Marcin Karbowski ul. Strumykowa 36, 86-010 Koronowo
Liczba uzyskanych punktów zadanie 1 – 100
Wartość brutto oferty zadanie 1 – 53 460,00 zł

Zadanie 2
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ul. Droga do Różanny 18, 86-010 Koronowo
Liczba uzyskanych punktów zadanie 2 – 100
Wartość brutto oferty zadanie 2 – 51 300,00 zł

Zadanie 3
Firma Wielobranżowa RAD-KAR Radosław Karbowski
ul. Nowodworska 2/2, 86-010 Koronowo
Liczba uzyskanych punktów zadanie 3 – 100
Wartość brutto oferty zadanie 3 – 48 060,00 zł

Zadanie 4
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „TOR” Stopka, 86-010 Koronowo
Liczba uzyskanych punktów zadanie 4 – 100
Wartość brutto oferty zadanie 4 – 54 000,00 zł

Zadanie 5
Firma Wielobranżowa „MIARA” Marek Miara ul. Rybkowo 2/5, 86-013 Mąkowarsko
Liczba uzyskanych punktów zadanie 5 – 100
Wartość brutto oferty zadanie 5 – 12 395,14 zł

Zadanie 6
„SPRINBUD” Krzysztof Uczniak ul. Podmiejska 6, 86-010 Koronowo
Liczba uzyskanych punktów zadanie 6 – 100
Wartość brutto oferty zadanie 6 – 53 460,00 zł

Zadanie 7
Transport Ciężarowy Jarosław Gniot ul. Pomianowskiego 40, 86-010 Koronowo
Liczba uzyskanych punktów zadanie 7 – 100
Wartość brutto oferty zadanie 7 – 54 000,00 zł

Zadanie 8
Transport Ciężarowy Jerzy Gniot ul. Pomianowskiego 40, 86-010 Koronowo
Liczba uzyskanych punktów zadanie 8 – 100
Wartość brutto oferty zadanie 8 – 53 460,00 zł

Zadanie 9
Firma Wielobranżowa Marcin Karbowski ul. Strumykowa 36, 86-010 Koronowo
Liczba uzyskanych punktów zadanie 9 – 100
Wartość brutto oferty zadanie 9 – 54 000,00 zł

Zadanie 10
Firma Wielobranżowa RAD-KAR Radosław Karbowski
ul. Nowodworska 2/2, 86-010 Koronowo
Liczba uzyskanych punktów zadanie 10 – 100
Wartość brutto oferty zadanie 10 – 69 660,00 zł

Zadanie 11
„SPRINBUD” Krzysztof Uczniak ul. Podmiejska 6, 86-010 Koronowo
Liczba uzyskanych punktów zadanie 11 – 100
Wartość brutto oferty zadanie 11 – 53 460,00 zł

Uzasadnienie wyboru oferty:
wybrane oferty spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferty zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskały najwyższą ilość punktów. Oferty najkorzystniejsze w rozumieniu art. 2 pkt 5 Prawa zamówień publicznych.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Oferta nr 1
Nazwa oferenta:
Henryk Gackowski ul. Jaworowa 23, 86-011 Tryszczyn
liczba punktów w kryterium cena (zadanie 7) – 83,33 łączna liczba uzyskanych punktów -  83,33
Oferta nr 2
Nazwa oferenta:
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „TOR” Stopka, 86-010 Koronowo
liczba punktów w kryterium cena (zadanie 4) – 100   łączna liczba uzyskanych punktów -  100
Oferta nr 3
Nazwa oferenta:
„ROBEX” Robert Pęzioł Więzowno 50, 86-010 Koronowo
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 3)– 74,17   łączna liczba uzyskanych punktów – 74,17
Oferta nr 4
Nazwa oferenta:
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ul. Droga do Różanny 18, 86-010 Koronowo
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 2)– 100   łączna liczba uzyskanych punktów - 100
Oferta nr 5
Nazwa oferenta:
Firma Wielobranżowa „MIARA” Marek Miara ul. Rybkowo 2/5, 86-013 Mąkowarsko
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 5)– 100   łączna liczba uzyskanych punktów - 100
Oferta nr 6
Nazwa oferenta:
P.R.I.-S. „INŻBUD” Andrzej i Robert Kortas sp. j.ul. Sz. Kotomierska 17, 86-010 Koronowo
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 1)– 90 łączna liczba uzyskanych punktów – 90
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 2)– 90 łączna liczba uzyskanych punktów - 90
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 6)– 90 łączna liczba uzyskanych punktów - 90
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 9)– 80 łączna liczba uzyskanych punktów - 80
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 10)– 99,23 łączna liczba uzyskanych punktów – 99,23
Oferta nr 7
Nazwa oferenta:
Firma Wielobranżowa Marcin Karbowski ul. Strumykowa 36, 86-010 Koronowo
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 1)– 100   łączna liczba uzyskanych punktów – 100
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 9)– 100   łączna liczba uzyskanych punktów - 100
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 11)– 82,50   łączna liczba uzyskanych punktów – 82,50
Oferta nr 8
Nazwa oferenta:
Transport Ciężarowy Jarosław Gniot ul. Pomianowskiego 40, 86-010 Koronowo
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 3)– 80,91   łączna liczba uzyskanych punktów – 80,91
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 7)– 100   łączna liczba uzyskanych punktów – 100
Oferta nr 9
Nazwa oferenta:
Transport Ciężarowy Jerzy  Gniot ul. Pomianowskiego 40, 86-010 Koronowo
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 4)– 90,91   łączna liczba uzyskanych punktów – 90,91 liczba punktów w kryterium cena (zadnie 5)– 90,91   łączna liczba uzyskanych punktów – 90,91
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 8)– 100   łączna liczba uzyskanych punktów – 100
Oferta nr 10
Nazwa oferenta:
Firma Wielobranżowa RAD-KAR Radosław Karbowski  ul. Nowodworska 2/2, 86-010 Koronowo
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 3)– 100   łączna liczba uzyskanych punktów – 100 liczba punktów w kryterium cena (zadnie 4)– 91,74   łączna liczba uzyskanych punktów – 91,74
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 6)– 83,19   łączna liczba uzyskanych punktów – 83,19
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 10)– 100   łączna liczba uzyskanych punktów – 100
Oferta nr 11
Nazwa oferenta:
„SPRINBUD” Krzysztof Uczniak ul. Podmiejska 6, 86-010 Koronowo
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 2)– 95,96   łączna liczba uzyskanych punktów – 95,96
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 6)– 100  łączna liczba uzyskanych punktów – 100
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 10)– 86   łączna liczba uzyskanych punktów – 86
liczba punktów w kryterium cena (zadnie 11)– 100   łączna liczba uzyskanych punktów - 100

Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 4 Pzp informujemy, iż umowy zostaną zawarta w dniu 28.12.2011 r. (Art. 94 ust. 2 pkt. 3)

Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcy wybranemu do jego realizacji gratulujemy.

Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski

metryczka


Opublikował: Angelika Gordon - Wolfram (16 listopada 2011, 14:07:55)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (3 stycznia 2012, 12:07:59)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2520