zamówienie na:

Leasing operacyjny samochodu specjalnego, sanitarnego typu C z noszami wg PN-EN 1789 i PN-EN 1865 (lub normy równoważnej) z opcją wykupu

zamawiający: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 3/ZP/2011
wartość: poniżej kwoty określonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 29 września 2011  10:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




Leasing operacyjny samochodu specjalnego, sanitarnego typu C z noszami wg PN-EN 1789 i PN-EN 1865 (lub normy równoważnej) z opcją wykupu
Numer ogłoszenia: 251325 - 2011; data zamieszczenia: 21.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Koronowie , ul. Dworcowa 55, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822353, faks 052 3522448.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leasing operacyjny samochodu specjalnego, sanitarnego typu C z noszami wg PN-EN 1789 i PN-EN 1865 (lub normy równoważnej) z opcją wykupu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny samochodu specjalnego, sanitarnego typu C z noszami wg PN-EN 1789 i PN-EN 1865 (lub normy równoważnej) z opcją wykupu. Samochód nowy, rok produkcji 2011.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia - dalej zwanej SIWZ.
3. Koszty ubezpieczenia pojazdu ponosi Zamawiający.
4. Wykonawca przy dostawie przedstawi deklaracja zgodności CE wystawiona zgodnie z przepisami prawa polskiego potwierdzająca zgodność zabudowy medycznej z wymogami normy PN EN 1789 w zakresie ambulansu typu C oraz zgodność wyposażenia medycznego z normą PN EN 1865 oraz ma przedstawić dokument np. certyfikat potwierdzający pozytywne przeprowadzone dynamiczne badania wytrzymałościowe (kompleksowe testy zderzeniowe całego ambulansu a nie poszczególnych jego elementów) wykonane przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z normą PN-EN 1789.
5. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia na rzecz Zamawiającego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego dostarczonego samochodu z wyposażeniem, na następujących warunkach: - Wykonawca musi posiadać autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny uprawniony do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych pojazdów i wyposażenia - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny u autoryzowanego przedstawiciela, (należy podać adresy i nr telefonów punktów serwisowych).
6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu gwarancji na bezusterkową eksploatację samochodu na następujących warunkach: minimalny okres gwarancji: 24 miesiące od daty podpisania protokołu dostawy, odbioru, montażu, pierwszego uruchomienia i szkolenia personelu; 10 lat na perforację nadwozia, okres liczony od daty dostarczenia do Zamawiającego; wykonawca zobowiązany jest do dokonywania w okresie gwarancji przeglądów i napraw zgodnych z instrukcją obsługi producenta samochodu; Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia okresu gwarancji dla samochodu o każdorazowy czas jego naprawy; Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego podjęcia działań w celu usunięcia awarii przedmiotu zamówienia nie później niż w ciągu 24 godzin od momentu telefonicznego zgłoszenia awarii przez Zamawiającego i udostępnienia przedmiotu zamówienia; w przypadku trzykrotnej naprawy gwarancyjnej przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wymienić wadliwy element zamówienia na nowy Wykonawca jest zobowiązany do montażu przedmiotu zamówienia w sposób pozwalający na jego użytkowanie przez Zamawiającego zgodnie z jego przeznaczeniem. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania przedmiotu zamówienia. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć deklarację zgodności z Polską Normą PN EN 1789 i Polską Normą PN EN 1865, książkę gwarancyjną oraz wszelkie inne dokumenty umożliwiające prawidłowe korzystanie przez Zamawiającego z przedmiotu leasingu. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego w ciągu 10 dni roboczych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00-2, 34.11.41.21-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
* nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Świadectwa homologacji wydane na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 października 2005 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2005 r. nr 238 poz. 2010) dla oferowanego przedmiotu zamówienia. 2) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (Vat).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Dworcowa 55, 86-010 Koronowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Dworcowa 55, 86-010 Koronowo - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ Z ZAŁĄCZNIKAMI (213kB) pdf
Zatwierdził:
Dyrektor SPZOZ
Dr n.med. Andrzej Nowak

W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawcę, na podstawie art. 38 ust. 1,2  ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm. ), wyjaśniamy:
Pytanie 1:
Niniejszym zwracamy się z prośbą o zmianę zapisu zawartego we wzorze umowy §3 pkt 4 na:
„Wraz z przedmiotem umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu w szczególności:
* Książkę gwarancyjną
* Kserokopie wyciągów ze świadectw homologacji
* Kserokopie karty pojazdu ( książka pojazdu)
* Dokumenty potwierdzające spełnianie przez przedmiot umowy obowiązujących norm
* Inne określone prawem dopuszczenia i certyfikaty
* Tablice rejestracyjne
* Tymczasowy dowód rejestracyjny
* Pozostałe dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonych pojazdów z wymaganiami Zamawiającego”
Pragniemy przypomnieć, iż Zamawiający dokona zakupu pojazdu w formie leasingu operacyjnego. Tym samym otrzyma pojazd zarejestrowany przez Leasingodawcę. W związku z czym wnosimy o wyrażenie zgody na powyższą zmianę.
Odpowiedź 1:
Tak. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę ww. zapisu.
Pytanie 2:
Prosimy o informacje, czy Zamawiający dopuści w razie potrzeby zabezpieczenie umowy leasingu w formie weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową?
Odpowiedź 2:
Tak. Zamawiający dopuszcza w razie potrzeby zabezpieczenie umowy leasingu w formie weksla In blanco wraz z deklaracją wekslową.
Pytanie 3:
Czy Zamawiający dopuszcza opłaty dodatkowe do umowy, których nie da się uwzględnić w składanej ofercie np. opłaty za monity lub aneksy wprowadzane na wniosek Zamawiającego?
Odpowiedź 4:
Nie. Zamawiający nie wyraża zgody na dodatkowe opłaty za wyjątkiem odsetek ustawowych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 04.12.2008 r. (Dz. U. nr 220 poz. 1434)
Pytanie 5:
Zwracamy się z wnioskiem o zmianę zapisu w § 6 pkt 5 na:
„ Strony zgodnie określają, że na  ambulans zostanie wystawiona  faktura VAT.”
Wyjaśnienie:
Dostarczony Zamawiającemu ambulans sanitarny stanowić będzie własność Leasingodawcy do czasu zakończenia umowy leasingowej. Faktura sprzedaży jaki i pozostałe dokumenty rejestracyjne zostaną wystawione na Leasingodawcę zgodnie z jego wytycznymi opartymi o przynależność do określonego Wydziału Komunikacji rejestrującego przedmiotowy  ambulans sanitarny.
Odpowiedź 5:
Zamawiający wykreśla § 6 pkt 5 wzoru umowy.
Pytanie 6:
Czy Zamawiający dopuści standardową długość gwarancji na lakier tj. 24 miesiące?
Odpowiedź 6:
Nie. Zamawiający wymaga gwarancji na lakier 36 m-cy.
Pytanie 7:
Czy Zamawiający wymaga aby zaoferowany ambulans sanitarny spełniał wymagania normy EURO 5 bez konieczności dolewania jakichkolwiek cieczy np. AdBlue?
Odpowiedź 7:
Tak. Zamawiający wymaga aby zaoferowany ambulans sanitarny spełniał wymagania  normy EURO 5 bez konieczności dolewania jakichkolwiek cieczy.
Pytanie 8:
Prosimy o wyjaśnienie czy laweta noszy, po wysunięciu z pojazdu ma zachować ustawioną wysokość, czy też można zaoferować lawetę, która po wysunięciu z pojazdu, samoczynnie obniża swoje położenie, mogąc uniemożliwić w pewnych sytuacjach[np. różnica poziomów podłoża] bezpieczne wysunięcie noszy, poprzez fakt, iż przednie golenie nie będą w stanie rozłożyć się, i zajdzie konieczność, albo uniesienia noszy wraz z pacjentem do góry, albo konieczne będzie wspomaganie rozkładania goleni przy użyciu siły?
Odpowiedź 8:
Zamawiający nie widzi istotnej różnicy w związku z tym dopuszcza dwa rozwiązania.
Pytanie 9:
Czy laweta pod ma być sterowana elektrycznie?
Odpowiedź 9:
Zamawiający nie wymaga, natomiast dopuszcza możliwość zaoferowania lawety sterowanej elektrycznie.
Pytanie 10:
Czy Zastawiający na zasadzie równoważności dopuści pojazd bazowy niewyposażony w elektryczne domykanie drzwi bocznych przedziału i schowka? Obecny zapis jednoznacznie wskazuję, iż wymagany przez Państwa pojazd to Mercedes Sprinter i nie istnieje w sprzedaży pojazd spełniający ten parametr z zachowaniem pozostałych wymogów.
Odpowiedź 10:
Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne.
Pytanie 11:
Czy Zabawiający dopuści na zasadzie równoważności ambulans wyposażony w mocowanie plecaków i toreb wewnątrz przedziału medycznego a nie w zewnętrznym schowku
Odpowiedź 11:
Zamawiający nie wyraża zgody aby plecaki i torby były mocowane wewnątrz przedziału medycznego ponieważ zostanie on znacznie zmniejszony.
Pytanie 12:
Czy na zasadzie równoważności zamawiający dopuści pojazd bazowy o pojemności skokowej silnika poniżej 2000?
Odpowiedź 12:
Zamawiający nie dopuszcza pojazdu o mniejszej pojemności.
Pytanie 13:
Czy Zamawiający dopuści nosze reanimacyjne z regulacją oparcia do 75 stopni?
Odpowiedź 13:
Zamawiający nie wyraża zgody na nosze reanimacyjne z regulacją oparcia do 75 stopni.
Pytanie 14:
Czy Zamawiający wymaga, aby poręcze boczne noszy składały się wzdłuż osi noszy czy też mogą składać się na boki co znacznie utrudnia poruszanie się w przedziale medycznym personelu?
Odpowiedź 14:
Zamawiający wyraża zgodę na składanie poręczy zarówno wzdłuż osi jak również na boki.
Pytanie 15:
Czy Zamawiający dopuszcza, aby dokumenty niezbędne do rejestracji zostały dostarczone wraz z dostawą a co za tym idzie nie były dołączone do oferty?
Odpowiedź 15:
Zamawiający wyraża zgodę.
Pytanie 16:
Czy Zamawiający przychyli się do prośby potencjalnego wykonawcy i dopuści termin realizacji przedmiotu zamówienia do 30 listopada 2011?
Odpowiedź 16:
Zamawiający nie wyraża zgody ponieważ jedyny samochód który jest obecnie eksploatowany wymaga pilnej naprawy i w związku z powyższym nie jesteśmy w stanie przedłużyć terminu realizacji zamówienia.
Zatwierdził:
Dyrektor SPZOZ
Dr n.med. Andrzej Nowak

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

     
Działając na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. DZ.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z póź. zm. ) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Leasing operacyjny samochodu specjalnego, sanitarnego typu C z noszami wg PN-EN 1789 i PN-EN 1865 (lub normy równoważnej) z opcją wykupu”, dokonano wyboru najkorzystniejszych ofert n/w Wykonawcy:

„ZESZUTA” Sp. z o.o.

Ul. Tużycka 8, 03-683 Warszawa
Liczba uzyskanych punktów – 100
Wartość brutto oferty: 366 763,63 zł

Uzasadnienie wyboru oferty:
wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskały najwyższą ilość punktów. Oferta najkorzystniejsze w rozumieniu art. 2 pkt 5 Prawa zamówień publicznych.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Oferta nr 1
„ZESZUTA” Sp. z o.o. Ul. Tużycka 8, 03-683 Warszawa
liczba punktów w kryterium cena – 100 łączna liczba uzyskanych punktów -  100

Jednocześnie informuję, że w związku zaistnieniem przesłanek określonych w art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a uPzp Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego przed upływem terminów, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 2) uPzp.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcy wybranemu do jego realizacji gratulujemy.
Zatwierdził:
Dyrektor SPZOZ
Dr n.med. Andrzej Nowak

metryczka


Opublikował: Iwona Kuczkowska (21 września 2011, 14:31:31)

Ostatnia zmiana: Iwona Kuczkowska (30 września 2011, 14:39:48)
Zmieniono: korekta techniczna

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2141