zamówienie na:

Dostawa i wdrożenie oprogramowania, dla działu mieszkaniowego ZGKiM w Koronowie

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP/341/07/11
wartość: poniżej kwoty określonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 15 września 2011  10:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




Dostawa i wdrożenie oprogramowania, dla działu mieszkaniowego ZGKiM w Koronowie
Numer ogłoszenia: 229037 - 2011; data zamieszczenia: 26.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie oprogramowania, dla działu mieszkaniowego ZGKiM w Koronowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie sieciowe - zintegrowany pakiet systemów do zarządzania nieruchomościami, wykonany w jednakowej technologii bazodanowej, który powinien obejmować następujące obszary funkcjonalne: Finanse-Księgowość Sprawozdawczość finansowa Gospodarkę mieszkaniową Rozliczanie kosztów mediów Dział techniczny Usługi niezbędne do uruchomienia i późniejszej eksploatacji systemu obejmujące: instalację i konfigurację oprogramowania na stacjach roboczych szkolenia pracowników wytypowanych do obsługi konkretnych modułów nadzór nad wdrożeniem oraz asystę w pierwszym okresie eksploatacji systemu serwis gwarancyjny i pogwarancyjny nadzór autorski-aktualizacja wersji w miarę możliwości przeniesienie danych katalogowych z systemu Unisoft WYMAGANE CECHY SYSTEMU Oferowany system musi być w pełni zintegrowany i zawierać wszystkie w/w elementy. Oferowany zintegrowany system informatyczny musi być oparty o jedną bazę kontrahentów i zapewniać automatyczny przepływ danych wykorzystywanych przez poszczególne moduły (przede wszystkim w zakresie danych o płatnikach, o sprzedaży mediów, o rozrachunkach, danych potrzebnych do sporządzania analiz finansowo-ekonomicznych), a także musi być oparty o wspólne słowniki, takie jak standardowy słownik miast, ulic, jednostek miar, banków. Wymagania techniczno-technologiczne dla oprogramowania. Zintegrowany system musi charakteryzować się następującymi ogólnymi cechami: spełniać wymogi polskiego prawa, a w szczególności ustawy o rachunkowości i rozliczeniach podatkowych oraz ustawy o ochronie danych osobowych; być systematycznie aktualizowany, zgodnie ze zmieniającymi się trendami i przepisami; wykonawcy muszą przysługiwać prawa autorskie do oprogramowania, we wszystkich jego obszarach funkcjonalnych, co pozwoliłoby na przeprowadzanie ewentualnych modyfikacji i zmian w oprogramowaniu dla potrzeb Zamawiającego; posiadać rozbudowane możliwości parametryzacyjne (elastyczność oprogramowania) umożliwiające dostosowanie systemu do potrzeb i specyfiki działu mieszkaniowego w ZGKiM; być systemem w pełni zintegrowanym, umożliwiającym dostęp do informacji bezpośrednio po jej wprowadzeniu w różnych przekrojach i szybki podgląd z różnych poziomów; posiadać rozbudowany system raportowania, z możliwością dowolnego definiowania raportów oraz wykonywania wszelkiego rodzaju analiz na wprowadzonych danych oraz możliwością prezentowania stworzonych analiz w formie graficznej; posiadać system kontroli uprawnień użytkowników, do funkcji i danych przechowywanych przez system; umożliwiać przechowywanie informacji o użytkownikach wprowadzających i zmieniających dane; firma wdrażająca system zobowiązana jest zapewnić w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym opiekę serwisową, pomoc specjalistów z różnych dziedzin oraz szybką pomoc, szczególnie w sytuacjach awaryjnych; Warunki oraz wymagania dotyczące Oferenta: Oferent musi spełniać następujące warunki: zapewnić dostarczenie, instalację i parametryzację zintegrowanego systemu do zarządzania, w którego skład wchodzi: oprogramowanie do zarządzania nieruchomościami, zatrudniać odpowiednią liczbę programistów zapewniającą możliwość modyfikacji pod potrzeby klienta i rozwój produktu zatrudniać odpowiednią liczbę specjalistów wg standardu wdrożeń, zapewniającą sprawne wdrożenie oraz bezpieczną obsługę informatyczną (prosimy o podanie ilości osób zatrudnionych na w/w stanowisku); zapewnić w okresie nadzoru nad wdrożeniem oraz w późniejszym okresie, osobiste wsparcie specjalistów z różnych dziedzin oraz szybką reakcję, szczególnie w sytuacjach awaryjnych: czas reakcji 24 godz. posiadać siedzibę lub oddział w odległości nie większej niż 160 km od siedziby Zamawiającego, co gwarantuje odpowiednio szybki czas reakcji poprzez osobiste wsparcie specjalistów w sytuacjach awaryjnych; Wymagania dotyczące oprogramowania Automatyczne tworzenie bilansu otwarcia na podstawie zamknięcia roku obrachunkowego Możliwość próbnego zamknięcia roku Możliwość stosowania powtarzalnych schematów księgowań/dekretacji Automatyczne tworzenie bilansu, rachunku zysków i strat, zestawienia sald i obrotów oraz innych raportów finansowych Wbudowany mechanizm rejestrowania i rozliczania zaliczek Tworzenie dowolnej liczby rejestrów VAT Możliwość jednoczesnej pracy w dwóch latach obrachunkowych Tworzenie sprawozdań bez konieczności zamykania miesiąca i na dokumentach nie zatwierdzonych Prowadzenie wielu raportów kasowych z nieograniczoną ilością pozycji w raporcie dziennym Prowadzenie wielu raportów bankowych z nieograniczoną ilością pozycji w raporcie dziennym Obsługa aktualizacji należności z tytułu dostaw Obsługa odsetek ustawowych oraz umownych należności Tworzenie analiz ekonomicznych w oparciu o obroty i salda na kontach księgowych w oparciu o ZPK zamawiającego Obsługa korekty podatku VAT Możliwość podglądu na kartotece kontrahenta aktualnych rozrachunków (dokumentów należności, zobowiązań, płatności) Możliwość przeszukiwania Księgi Głównej wg dowolnie zdefiniowanych parametrów Podgląd oraz wydruk historii finansowej klienta za dowolny okres czasu Obsługę różnych rodzajów zapłat: pełnych, częściowych, przedpłat, zapłat do wielu rachunków, zapłata kwoty faktury wraz z odsetkami Możliwość prowadzenia wielu kont rozrachunkowych dla jednego kontrahenta, Obsługę raportów kasowych, w dowolnej walucie, w tym dokumentów vatowskich, z zapisem na konto księgowe pracownika, Obsługę wyciągów bankowych, obsługa rachunków dewizowych Wydruki dokumentów kasowych, raportów kasowych i wyciągów bankowych, Prowadzenie kosztów i przychodów z dokładnością do nieruchomości i lokali Możliwość dostosowania programu do każdej usługi Home Banking (elektroniczne przelewy) Sprawozdawczość finansowa Automatyczne generowanie sprawozdań finansowych Automatyczne generowanie sprawozdań GUS Automatyczne generowanie sprawozdań podatkowych Korespondencja z oprogramowaniem typu IPS Definicja dowolnej analizy finansowej Wykorzystanie funkcji finansowych opartych o dane zaksięgowane i wstępnie zaksięgowane w systemie Możliwość korzystania z danych naliczonych w innych analizach ( np. wskaźniki wyliczone na podstawie Bilansu lub Rachunku zysków i strat) Możliwość graficznej prezentacji wyników obliczeń i danych z systemu, w postaci wykresów w formie dostosowanej do specyfiki wybranych do prezentacji danych Czynsze Pełna współpraca z Systemem FK, modułem rozliczania kosztów dla budynków oraz możliwość monitorowania wszystkich informacji poprzez kartotekę lokalu i lokatora Ewidencja zasobów w układzie hierarchicznym (osiedle, budynek, lokal) Możliwość definiowania stawek dla składników naliczeń na różnych poziomach zasobów (osiedle, budynek, lokal) Wbudowane narzędzie do generowania danych definiowanych z poziomu użytkownika (dokumenty, zasoby) Możliwość modyfikacji kartotek zasobów (dodawanie pól, modyfikacja istniejących danych) Ewidencja rożnych typów własności Możliwość pracy na wielu otwartych miesiącach Automatyczne naliczanie i rozliczanie w wielu przekrojach: lokal, budynek, osiedle, grupa Automatyczne generowanie faktur za lokale użytkowe, mieszkalne, reklamy, działki itp. Tworzenie szablonów pism masowych oraz ich seryjny wydruk (np. zawiadomienie o opłatach) Pełna obsługa i kontrola dodatków mieszkaniowych Możliwość obsługi momentu powstania obowiązku podatkowego wg terminu zapłaty lub daty dokumentu Przypisanie jednemu najemcy/właścicielowi kilku lokali Podgląd oraz wydruk historii finansowej klienta za dowolny okres czasu Możliwość szybkiego przeglądania salda lokalu i lokatora z całą historią dotyczącą wpłat, naliczeń i odsetek w przedziale całego roku, z jednego miejsca w systemie. Ewidencja udziałów w prawie do lokalu Gromadzenie informacji o lokatorach zamieszkałych, właścicielach i ewentualnych oczekujących na lokale, a także o tychże lokalach oraz m.in. współmieszkańcach i sublokatorach, Tworzenie faktur dla lokali użytkowych i odbiorców indywidualnych Ewidencja liczników, układów pomiarowych, odczytów na licznikach, zdarzeń na licznikach w czasie Prowadzenie i rozliczanie lokali gminnych Naliczanie odsetek za zwłokę według dowolnie zdefiniowanych modeli odsetkowych Możliwość anulowania odsetek Możliwość rozliczania faktycznych kosztów z naliczeniami na dowolnych obiektach: budynek, nieruchomość, wspólnota na poziomie dowolnie zdefiniowanych grup kosztów Kartoteka spraw windykacyjnych z wyszczególnieniem rozpraw sądowych, egzekucji, kosztów, dokumentów, ugód, Możliwość automatycznego wyliczania rat według zdefiniowanych szablonów, Kartoteka dłużników z wykazem spraw windykacyjnych, rozpraw sądowych, egzekucji, kosztów, dokumentów, ugód, Obsługa Funduszu Remontowego Import wpłat lokatorów z systemu bankowości elektronicznej Internetowy System Informowania Mieszkańca MEDIA Tworzenie dowolnych modeli rozliczenia kosztów ( w tym mediów i pozostałych) Ewidencja węzłów głównych wraz z podglądem danych ilościowo-wartościowych na tych węzłach Możliwość wystawiania faktur wg zdefiniowanych harmonogramów Możliwość określania dowolnych kluczy rozliczeń na etapie wprowadzania dokumentu Automatyczne generowanie nadpłat lub niedopłat na koncie lokalu i lokatora po rozliczeniu DZIAŁ TECHNICZNY Ewidencja zaplanowanych i zrealizowanych przeglądów dokonywanych na lokalach Ewidencja zaplanowanych i zrealizowanych przeglądów dokonywanych na budynkach Możliwość uzyskania szczegółowych informacji o przeglądach i remontach (data wprowadzenia informacji, rodzaj, wykonawca, okres trwania, koszt, itp.) Możliwość podpięcia zdjęcia, zrzutu lokalu, budynku, nieruchomości itd. Możliwość opisania dowolnych cech użytkowych zasobów Możliwość śledzenia zdarzenia wg zdefiniowanych statusów (zaplanowane, zrealizowane, zgłoszone itp Ewidencję gruntów wraz z ich powierzchnią oraz obowiązującym stanem prawnym Ewidencja pozostałych zasobów: place zabaw, zieleń, trawniki, przetargi, nieruchomości wg indywidualnych potrzeb Prowadzenie kartoteki przeglądów instalacji oraz obiektów infrastruktury Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego Moduł księgowo finansowy 3 stanowiska Moduł czynsze 3 stanowiska Moduł media/koszty 2 stanowiska Moduł techniczny 2 stanowiska.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.44.20.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dwóch dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
* oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
* aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
* aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
* nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo pok. 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ Z ZAŁĄCZNIKAMI (184kB) pdf
Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski

W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawcę, na podstawie art. 38 ust. 1,2 i 4 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm. ), wyjaśniamy:
Pytanie 1:
Czy na zakupionym oprogramowaniu mają pracować osoby w oddalonych administracjach? Jeśli tak, to ile stacji komputerowych znajduje się poza główną siedzibą ZGKiM Koronowo?
Odpowiedź 1
Nie. Wszystkie stacje komputerowe znajdują się w siedzibie głównej.
Pytanie 2:
Na ilu stacjach roboczych ma pracować zakupione oprogramowanie?
Odpowiedź 2
Na 6 stacjach roboczych.
Pytanie3:
Proszę o sprecyzowanie, z jakich eksploatowanych przez Państwa systemów informatycznych Oferent powinien przenieść dane oraz w jakim zakresie.
Odpowiedź 3
Unisoft baza mieszkańców w miarę możliwości.   
Pytanie 4:
Czy oferta ma zawierać wycenę elektronicznych łączników z bankami w zakresie modułu Finanse i Księgowość oraz modułu Płace? Jeśli tak, to z jakimi bankami Państwo współpracują?
Odpowiedź 4   
Nie
Pytanie 5:
Proszę o podanie liczby wspólnot mieszkaniowych oraz liczby lokali komunalnych, mieszkaniowych i użytkowych, jakimi Państwo zarządzacie.
Odpowiedź 5
Wspólnoty mieszkaniowe – 76, lokale mieszkaniowe – 1200, lokale użytkowe - 63
Pytanie 6:
Z jakimi bankami Państwo współpracujecie pod kątem importu wpłat mieszkańców?
Odpowiedź 6
Bank Spółdzielczy w Koronowie
Pytanie 7:
Formularz Ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) nie zawiera w tabeli kosztowej wiersza na wycenę przeniesienia danych, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, nadzór autorski- aktualizacja wersji oraz asystę w pierwszym okresie eksploatacji systemu.
Odpowiedź 7
W Części II SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się zapis „w miarę możliwości przeniesienie danych katalogowych z systemu Unisoft” Zamawiający zdaje sobie sprawę z tego, iż obecnie posiada oprogramowanie, z którego bardzo trudno przenieść dane, więc jeżeli nowe oprogramowanie pozwoli na przeniesienie danych zaoszczędzi to czas na wprowadzenie bazy danych Zamawiającego i dlatego nie został ujęty w załączniku nr 1 do SIWZ. 12 miesięczny serwis gwarancyjny powinien zostać ujęty w cenie programu natomiast asysta w pierwszym okresie eksploatacji systemu zastała ujęta w pozycji 5 w załączniku nr 1 do SIWZ. Serwis pogwarancyjny, nadzór oraz aktualizacje będą świadczone w ramach potrzeb Zamawiającego i dlatego nie zostały ujęte w załączniku nr 1 do SIWZ.
Pytanie 8:
Proszę o określenie zakresu, jaki powinien wchodzić w następujące usługi:
* asysta w pierwszym okresie eksploatacji systemu,
* serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
Czy mają Państwo określone minimum godzin wizyt konsultanta w ramach w/w usług?
Odpowiedź 8
Asysta w pierwszym okresie eksploatacji systemu wdrożenie 100 godz. Serwis gwarancyjny – 12 miesięczne bezpłatne aktualizacje. Zamawiający pod pojęciem serwisu pogwarancyjnego chce zapewnić sobie możliwość aktualizacji programu.
Pytanie 9:
Proszę o podanie informacji technicznych o Państwa infrastrukturze sprzętowej(stacje robocze+serwer).
Odpowiedź 9   
SYSTEM:     WINDOWS VISTA, 7, XP PROFESIONAL
KOMPUTERY:     INTEL CORE 2 DUO 1,60GHz
        DDR2 1GB
        HDD 160GB
SERWER:    HP Proliant ML 150G6
        WINDOWS SERVER 2008
Od 1.01.2012 komputery zostaną podłączone do domeny.
Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski

W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawcę, na podstawie art. 38 ust. 1,2 i 4 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm. ), wyjaśniamy:
Pytanie 1:
Jaka ilość stanowisk komputerowych w ZGKiM będzie pracować w nowym systemie informatycznym?
Odpowiedź 1
6 stanowisk
Pytanie 2:
Zamawiający w załączniku nr 1 do SIWZ zamieścił tabelę, w której określił sposób podania ceny dla elementów składowych zamówienia. Czy wobec stosowania przez autorów oprogramowania odmiennego podziału na moduły wraz z ich nazewnictwem w stosunku do podziału zaprezentowanego w tabeli, Zamawiający dopuszcza podział na moduły autora oprogramowania?
Odpowiedź 2
Tak
Pytanie3:
Jaka jest ilość i rodzaj zasobów zarządzanych przez ZGKiM? Prosimy o podanie ilości lokali mieszkalnych, użytkowych i innych zasobów oraz powierzchnię zasobów.
Odpowiedź 3
wspólnoty mieszkaniowe – 76, lokale mieszkaniowe – 1200, lokale użytkowe – 63, łączna powierzchnia - 53 271,45m2
Pytanie 4:
Wymagane cechy systemu obejmują w sekcji Sprawozdawczość finansowa możliwość korespondencji z oprogramowaniem typu IPS. Czy Zamawiający dopuszcza brak korespondencji z oprogramowaniem typu IPS w zamian za możliwość generowania wypełnionych formularzy podatkowych bezpośrednio z ZSI?
Odpowiedź 4   
Tak
Pytanie 5:
Wymagane cechy systemu obejmują w sekcji Czynsze możliwość rozliczania faktycznych kosztów z naliczeniami na dowolnych obiektach: budynek, nieruchomość, wspólnota na poziomie dowolnie zdefiniowanych grup kosztów. Prosimy o potwierdzenie, iż Zamawiający nie świadczy usług zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi, a jedynie obsługuje stosunek najmu lokali gminy położonych w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych. 
Odpowiedź 5
Wymagane cechy systemu obejmują w sekcji czynsze możliwość rozliczania faktycznych kosztów z naliczeniami na dowolnych obiektach: budynek, nieruchomość, wspólnota na poziomie dowolnie zdefiniowanych grup kosztów. Zamawiający obsługuje stosunek najmu lokali gminnych położonych w nieruchomościach wspólnot mieszkaniowych, oraz rozlicza te wspólnoty.
Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski

Koronowo 09.09.2011r.

W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawcę, na podstawie art. 38 ust. 1,2 i 4 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm. ), wyjaśniamy:
Pytanie 1:
Z przedstawionych wymagań dotyczących oprogramowania w części II SIWZ wynika iż oprócz systemów wymienionych w tabeli formularza oferty oczekują państwo dodatkowo Internetowego Systemu Informowania Mieszkańca. Czy wobec powyższego możemy dokonać modyfikacji tabeli w formularzu ofertowym i dopisać wymagany moduł? Czy dopuszczają Państwo również zmianę nazewnictwa proponowanego oprogramowania?
Odpowiedź 1
Zamawiający nie wyraża zgody na dokonanie zmian w tabeli formularza ofertowego.              

Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski

ZAWIADOMIENIE O  WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
     
Działając na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. DZ.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z póź. zm.) Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawa i wdrożenie oprogramowania, dla działu mieszkaniowego ZGKiM w Koronowie”, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty n/w Wykonawcy:

SoftHard S.A.
09-402 PŁOCK, ul. Padlewskiego 18c

Liczba uzyskanych punktów Zadanie 1 – 100
Wartość brutto – 34 071,00 zł

Uzasadnienie wyboru oferty:
wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów. Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 Prawa zamówień publicznych.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Oferta nr 1
Nazwa oferenta:
DomConsult Sp. z.o.o.
Ul. Strzeszyńska 73, 60-479 Poznań
łączna liczba uzyskanych punktów -  86,56
Oferta nr 2
Nazwa oferenta:
Zakład Usług Komputerowych I Biurowych “PROBIT” Wojciech Zawadzki
51-162 Wrocław, ul. Długosza 68
liczba punktów w kryterium cena – 97,53
łączna liczba uzyskanych punktów -  97,5
Oferta nr 3
Nazwa oferenta:
SoftHard S.A.
09-402 PŁOCK, ul. Padlewskiego 18c
liczba punktów w kryterium cena – 100
łączna liczba uzyskanych punktów -  100
Oferta nr 4
Nazwa oferenta:
Macrologic S.A.
03-717 Warszawa, ul. Ignacego Kłopotowskiego 22
liczba punktów w kryterium cena – 42,61
łączna liczba uzyskanych punktów -  42,61
Oferta nr 5
Nazwa oferenta:
„SACER” s.c.
81-340 Gdynia, ul. Hryniewickiego 17
liczba punktów w kryterium cena – 72,47
łączna liczba uzyskanych punktów -  72,47

Informujemy iż w związku zaistnieniem przesłanek określonym w art. 94 ust 2 pkt. 3 list, a zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego przed upływem terminów o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt. 2 uPzp.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcy wybranemu  do jego realizacji gratulujemy.

Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski

metryczka


Opublikował: Angelika Gordon - Wolfram (26 sierpnia 2011, 13:01:03)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (21 września 2011, 14:37:53)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3263