zamówienie na:

WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE KOMPLEKSÓW SPORTOWO -REKREACYJNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH LUCIM I TRYSZCZYN.

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: IPR-ZP.271.8.2011
wartość: poniżej 4.845.000 euro
termin składania ofert: 28 lipca 2011  09:00
przyczyna unieważnienia: zamieszczono poniżej 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
na
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE KOMPLEKSÓW SPORTOWO -REKREACYJNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH LUCIM I TRYSZCZYN

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 198448 - 2011;
data zamieszczenia: 13.07.2011
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE KOMPLEKSÓW SPORTOWO -REKREACYJNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH LUCIM I TRYSZCZYN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kompleksów sportowo - rekreacyjnych w miejscowościach Lucim i Tryszczyn.
Powyższy przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem wykonanie:

Zadanie 1 - Budowy kompleksu sportowo - rekreacyjnego w miejscowości Lucim
Zadanie 2 - Budowy kompleksu sportowo - rekreacyjnego w miejscowości Tryszczyn.

Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
Zadanie 1 - Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w miejscowości Lucim
1. Boisko do piłki nożnej + wybieg (42,4m x 61,8m)
- wytyczenie płyty boiska, roboty pomiarowe
- niwelacja terenu
- usunięcie warstwy humusu gr. do 15 cm, zagęszczenie podłoża (2620,32 m2)
- wykonanie drenażu płyty boiska
- rozścielenie humusu
- wykonanie nawierzchni trawiastej
- wykonanie obrzeży na ławach betonowych
- montaż bramek do piłki nożnej wraz z wymaganą konstrukcją
2. Ogrodzenie
- wykonanie ogrodzenia
- budowa piłkochwytów
3. Plac zabaw z wyposażeniem ( zgodnie z wykazem w projekcie budowlanym)
4. Zagospodarowanie terenu:
- montaż tablicy regulaminowej, koszy na śmieci, stojaka na rowery, zestawu ogrodowego, parasoli ogrodowych, ławek
- rozścielenie ziemi urodzajnej (119,74 m3)
- wykonanie nawierzchni trawiastej na odpowiednio przygotowanej podbudowie (zgodnie z projektem budowlanym)
- wysiew nawozów mineralnych

Zadanie 2 - Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w miejscowości Tryszczyn
1. Roboty przygotowawcze:
* - rozbiórka elementów betonowych wraz z wywozem i utylizacją gruzu
* - zdjęcie i wywóz zagruzowanego humusu (10 cm)
* - nawiezienie ziemi (107,4 m3)
- niwelacja terenu (1074 m2)
(* nie dotyczy wykonawcy)
2.Ogrodzenie
- częściowa adaptacja istniejącego ogrodzenia
- wykonanie nowego ogrodzenia
- budowa piłkochwytów
3.Boisko wielofunkcyjne (8m x 12m):
- wytyczenie płyty boiska, roboty pomiarowe
- wykonanie konstrukcji mocującej tablice do kosza wraz z tablicami i obejmami
- wykonanie nawierzchni poliuretanowej na odpowiednio przygotowanej podbudowie , (zgodnie z projektem budowlanym)
- wykonanie spadków podłużnego i poprzecznego nawierzchni
- wykonanie obrzeży na ławach betonowych
4. Plac zabaw z wyposażeniem ( zgodnie z wykazem w projekcie budowlanym)
5. Zagospodarowanie terenu:
- montaż tablicy regulaminowej, koszy na śmieci, stojaka na rowery, zestawu ogrodowego, parasoli ogrodowych, ławek
- wykonanie obrzeży na ławach betonowych
- schody terenowe z kostki brukowej betonowej (9,45 m2)
- rozścielenie ziemi urodzajnej (107,40 m3)
- wykonanie nawierzchni trawiastej
- wysiew nawozów mineralnych.
II.1.4) Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem posiadania środków finansowych na ich sfinansowanie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.20-4, 45.11.27.23-9, 45.34.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM - Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:

dla zadania 1 - co najmniej 1 boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy naturalnej oraz co najmniej 1 plac zabaw, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

dla zadania 2 - co najmniej 1 boisko o nawierzchni poliuretanowej oraz co najmniej 1 plac zabaw, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

W przypadku składania oferty wspólnej oceniana będzie łączna wiedza i doświadczenie Wykonawców składających ofertę wspólną.
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawców do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:
dla zadania 1 i zadania 2 minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

W przypadku składania oferty wspólnej oceniany będzie łączny potencjał Wykonawców składających ofertę wspólną. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawców do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi wykazać, że, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)ofertę cenową ;
2)odpowiednie pełnomocnictwa;
3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Nie będzie przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w przypadku :
1) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 - tekst jednolity ze zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy;
2) wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 tekst jednolity ze zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania umowy;
3) wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji, tj. warunki gruntowo-wodne będą inne niż w dokumentacji geotechnicznej lub gdy nastąpi odkrycie niezinwentaryzowanych obiektów lub elementów instalacji podziemnej;
4) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie,
5) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych,
6) wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowanymi instalacjami sieci i budowli podziemnych,
7) znalezisk skutkujących koniecznością wstrzymania robót,
8) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia o zamówieniu
o okres niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10/parter/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 13,/I piętro/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane jest z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi, działanie 413 - Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju,.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacka Istotnych Warunków Zamówienia + załączniki od nr 1 do 7 (2110kB) pdf
Załączniki 8 i 9 - kompleks sportowo-rekreacyjny w Lucimiu
Załączniki 8 i 9 - kompleks sportowo-rekreacyjny w Tryszczynie.


ZAWIADOMIENIE

Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), informuje
o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kompleksów sportowo – rekreacyjnych w miejscowościach Lucim i Tryszczyn.
W tym:
Zadanie 1 - Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w miejscowości Lucim,
Zadanie 2 - Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w miejscowości Tryszczyn.
Na niniejsze postępowanie na realizację:
- zadania 1 wpłynęła 1 oferta złożona przez Regionalne Biuro Budowy i Modernizacji Obiektów Sportowych TARTAN ul. Gdańska 27, 85-021 Bydgoszcz,
- na realizację zadania nr 2 nie wpłynęła żadna oferta.
Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu (…),
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej.
W przedmiotowym postępowaniu cena oferty złożonej na realizację zadania nr 1 wynosi 343.467,00 zł, co przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zadania nr 1 kwotę 244.776,14 zł . Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.

BURMISTRZ KORONOWA


metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (13 lipca 2011, 15:42:06)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (1 sierpnia 2011, 13:56:03)
Zmieniono: unieważnienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2586