zamówienie na:

WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: ZADANIE 1 - ROZBUDOWIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W POPIELEWIE, ZADANIE 2 - REMONCIE I TERMOMODERNIZACJI ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W GLINKACH, ZADANIE 3 - REMONCIE I TERMOMODERNIZACJI ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W STARYM DWORZE,

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: IPR-ZP.271.6.2011
wartość: poniżej 4.845.000 euro
termin składania ofert: 26 lipca 2011  09:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
na WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA:
ZADANIE 1 - ROZBUDOWIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W POPIELEWIE, ZADANIE 2 - REMONCIE I TERMOMODERNIZACJI ŚWIETLICY WIEJSKIEJ
W GLINKACH,
ZADANIE 3 - REMONCIE I TERMOMODERNIZACJI ŚWIETLICY WIEJSKIEJ
W STARYM DWORZE,

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych : 194166 - 2011;
data zamieszczenia: 11.07.2011
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA:
ZADANIE 1 - ROZBUDOWIE ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W POPIELEWIE,
ZADANIE 2 - REMONCIE I TERMOMODERNIZACJI ŚWIETLICY WIEJSKIEJ
W GLINKACH,
ZADANIE 3 - REMONCIE I TERMOMODERNIZACJI ŚWIETLICY WIEJSKIEJ
W STARYM DWORZE,
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie świetlicy wiejskiej w Popielewie oraz remoncie i termomodernizacji świetlic wiejskich w Glinkach
i w Starym Dworze.

Zadanie 1 - Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Popielewie, Zakres zamówienia obejmuje szczególności : - obsługę geodezyjną, - rozbiórkę istniejących schodów wejściowych
do budynku wraz z podestem, - wykonanie nowych fundamentów pod częścią dobudowaną, - wykonanie ścian konstrukcyjnych, - wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu nad częścią dobudowaną, - zamontowanie stolarki okiennej i drzwiowej, - malowanie ścian wewnętrznych w części istniejącej oraz dobudowanej, - wykonanie posadzek w części nowej, - ocieplenie ścian zewnętrznych świetlicy i części dobudowanej, - wykonanie schodów wejściowych do budynku oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z balustradami. - uzyskanie świadectwa charakterystyki energetycznej.
Zadanie 2 - Remont i termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Glinkach, Zakres zamówienia obejmuje szczególności : - docieplenie, remont dachu, - przebudowę instalacji odgromowej, - docieplenie ścian zewnętrznych, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - prace remontowo-budowlane.
Zadanie nr 3 - Remont i termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Starym Dworze Zakres zamówienia obejmuje szczególności : - remont dachu , wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych, na dachówkę ceramiczną, - docieplenie ścian zewnętrznych, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - prace remontowo-budowlane.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających -
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem posiadania środków finansowych na ich sfinansowanie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 90.65.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do oferty Oświadczenie
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz.
Działalność prowadzona na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie zadania
1 i 2 nie wymaga posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji.
W zakresie zadania 3 wymaga się posiadania aktualnego zezwolenia na zabezpieczenie
i usuwanie wyrobów zawierających azbest.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawców do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną podobną do przedmiotu zamówienia.

Za robotę budowlaną podobną Zamawiający uzna :
- dla zadania 1 - robotę budowlaną polegające na rozbudowie istniejącego budynku,
- dla zadania 2 - robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu remontu istniejącego budynku wraz z dociepleniem,
- dla zadania 3 - robotę budowlaną polegającą na remoncie i termomodernizacji budynku wraz ze zmianie pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych (eternit) i ułożenie nowego pokrycia z dachówki,

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót budowlanych, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i należycie ukończone.
W przypadku składania oferty wspólnej oceniana będzie łączna wiedza i doświadczenie Wykonawców składających ofertę wspólną.
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawców do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:

Zadanie 1.
a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacje elektryczne, c) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych.

Zadanie 2.
a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacje elektryczne,

Zadanie 3.
a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

W przypadku składania oferty wspólnej oceniany będzie łączny potencjał Wykonawców składających ofertę wspólną.
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawców do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) ofertę cenową, zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2) odpowiednie pełnomocnictwa,
Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej - Rozdział III pkt 1 siwz.
3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
4) kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej zawierającej przedmiar robót, wg metody kalkulacji uproszczonej, z podaniem nośników.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w przypadku:
1) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 - tekst jednolity ze zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy;
2) wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 tekst jednolity ze zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania umowy;
3) wystąpienia konieczności wykonania dokumentacji zamiennej, której wykonanie będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy;
4) wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji, tj. warunki gruntowo-wodne będą inne niż w dokumentacji geotechnicznej lub gdy nastąpi odkrycie niezinwentaryzowanych obiektów lub elementów instalacji podziemnej;
5) wystąpienia konieczności zmiany kadry przewidzianej do realizacji zamówienia; 6) ulegnie zmianie urzędowa stawka podatku VAT na roboty budowlane;
7) Wystąpi opóźnienie w przekazaniu placu budowy lub jego części a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia robót;
8) jeżeli w toku wykonywania robót zajdzie konieczność przeprowadzenia prac, które ilościowo wykraczać będą poza ilości przyjęte w kosztorysie ofertowym, w oparciu o art. 630 Kodeksu cywilnego, Wykonawca może żądać zwiększenia wynagrodzenia, co zostanie potwierdzone podpisaniem aneksu do niniejszej umowy.
9) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ
na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
10) zmiany warunków gospodarczych,
11) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy
w dotychczasowym kształcie,
12) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych,
13) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia o zamówieniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10 /parter/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 13 /I piętro/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu
ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa świetlicy wiejskiej w Popielewie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje szczególności :
- obsługę geodezyjną,
- rozbiórkę istniejących schodów wejściowych do budynku wraz z podestem,
- wykonanie nowych fundamentów pod częścią dobudowaną,
- wykonanie ścian konstrukcyjnych,
- wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu nad częścią dobudowaną,
- zamontowanie stolarki okiennej i drzwiowej,
- malowanie ścian wewnętrznych w części istniejącej oraz dobudowanej,
- wykonanie posadzek w części nowej,
- ocieplenie ścian zewnętrznych świetlicy i części dobudowanej,
- wykonanie schodów wejściowych do budynku oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z balustradami.
- uzyskanie świadectwa charakterystyki energetycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont i termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Glinkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje szczególności :
- docieplenie, remont dachu,
- przebudowę instalacji odgromowej,
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
- prace remontowo-budowlane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont i termomodernizacja świetlicy wiejskiej w Starym Dworze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje szczególności :
- remont dachu , wymiana pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na dachówkę ceramiczną,
- docieplenie ścian zewnętrznych,
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
- prace remontowo-budowlane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.00.00-7, 90.65.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


SIWZ + załączniki od nr 1 do 7 (3025kB) pdf
Załączniki 8 i 9 - świetlica w Popielewie.
Załączniki 8 i 9 - świetlica w Glinkach
Załączniki 8 i 9 - świetlica w Starym Dworze

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Niniejszym informuję, iż w prowadzonym przez Gminę Koronowo postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych polegających na:
Zadanie 1 - Rozbudowie świetlicy wiejskiej w Popielewie,
Zadanie 2 - Remoncie i termomodernizacji świetlicy wiejskiej w Glinkach,
Zadanie 3 - Remoncie i termomodernizacji świetlicy wiejskiej w Starym Dworze,
po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w niniejszym postępowaniu, na podstawie art. 91 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych, zwana dalej uPzp (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) wybrano jako ofertę najkorzystniejszą w zakresie :

- zadania 1 i zadania 2 - ofertę oznaczoną nr 2, złożoną przez Zakład Usług Remontowo- Budowlanych GRAC-BUD Grzegorz Mróz Ostrowo 3, 89-115 Mrocza.

- zadania 3 - ofertę oznaczoną nr 3, złożoną przez Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe
Jacek Jakubczak ul. Powalisza 2/39, 85-791 Bydgoszcz.

Uzasadnienie wyboru: oferty najkorzystniejsze w zakresie poszczególnych zadań w świetle obowiązującego w postępowaniu kryterium oceny ofert, tj. cena – 100 %.

Zgodnie z art. 92 ust. 1 uPzp przedstawiam punktację przyznaną ofertom

Zadanie nr 1
Oferta nr 1 Zakład Usługowo-Handlowy Budownictwa Jerzy Szynwelski
ul. Mickiewicza 12, 89-500 Tuchola - oferta odrzucona
Oferta nr 2 - Zakład Usług Remontowo-Budowlanych GRAC-BUD Grzegorz Mróz Ostrowo 3, 89-115 Mrocza 100 punktów
Oferta nr 3. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Jacek Jakubczak ul. Powalisza 2/39 85-791 Bydgoszcz - oferta odrzucona

Zadanie nr 2
Oferta nr 1 Zakład Usługowo-Handlowy Budownictwa Jerzy Szynwelski
ul. Mickiewicza 12, 89-500 Tuchola - oferta odrzucona
Oferta nr 2 - Zakład Usług Remontowo-Budowlanych GRAC-BUD Grzegorz Mróz Ostrowo 3, 89-115 Mrocza 100 punktów.
Oferta nr 3. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Jacek Jakubczak ul. Powalisza 2/39 85-791 Bydgoszcz -93,19 punktów.

Zadanie nr 3
Oferta nr 1 Zakład Usługowo-Handlowy Budownictwa Jerzy Szynwelski
ul. Mickiewicza 12, 89-500 Tuchola - oferta odrzucona
Oferta nr 3. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Jacek Jakubczak ul. Powalisza 2/39 85-791 Bydgoszcz - 100 punktów.

Uzasadnienie odrzucenia:

W wyniku badania ofert złożonych w niniejszym postępowaniu informuję, iż:
- oferta nr 1, Zakładu Usługowo-Handlowego Budownictwa Jerzy Szynwelski ul. Mickiewicza 12, 89-500 Tuchola została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1, pkt 1 uPzp w zakresie zadań 1, 2, 3.
Oferta Wykonawcy nie została podpisana, co czyni ją niezgodną z ustawą. Ustawa Prawo zamówień publicznych zawiera wymagania co do formy oferty. Zgodnie z przepisem art. 82 ust. 2 ofertę składa się w formie pisemnej albo za zgodą zamawiającego , w postaci elektronicznej opatrzoną bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający w rozdziale I SIWZ wskazał formę przygotowania oferty. W pkt 5 wskazano, iż oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
Jednocześnie przepis art. 78 § 1 kodeksu cywilnego stanowi, iż dla zachowania formy pisemnej czynności prawnej wystarcza złożenie własnoręcznego podpisu na dokumencie obejmującym treść oświadczenia woli.
- oferta nr 2, Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego Jacek Jakubczak ul. Powalisza 2/39, 85-791 Bydgoszcz została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1, pkt 2 w zakresie zadania 1. Treść oferty złożonej na zadanie nr 1 nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (poz. nr 58 kosztorysu ofertowego Wykonawcy).

Jednocześnie na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 4 uPzp, w związku z art. 94 ust. 1 pkt 2 uPzp, informuję, że Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183 uPzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty faksem albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.







metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (11 lipca 2011, 16:01:47)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (6 września 2011, 16:20:22)
Zmieniono: korekta techn..

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2347