zamówienie na:

Przedmiotem zamówienia jest: 1.Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów oraz dzieci uczęszczających do przedszkoli, z Gminy Koronowo, które to placówki nie są wyposażone w stołówki, w miejscowościach: Buszkowo, Łąsko Wielkie, Wierzchucin Królewski, Sitowiec, Witoldowo, Wtelno, Mąkowarsko i Koronowo w formie jednego gorącego posiłku dziennie (obiadu) o łącznej wartości kalorycznej 800 kalorii wraz z dowozem własnym transportem w naczyniach przeznaczonych do przechowywania środków żywności (atestowanych). 2.Dożywianie osób zamieszkałych na terenie Gminy Koronowo w miejscowościach: Okole, Stary Dwór, Gogolin, Mąkowarsko, Wierzchucin Królewski, Tryszczyn, Lucim, Nowy Dwór, Morzewiec, Dziedzinek, Popielewo, Buszkowo, Łąsko Małe, Łąsko Wielkie, Wtelno, Gogolinek, Wilcze, Bytkowice, Glinki, Samociążek, Byszewo, Skarbiewo, Wiskitno, Nowy Jasiniec, Stary Jasiniec, Salno, Więzowno, Gościeradz i Koronowo w formie jednego gorącego posiłku dziennie (obiadu) o łącznej wartości kalorycznej 800 kalorii wraz z dowozem własnym transportem w naczyniach przeznaczonych do przechowywania środków żywności (atestowanych).

zamawiający: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie
tryb zamówienia: przetarg niograniczony
nr sprawy: KR.341-2/11
wartość: poniżej 125.000 euro
termin składania ofert: 20 lipca 2011  10:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




Koronowo: 1.Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów oraz dzieci uczęszczających do przedszkoli, które to placówki nie są wyposażone w stołówki, na terenie Gminy Koronowo 2.Dożywianie osób zamieszkałych na terenie Gminy Koronowo
Numer ogłoszenia: 192084 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie , ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822283, faks 052 3821656.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgops.koronowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów oraz dzieci uczęszczających do przedszkoli, które to placówki nie są wyposażone w stołówki, na terenie Gminy Koronowo 2.Dożywianie osób zamieszkałych na terenie Gminy Koronowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dożywianie uczniów szkół podstawowych i gimnazjów oraz dzieci uczęszczających do przedszkoli, z Gminy Koronowo, które to placówki nie są wyposażone w stołówki, w miejscowościach: Buszkowo, Łąsko Wielkie, Wierzchucin Królewski, Sitowiec, Witoldowo, Wtelno, Mąkowarsko i Koronowo w formie jednego gorącego posiłku dziennie (obiadu) o łącznej wartości kalorycznej 800 kalorii wraz z dowozem własnym transportem w naczyniach przeznaczonych do przechowywania środków żywności (atestowanych). 2. Dożywianie osób zamieszkałych na terenie Gminy Koronowo w miejscowościach: Okole, Stary Dwór, Gogolin, Mąkowarsko, Wierzchucin Królewski, Tryszczyn, Lucim, Nowy Dwór, Morzewiec, Dziedzinek, Popielewo, Buszkowo, Łąsko Małe, Łąsko Wielkie, Wtelno, Gogolinek, Wilcze, Bytkowice, Glinki, Samociążek, Byszewo, Skarbiewo, Wiskitno, Nowy Jasiniec, Stary Jasiniec, Salno, Więzowno, Gościeradz i Koronowo w formie jednego gorącego posiłku dziennie (obiadu) o łącznej wartości kalorycznej 800 kalorii wraz z dowozem własnym transportem w naczyniach przeznaczonych do przechowywania środków żywności (atestowanych)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00-3, 55.52.12.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - określające pełną nazwę, status prawny i dokładny adres firmy, potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i że profil świadczonych usług odpowiada przedmiotowi usług objętych niniejszym postępowaniem, w przypadku: - osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. - działalności prowadzonej w formie spółki cywilnej - umowa spółki cywilnej oraz wpis do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Aktualnej informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszej specyfikacji Pozwolenie Państwowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności gastronomicznej. Aktualne pozwolenie Państwowego Inspektora Sanitarnego na dowóz gorących posiłków obiadowych własnym transportem, ze wskazaniem w pozwoleniu tych pojazdów, które są własnością Wykonawcy, i którymi będą dowożone gorące posiłki obiadowe, porcjowane. W przypadku transportu dzierżawionego/wynajmowanego aktualne pozwolenie Państwowego Inspektora Sanitarnego na dowóz gorących posiłków obiadowych ze wskazaniem w pozwoleniu tych pojazdów, które są dzierżawione/wynajmowane. Aktualne atesty na jednorazowe naczynia używane do przechowywania żywności, w tym gorących posiłków obiadowych porcjowanych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis technologii wykonywania gorących posiłków obiadowych (wartość energetyczna, miejsce przygotowania, termin przygotowania, sposób bilansowania, surowce, miejsce zaopatrzenia w surowce, sposób wykonania, przechowywanie i transport). Aktualne atesty na jednorazowe naczynia używane do przechowywania żywności, w tym gorących posiłków obiadowych porcjowanych. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu Wykonawcy i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Informacja na temat liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w trybie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszej specyfikacji. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zgodnie z załącznikiem Nr 2 do niniejszej specyfikacji

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Koronowo, ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2011 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie, ul. Pomianowskiego 1, pokój nr 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Zatwierdzam

Dyrektor Miejsko - Gminnego

Ośrodka Pomocy Społecznej w Koronowie

Dariusz Karwat


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (122kB) pdf
Załącznik nr 1 (51kB) pdf
Załącznik nr 2 (52kB) pdf
Załącznik nr 3 (65kB) pdf
Załącznik nr 4 (83kB) pdf

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty (1189kB) pdf

metryczka


Opublikował: Paweł Święcichowski (8 lipca 2011, 15:43:04)

Ostatnia zmiana: Paweł Święcichowski (25 lipca 2011, 14:54:33)
Zmieniono: dodano zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2734