zamówienie na:

WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE OM TUSZYNY II W KORONOWIE.

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: IPR-ZP.271.7.2011
wartość: poniżej 4.845.000 euro
termin składania ofert: 22 lipca 2011  09:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
na
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH
NA BUDOWIE SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE OM TUSZYNY II W KORONOWIE.

Numer ogłoszenia w BZP: 186385 - 2011; data zamieszczenia: 07.07.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE OM TUSZYNY II W KORONOWIE.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających sieci kanalizacji sanitarnej
i wodociągowej na terenie OM Tuszyny II w Koronowie.
Realizacja zadania inwestycyjnego została podzielona na 2 etapy:
I etap - wymagany termin realizacji do dnia 28.10.2011 r.
II etap - wymagany termin realizacji - 30.10.2012 r.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności:
1) budowę kanalizacji sanitarnej. W tym:
- kanały sanitarne PVC klasy S (8,0 kN/m2) o 200mm - 5414 m
- kanały sanitarne PVC klasy S (8,0 kN/m2) o 160mm - 1195,5 m
- kanały sanitarne ciśnieniowe PE 110mm SDR17 PN10 - 429,50 m
- studnie żelbetowe Dn 1200 - 82 szt
- studnie PP 425mm - 119 szt
- studnia rozprężna - 1 szt
- przepompownia ścieków strefowa - 1 szt
2) budowę wodociągu. W tym:
- rura PVC-U O160 SDR 26, PN10 - 1583 m
- rura PVC-U O110 SDR 26, PN10 - 3168 m
- rura PE100 O40 SDR 17, PN 10 - 948,5 m
- hydrant pożarowy nadziemny HP-80 - 35 szt
- opaska do nawiercania z zaworem kątowym 110/40 -155 szt.
II.1.4) Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem posiadania środków finansowych na ich sfinansowanie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.31.12.00-2, 45.31.23.11-0, 45.31.53.00-1, 45.31.73.00-5.
II.1.6) Nie dopuszcza się złożenie oferty częściowej.
II.1.7) Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu:
a) budowy sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy minimum 200 mm, obejmującej swym zakresem wykonanie, co najmniej 1 szt. przepompowni ścieków z kolektorem tłocznym,
b) budowy sieci wodociągowej.
Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku przez Wykonawcę jeżeli wykaże się on doświadczeniem w wykonaniu zakresu określonego w ppkt a i b łącznie w ramach 1 zadania inwestycyjnego lub odrębnie jako 2 zadania inwestycyjne - a i b. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót budowlanych, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i należycie ukończone.
W przypadku składania oferty wspólnej oceniana będzie łączna wiedza i doświadczenie Wykonawców składających ofertę wspólną.
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawców do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone.
Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają poniższe wymagania:
a) kierownikiem budowy - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów,
b) kierownikiem robót elektrycznych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów oraz świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się urządzeniami, instalacją i sieciami na stanowisku dozoru.
W przypadku składania oferty wspólnej oceniany będzie łączny potencjał Wykonawców składających ofertę wspólną.
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawców do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 2.000.000 PLN.
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawców do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY.
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca
nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie,
że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty:
1) ofertę cenową, zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2) odpowiednie pełnomocnictwa,
Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej - Rozdział III pkt 1 siwz.
3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
4) kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej zawierającej przedmiar robót, wg metody kalkulacji uproszczonej, z podaniem nośników.
III.7) Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 - tekst jednolity ze zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy;
b) wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art. 67
ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 tekst jednolity ze zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania umowy;
c) wystąpienia konieczności wykonania dokumentacji zamiennej, której wykonanie będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy;
d) wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji, tj. warunki gruntowo-wodne będą inne niż w dokumentacji geotechnicznej lub gdy nastąpi odkrycie niezinwentaryzowanych obiektów lub elementów instalacji podziemnej;
e) wystąpienia konieczności zmiany kadry przewidzianej do realizacji zamówienia;
f) ulegnie zmianie urzędowa stawka podatku VAT na roboty budowlane;
g) Wystąpi opóźnienie w przekazaniu placu budowy lub jego części a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia robót;
h) jeżeli w toku wykonywania robót zajdzie konieczność przeprowadzenia prac, które ilościowo wykraczać będą poza ilości przyjęte w kosztorysie ofertowym, w oparciu o art. 630 Kodeksu cywilnego, Wykonawca może żądać zwiększenia wynagrodzenia, co zostanie potwierdzone podpisaniem aneksu do niniejszej umowy.
i) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ
na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
j) zmiany warunków gospodarczych,
k) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy
w dotychczasowym kształcie,
l) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych,
ł) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia o zamówieniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10/parter/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 22.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 13,/I piętro/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu
ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej
2. Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska
Działanie 2.1 Rozwój Infrastruktury wodno-ściekowej
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

SIWZ + załączniki od nr 1 do 7 (1942kB) pdf
Załączniki 8 i 9


IPR-ZP.271.7.2011 Koronowo 2011-07-12


ZAWIADOMIENIE O MODYFIKACJI SIWZ

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), dołączam do specyfikacji istotnych warunków zamówienia kosztorys ofertowy, przedstawiający formę, w jakiej należy przedstawić koszty za realizację przedmiotowego zadania inwestycyjnego.
Pozostała treść SIWZ pozostaje bez zmian.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


Załączniki:
- kosztorys ofertowy
Kosztorys ofertowy (575kB) pdf

IPR-ZP 271.7.1.2011 Koronowo 15.07.2011 r.

WYJAŚNIENIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), w związku z nadesłanym zapytaniem dotyczącym prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne, udzielam wyjaśnień:
Pytanie 1:
Jako uzbrojenie na przewodach kanalizacyjnych zostały wskazane studzienki inspekcyjne z PP 425 mm. Czy podana średnica dotyczy wymiarów nominalnych określanych jako DN/ID, czy jako DN/OD?
Odpowiedź:
Zaprojektowane zostały studzienki PP 425 mm (średnica wewnętrzna)
Pytanie 2:
W dokumentacji oraz w siwz nie wskazano dokumentów odniesienia dla studni kanalizacyjnych z tworzywa f425. Czy w związku z wejściem w życie normy PN-EN 13598-2 „Systemy przewodów rurowych z tworzyw sztucznych do podziemnej bezciśnieniowej kanalizacji deszczowej i sanitarnej – Nieplastyfikowany Poli(chlorek winylu) (PVC-U), polipropylen (PP) i polietylen (PE) – Część 2: Specyfikacje studzienek włazowych i niewłazowych instalowanych w obszarach ruchu kołowego głęboko pod ziemią” Zamawiający dopuści w inwestycji studzienki tworzywowe zgodnie z normą PN-EN 13598-2:2009+AC:2009 jako równoważne studzienkom opisanym w projekcie i siwz?
Odpowiedź:
Należy zastosować studzienki wskazane w dokumentacji projektowej.
Pytanie 3:
Zgodnie z normą PN-EN 13598-2 dla studzienek tworzywowych konieczne jest określenie parametrów technicznych poprzez sprecyzowanie obszarów ich zastosowania. Proszę o podanie minimalnych wymaganych parametrów technicznych dla studzienek.
Odpowiedź:
Parametry studzienek PP 425 mm:
- dopuszczalna głębokość: 6 m,
- max. Poziom wody gruntowej – 5 m słupa wody,
- obciążenie ruchem – zgodnie z dokumentacją projektową (opis tech. Str. 6 i rys. 16).
Pytanie 4:
W Rozdziale VII pkt. 1 „Termin wykonania zamówienia …” oraz w Rozdziale XIV pkt 3 „Opis przedmiotu zamówienia” mowa jest o podziale na etap I i II. Nie ma jednoznacznego określenia co wchodzi w zakres poszczególnych etapów. Czy podział ten uzależniony jest od środków, które posiada Inwestor, zgodnie z zapisem „Zamawiający na realizację I etapu zadania zabezpieczył kwotę 1.900.000,00…” niezależnie od tego jaki zakres będzie obejmował?
Odpowiedź:
Tak.
Pytanie 5:
W § 9 pkt 2 wzoru umowy (str. 6) Zamawiający powołuje się na § 17 ust. 2 pkt 14. Przedstawiony w SIWZ wzór umowy nie posiada pkt 14.
Odpowiedź:
Powyższy zapis stanowi omyłkę pisarską. Treść § 9 pkt 2 wzoru umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) winna mieć brzmienie:

„ Wartość robót zgodnie z ofertą cenową nie przekroczy kwoty netto ……………………………………… zł, słownie złotych :………………………………………………………………………………………,
plus …... % podatek VAT tj. …………………. zł słownie złotych …………………………………………………………..,
co łącznie stanowi kwotę brutto ………………………. zł, słownie złotych: ……………………………………………………
Wartość robót za wykonanie zakresu zadania w roku 2011 nie może przekroczyć kwoty 1.900.000,00 zł., słownie: jeden milion dziewięćset złotych.”
Pytanie 6:
Czy w Gminie Koronowo istnieje system monitoringu przepompowni ścieków w technologii GSM/GPRS? Jeśli tak to czy nowo budowane obiekty dla w/w zadania mają być wpięte do istniejącego systemy monitoringu?
Odpowiedź:
Eksploatator sieci kanalizacyjnej tj. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie użytkuje system monitoringu w technologii GPRS HYDRO.NET.
Zamawiający nie dopuszcza działania u siebie dwóch systemów monitoringu.
Dla nowo budowanych przepompowni ścieków – 2 sztuki i tłoczni ścieków – 3 sztuki należy uwzględnić wpięcie do istniejącego systemu monitoringu poprzez utworzenie dodatkowej zakładki w istniejącym oprogramowaniu.
Sygnalizację pracy przepompowni w zakresie stanów awaryjnych należy wykonać tak aby było możliwe przekazywanie informacji o awarii sygnałem telefonii komórkowej do osób kierownictwa eksploatatora.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

BURMISTRZ KORONOWA


IPR-ZP.271.7.2011 Koronowo 2011-07-18

ZAWIADOMIENIE O MODYFIKACJI SIWZ

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), dokonuję modyfikacji zapisów Specyfikacji Istotnych warunków zamówienia.
W wyjaśnieniach do SIWZ z dnia 15.07.2011 r. jest:
Pytanie 6:
Czy w Gminie Koronowo istnieje system monitoringu przepompowni ścieków w technologii GSM/GPRS? Jeśli tak to czy nowo budowane obiekty dla w/w zadania mają być wpięte do istniejącego systemy monitoringu?
Odpowiedź:
Eksploatator sieci kanalizacyjnej tj. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie użytkuje system monitoringu w technologii GPRS HYDRO.NET.
Zamawiający nie dopuszcza działania u siebie dwóch systemów monitoringu.
Dla nowo budowanych przepompowni ścieków – 2 sztuki i tłoczni ścieków – 3 sztuki należy uwzględnić wpięcie do istniejącego systemu monitoringu poprzez utworzenie dodatkowej zakładki w istniejącym oprogramowaniu.
Sygnalizację pracy przepompowni w zakresie stanów awaryjnych należy wykonać tak aby było możliwe przekazywanie informacji o awarii sygnałem telefonii komórkowej do osób kierownictwa eksploatatora.
Odpowiedź winna mieć brzmienie:
Eksploatator sieci kanalizacyjnej tj. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie użytkuje system monitoringu w technologii GPRS HYDRO.NET.
Zamawiający nie dopuszcza działania u siebie dwóch systemów monitoringu.
Dla nowo budowanej przepompowni ścieków należy uwzględnić wpięcie do istniejącego systemu monitoringu GPRS poprzez utworzenie dodatkowej zakładki w istniejącym oprogramowaniu.
Sygnalizację pracy przepompowni w zakresie stanów awaryjnych należy wykonać tak aby było możliwe przekazywanie informacji o awarii sygnałem telefonii komórkowej do osób kierownictwa eksploatatora.
Pozostała treść SIWZ pozostaje bez zmian.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

BURMISTRZ KORONOWA

IPR-ZP.271.7.5.2011 Koronowo, 2011-08-05


ZAWIADOMIENIE

Niniejszym informuję, iż w prowadzonym przez Gminę Koronowo postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie OM Tuszyny II w Koronowie, Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej uPzp (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) dokonał wyboru jako ofertę najkorzystniejszą, ofertę oznaczoną nr 5, złożoną przez:

ELTOR S.A. ul.30 Stycznia 50 83-110 Tczew
Uzasadnienie wyboru: oferta najkorzystniejsza w świetle obowiązującego w postępowaniu kryterium oceny ofert, tj. cena 100 %.
Na postępowanie wpłynęło 10 ofert. Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt uPzp przedstawiam punktację przyznaną ofertom w świetle obowiązującego w postępowaniu kryterium oceny ofert – cena 100%.
Oferta nr 1. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych WOJTBUD Mirosław Wojtkowiak
Sierakowo ul. Ogrodnicza 23, 63-900 Rawicz - oferta odrzucona,
Oferta nr 2. RAW-BUD Sp. z o.o. ul. Leszczyńskiego 39 85-137 Bydgoszcz - 54,38 punktów,
Oferta nr 3. KADA-BIS Grupa Budowlana Sp. z o.o. ul. Wydmy 3 85-188 Bydgoszcz - 81,96 punktów,
Oferta nr 4. WIMAR Sp. z o.o. ul. Nadrzeczna 24 86-010 Koronowo - 72,77 punktów,
Oferta nr 5. ELTOR S.A. ul.30 Stycznia 50 83-110 Tczew - 100 punktów,
Oferta nr 6. Zakład Usług Wodnych Andrzej Musiał ul. Świecka 90 89-500 Tuchola - oferta odrzucona,
Oferta nr 7. Przedsiębiorstwo Robót Melioracyjnych i Ochrony Środowiska EKOMEL Sp. z o.o.
ul. Angowicka 47, 89-600 Chojnice - 86,97 punktów,
Oferta nr 8 Konsorcjum: - Przedsiębiorstwo Usługowe HYDRO-EKO inż. Mirosław Rożek
ul. G. Zapolskiej 18 89-600 Chojnice - INWEST Instalacje Sanitarne Krzysztof Łasicki
ul. Ceynowy 13a 89-604 Chojnice - 86,39 punktów,
Oferta nr 9. Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Sp. z o.o. ul. Świecka 68 89-500 Tuchola
- 84,87 punktów,
Oferta nr 10. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe MEL-KAN Sp. z o.o.
ul. Ossowskiego 26 86-300 Grudziądz - 80,11 punktów


Uzasadnienie odrzucenia:
W wyniku badania ofert złożonych w niniejszym postępowaniu informuję, iż:
Oferta nr 1 - Przedsiębiorstwa Robót Inżynieryjnych WOJTBUD Mirosław Wojtkowiak
Sierakowo ul. Ogrodnicza 23, 63-900 Rawicz – została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 w związku z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wezwał Wykonawcę do wyjaśnienia i uzupełnienia oferty w zakresie:
- udzielenia wyjaśnień dotyczących wykazu osób , bądź jego uzupełnienia, które będą uczestniczyły w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia. Załączony do oferty wykaz osób nie spełniał wymagań Zamawiającego, określonych w rozdziale V, pkt 2, ppkt 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- uzupełnienia oferty o dokument potwierdzający, że załączona do oferty polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności z tytułu prowadzonej działalności jest opłacona,
- uzupełnienia oferty o oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wymienione w wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia, określone przez wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz,
wyznaczając termin złożenia wyjaśnień i uzupełnienia dokumentów do dnia 2011-08-04 do godz. 10:00. Wykonawca w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie złożył stosownych wyjaśnień ani nie uzupełnił brakujących dokumentów i oświadczeń.
Oferta nr 6 - Zakładu Usług Wodnych Andrzej Musiał ul. Świecka 90, 89-500 Tuchola została odrzucona na podstawie art. 89, ust. 1 pkt 5 w związku z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
Wykonawca nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia oferty w zakresie:
- uzupełnienia oferty o dokument, potwierdzający sytuację ekonomiczną i finansową Wykonawcy. Załączona do oferty polisa ubezpieczeniowa nie spełniała wymagań Zamawiającego, określonych w rozdziale V, pkt 2, ppkt 4; pkt 3, ppkt 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. Wykonawca nie wykazał, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 2.000.000 PLN.
- uzupełnienia oferty o dokument potwierdzający, że polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności z tytułu prowadzonej działalności jest opłacona,
Wykonawca w wymaganym terminie uzupełnił wymagane dokumenty faxem, nie zachowując jednak formy pisemnej, wskazanej w wezwaniu Zamawiającego do uzupełnienia dokumentów. Również w dyspozycji rozdziału VIII pkt 3 SIWZ nie wskazano możliwości uzupełnienia dokumentów oferty w formie faxu.

Jednocześnie na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 4 uPzp, w związku z art. 94 ust. 1 pkt 2 uPzp, informuję, że Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183 uPzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty faksem albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.



metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (7 lipca 2011, 13:21:08)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (5 sierpnia 2011, 11:27:32)
Zmieniono: dodano informację o rozstrzygnięciu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3211