zamówienie na:

Analiza wody pitnej, ścieków i wód popłucznych wraz z opracowaniem wyników dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP/341/04/11
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 7 lipca 2011  10:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




Analiza wody pitnej, ścieków i wód popłucznych wraz z opracowaniem wyników dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
Numer ogłoszenia: 176805 - 2011; data zamieszczenia: 28.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Analiza wody pitnej, ścieków i wód popłucznych wraz z opracowaniem wyników dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia Analiza wody, ścieków i wód popłucznych wraz z opracowaniem wyników dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie. Kod CPV: 73111000-3 71355200-3 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są badania w zakresie parametrów fizykochemicznych i bakteriologicznych wody, badania fizykochemiczne ścieków oraz badania wód popłucznych 1. Badania wody Wykonanie analizy wody przeznaczonej do spożycia w zakresie zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 marca 2007r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. z 2007 r. Nr 61, poz. 417) oraz Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 20 kwietnia 2010 r. (Dz. U. z 2010r. Nr 72, poz. 466). System jakości winien być zatwierdzony przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, co będzie uprawniało laboratorium do wykonywania badań wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. W analizach winny być wykorzystane metody referencyjne, zgodnie z wymaganiami obowiązujących w Polsce regulacji prawnych. Wykonawca pobór wody do badania przeprowadzi na własny koszt i własnym staraniem. 1.1 Monitoring kontrolny W ramach monitoringu kontrolnego będą wykonywane: mętność, przewodność, barwa, zapach, smak, odczyn pH, amonowy jon, badania mikrobiologiczne: escherichia coli, bakterie grupy coli. 1.2 Monitoring przeglądowy W ramach monitoringu przeglądowego będą wykonywane: odczyn pH, przewodność elektryczna właściwa 25o C, mętność, barwa, żelazo ogólne, mangan, azotany, azotyny, jony amonowe, smak, zapach, chlorki, miedź, arsen, bor, chrom ogólny, kadm, nikiel, ołów, selen, sód, antymon, glin, rtęć, benzo (a) piren, E WWA - wielo-pierścieniowe węglo-wodory aromatyczne, E trichloroetenu i tetrachloroetenu, 1,2 dichloroetan, benzen, utlenialność, fluorki, siarczany, cyjanki ogólne, suma pestycydów, badania mikrobiologiczne: escherichia coli, bakterie grupy coli, enterokoki, ogólna liczba mikroorganizmów w 22 0 C po 72 h Poboru wody w ramach monitoringu kontrolnego i przeglądowego odbywać się będzie na następujących Stacjach Uzdatniania Wody należących do Zamawiającego: 1. Stacja Uzdatniania Wody w Koronowie ul. Tucholska 49, 2.Stacja Uzdatniania Wody w Koronowie ul. Al. Wolności 1, 3.Stacja Uzdatniania Wody w Koronowie ul. Kotomierska, 4.Stacja Uzdatniania Wody Bieskowo 5.Stacja Uzdatniania Wody Glinki 6.Stacja Uzdatniania Wody Gogolinek 7.Stacja Uzdatniania Wody Krąpiewo 8.Stacja Uzdatniania Wody Lipinki 9.Stacja Uzdatniania Wody Lucim 10.Stacja Uzdatniania Wody Łąsko Wielkie 11.Stacja Uzdatniania Wody Mąkowarsko 12.Stacja Uzdatniania Wody Rybkowo 13.Stacja Uzdatniania Wody Nowy Jasiniec 14.Stacja Uzdatniania Wody Pieczyska 15.Stacja Uzdatniania Wody Przyrzecze 16.Stacja Uzdatniania Wody Samociążek 17.Stacja Uzdatniania Wody Sitowiec 18.Stacja Uzdatniania Wody Skarbiewo 19.Stacja Uzdatniania Wody Stary Jasiniec 20.Stacja Uzdatniania Wody Wierzchucin Król. 21.Stacja Uzdatniania Wody Wilcze 22.Stacja Uzdatniania Wody Wiskitno 23.Stacja Uzdatniania Wody Witoldowo 24.Stacja Uzdatniania Wody Wtelno Orientacyjny harmonogram poboru wody w ramach monitoringu kontrolnego i przeglądowego przedstawiamy poniżej, jednakże każdorazowo, termin poboru prób wody będzie uzgadniany z Oczyszczalnią Ścieków w Koronowie ul. Pomianowskiego tel. 52-3822-386 Lipiec 2011r. Stacja Ujęcia Wody: Sitowiec - monitoring kontrolny - 2-krotnie, monitoring przeglądowy -1 Skarbiewo - monitoring kontrolny - 2-krotnie, Witoldowo - monitoring kontrolny - 2-krotnie, Koronowo ul. Tucholska - monitoring kontrolny - 3-krotnie Wrzesień 2011r. Stacja Ujęcia Wody: Stary Jasiniec - monitoring kontrolny - 2-krotnie, monitoring przeglądowy -1 Nowy Jasiniec - monitoring kontrolny - 2-krotnie, Glinki - monitoring kontrolny - 2-krotnie, Krąpiewo - monitoring kontrolny - 2-krotnie, Koronowo ul. Tucholska - monitoring kontrolny - 2-krotnie, monitoring przeglądowy -1 Koronowo ul. Kotomierska - monitoring kontrolny - 2-krotnie, Październik 2011r. Stacja Ujęcia Wody: Pieczyska - monitoring kontrolny - 2-krotnie, monitoring przeglądowy -1 Łąsko Wielkie - monitoring kontrolny - 2-krotnie, monitoring przeglądowy -1 Wiskitno - monitoring kontrolny - 2-krotnie, Wierzchucin Królewski - monitoring kontrolny - 2-krotnie, Listopad 2011r. Stacja Ujęcia Wody: Witoldowo - monitoring kontrolny - 2-krotnie, monitoring przeglądowy -1 Koronowo ul. Al. Wolności - monitoring kontrolny - 2-krotnie, monitoring przeglądowy -1 Wtelno - monitoring kontrolny - 2-krotnie, monitoring przeglądowy -1 Grudzień 2011r. Stacja Ujęcia Wody: Bieskowo - monitoring kontrolny - 2-krotnie, monitoring przeglądowy -1 Wilcze - monitoring kontrolny - 2-krotnie, monitoring przeglądowy -1 Lipinki - monitoring kontrolny - 2-krotnie, monitoring przeglądowy -1 Koronowo ul. Tucholska - monitoring kontrolny - 3-krotnie, 2. Badanie ścieków Przedmiot zamówienia obejmuje badanie ścieków surowych i oczyszczonych zgodnie z Pozwoleniem Wodnoprawnym z dnia 30.12.2005 OŚ. II-6223/32/05 wydanym przez Starostę Bydgoskiego Badanie ścieków należy przeprowadzić w Oczyszczalni Ścieków w Koronowie ul. Pomianowskiego. Zakres analizy na Oczyszczalni Ścieków obejmuje: pH, CHZT, BZT5, fosforan ogólny, azot ogólny, zawiesina ogólna. Ilość badań w ciągu 24 m-cy wynosi: ścieki surowe 24 próby (1 raz w miesiącu) ścieki oczyszczone 24 próby (1 raz w miesiącu) Termin poboru prób ścieków każdorazowo będzie uzgadniany z Oczyszczalnią Ścieków w Koronowie tel. 52-3822-386 3. Badanie wód popłucznych Przedmiot zamówienia obejmuje pobór i wykonanie badań wód popłucznych w wyznaczonych miejscach w ilości 188 prób w ciągu 24 m-cy na Stacjach Uzdatniania Wody: Glinki, Mąkowarsko wieś, Krąpiewo, Wierzchucin, Witoldowo, Skarbiewo, Sitowiec, Stary Jasiniec, Bieskowo, Przyrzecze, Nowy Jasiniec, Samociążek, Lucim, Mąkowarsko, Wiskitno, Łąsko Wilkie, Lipinki, Wilcze, Wtelno Zakres analizy obejmuje: żelazo ogólne, zawiesina ogólna. Termin wykonania badań ustalany jest na początku każdego miesiąca. Stacja Uzdatniania Wody Koronowo ul. Tucholska, pobór i badanie wód popłucznych należy wykonać w ilości 4 próby w ciągu 24 m-cy. Zakres analizy: żelazo ogólne, zawiesina ogólna, substancje ropopochodne. Pobór prób wody, ścieków i wód popłucznych dokonuje Wykonawca we własnym zakresie, własnym transportem i na własny koszt. Pobór, transport, i przechowywanie prób winno być zgodne z wymaganiami dla poboru prób i przechowywania prób do badań - próby winny być dostarczone do laboratorium badawczego w dniu pobrania. Czas opracowania wyników badań nie może przekroczyć 1 m-ca Po wykryciu przekroczeń mikrobiologicznych należy powiadomić Zamawiającego w ciągu dwóch godz. (w dni robocze - od poniedziałku do piątku w godz. 7-15) lub w najbliższy dzień roboczy do godz. 10 W przypadku konieczności wykonania pilnych powtórzeń analiz Wykonawca ma obowiązek pobrać próbę/y w nieprzekraczalnym terminie 36 godz. Od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego. Wszystkie terminy oraz miejsca poboru należy uzgodnić z Oczyszczalnią Ścieków w Koronowie ul. Pomianowskiego 13 tel. 52-3822-386 Podane w opisie przedmiotu zamówienia szacunkowe ilości poboru prób ma charakter jedynie orientacyjny i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do wykonania badań w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu zmniejszenia ilości wykonywanych badań niż przewidywana ilość..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.10.00-3, 71.35.52.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada Akredytację w zakresie odpowiadającą przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia suma gwarancyjna nie może być niższa niż 50 000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
* opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
* oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
* aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
* aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
* nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo pok. 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SIWZ Z ZAŁĄCZNIKAMI (165kB) pdf
Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski

W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawcę, na podstawie art. 38 ust. 1,2 i 4 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm. ), wyjaśniamy:

Pytanie 1:
W części III pkt. 1 SIWZ Zamawiający podaje 24-miesięczny termin realizacji umowy, natomiast w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) Zamawiający wskazuje 12-miesieczny termin realizacji umowy. Proszę o ustosunkowanie się do tej rozbieżności i podanie, czy przewidywana w Formularzu Oferty ilość prób dotyczy 1 roku czy dwóch lat?
Odpowiedź 1
Zgodnie z III pkt. 1 SIWZ prawidłowy termin realizacji umowy wynosi 24 m-ce natomiast w załączniku nr 1 do SIWZ nastąpiła pomyłka pisarska.  Formularz oferty zawiera prawidłową ilość prób jaką należy wykonać w ciągu trwania umowy czyli 24 m-cy.
Pytanie 2:
W formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) Zamawiający wymaga podania kwoty podatku VAT oraz powiązanej z tym kwoty brutto. Jednak ze względu na planowane wzrosty stawki podatku VAT w latach 2012-2013 nie jest możliwe podanie jednoznacznej kwoty brutto za realizację umowy w okresie dwuletnim (w okresie trzech lat kalendarzowych). Proszę o informację, czy Zamawiający przewiduje korektę Formularza oferty i ocenianie ofert na podstawie cen netto?
Odpowiedź 2
Zamawiający nie przewiduje korekty formularza oferty, cenę należy obliczyć na podstawie obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Natomiast Zamawiający zmienia zapis w §4 pkt.2 który otrzymuje brzmienie: Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) przy czym cena netto pozostanie niezmienna.
Pytanie3:
W części II, pkt. 3 SIWZ Zamawiający wymaga 36-godzinnej reakcji i w tym czasie poboru prób w przypadku wystąpień konieczności pilnych powtórzeń. Proszę o wyjaśnienie, czy Zamawiający przez pilne powtórzenie analiz rozumie fakt wystąpienia przekroczeń poszczególnych parametrów w wodzie czy również w ściekach? Czy pilne powtórzenie analiz może być niezwiązane z przekroczeniami? W jaki sposób Zamawiający będzie zgłaszał konieczność pilnej powtórki? Czy termin 36 godzin obejmuje również dni wolne od pracy i święta? Czy pilne powtórki będą dotyczyły tylko próbek powtórnych pobranych wcześniej tylko przez Wykonawcę, czy również tych pobranych wcześniej przez PSSE lub inne jednostki kontrolujące?
Odpowiedź 3   
Zamawiający wymaga 36-godzinnej reakcji poboru prób w przypadku konieczności pilnych powtórzeń zarówno w wodzie jak również w ściekach. Pilne powtórzenie analiz będzie zlecane tylko w przypadku przekroczeń. Zamawiający będzie zgłaszał pilne powtórki telefonicznie. Termin 36 godz. nie obejmuje dni wolnych od pracy i świąt. Pilne powtórki będą dotyczyły tylko próbek pobranych przez Wykonawcę. 
SIWZ Z ZAŁĄCZNIKAMI (165kB) pdf
Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
      Działając na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. DZ.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z póź. zm. ) Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Analiza wody pitnej, ścieków i wód popłucznych wraz z opracowaniem wyników dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie”, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty n/w Wykonawcy:

Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Sp. z o.o.
ul. Świecka 68, 89-500 Tuchola
Liczba uzyskanych punktów – 100
Wartość brutto oferty: 95 546,40 zł
Uzasadnienie wyboru oferty:
wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów. Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 Prawa zamówień publicznych.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Oferta nr 1
Nazwa oferenta:
Laboratorium Usługowo-Badawcze „BIOCHEMIK”
Śmiłowo ul. Pilska 34, 64-810 Kaczory
Oferta nr 2
Nazwa oferenta:
Labotest Laboratorium Analiz Fizykochemicznych
 ul. M. Skłodowskiej-Curie 61-67, 87-100 Toruń
Oferta nr 3
Nazwa oferenta:
Przedsiębiorstwo Komunalne w Tucholi Sp. z o.o.
ul. Świecka 68, 89-500 Tuchola
liczba punktów w kryterium cena – 100
łączna liczba uzyskanych punktów -  100
Oferta nr 4
Nazwa oferenta: 
Przedsiębiorstwo Badań i Ekspertyz Środowiska ”SEPO” Sp. z o.o. 
ul. Dworcowa 47, 44-190 Knurów
liczba punktów w kryterium cena – 65,94
łączna liczba uzyskanych punktów -  65,94

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 zawiadamiamy, że:
- zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Prawa zamówień publicznych wykluczył z postępowania Laboratorium Usługowo-Badawcze „BIOCHEMIK” Śmiłowo ul. Pilska 34, 64-810 Kaczory
i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 Prawa zamówień publicznych Ofertę nr 1 odrzuca.
Uzasadnienie: Wykonawca został wykluczony z postępowania, ponieważ nie spełnił warunków udziału w postępowaniu. W dniu 07.07.2011 r. zamawiający skierował do wykonawcy wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wykonawca nie dostarczył dokumentów w wyznaczonym przez zamawiającego terminie.  Oferta została odrzucona, ponieważ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania.
- zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Prawa zamówień publicznych wykluczył z postępowania Labotest Laboratorium Analiz Fizykochemicznych ul. M. Skłodowskiej-Curie 61-67, 87-100 Toruń i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 Prawa zamówień publicznych Ofertę nr 2 odrzuca.
Uzasadnienie: Wykonawca został wykluczony z postępowania, ponieważ nie spełnił warunków udziału w postępowaniu. W dniu 07.07.2011 r. zamawiający skierował do wykonawcy wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wykonawca nie dostarczył dokumentów w wyznaczonym przez zamawiającego terminie.  Oferta została odrzucona, ponieważ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania.

Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 4 Pzp informujemy, iż umowa zostanie zawarta po dniu 30.08.2011 r.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcy wybranemu do jego realizacji gratulujemy.
Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski


metryczka


Opublikował: Angelika Gordon - Wolfram (28 czerwca 2011, 14:32:56)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (19 lipca 2011, 14:18:09)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2754