zamówienie na:

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie odcinka ul. Przemysłowej wraz z budową ścieżki rowerowej w Koronowie.

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: IPR-ZP.271.4.2011
wartość: poniżej 4.845.000 euro
termin składania ofert: 16 maja 2011  09:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
na wykonanie robót budowlanych polegających na budowie odcinka ul. Przemysłowej wraz z budową ścieżki rowerowej w Koronowie.

Numer ogłoszenia BZP: 93982 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo,
woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie odcinka ul. Przemysłowej wraz z budową ścieżki rowerowej w Koronowie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie odcinka ul. Przemysłowej wraz z budową ścieżki rowerowej w Koronowie.
2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
- roboty przygotowawcze;
- budowę ulicy Przemysłowej (nawierzchnia asfaltowa) o szerokości jezdni 6,50 m, na odcinku ul. Przemysłowej od km 0,00+515,00 do km 1+078,70;
- budowę ścieżki pieszo rowerowej na całej długości ul. Przemysłowej od km 0+0,00 do km 1+0065,50;
- budowę odwodnienia ul. Przemysłowej na odcinku od km 0+510,50 do km 1+063,20 (jednostronny spadek poprzeczny o wartości 2% w kierunku lewym, a na łuku poziomym ŁK3 w kierunku prawym. Po stronie lewej dla ww. odcinka ul. Przemysłowej rów trójkątny o szerokości 1,0 m i głębokości 0,5 m. Na łuku poziomym ŁK3 od km 0+799,50 do km 0+878,90 spadek odwrócono na stronę prawą, w związku z czym zaprojektowano wykonanie dwóch ścieków przychodnikowych (w km 0+799,50 i w km0+839,20) odprowadzających wodę na skarpę, poprzez ścieki skarpowe;
- budowę zjazdów z kostki betonowej z ul. Przemysłowej na działki przyległe. Wyniesienie krawężnika w typowym przekroju - 12 cm, na wjazdach i przejściach dla pieszych 4 cm;
- przebudowę linii kablowej oświetlenia drogowego na ul. Przemysłowej;
- zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza);
- przygotowanie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;
- zapewnienie nadzoru archeologicznego, zgodnie z opinią Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem posiadania środków finansowych na ich sfinansowanie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.10.00.00-8, 45.23.14.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.23.31.62-2, 45.23.31.00-0, 45.23.32.53-7, 45.23.32.90-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu:
a) budowy ulicy lub drogi o nawierzchni asfaltowej wraz z odwodnieniem tej ulicy lub drogi, o długości minimum 0,5 km.
b) budowę nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni minimum 2000 m2.
Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku przez Wykonawcę jeżeli wykaże się on doświadczeniem w wykonaniu zakresu określonego w ppkt a i b łącznie w ramach 1 zadania inwestycyjnego lub odrębnie jako 2 zadania inwestycyjne - a i b. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót budowlanych, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ oraz dokumenty, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i należycie ukończone. W przypadku składania oferty wspólnej oceniana będzie łączna wiedza i doświadczenie Wykonawców składających ofertę wspólną.
Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawców do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest wykazać się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają poniższe wymagania:
a) kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, minimum 2-letnie doświadczenie przy budowie (przebudowie) dróg na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych.
b) kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych - 1 osoba, minimalne doświadczenie i kwalifikacje : uprawnienia do kierowania robotami w specjalności właściwej dla powierzonego stanowiska, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, minimum 1-roczne doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót branży instalacyjnej w zakresie instalacji wod.-kan.
c) kierownika robót elektrycznych - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów oraz świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się urządzeniami, instalacją i sieciami na stanowisku dozoru, przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa,
W przypadku składania oferty wspólnej oceniany będzie łączny potencjał Wykonawców składających ofertę wspólną.
Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawców do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000 PLN.
Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów dołączonych przez Wykonawców do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:}
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym
w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5).
1) ofertę cenową, zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2) odpowiednie pełnomocnictwa,
Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej - Rozdział III pkt 1 siwz.
3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
4) kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie dokumentacji technicznej zawierającej przedmiar robót, wg metody kalkulacji uproszczonej, z podaniem nośników.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy może nastąpić w przypadku:
a) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 - tekst jednolity ze zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania przedmiotu umowy;
b) wystąpienia konieczności udzielenia zamówienia uzupełniającego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 tekst jednolity ze zm.), którego realizacja będzie miała wpływ na harmonogram i termin wykonania umowy;
c) wystąpienia konieczności wykonania dokumentacji zamiennej, której wykonanie będzie miało wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy;
d) wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji, tj. warunki gruntowo-wodne będą inne niż w dokumentacji geotechnicznej lub gdy nastąpi odkrycie niezinwentaryzowanych obiektów lub elementów instalacji podziemnej;
e) wystąpienia konieczności zmiany kadry przewidzianej do realizacji zamówienia;
f) ulegnie zmianie urzędowa stawka podatku VAT na roboty budowlane;
g) Wystąpi opóźnienie w przekazaniu placu budowy lub jego części a opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia robót;
h) jeżeli w toku wykonywania robót zajdzie konieczność przeprowadzenia prac, które ilościowo wykraczać będą poza ilości przyjęte w kosztorysie ofertowym, w oparciu o art. 630 Kodeksu cywilnego, Wykonawca może żądać zwiększenia wynagrodzenia, co zostanie potwierdzone podpisaniem aneksu do niniejszej umowy.
i) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
j) zmiany warunków gospodarczych,
k) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie,
l) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych,
ł) wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia o zamówieniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10/parter/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 13 /sekretariat/, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu
ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 1. Rozwój infrastruktury technicznej Działania 1.1. Infrastruktura drogowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia + Załączniki od nr 1 do 7 (2123kB) pdf
Załączniki nr 8 i nr 9

IPR-ZP.271.4.1.2011 Koronowo 09.05.2011 r.

WYJAŚNIENIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych polegających na budowie na budowie odcinka ul. Przemysłowej wraz z budową ścieżki rowerowej w Koronowie.

Na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), w związku z nadesłanym zapytaniem dotyczącym prowadzonego postępowania o zamówienie publiczne, udzielam następujących wyjaśnień:
Pytanie 1:
Prosimy o wyjaśnienie: Czy należy dysponować osobą z uprawnieniami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych jeżeli przetarg ten nie obejmuje w/w robót?
Odpowiedź:
Zgodnie z rozdz. V pkt 2 ppkt 3b) specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
- ze względu na oczekiwaną dobrą jakość robót związanych z odwodnieniem ulicy Przemysłowej podtrzymujemy wymóg związany z posiadaniem osoby z odpowiednimi uprawnieniami
Pytanie 2:
Prosimy o dołączenie na stronie internetowej projektu stałej organizacji ruchu.
Odpowiedź:
Zamawiający umieszcza na stronie internetowej www.bip.koronowo.pl projekt stałej organizacji ruchu. (zamieszczono poniżej)
Pytanie 3:
W dokumentacji technicznej w opisach technicznych mówi się o przebudowie istniejącego wodociągu i budowie nowego. Czy na ul. Przemysłowej (branża sanitarna-wodociąg pkt 2.2.2) należy wymienić istniejący wodociąg? Prosimy o wyjaśnienie i dopisanie brakujących pozycji w kosztorysie ofertowym.
Odpowiedź:
Zgodnie z rozdz. XIV pkt 8 specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
- zakres zamówienia obejmuje wyłącznie roboty wymienione w rozdz. XIV pkt 2 niniejszej specyfikacji.
Pytanie 4:
Prosimy o dołączenie na stronie internetowej SST 06.03.01 dot. wykonania poboczy gruntowych o szerokości 1m.
Odpowiedź:
W odpowiedzi na powyższe :
W przedmiarze robót dla ulicy Przemysłowej w Koronowie ETAP I – roboty drogowe w punkcie 3.5.2 występuje pozycja przedmiarowa pn: „wykonanie poboczy gruntowych o szerokości 1,00m”.
Obejmuje to wykonanie poboczy gruntowych z mieszanki optymalnej gruntu tj. formowanie poboczy o szerokości 1,00 m i spadku 6% wraz zagęszczeniem do wskaźnika zagęszczenia nie mniejszego niż 1,0.
Szerokość i spadki poboczy zawierają rysunki pn. przekroje konstrukcyjne.

Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pozostała treść SIWZ pozostaje bez zmian.

BURMISTRZ KORONOWA

Projekt stałej organizacji ruchu. (1452kB) pdf

IPR-ZP.271.3.4.10.2011 Koronowo, 2011-06-01


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Niniejszym informuję, iż w prowadzonym przez Gminę Koronowo postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych polegających na budowie odcinka ul. Przemysłowej wraz z budową ścieżki rowerowej w Koronowie, Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych, zwana dalej uPzp (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) dokonał wyboru jako ofertę najkorzystniejszą, ofertę oznaczoną nr 7, złożoną przez:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Transportowe Waldemar Kowalski
Podgórzyn 62, 88-400 Żnin
Uzasadnienie wyboru: oferta najkorzystniejsza w świetle obowiązującego w postępowaniu kryterium oceny ofert, tj. cena 100 %.
Na postępowanie wpłynęło siedem ofert. Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt uPzp przedstawiam punktację przyznaną ofertom w świetle obowiązującego w postępowaniu kryterium oceny ofert – cena 100%.
Oferta nr 1 Skanska S.A. ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa - 86,57 punktów
Oferta nr 2 Przedsiębiorstwo EL-KAJO Sp. z o.o. ul. T. Kościuszki 27, 85-079 Bydgoszcz - 75,87 punktów.
Oferta nr 3 Konsorcjum: 1) P.W. KOMBUD Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 27, 85-758 Bydgoszcz
2) P.P.-U. AFFABRE Sp. Z o.o.ul. Inwalidów 1, 85-727 Bydgoszcz
- 86,79 punktów
Oferta nr 4 Przedsiębiorstwo Budowy Dróg I Mostów Sp. z o.o. ul. Laskowicka 3, 86-100 Świecie- 81,36 punktów,
Oferta nr 5 POL-DRÓG Nakło nad Notecią ul. Kcyńska 31, Paterek 89-100 Nakło - 84,35 punkty
Oferta nr 6 BETPOL S.A. ul. Inwalidów 49 85-749 Bydgoszcz - 79,79 punktów
Oferta nr 7 Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowo-Transportowe Waldemar Kowalski Podgórzyn 62, 88-400 Żnin - 100 punktów.

Jednocześnie informuję, że w związku zaistnieniem przesłanek określonych w art. 94 ust. 2 pkt 3 lit. a uPzp Zamawiający zawrze umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego przed upływem terminów, o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 2) uPzp.



metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (28 kwietnia 2011, 12:49:29)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (2 czerwca 2011, 09:42:52)
Zmieniono: dodano inf. o wyborze najkorzystniejszej oferty.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2085