zamówienie na:

Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Koronowo oraz podległych gminnych jednostek organizacyjnych.

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: IPR-ZP 271.2.2011
wartość: poniżej 193.000 euro
termin składania ofert: 24 lutego 2011  09:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
na
prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Koronowo oraz podległych gminnych jednostek organizacyjnych

Numer ogłoszenia w BZP: 22480 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401. Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Koronowo oraz podległych gminnych jednostek organizacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi bankowej budżetu Gminy Koronowo oraz podległych jej jednostek organizacyjnych (wykaz zawarty w pkt 2), polegającej na:

1) otwarciu rachunków podstawowych i pomocniczych,
2) prowadzeniu rachunków podstawowych i pomocniczych gminy Koronowo oraz jednostek organizacyjnych, polegające na:
- obsłudze wpłat i wypłat gotówkowych własnych i obcych placówce (oddział, filia) na terenie miasta Koronowo czynnej w godzinach od 8:00 do godz. 18:00.
- realizacji rozliczeń bezgotówkowych (poleceń przelewów w systemie ELIXIR, czeków),
3) sporządzaniu wyciągów bankowych z rachunków gminy i jednostek organizacyjnych,
4) w ramach umowy Wykonawca powinien zapewnić:
a) przyjmowanie lokat jednodniowych (O/N), tygodniowych, dwutygodniowych, miesięcznych, trzymiesięcznych;
b) automatyczne lokowanie wolnych środków na lokaty typu O/N, z tym że kwota środków pozostających na rachunku bankowym nie powinna być mniejsza niż 100.000,00 zł, a kwota lokat jest zaokrąglana do pełnych 10.000,00 zł;
c) udostępnienie kredytu krótkoterminowego na rachunku bieżącym do wysokości 500.000.00 zł;
d) zapewnienie usługi dokonywania czynności bankowych drogą elektroniczną, umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku, e) zapewnienie wypłaty świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych dla ok. 560 świadczeniobiorców miesięcznie w placówce (oddział, filia) zlokalizowanej na terenie miasta Koronowa.
f) Wykonawca musi posiadać w dniu składania ofert oddział lub filię oddziału na terenie miasta Koronowo.
g) Oddział (filia) banku prowadzącego rachunki bankowe Gminy Koronowo i podległych gminnych jednostek organizacyjnych powinien być otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach od godz. 800 do godz. 1800.
h) Bank prowadzący obsługę budżetu gminy i podległych gminnych jednostek organizacyjnych musi przyjmować zlecenia, co najmniej do godz. 1100 (polecenia przelewu w systemie ELIKSIR).
i) Bank prowadzący obsługę budżetu gminy i podległych jednostek organizacyjnych powinien posiadać odpowiednie pomieszczenia umożliwiające wypłatę świadczeń społecznych,
j) Wykonawca zapewni w uzasadnionych wypadkach wypłatę gotówki w kwocie powyżej 20.000 złotych w siedzibie Zamawiającego lub w jednostce organizacyjnej.


2. Zamówienie niniejsze obejmuje następujące podmioty:
1) Urząd Miejski w Koronowie,
2) Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie,
3) Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Koronowie,
4) Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury w Koronowie,
5) Biblioteka Publiczna w Koronowie,
6) Miejsko - Gminny Zespół Edukacji w Koronowie,
7) Miejsko - Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie.
II.1.4) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych pod warunkiem posiadania środków finansowych na ich sfinansowanie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.6) Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
II.1.7) Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada status banku w rozumieniu ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 roku (tekst jednolity: Dz. U z 2002 roku, Nr 72, poz. 665 ze zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6)
INNE DOKUMENTY
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty.
III.7) Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 60 %
2 - Oprocentowanie rachunku bieżącego - 30 %
3 - Oprocentowanie kredytu na rachunku bieżącym - 10 %
IV.2.2) Nie będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna.
IV.3) ZMIANA UMOWY Nie przewiduje się istotnej zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miejski w Koronowie ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10 /parter/. IV.4.4) Termin składania ofert: 24.02.2011 godzina 09:00,
miejsce: Urząd Miejski w Koronowie ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10 /parter/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Nie przewiduje się unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

BURMISTRZ KORONOWA

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (878kB) pdf
Załączniki (2770kB) pdf


IPR-ZP 271.2.1.2011
Koronowo 2011-02-16

ZAWIADOMIENIE O MODYFIKACJI SIWZ

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), działając w imieniu Zamawiającego wprowadzam do specyfikacji istotnych warunków zamówienia następującą zmianę w załączniku nr 5 do SIWZ, w punkcie 3 :

Jest : Odsetki są naliczane i dopisywane do salda rachunku na koniec każdego miesiąca.
Winno być : Odsetki są naliczane i dopisywane do salda rachunku na koniec każdego kwartału.
Pozostała treść SIWZ pozostaje bez zmian.

BURMISTRZ KORONOWA

W załączeniu-załącznik Nr 5 do siwz
Załącznik nr 5 (49kB) pdf


IPR-ZP 271.2.2.2011
Koronowo 2011-02-22

WYJAŚNIENIE TREŚCI WRAZ Z MODYFIKACJĄ SIWZ
W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawców, działając w imieniu Zamawiającego na podstawie art. 38 ust. 1, 2 i 4 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), wyjaśniam co następuje oraz wprowadzam do specyfikacji istotnych warunków zamówienia następujące zmiany:
Pytanie nr 1
Czy Zamawiający przewiduje podpisanie umowy na kredyt krótkoterminowy w rachunku bieżącym na okres trwania umowy?
Odpowiedź: Tak.
Pytanie nr 2
Czy krótkoterminowy kredyt w rachunku bieżącym ma być udostępniony w formie odnawialnej czy nieodnawialnej?
Odpowiedź: Krótkoterminowy kredyt w rachunku bieżącym ma być udostępniony w formie odnawialnej.
Pytanie nr 3
Czy Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie zabezpieczenia kredytu w postaci weksla In blanco wraz z deklaracją wekslową?
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na zastosowanie zabezpieczenia kredytu w postaci weksla in blanco wraz z sumą wekslową.
Pytanie nr 4
Czy Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji?
Odpowiedź: Zamawiający nie wyraża zgody na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji.
Pytanie nr 5
Czy Skarbnik wyraża zgodę na złożenie kontrasygnaty na wekslu i deklaracji wekslowej, które będą stanowić zabezpieczenie kredytu krótkoterminowego?
Odpowiedź: Skarbnik Gminy nie wyraża zgody na złożenie kontrasygnaty na wekslu i deklaracji wekslowej, które stanowić będą zabezpieczenie kredytu krótkoterminowego.
Pytanie nr 6
Czy Zamawiający przewiduje otwarcie rachunków walutowych?
Odpowiedź: Tak.
Pytanie nr 7
Czy Zamawiający przewiduje korzystanie z kart debetowych lub Charbowych (ilość)?
Odpowiedź: Nie przewiduje.
Pytanie nr 8
Czy Zamawiający przewiduje korzystanie z systemu masowych płatności SIMP?
Odpowiedź: Nie przewiduje.
Pytanie nr 9
Dot. operacji bankowych (poprzez bankowość elektroniczną) - prosimy o podanie przybliżonej ilości operacji na poszczególne zlecenia :
1) przelewy Elixir/ZUS/US
2) przelewy SORBNET
3) polecenia wypłaty za granicę
4) zlecenia stałe
Odpowiedź:
Ad. 1) Przelewy Elixir – 2.500 x 48 m-cy = 120.000 sztuk.
Ad. 2) Realizacji przelewów SORBNET nie przewidujemy.
Ad. 3) Poleceń zapłaty za granicę nie przewidujemy.
Ad. 4) Zleceń stałych nie przewidujemy.
Pytanie nr 10
Czy Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z zastępczej obsługi kasowej za pośrednictwem Panku Pocztowego i placówek Poczty Polskiej?
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania z zastępczej obsługi kasowej za pośrednictwem Banku pocztowego i placówek poczty Polskiej.
Pytanie nr 11
W jakiej wysokości Zamawiający i podległe jednostki przewidują średnie saldo na poszczególnych rachunkach?
Odpowiedź:
Średnie saldo na rachunku zamawiającego i podległych jednostek wynosi w ciągu miesiąca:
Gmina Koronowo – 463.000,00 zł;
ZGKiM – 475.000,00 zł;
MGOPS – 765.000,00 zł
MGZE – 80.000,00 zł
MGOK – 35.000,00 zł;
MGOSiR – 22.000,00 zł;
Biblioteka Publiczna w Koronowie – 10.000,00 zł.
Pytanie nr 12
Dot. opisu przedmiotu zamówienia – jakiego rodzaju pomieszczenia powinien posiadać Wykonawca, umożliwiające wypłatę świadczeń społecznych?
Odpowiedź:
Wykonawca powinien posiadać pomieszczenie umożliwiające wypłatę świadczeń społecznych, w którym jednocześnie może oczekiwać na wypłatę świadczenia około 50 osób.

Ponadto Zamawiający uzupełnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia o następujące informacje i dokumenty:
1) Zaświadczenie Miejskiej Komisji Wyborczej w Koronowie o wyborze Pana Stanisława Gliszczyńskiego na Burmistrza Koronowa - załącznik nr 1.
2) Uchwała Rady Miejskiej w Koronowie, powołująca Pana Tomasza Angielczyka na stanowisko Skarbnika Gminy Koronowo – załącznik nr 2.
3) Gmina nie posiada instytucji powiązanych kapitałowo, natomiast posiada jednostki powiązane organizacyjnie wymienione w SIWZ w informacjach o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4) Zestawienie Regon i NIP dla zamawiającego i jednostek organizacyjnych:
- Gmina Koronowo - Regon – 092350665, NIP – 5542554358;
- ZGKIM - Regon – 001313681, NIP – 5540314029;
- MGOPS – Regon - 091221240, NIP - 9670056214;
- MGZE – Regon - 091293439, NIP - 9670056421;
- MGOK – Regon - 090221314, NIP - 9670058963;
- MGOSiR – Regon – 340523364, NIP - 5542818774;
- Biblioteka Publiczna w Koronowie – Regon -093208277, NIP - 5542602962.
5) Sprawozdania z wykonania budżetu na dzień 2010-12-31 – Rb-NDS, Rb-Z, Rb-N, Rb-28s, Rb-27s
zawarte są w załączniku nr 3.
6) Uchwała budżetowa na rok 2011 wraz z załącznikami dostępna jest na stronie internetowej: www.bip.koronowo.pl w zakładce finanse miasta/ budżet. Do dnia 22.02.2011 nie wystąpiły
zmiany do uchwały budżetowej z dnia 22.02.2011 r.
7) Opinia RIO w Bydgoszczy o projekcie budżetu Gminy Koronowo na 2011 rok – załącznik nr 4,
8) Opinia RIO w Bydgoszczy w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Koronowo na 2011r. - załącznik nr 5,
9) Opinia RIO w Bydgoszczy w sprawie planowanego deficytu przedstawionego w projekcie uchwały budżetowej Gminy Koronowo na 2011 r. – załącznik nr 6,
10) Opinia RIO o możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w uchwale budżetowej Gminy Koronowo na 2011 r. – załącznik nr 7,
11) Opinia RIO w Bydgoszczy o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Koronowo – załącznik nr 8,
12) Informacja o aktualnych zobowiązaniach wg tytułów dłużnych oraz udzielonych poręczeniach i gwarancjach wynika ze sprawozdania RB-Z,
13) Zobowiązania Gminy Koronowo według stanu na dzień 31 grudnia 2010 r. – załącznik Nr 9,

Pozostała treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia pozostaje bez zmian.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

BURMISTRZ KORONOWA

Załączniki
Załączniki nr 1 i nr 2 (80kB) pdf
Załącznik nr 3 (2914kB) pdf
Załączniki nr 4, 5, 6, 7, 8, 9. (882kB) pdf



IPR-ZP 271.2.3.2011
Koronowo 2011-02-25

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Informuję, że po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu na podstawie art.91 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej uPzp – tekst jednolity z 2010 r., Dz. U. Nr 113, poz. 759 ze zm.), wybrano jako najkorzystniejszą ofertę oznaczoną nr 1, złożoną przez:
Bank Spółdzielczy w Koronowie
Plac Zwycięstwa 12, 86-010 Koronowo
Uzasadnienie wyboru: oferta najkorzystniejsza w świetle obowiązujących w postępowaniu kryteriów oceny ofert, tj. cena oferty – 60%, oprocentowanie rachunku bieżącego – 30%, oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym – 10%.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 uPzp przedstawiam punktację przyznaną ofercie w świetle obowiązujących w postępowaniu kryteriów oceny ofert:
Oferta nr 1 - Bank Spółdzielczy w Koronowie Plac Zwycięstwa 12 86-010 Koronowo
Liczba pkt w kryterium cena 60% - 60
Liczba pkt w kryterium oprocentowanie rachunku bieżącego 30% - 30
Liczba pkt w kryterium oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym 10% - 10

Jednocześnie informuję, że Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia przed upływem terminu określonego w art. 94 ust. 1 pkt 2, bowiem w przedmiotowym postępowaniu zastosowanie znajduje art. 94 ust. 2 pkt 1 lit. a uPzp.





metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (15 lutego 2011, 14:55:49)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (25 lutego 2011, 13:26:05)
Zmieniono: zamieszczono informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 3076