zamówienie na:

wykonywanie bieżących usług geodezyjnych dla Gminy Koronowo w roku 2011.

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: IPR-ZP 271.1.2011
wartość: poniżej 193.000 euro
termin składania ofert: 7 lutego 2011  09:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
na wykonywanie bieżących usług geodezyjnych dla Gminy Koronowo w roku 2011.
Numer ogłoszenia w BZP: 13562 - 2011; data zamieszczenia: 27.01.2011
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bieżących usług geodezyjnych dla Gminy Koronowo w roku 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa geodezyjna Gminy Koronowo prowadzona w 2011 r. w następującym zakresie :
Część I
Zadanie 1/ podział i rozgraniczenie nieruchomości łącznie z dokumentami przewłaszczeniowymi:
a) za dwie pierwsze działki w szacunkowej ilości działek - 10 szt
b) za każdą następną działkę w szacunkowej ilości działek - 20 szt
Zadanie 2/ wznowienie przebiegu granic działek:
a) za pierwszy punkt graniczny w szacunkowej ilości punktów - 15 szt
b) za każdy następny punkt graniczny w szacunkowej ilości punktów - 200 szt
Zadanie 3/ sporządzenie dokumentów do celów regulacji stanów prawnych wraz badaniem ksiąg wieczystych:
a) od pierwszej działki na KW w szacunkowej ilości - 50 szt.
b) od następnej działki na KW w szacunkowej ilości - 20 szt.
Część II
Zadanie 4/ sporządzenie map sytuacyjno - wysokościowych dla celów projektowych wraz ze stanem prawnym w wersji papierowej w szacunkowej ilości:
a) dla terenów niezurbanizowanych w szacunkowej ilości - 25 ha
b) dla terenów zurbanizowanych w szacunkowej ilości - 15 ha
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych pod warunkiem posiadania środków finansowych na ich sfinansowanie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA: Zakończenie: 31.12.2011 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. zasady: spełnia/ nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. zasady: spełnia/ nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. zasady: spełnia/ nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. zasady: spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg. zasady: spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.
- pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do reprezentacji we właściwym rejestrze - jeżeli dotyczy.
III.7) Nie ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak.
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany i uzupełnienia powyższej Umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalne są takie zmiany postanowień Umowy oraz wprowadzenia do umowy nowych postanowień, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10 /parter/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10 /parter/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Nie przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej
oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (887kB) pdf

IPR-ZP 271.1.3.2011 Koronowo, 2011-02-17


Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej
Informuję, że po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, na podstawie art. 91 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej uPzp, tekst jednolity z 2010 r., Dz. U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), wybrano dla poszczególnych zadań oferty złożone przez:
Część I (zadania nr 1, 2, 3) – oferta nr 5 - GEO-AR Sławomir Wnuk ul. Brodzińskiego 5/54, 85-133 Bydgoszcz
Część II -Zadanie nr 4 – oferta nr 3 - GEOMETR Sp. z o.o. ul. H. Hubala Dobrzańskiego 14, 85-826 Bydgoszcz
Uzasadnienie: oferty najkorzystniejsze w świetle obowiązującego w postępowaniu kryterium oceny ofert, tj. cena.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 uPzp informuję, iż w przedmiotowym postępowaniu złożono 6 ofert oraz przedstawiam przyznaną punktację:
Liczba punktów przyznana wykonawcom w kryterium cena (100 %):

1. Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno-Kartograficznych i Projektowych GRUNTMIAR s.c. Z. Łaniecki, K. Górski ul. Sobieskiego 6, 85-060 Bydgoszcz
- część I-75,53; część II - 61,63
2. Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjnych i Kartograficznych GEOPLAN s.c. ul. Betonowa 1 86-005 Białe Błota
- część I- 90,53; część II - 69,59
3. GEOMETR Sp. z o.o. ul. H. Hubala Dobrzańskiego 14,
85-826 Bydgoszcz -część II - 100
4. CENTRUM DORADZTWA Kosieniak i Parterzy ul. Gdańska 76 85-021 Bydgoszcz
- część I - 92,13; część II - 73,68
5. GEO-AR Sławomir Wnuk ul. Brodzińskiego 5/54 85-133 Bydgoszcz
- część I - 100; część II - 84,04
6. GEAD Spółka Jawna W. Grzesiak, J. Gezela ul. Kościuszki 3/3 85-079 Bydgoszcz
- część I - 74,77; część II - 56,09

Jednocześnie na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 4 uPzp, w związku z art. 94 ust. 1 pkt 2 uPzp, informuję, że Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183 uPzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty faksem albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
na
wykonywanie bieżących usług geodezyjnych dla Gminy Koronowo w roku 2011
Numer ogłoszenia w BZP: 33200 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, numer ogłoszenia w BZP: 13562 - 2011r.
W BZP nie zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Koronowo, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie bieżących usług geodezyjnych dla Gminy Koronowo w roku 2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa geodezyjna Gminy Koronowo prowadzona w 2011 r. w następującym zakresie :
Część I
Zadanie 1/ podział i rozgraniczenie nieruchomości łącznie z dokumentami przewłaszczeniowymi:
a) za dwie pierwsze działki w szacunkowej ilości działek - 10 szt
b) za każdą następną działkę w szacunkowej ilości działek - 20 szt
Zadanie 2/ wznowienie przebiegu granic działek:
a) za pierwszy punkt graniczny w szacunkowej ilości punktów - 15 szt
b) za każdy następny punkt graniczny w szacunkowej ilości punktów - 200 szt
Zadanie 3/ sporządzenie dokumentów do celów regulacji stanów prawnych wraz badaniem ksiąg wieczystych:
a) od pierwszej działki na KW w szacunkowej ilości - 50 szt.
b) od następnej działki na KW w szacunkowej ilości - 20 szt.
Część II
Zadanie 4/ sporządzenie map sytuacyjno - wysokościowych dla celów projektowych wraz ze stanem prawnym w wersji papierowej w szacunkowej ilości:
a) dla terenów niezurbanizowanych w szacunkowej ilości - 25 ha
b) dla terenów zurbanizowanych w szacunkowej ilości - 15 ha.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.20.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wykonywanie bieżącej obsługi geodezyjnej Gminy Koronowo w roku 2011.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
GEO-AR Sławomir Wnuk, ul. Brodzińskiego 5/54, 85-133 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64477,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 54950,00
Oferta z najniższą ceną: 54950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73492,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wykonywanie bieżącej obsługi geodezyjnej Gminy Koronowo w roku 2011.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
GEOMETR Sp. z o.o., ul. H. Hubala Dobrzańskiego 14, 85-826 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64477,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11555,00
Oferta z najniższą ceną: 11555,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20602,50
Waluta: PLN.




wersja do zapisu

metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (27 stycznia 2011, 10:48:57)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (1 marca 2011, 17:06:30)
Zmieniono: Dodano inf. o udzieleniu zamówienia.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1337