zamówienie na:

Sukcesywne dostawy wodomierzy

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP/341/01/11
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 27 stycznia 2011  09:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Sukcesywne dostawy wodomierzy
Numer ogłoszenia: 19323 - 2011; data zamieszczenia: 17.01.2011
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe    
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy wodomierzy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sukcesywne dostawy wodomierzy do pomiaru zużycia wody zimnej o zakresie średnic od ?15 do ?50 suchobieżne antymagnetyczne klasy B. Wodomierz powinien posiadać minimum 5-cio pozycyjne liczydło bębenkowe oraz udogodniony odczyt poprzez dowolne ustawienie liczydła. Przedmiot dostawy -wodomierze maja być odporne na magnes - wyposażone w czteropolowe sprzęgło magnetyczne eliminujące zerwanie oraz poślizg co dodatkowo zwiększa dokładność pomiaru zużycia wody poprzez utrzymanie wirnika wodomierza w balansie hydro-magnetycznym. Wodomierze muszą posiadać odporność na niskie temperatury do minus 15oC i być przystosowane do montażu w pozycji poziom/pion oraz posiadać całkowitą odporność na ściskanie. Legalizacja wodomierzy musi spełniać wymagania PN przenoszące europejskie normy zharmonizowane. Wodomierze powinna cechować wysoka jakość, dokładność i stabilność pomiarowa w całym okresie użytkowania (okres między-legalizacyjny). Wodomierze winny cechować się odpornością na działanie silnego pola magnetycznego i być wyposażone w wskaźnik odkształcenia mechanicznego osłony liczydła. Wodomierze powinny posiadać atest PZH dopuszczający do pomiaru zużycia wody zimnej przeznaczonej do spożycia, oraz zatwierdzenie typu przez Główny Urząd Miar lub świadectwo zatwierdzenia modelu UE. Wodomierze powinny posiadać deklarację zgodności z prawem budowlanym oraz odpowiadać normie PN-EN 14154; PN-ISO 4064. Wymagany okres gwarancji wodomierzy - 5 lat (60 m-cy.) w okresie między-legalizacyjnym. Maksymalne ciśnienie robocze 1,6 Mpa. Ilość wodomierzy została wyszczególniona w załączniku nr 1. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego w ilościach i z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawa realizowana będzie na telefoniczne zamówienie Zamawiającego w ciągu 2 dni od złożenia zamówienia. 2. Sukcesywne dostawy wodomierzy przemysłowych klasy B, przeznaczone do pomiaru zużycia wody zimnej które winne być całkowicie odporne na działanie cząsteczek żelaza zawartych w wodzie zgodnie z dopuszczalną normą i być wykonany z materiałów odpornych na szkodliwe działania kamienia i innych występujących w wodzie zanieczyszczeń. Wodomierze powinny posiadać całkowitą odporność na korozję. Pokrywa liczydła powinna być wykonana z odpornej na uderzenia stali. Wodomierz winien być przystosowany do zamontowania czytników impulsów. Wymagany okres gwarancji wodomierzy - 5 lat (60 m-cy.) Wodomierze muszą odpowiadać Polskim Normom przenosząc Europejskie Normy zharmonizowane. Wodomierze muszą posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny w Warszawie oraz atest Głównego Urzędu Miar. Dostawca winien zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na dostarczone wodomierze. Ilość wodomierzy została wyszczególniona w załączniku nr 1. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego w ilościach i z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawa realizowana będzie na telefoniczne zamówienie Zamawiającego w ciągu 2 dni od złożenia zamówienia. 3. Sukcesywne dostawy akcesoriów do wodomierzy: 1. Uszczelka fibrowa wodomierza ?15 szt. 2000 2. Uszczelka fibrowa wodomierza ?20 szt. 4000 3. Uszczelka fibrowa wodomierza ?25 szt. 100 4. Uszczelka fibrowa wodomierza ?32 szt. 60 5. Uszczelka fibrowa wodomierza ?40 szt. 60 6. Śrubunek wodomierza ?15 (śrubunki kute) kpl. 100 7. Śrubunek wodomierza ?20 (śrubunki kute) kpl. 100 8. Śrubunek wodomierza ?25 (śrubunki kute) kpl. 12 9. Śrubunek wodomierza ?32 (śrubunki kute) kpl. 12 10. Śrubunek wodomierza ?40 (śrubunki kute) kpl. 12 11. Redukcja wodomierza ? 20/15 szt. 1600 12. Łącznik kompensacyjny do konsoli z możliwością regulacji do wodomierza ? 15 szt. 20 13. Łącznik kompensacyjny do konsoli z możliwością regulacji do wodomierza ? 20 szt. 20 14. Łącznik kompensacyjny do konsoli z możliwością regulacji do wodomierza ? 25 szt. 20 15. Przedłużka L-60 ? 20 szt. 100 16. Przedłużka L-30 ? 20 szt. 40 17. Plomby plastykowe do wodomierzy ? 15 szt. 1400 18. Plomby plastykowe do wodomierzy ? 20 szt. 1000 19. Plomby plastykowe do wodomierzy ?25 szt. 20 20. Plomby plastykowe do wodomierzy ? 32 szt.20 21. Plomby plastykowe do wodomierzy ? 40 szt.20 Plomby plastykowe jw. z napisem ZGKiM Koronowo zamawiający dopuszcza skrót ( Ko-wo) oraz winny posiadać niepowtarzalny numer pozwalający na pełną identyfikację . Pozostałe akcesoria winny odpowiadać zharmonizowanym normom europejskim przenoszące PN dla tego typu wyrobów. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego Oczyszczalnia Ścieków w Koronowie ul. Pomianowskiego w ilościach i z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb na podstawie składanych zamówień telefonicznych w ciągu dwóch dni roboczych. Warunki płatności- przelew 30 dni od dostarczenia faktury do Zamawiającego. UWAGA! Wielkość zamówienia stanowi średnie szacunkowe zapotrzebowanie w okresie 24 miesięcy. W przypadku zmniejszenia ilości faktycznie zamawianych dostaw podczas realizacji umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwać wobec Zmawiającego żadne roszczenia. Cena przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w trakcie realizacji w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) przy czym cena netto pozostanie niezmienna..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na wykonaniu tego samego rodzaju zamówienia, co objęte zamówieniem podstawowym, do wysokości 50 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.11.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
* opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
* oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
* aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
* aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
* nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
* nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) przy czym cena netto pozostanie niezmienna.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2011 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski

SIWZ Z ZAŁĄCZNIKAMI (145kB) pdf

W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawcę, na podstawie art. 38 ust. 1,2 i 4 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm. ), wyjaśniamy:

Pytanie 1
Czy zamawiacie Państwo „Wodomierz śrubowy kołnierzowy klasy „B” DN100 L=250 mm
Qnom= 60 m3/h” w ilości – 612szt. czy jest to jedynie omyłka pisarska ?
Odpowiedź
Tak jest to omyłka pisarska. Prawidłowa ilość wynosi 12 szt.

poprawiony formularz (145kB) pdf
Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski

W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawcę, na podstawie art. 38 ust. 1,2 i 4 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póź. zm. ), wyjaśniamy:

Pytanie 2

Proszę o potwierdzenie, że wodomierz Ws klasy „B” ? 32 ma mieć przepływ Qnom=3,5 m3/h. Typowy parametr dla tej średnicy wodomierza jest 6 m3/h. (dot. Poz. Nr 4 Załącznika nr 1 do SIWZ).
Odpowiedź
Wystąpił błąd pisarski - nominalny przepływ dla wodomierza DN32 to 6 m3/h, a więc w poz. Nr 4 Załącznika nr 1 do SIWZ powinien być zapis:
Wodomierz Ws suchobieżny klasy „B” ? 32 L= 260 mm Q nom 6,0 m3/h
Pytanie 3
Czy w poz nr 8 Załącznika nr 1 do SIWZ w kolumnie „Ilość” nie wystąpił błąd edytorski–podano ilość 612 szt.
Odpowiedź
Zamawiający udzielił odpowiedzi na to pytanie w dniu 18.01.2011 r. Jest to błąd, prawidłowa ilość wynosi 12 szt.
Pytanie 4
Proszę o doprecyzowanie, co Zamawiający określa jako „redukcja wodomierza ? 20/15”– poz.19 w Załączniku nr 1 do SIWZ – czy należy przez to rozumieć średnicę nominalną wodomierzy, czy średnicę nominalną złączki redukcyjnej?
Odpowiedź
Poprzez zapis „Redukcja wodomierza ? 20/15” należy rozumieć jako średnicę nominalną wodomierzy.
Pytanie 5
Proszę o wyjaśnienie, czy przedłużki wymienione w pkt. 22, 23 Załącznika nr 1 do SIWZ, to przedłużki wodomierza, czy inne przedłużki? Jeżeli inne przedłużki – to jakie?
Odpowiedź
Przedłużki wymienione w pkt. 22 i 23 Załącznika nr 1 do SIWZ to przedłużki wodomierza, a więc „Przedłużka wodomierza L- 60 ? 20” i „Przedłużka wodomierza L- 30 ? 20”.
Pytanie 6
Treść: W części II opisu przedmiotu zamówienia punkt 1.2. „Pokrywa liczydła powinna być wykonana z odpornej na uderzenia stali”.
Pytanie: Czy dopuszczacie Państwo zastosowanie pokrywy liczydła z tworzywa?
Odpowiedź
Pokrywa liczydła powinna być wykonana z materiału odpornego na uderzenia ciężkimi lub metalowymi przedmiotami. Może być wykonana z twardego tworzywa zabezpieczającego licznik przed uszkodzeniem.
Pytanie 7
Treść: Formularz ofertowy pozycja 4. – „Wodomierz WS suchy klasy „B” DN32 L-260 Qn=3,5m3/h”.
Pytanie: Czy dopuszczacie Państwo wodomierz wielostrumieniowy suchy w klasie metrologicznej „B” DN32 L-260 mm o przepływie Qn=6,0m3/h?
Odpowiedź
Wystąpił błąd pisarski - nominalny przepływ dla wodomierza DN32 to 6 m3/h, a więc w poz. Nr 4 Załącznika nr 1 do SIWZ powinien być zapis:
Wodomierz Ws suchobieżny klasy „B” ? 32 L= 260 mm Q nom 6,0 m3/h

Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
     
Działając na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. DZ.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z póź. zm. ) Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Sukcesywne dostawy wodomierzy”, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty n/w Wykonawcy:

POMIAR SERVICE
ul. Gościnna 7, 87-100 Toruń

Liczba uzyskanych punktów – 100
Wartość brutto oferty: 167 302,27 zł

Uzasadnienie wyboru oferty:
wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów. Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 Prawa zamówień publicznych.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

Oferta nr 1
Nazwa oferenta:
KONED Sp. z o. o.
ul. Łęgska 3A, 87-800 Włocławek

Oferta nr 2
Nazwa oferenta:
POMIAR SERVICE
ul. Gościnna 7, 87-100 Toruń
liczba punktów w kryterium cena – 100
łączna liczba uzyskanych punktów -  100

Oferta nr 3
Nazwa oferenta:
P.P.H.U. Krzysztof Szczawiński
ul. Krańcowa 77/1, 94-305 Łódz
liczba punktów w kryterium cena – 80,56
łączna liczba uzyskanych punktów -  80,56

Oferta nr 4
Nazwa oferenta: 
P.H.U. GROWO
ul. Gen. Świerczewskiego 28,66-200 Świebodzin

Oferta nr 5
Nazwa oferenta: 
Elstor Błahyj
ul. Wielki Rów 40B, 87-100 Toruń
liczba punktów w kryterium cena – 83,77
łączna liczba uzyskanych punktów -  83,77

Działając na podstawie art. 92 ust. 2 zawiadamiamy, że:
- zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Prawa zamówień publicznych wykluczył z postępowania KONED Sp. z o. o. ul. Łęgska 3A, 87-800 Włocławek i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 Prawa zamówień publicznych Ofertę nr 1 odrzuca.
Uzasadnienie: Wykonawca został wykluczony z postępowania, ponieważ nie spełnił warunków udziału w postępowaniu. W dniu 27.01.2011 r. zamawiający skierował do wykonawcy wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wykonawca nie dostarczył dokumentów w wyznaczonym przez zamawiającego terminie.  Oferta została odrzucona, ponieważ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania.
- zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 Prawa zamówień publicznych wykluczył z postępowania P.H.U. GROWO ul. Gen. Świerczewskiego 28,66-200 Świebodzin i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 Prawa zamówień publicznych Ofertę nr 4 odrzuca.
Uzasadnienie: Wykonawca został wykluczony z postępowania, ponieważ nie spełnił warunków udziału w postępowaniu. W dniu 27.01.2011 r. zamawiający skierował do wykonawcy wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wykonawca nie dostarczył dokumentów w wyznaczonym przez zamawiającego terminie.  Oferta została odrzucona, ponieważ została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania.

Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 4 Pzp informujemy, iż umowa zostanie zawarta po dniu 20.02.2011 r.


Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcy wybranemu do jego realizacji gratulujemy.


Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski

metryczka


Opublikował: Angelika Gordon - Wolfram (17 stycznia 2011, 13:33:32)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (10 lutego 2011, 14:14:16)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1384