zamówienie na:

Budowa małego placu zabaw w ramach rządowego programu "Radosna Szkoła" przy Szkole Podstawowej w Buszkowie

zamawiający: Miejsko - Gminny Zespół Edukacji w Koronowie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: MGZE-VIII-341/6/10
wartość: poniżej kwot określonych na podst. art.11 ust. 8 PZP
termin składania ofert: 16 lipca 2010  09:00
przyczyna unieważnienia: Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr. 223, poz. 1655 ze zm). Na postępowanie nie wpłynęła żadna oferta oraz nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu.  




Numer ogłoszenia w BZP: 191782 - 2010; data zamieszczenia: 01.07.2010


MGZE-VIII-341-6/10



O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym na wykonanie zadania

pt. Budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu „Radosna Szkoła” przy Szkole Podstawowej w Buszkowie



Nazwa i adres zamawiającego:


Miejsko – Gminny Zespół Edukacji w Koronowie ul. Pomianowskiego 1, 86-010 Koronowo


Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można:
odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego (pokój nr 7a), pobrać ze strony internetowej www.bip.koronowo.pl z działu „Przetargi”.

Przedmiot zamówienia: Budowa małego placu zabaw w ramach rządowego programu „Radosna Szkoła” przy Szkole Podstawowej w Buszkowie. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem znajduje się w załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: projekcie budowlanym oraz przedmiarze robót.

Wspólny słownik zamówień (CPV): 37.53.52.00-9, 37.53.52.20-5, 37.53.52.40-1, 37.53.52.90-6, 41.10.00.00-8, 45.11.27.23-9, 45.22.38.00-4

Możliwość złożenia oferty częściowej: nie.

Możliwość złożenia oferty wariantowej: nie.

Termin wykonania zamówienia: Od 4 sierpnia 2010r. do 22 sierpnia 2010r.

Warunki udziału w postępowaniu: spełnienie warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz warunków zawartych w SIWZ.

Kryterium oceny ofert: cena: znaczenie – 100%.

Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego pokój nr 3.

Termin składania ofert: 16.07.2010 r, godzina 9.00.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

Osoba do kontaktów z wykonawcami: Marcin Kłodziński tel./fax. (52) 382 28 10, (52) 382 44 01.




Koronowo, dnia 01.07.2010r.


Pliki do pobrania:

SIWZ (944kB) pdf
Dokumentacja techniczna - opis (449kB) pdf
Rysunek 1 (392kB) pdf
Rysunek 2 (356kB) pdf
Rysunek 3 (139kB) pdf
Rysunek 4 (274kB) pdf
Rysunek 5 (313kB) pdf
Przedmiar robót (12kB) pdf


 
 
 
ZAWIADOMIENIE O WYKLUCZENIU  WYKONAWCY, ODRZUCENIU OFERTY I UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
 
 
I. Zamawiający działając na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, Nr 220, poz. 1420 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 19, poz. 101, Nr 65, poz. 545, Nr 91, poz. 742, Nr 157, poz. 1241, Nr 206, poz. 1591, Nr 219, poz. 1706 i Nr 223, poz. 1778) informuje, że wykluczył z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę: Biuro Regionalne NOVUM, Jolanta Pędzisz, Ostrowite 38, 87 – 400 Golub Dobrzyń, gdyż wykonawca nie złożył dokumentów potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
Podstawa prawna wykluczenia:
art. 24 ust. 2 pkt 4 Prawa zamówień publicznych
 
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Zamawiający pismem z dnia 20 lipca br. wystąpił do wykonawcy: z żądaniem uzupełnienia oferty na podstawie art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych o następujące dokumenty:
1)   informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu (tj. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 130.000 zł), wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
 
Wykonawca został także poinformowany, że złożone dokumenty powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert, tj. nie później niż w dniu 16 lipca 2010. (dokumenty mogą być wydane z datą aktualną, ale muszą potwierdzać wyraźnie stan na dzień 16 lipca 2010r.)
 
Jednocześnie ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 Prawa zamówień publicznych.
II. Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych informuje, że unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Podstawa prawna unieważnienia:

art. 93 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówień publicznych


metryczka


Opublikował: Marcin Kłodzinski (1 lipca 2010, 13:56:23)

Ostatnia zmiana: Marcin Kłodzinski (28 lipca 2010, 09:10:10)
Zmieniono: Dodano informację o wykluczeniu, odrzuceniu oferty i unieważnieniu postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2494