zamówienie na:

Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ulic na osiedlu Samociążek w Koronowie.

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 341-16/09
wartość: poniżej 206.000 euro
termin składania ofert: 23 listopada 2009  09:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej. 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w trybie przetargu nieograniczonego
na opracowanie dokumentacji projektowej budowy ulic na osiedlu Samociążek w Koronowie.

Numer ogłoszenia w BZP: 377746 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
ZAMAWIAJĄCY
Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo,
woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ulic na osiedlu Samociążek w Koronowie.
Rodzaj zamówienia: usługi.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany, projekt wykonawczy wraz z przedmiarami robót, kosztorysem inwestorskim i specyfikacjami technicznymi) oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę dla budowy następujących ulic na osiedlu Samociążek w Koronowie : Brzegowa, Podmiejska, Bulwarowa, Daleka, Krótka, Krzywa, Na Skarpie, Ustronie, Spacerowa, Objazdowa, połączenie deptakiem ul. Bulwarowej z ul. Ustronie. Łączna długość ulic ok. 2,7 km. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie czynności bezpłatnego nadzoru autorskiego na każde żądanie zamawiającego.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.:
1.1 dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. projektantami posiadającymi :
a) uprawnienia zawodowe do projektowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, w tym w specjalnościach:
- drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej;
- instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
Wymagane przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83. Poz. 578 z późn. zm.
Osoby te powinny przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
b) minimum trzyletnie doświadczenie w projektowaniu w danej specjalności od daty uzyskania uprawnień projektowych.
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch usług w zakresie :
- sporządzenia dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę ulicy o długości nie mniejszej niż 200 m każda.
Warunek uważa się za spełniony łącznie (ww zakres zrealizowany w 1 zadaniu) i oddzielnie (ww zakres zrealizowany w odrębnych zadaniach).
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej :
1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz:
a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, c) Oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp stanowiącego załącznik nr 2 do siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj uprawnienia projektowe budowlane w specjalnościach:
- drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej;
- instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
6) Wykaz wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych) usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz..
KRYTERIUM OCENY OFERT jest najniższa cena.
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo.
Termin składania ofert: 23.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, pokój nr 10/parter/.
Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

SIWZ (152kB) pdf
Załączniki do SIWZ (318kB) pdf

IPR-ZP 341-16/1/09 Koronowo 2009-11-02

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ WRAZ Z JEJ MODYFIKACJĄ

W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawców, działając w imieniu Zamawiającego na podstawie art. 38 ust. 1, 2 i 4 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), wyjaśniam co następuje oraz wprowadzam poniższą zmianę zapisów :

Pytanie 1
Czy dla terenu objętego przedmiotem zamówienia jest obowiązującym plan zagospodarowania przestrzennego?
Odpowiedź:
Dla obszaru objętego przedmiotem zamówienia nie ma miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Pytanie 2
Czy inwestycja realizowana będzie w oparciu o decyzję o lokalizacji, czy z zastosowaniem decyzji ZRID?
Odpowiedź :
W rozdziale XIV SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, w akapicie wytyczne do projektowania wskazano, iż dokumentację projektową należy opracować w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, którą należy uzyskać w ramach niniejszego zamówienia.
Pytanie 3
Czy Gmina posiada i czy przekaże po przetargu decyzję lokalizacji, czy z zastosowaniem decyzji ZRID?
Odpowiedź :
Jak w pytaniu Nr 2.
Pytanie 4
Czy Zamawiający przewiduje konieczność podziałów istniejących działek na potrzeby Inwestycji ? W jakiej ilości ?
Odpowiedź :
Nie przewiduje się.
Pytanie 5
Czy w przypadku, kiedy Zamawiający nie udzieli informacji o liczbie działek dla których będzie konieczne opracowanie podziałów przewiduje możliwość złożenia w ofercie ceny za podział jednej działki a rozliczenie końcowe będzie przewidywało koszt faktyczny podziałów ? Koszt sporządzenia kompletnej dokumentacji związanej z podziałem jest dość znaczący stąd sugestia o koszcie jednostkowym i rozliczeniu końcowym opartym o faktyczną ilość dzielonych działek.
Odpowiedź :
Zamawiający nie przewiduje konieczności dokonywania podziałów działek.
Pytanie 6
Czy Zamawiający posiada dla w/w przedsięwzięcia decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia; czy też będzie ona objęta przedmiotem zamówienia i obowiązek Informacji o wpływie inwestycji na środowisko oraz przygotowanie wniosku będzie spoczywało na jednostce projektowej?
Odpowiedź:
Zgodnie z zapisem rozdziału XIV SIWZ, akapit – Wytyczne do projektowania, w ramach zamówienia należy przygotować wniosek i uzyskać decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach oraz decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, pozwolenie wodno-prawne wraz z pokryciem wszelkich kosztów związanych z uzyskaniem tych decyzji.
Pytanie 7
Czy Zamawiający posiada warunki techniczne od gestorów sieci na rozwiązanie ewentualnych kolizji
z istniejącą infrastrukturą ?
Odpowiedź :
Zgodnie z zapisem rozdziału XIV SIWZ, akapit – Wytyczne do projektowania, dla potrzeb opracowania projektu wykonawca musi uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, porozumienia, zgody, opinie oraz warunki techniczne, realizacyjne i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę.
Pytanie 8
Czy odbiornikiem wód opadowych ujętych przejmowanych przez projektowaną kanalizację deszczową będzie istniejąca kanalizacja czy też inny odbiornik ?
Odpowiedź :
Należy zaprojektować zrzut wód deszczowych do odbiornika z separatorem i ropopochodnych.
W ulicach jest istniejąca nieczynna sieć kanalizacji deszczowej, do której należy zaprojektować podłączenie wpustów ulicznych.
Pytanie 9
Czy dla odprowadzenia wód opadowych należy przewidzieć budowę przepompowni czy układ wysokościowy umożliwi odprowadzenie ścieków grawitacyjnie?
Odpowiedź :
Zamawiający nie przewiduje budowy przepompowni.
Pytanie 10
Czy Zamawiający posiada warunki techniczne na przyłączenie projektowanej kanalizacji deszczowej do istniejącej infrastruktury, ewentualnie innego odbiornika ?
Odpowiedź:
Jak w pytaniu Nr 7.
Pytanie 11
Czy w przypadku włączenia do istniejącej kanalizacji konieczne będzie opracowanie operatu wodno-prawnego i pozwolenia wodno-prawnego czy też będzie można wykorzystać pozwolenie do istniejącej kanalizacji?
Odpowiedź :
Jak w pytaniu Nr 6 i 7.
Pytanie 12
Czy Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji geotechnicznej dla przedmiotowego obszaru czy też należy przyjąć w wycenie koszt sporządzenia w/w opracowania ?
Odpowiedź :
Zgodnie z zapisem rozdziału XIV SIWZ, akapit – Zakres prac obejmuje w poz. 1, Zamawiający wymienił dokumentację geotechniczną. W ofercie należy uwzględnić koszt jej sporządzenia.
Pytanie 13
Proszę o wskazanie osoby odpowiedzialnej za kontakty z oferentami.
Odpowiedź :
W rozdziale VIII pkt 9 SIWZ Zamawiający wskazał osobę uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami – p. Jolanta Dombrowska-Chmielek tel. 52 38 26 452
w godz. 10,00-14.00, fax 52 38 26 401
Zamawiający modyfikuje zapis rozdziału XIV SIWZ- Opis przedmiotu zamówienia, akapit – Zakres prac obejmuje, pkt 3.
Jest : Dokumentację projektową przebudowy drogi i oświetlenia drogowego, w szczególności :…
Winno być : Dokumentację projektową przebudowy drogi, w szczególności :…

Pozostała treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia pozostaje bez zmian.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Z poważaniem
BURMISTRZ KORONOWA



IPR-ZP 341-16/2/09 Koronowo 2009-11-16

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ
W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawców, działając w imieniu Zamawiającego na podstawie art. 38 ust. 1, 2 i 4 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), wyjaśniam co następuje oraz wprowadzam poniższą zmianę zapisów :



Pytanie 1
Jaki jest stan istniejący ulic /nawierzchnia, występująca sieć uzbrojenia, oświetlenie/.
Odpowiedź:
Nawierzchnia ulic - gruntowa, występuje sieć energetyczna z oświetleniem i sieć wodociągowo-kanalizacyjna.
Pytanie 2
Stan projektowany :
Długość wskazanych ulic Brzegowa, Podmiejska, Bulwarowa, Daleka, Krótka, Krzywa, Na Skarpie, Ustronie, Spacerowa, Objazdowa w rozbiciu na poszczególne ulice,
- Planowana długość deptaka pomiędzy Bulwarową i Ustronie oraz jego szerokość,
- czy Planuje się wprowadzenie elementów uspokojenia ruchu.
- Czy projekt ma zawierać organizację ruchu.
Odpowiedź :
- W SIWZ została podana łączna długość ulic.
- Długość deptaka pomiędzy ul. Bulwarową a ul. Ustronie - ok. 60 m, szerokość - 2 m.
- Zamawiający planuje wprowadzenie elementów uspokojenia ruchu,
- Projekt ma zawierać organizację ruchu.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Z poważaniem
BURMISTRZ KORONOWA




IPR-ZP 341-16/5/09 Koronowo, 2009-11-27

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Niniejszym informuję, iż w prowadzonym przez Gminę Koronowo z siedzibą w Koronowie postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na opracowanie dokumentacji projektowej budowy ulic na osiedlu Samociążek w Koronowie Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej oferty złożonej przez firmę : IKAR Inżynieria Komunikacyjna ul. Konwaliowa 22
86-010 Koronowo

Uzasadnienie wyboru : oferta najkorzystniejsza w świetle obowiązującego w postępowaniu kryterium oceny ofert tj. cena 100%.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 uPzp przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

1. Zakład Usług Technicznych „PROBUDIN” Sp. z o.o.
ul. Hetmańska 28, 85-039 Bydgoszcz - 76,26 punktów

2. ARKAS-PROJEKT Pracownia Projektowo – Konsultingowa Katarzyna Manikała – Obidzińska
ul. Grunwaldzka 18A, 10-124 Olsztyn - 33,34 punkty

3. - Clothos S.L. Madryt ul. Avenida Fuente de la Mora 2
edificio I 1a, 28050 Madryt, Hiszpania
- Clothos Sp. z o.o.
ul. Postępu 18 b, 02-676 Warszawa - 22,44 punkty

4. Pracownia Projektowa PILCOM mgr inż. Zdzisław Pilachowski
ul. Galla Anonima 8/13, 85-792 Bydgoszcz - 68,57 punkty

5. Konsorcjum:
- PE – Polska Sp. z o.o. s.k.
ul. Grunwaldzka 417/107 80-309 Gdańsk
- Biuro Inwestycyjne Projektowanie i Nadzory
inż. W. Kulbacki +*
ul. Sobieskiego 25, 82-300 Elbląg - 81,96 punkty

6. IKAR Inżynieria Komunikacyjna
ul. Konwaliowa 22 86-010 Koronowo - 100 punktów

7. Butoh Włodzimierz Palicki
ul. Chodkiewicza 15 85-065 Bydgoszcz - 37,33 punkty

8. PROFIL Drogi i mosty mgr inż. Andrzej Stachowicz
ul. Skarżyńskiego 5/1 86-900 Grudziądz - 34,87 punkty

9. Biuro Projektów Drogowych s. c.
ul. Bema 16/8, 87-100 Toruń - 37,86 punkty

11. „AGADOR” s. c. Krzysztof Żarkow, Elżbieta Żarkow
ul. Tucholska 7-55, 85-165 Bydgoszcz - 64,64
punkty


Jednocześnie informuję, iż w wyniku badania ofert złożonych w niniejszym postępowaniu wykluczono ofertę Nr 10, Pracowni Projektowej „PROJBUD” Jarosław Matuszak ul. Poznańska 36, 88-100 Inowrocław na podstawie art. art. 24 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) – Wykonawca nie uzupełnił dokumentów.


BURMISTRZ KORONOWA



OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
w trybie przetargu nieograniczonego na
Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ulic na osiedlu Samociążek w Koronowie

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 439846 - 2009;
data zamieszczenia: 23.12.2009
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych,
numer ogłoszenia w BZP: 377746 - 2009r.
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Koronowo, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ulic na osiedlu Samociążek w Koronowie.
Rodzaj zamówienia: Usługi.
Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany, projekt wykonawczy wraz z przedmiarami robót, kosztorysem inwestorskim i specyfikacjami technicznymi) oraz uzyskanie decyzji
o pozwoleniu na budowę dla budowy następujących ulic na osiedlu Samociążek w Koronowie : Brzegowa, Podmiejska, Bulwarowa, Daleka, Krótka, Krzywa, Na Skarpie, Ustronie, Spacerowa, Objazdowa, połączenie deptakiem ul. Bulwarowej z ul. Ustronie. Łączna długość ulic ok. 2,7 km. Przedmiot zamówienia obejmuje również pełnienie czynności bezpłatnego nadzoru autorskiego na każde żądanie zamawiającego.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia
i części: 53000.00 PLN.
Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej.
DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2009.
LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IKAR Inżynieria Komunikacyjna, ul. Konwaliowa 22, 86-010 Koronowo,
kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
Cena wybranej oferty: 53000.00, Oferta z najniższą ceną: 53000.00
oferta z najwyższą ceną: 236265.00 Waluta: PLN.




metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (29 października 2009, 09:08:57)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (23 grudnia 2009, 09:54:22)
Zmieniono: Dodano ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2056