zamówienie na:

SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SILNIKOWYCH

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP/341/18/09
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 23 października 2009  10:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie, ul. Al. Wolności 4, 86 – 010 Koronowo, tel(fax) 052 382 25 62
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:
SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SILNIKOWYCH
Numer ogłoszenia: 176603 - 2009; data zamieszczenia: 13.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW SILNIKOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego są sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów silnikowych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Szczegółowy asortyment przedmiotu zamówienia obejmuje: zadanie nr 1 - sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów: Autosan, Jelcz Beriet (PR), Star 200, Jelcz, Star 28, Autosan H-10.11.21 wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ zadanie nr 2 - sukcesywne dostawy części zamiennych do samochodów: Ford Courier 1.8D (94-99r.), Ford Courier 1.3 (benzyna 96r.), Ford Transit 2.5 D (91r.) blaszak-tył bliźniak, Ford Transit 2.5 TD (98r.) skrzynia, Ford Transit 2.5 D (94-97r.) wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ zadanie nr 3 - sukcesywne dostawy części zamiennych do ciągników C-360, C-385 (6 cylindrów) wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ Części muszą spełniać Polskie Normy motoryzacyjne przenoszące normy europejskie, a w przypadku ich braku muszą spełniać Polskie Normy i polskie specyfikacje techniczne. Zamawiający będzie dokonywał zakupów wg bieżących potrzeb. Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego w ilościach i z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb na telefoniczne zamówienie Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 34.33.00.00-9, 34.31.20.00-7, 34.39.00.00-7, 34.32.00.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią pozostałe wymagania Zamawiającego: 2.1. Przedstawią ofertę cenową uwzględniającą przedmiot zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ. Załącznik nr 1 stanowić będzie formularz oferty, o którym mowa w poszczególnych punktach SIWZ. 2.2. Załączą do oferty formularze wymagane postanowieniami poszczególnych punktów SIWZ (formularz oferty - załącznik nr 1 formlarz cenowy załącznik nr 2,3,4 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 44 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 2.3.Załączą do oferty wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia. 2.4. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom wskażą tą część, którą powierzą Podwykonawcy. Oferty oceniane będą pod względem spełniania powyższych warunków i wymagań na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych w ofertach, a wymienionych w poszczególnych punktach SIWZ..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - kserokopia lub oryginał. 2. W celu potwierdzenia warunku: - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie oświadczenie zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 6.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wypełnione prawidłowo i podpisane formularze będące załącznikami do SIWZ lub jeśli Wykonawca tworzy we własnym zakresie formularze odpowiadające treścią formularzom wymaganym w niniejszej SIWZ muszą one odzwierciedlać minimum treść formularzy wymaganych w niniejszej SIWZ (załącznik nr 1, załącznik nr 2,3,4,5) 5. Oświadczenie zgodne z zapisami pkt. 5.2.4. SIWZ (w przypadku spełnienia opisanego wymagania)..

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 80
2 - Termin realizacji zamówienia - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie adres: Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo telefon: (052) 38 22 295.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie adres: Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo telefon: (052) 38 22 295.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

  SIWZ Z ZAŁĄCZNIKAMI (231kB) pdf                      
                              Zatwierdził:
                             
                               Dyrektor ZGKiM

                               inż. Ryszard Chrzanowski


ZAWIADOMIENIE O  WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
     
Działając na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. DZ.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów silnikowych”, zostały wybrane niżej wymienione oferty:

1. zadanie nr 1 – TRANSTECH Maria Helm, Michał Helm Spółka jawna, ul. Grunwaldzka 207-209, 85-451 Bydgoszcz za cenę brutto 232 750,99 zł czas realizacji zamówienia 8 godz.

2. zadanie nr 2 – P.H.U. ERZET Z. Powała R. Guzik Spółka cywilna, ul. Żeglarska 38, 85-529 Bydgoszcz za cenę brutto 58 482,00 zł czas realizacji zamówienia 6 godz.

3. zadanie nr 3 – GRENE Sp. z o.o. Modła Królewska ul. Skandynawska 1 62-571 Stare Miasto, Market Bydgoszcz  ul. Towarowa 36, 85-746 Bydgoszcz za cenę brutto 41 605,92 zł czas realizacji zamówienia 72 godz.

Uzasadnienie wyboru oferty: wybrane oferty w poszczególnych asortymentach spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferty zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskały najwyższą ilość punktów. Oferty najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 Prawa zamówień publicznych.

  Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:


Oferta nr 1.
Nazwa wykonawcy: GRENE Sp. z o.o. Modła Królewska ul. Skandynawska 1 62-571 Stare Miasto, Market Bydgoszcz  ul. Towarowa 36, 85-746 Bydgoszcz – zadanie 3
Liczba pkt w kryterium cena - 80 pkt
Liczba pkt w kryterium termin realizacji - 20 pkt
Razem pkt - 100 pkt

Oferta nr 2.
Nazwa wykonawcy: Magazyn Centralny – Centrum Sp. z o.o. 04-128 Warszawa, ul. Omulewska 27 Regionalne Centrum Dystrybucji 55-221 Jelcz – Laskowice Aleja Młodych 72 – zadanie 1
Liczba pkt w kryterium cena - 51,36 pkt
Liczba pkt w kryterium termin realizacji - 2,22  pkt
Razem pkt  - 53,58 pkt

Oferta nr 3.
Nazwa wykonawcy: TRANSTECH Maria Helm, Michał Helm Spółka jawna, ul. Grunwaldzka 207-209, 85-451 Bydgoszcz – zadanie 1
Liczba pkt w kryterium cena - 80 pkt
Liczba pkt w kryterium termin realizacji - 20 pkt
Razem pkt  - 100 pkt

Oferta nr 4.
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „TRANS-SERWIS” Dariusz Sosnowski ul. Grunwaldzka 207-209, 85-451 Bydgoszcz - zadanie 2
Liczba pkt w kryterium cena - 58,57 pkt
Liczba pkt w kryterium termin realizacji - 15 pkt
Razem pkt  - 73,57 pkt

Oferta nr 5.
Nazwa wykonawcy: P.H.U. ERZET Z. Powała R. Guzik Spółka cywilna, ul. Żeglarska 38, 85-529 Bydgoszcz – zadanie 2
Liczba pkt w kryterium cena - 80 pkt
Liczba pkt w kryterium termin realizacji - 20 pkt
Razem pkt  - 100 pkt

Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcą wybranym  do jego realizacji gratulujemy.

Zatwierdził:
 Dyrektor ZGKiM
 inż. Ryszard Chrzanowski



metryczka


Opublikował: Angelika Gordon - Wolfram (13 października 2009, 11:12:36)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (10 listopada 2009, 09:53:17)
Zmieniono: korekta techniczna

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1026