zamówienie na:

Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie.

zamawiający: Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 341-4/09
wartość: poniżej kwoty określonej na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp
termin składania ofert: 9 października 2009  14:00
wynik postępowania: Informacja o wyniku postępowania została zamieszczona poniżej 




Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie,
ul. Wąskotorowa 4, 86 – 010 Koronowo, tel. 785 901 201

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty
206000 Euro określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy
Prawo zamówień publicznych na:
Dostawę energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez
Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Numer ogłoszenia: 334194 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Wąskotorowa 4,

86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 785 901 201.

* Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mgosir.koronowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa na rzecz Zamawiającego energii elektrycznej.

Energia ma być dostarczana do następujących obiektów zarządzanych przez Zamawiającego:
1.Hala Widowiskowo-Sportowa – ul. Waskotorowa 4, 86-010 Koronowo,
2.Kompleks boisk sportowych „Moje Boisko Orlik 2012”,
ul. Pomianowskiego 16, 86-010 Koronowo,
3.Stadion Miejski w Koronowie, ul. Klasztorna 8, 86-010 Koronowo,
4.Plaża Miejska w Pieczyskach, Pieczyska, 86-010 Koronowo,
5.Tereny Rekreacyjno-Sportowe – Gród Tuszyny, ul. Szosa Kotomierska, osiedle Tuszyny, 86-010 Koronowo.

Szczegółowy opis zamówienia jest zawarty w punkcie 2 SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

* Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny

spełniania tych warunków:

4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy,

którzy:
4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub

czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem

technicznym, a także osobami zdolnymi do wy­konania Zamówienia lub przedstawią pisemne

zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych

do wykonania zamówienia;
4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej

wykonanie Zamówienia;
4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie
z art. 24 Ustawy.

4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu:

4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 wymagane jest posiadanie:
- koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną.
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez

Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie 5.1.1.

4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 ocena

spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie

przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie

5.1.2.

4.2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena

spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie

przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie

5.1.3.

4.2.4 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.4 ocena

spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę

dokumentów, o których mowa w punkcie 5.1.4.


* Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu

potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:


5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców

powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:

5.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 SIWZ - do oferty każdy z Wykonawców

powinien załączyć:
a.Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią

elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (podstawa prawna: art. 32

ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku prawo energetyczne, Dz. U. z 2006 r.,

nr 89, poz. 625 z późn. zm.).

5.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z

Wykonawców powinien załączyć:
a.oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem

technicznym a także osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub pisemne zobowiązanie

innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania

zamówienia – załącznik nr 2 do SWIZ,
b.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, odpowiadających swoim

rodzajem i wartością dostawie będącej przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres

prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości,

przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, ze dostawy te

zostały wykonanie zależycie – załącznik nr 6 do SIWZ,

5.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z

Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji

ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Jednocześnie do oferty

należy załączyc:
a.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest

ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

5.1.4 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.4 SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców

powinien załączyć:

a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do

ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru

lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6

miesięcy przed upływem terminu składania ofert;


b.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie

właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie

określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed

upływem terminu składania ofert;


c.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.

1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania

ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002 r. o

odpowiedzialności podmiotów zbiorowych Dz. U. z 2002 r., nr 197, poz. 1661 z późn. z

m.)


d.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego

oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego

potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz

składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem

zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w

całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące

prze upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o

udzielenie zamówienia albo składania ofert.


Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie

spełnia”.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych

warunków zamówienia: http://www.bip.koronowo.pl/?app=przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie, ul. Wąskotorowa 4, 86 - 010 Koronowo, pokój nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

09.10.2009 godzina 14:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie, ul. Wąskotorowa 4, 86 - 010 Koronowo, pokój nr 4.

IV.3.5) Termin otwarcia ofert:

09.10.2009 godzina 15:00, miejsce: Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie, ul. Wąskotorowa 4, 86-010 Koronowo, pokój nr 5.


                                                                             Zatwierdził:

                                                                             Dyrektor Jednostki

                                                                             mgr Maciej Makowski

Załączniki:



Modyfikacja treści SIWZ w wyniku zapytania z dnia 30.09.2009r.

W dniu 30.09.2009r. w wyniku zapytania o treści:
" Proszą Państwo o przygotowanie oferty z cenami brutto, natomiast nigdzie nie ma słowa o podatku VAT, który przez 3 letni okres trwania umowy może ulec zmianie ",
zmodyfikowano treść SIWZ.

Modyfikacja dotyczy:
  1. zmiany formularza ofertowego - oferent będzie zobowiązany podać cenę netto i brutto za 1kWh energii elektrycznej oraz wartość brutto za szacowane zużycie energii elektrycznej dla każdego obiektu w okresie 1 roku - zsumowane wartości brutto stanowią cenę oferty, która będzie stosowana w celu porównania ofert,
  2. dodania w SIWZ i we wzorze umowy zapisu: W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przez okres trwania zamówienia, naliczana będzie stawka właściwa.
Zmodyfikowana SIWZ:


                                                                             Zatwierdził:

                                                                             Dyrektor Jednostki

                                                                             mgr Maciej Makowski


Modyfikacja treści SIWZ w wyniku zapytań z dnia 2.10.2009r.

W dniu 2.10.2009r. w wyniku zapytań do SIWZ udzielono odpowiedzi, które umieszczono wraz pytaniami w dokumencie zamieszczonym poniżej
W wyniku zapytań zmodyfikowano SIWZ, która została umieszczona poniżej

                                                                             Zatwierdził:

                                                                             Dyrektor Jednostki

                                                                             mgr Maciej Makowski



Informacja o wyniku postępowania

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ) niniejszym informujemy, że w prowadzonym przez Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej do obiektów zarządzanych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji w Koronowie, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez:
ENERGA-OBRÓT S.A.
ul. Mikołaja Reja 29
80-870 Gdańsk
Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach niepodlegających odrzuceniu:
Cena energii w grupie taryfowej C21 - 0,3334 zł netto / 1 kWh - 0,4067 zł brutto / 1 kWh
Cena energii w grupie taryfowej C11 - 0,3398 zł netto / 1 kWh - 0,4145 zł brutto / 1 kWh

Lista Wykonawców oraz streszczenie oceny i porównanie ofert :

Oferta nr 1
ENERGA-OBRÓT S.A.
ul. Mikołaja Reja 29
80-870 Gdańsk
Liczba uzyskanych punktów - 100 pkt

Ponadto Zamawiający zawiadamia o odrzuceniu następujących ofert :

Oferta nr 2
PKP Energetyka S.A.
ul. Hoża 63/67
00-681 Warszawa
Powód odrzucenia: Na podstawie Art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp - nie złożenie, mimo wezwania do uzupełnienia, brakujących dokumentów poświadczających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.


                                                                              Zatwierdził:

                                                                              Dyrektor Jednostki

                                                                              mgr Maciej Makowski

metryczka


Opublikował: Maciej Szlagowski (25 września 2009, 23:05:13)

Ostatnia zmiana: Ewa Wasila (20 października 2009, 17:59:56)
Zmieniono: Rozstrzygnięcie postępowania zamówienia publicznego

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1751