zamówienie na:

Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku byłej szkoły we Wtelnie na wielorodzinny budynek mieszkalny.

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: IPR-ZP341-12/09
wartość: poniżej wart. określ. na podst. art. 11 pkt 8 uPzp
termin składania ofert: 2 października 2009  09:00
wynik postępowania: Informację o rozstrzygnięciu zamieszczono poniżej 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
w trybie przetargu nieograniczonego
na
wykonanie robót budowlanych polegających
na przebudowie budynku byłej szkoły we Wtelnie
na wielorodzinny budynek mieszkalny

Numer ogłoszenia w BZP: 307720 - 2009; data zamieszczenia: 07.09.2009
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

ZAMAWIAJĄCY
Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie,
tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku byłej szkoły we Wtelnie na wielorodzinny budynek mieszkalny.
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku byłej szkoły we Wtelnie na wielorodzinny budynek mieszkalny Zamówienie obejmuje w szczególności : -przebudowę istniejących pomieszczeń, - wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, - wykonanie pokrycia dachu oraz naprawę uszkodzonych elementów więźby dachowej, - dobudowanie schodów zewnętrznych i wewnętrznych, - wykonanie instalacji grzewczej, - wykonanie instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej z przyłączem, - wykonanie instalacji wentylacyjnej, - wykonanie przyłącza energetycznego, - wykonanie izolacji cieplnej budynku, - zagospodarowanie terenu.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40-4, 45.21.13.50-7.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej.
Zamawiający przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
Termin wykonania zamówienia - zakończenie: 20.10.2010 r.
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria i dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych od wykonawcy warunków:
1. posiadanie uprawnień do wykonywania czynności i działalności, obejmującej przedmiot zamówienia.
2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia.
3. dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
4. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5. nie podlegajnie wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria i dokumenty potwierdzające spełnianie wymaganych od wykonawcy warunków:
1. Posiadanie uprawnień do wykonywania czynności i działalności, obejmującej przedmiot zamówienia.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) :
a) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) oświadczenie/a wykonawcy/ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 uPzp ust. 1, ustawy Pzp. (w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną oświadczenie to może być złożone wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną, przy czym wino być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz , potwierdzone wykonaniem w ostatnich 5 latach, co najmniej 1 zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie kubaturowego obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln zł.
Wykonawca W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniana będzie łączna wiedza i doświadczenie):
a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (wg wzoru Zamawiającego),
b) dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie.
3. dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz legitymującymi się zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - dokumenty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i osobowy):
a) Kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych,
d) zaświadczenia o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób wymienionych w ppkt a -c.
e) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych wymaganych uprawnieniach, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt d) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
4. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokument: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty).
5. nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp - dokumenty: wszystkie ww. dokumenty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty).
6. Ocena spełniania w.w. warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według reguły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów, potwierdzających spełnianie wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu.
Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Nie będzie wykorzystana będzie aukcja elektroniczna.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo - pokój nr 10.
Termin składania ofert: 29.09.2009 godzina 09:00,
Miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo
- pokój nr 10.
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (401kB) pdf
Dokumentacja projektowa I cz. (5105kB) pdf
Dokomentacja projektowa II cz. (3742kB) pdf
Dokumentacja projektowa III cz. (5435kB) pdf
Dokumentacja projektowa IV cz. (4180kB) pdf
Dokumentacja projektowa V cz. (4097kB) pdf
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (516kB) pdf
Zestawienie materiałów (870kB) pdf
Decyzja o pozwoleniu na budowę (194kB) pdf
Przedmiary robót (1985kB) pdf


IPR-ZP 341-12/1/09 Koronowo 2009-09-15

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawców, działając w imieniu Zamawiającego na podstawie art. 38 ust. 1, 2 i 4 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), wyjaśniam co następuje:

Pytanie
Proszę o udzielenie informacji dot. stolarki okiennej
1. szprosy w.szybowe, naklejane drewniane, czy naklejane konstrukcyjne?
2. czy wszystkie okna maja być wyposażone w nawiewniki hygro-sterowalne?
Odpowiedź:
1. Należy zastosować szprosy wewnątrzszybowe o szerokości 18 mm
2. Wszystkie okna należy wyposażyć w nawiewniki higrosterowalne.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Z poważaniem
BURMISTRZ KORONOWA



IPR-ZP 341-12/2/09 Koronowo 2009-09-15

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ Z MODYFIKACJĄ SIWZ

Zamawiający dokonuje korekty zapisu § 11 pkt 6 załącznika nr 5 do siwz – wzór umowy.

Zapis § 11 pkt 6 winien brzmieć:

„Podstawą wystawienia faktury przejściowej będzie obustronnie podpisany harmonogram rzeczowo – finansowy wykonany przez Wykonawcę oraz zatwierdzony przez Zamawiającego protokół wykonania i odbioru częściowego robót potwierdzający procentowy stopień zaawansowania prac z zastrzeżeniem, że
- suma wartości faktur przejściowych wystawionych do dnia 20 listopada 2009 r. z terminem zapłaty do dnia 21 grudnia 2009 r. nie może przekroczyć kwoty 493.000,00 zł brutto.”

Z poważaniem

BURMISTRZ KORONOWA




IPR-ZP 341-12/3/09 Koronowo 2009-09-21

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawców, działając w imieniu Zamawiającego na podstawie art. 38 ust. 1, 2 i 4 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), wyjaśniam co następuje:
Pytanie 1
Proszę o uszczegółowienie pozycji 102 przedmiaru budowlanego dot. Montażu podnośnika przychodowego (parametry).
Odpowiedź: Transporter schodowy (schodołaz) ma służyć do pokonywania barier architektonicznych w postaci schodów. Ma być on przeznaczony do transportu po schodach osób dorosłych i dzieci, które poruszają się na wózkach inwalidzkich ręcznych z dużymi tylnymi kołami. W standardzie schodołaz ma posiadać specjalną konstrukcję elementów mocujących, kt óre pozwalałyby na zamontowanie na urządzeniu wózków inwalidzkich ręcznych. Napęd jego może być wykorzystany przez gasiennice.
Dane techniczne schodołazu wymaganego dla budynku mieszkalnego we Wtelnie :
- praca pod bezpiecznym napięciem do 13V,
- akumulator do 50 Ah,
- wielkość spocznika do 1000x1600 mm,
- maksymalna waga osoby transportowanej – do 130 kg,
- wymiary zewnętrzne max 1000x400x200 mm,
- zatrzymanie urządzenia w przypadkach zagrożenia za pomocą przycisku STOP,
- prędkość w górę – do 7,5 m/min,
- prędkość w dół – do 8,5 m/min,
- waga maksymalna - 50 kg,
Pytanie 2
Proszę o udzielenie informacji dot. podnośnika przychodowego celem dokładnego wycenienia tego urządzenia
- wersja: wewnętrzna/zewnętrzna,
- tor: prostoliniowy/ krzywoliniowy,
- długość toru jezdnego (odległość od pierwszej do ostatniej krawędzi lub ilość stopni do pokonana),
- liczba i rodzaj zakrętów 90 lub 180,
- rodzaj zasilania 230V lub 400V
- składanie platformy : manualne/automatyczne
- sposób montażu szyny : klejona do ściany/ na słupkach do stopni schodów,
- ilość miejsca przed schodami
Odpowiedź : jak w pytaniu 1.
Pytanie 3
Dokumentacja techniczna oraz przedmiary przewidują wymianę pokrycia dachowego na dachówkę ceramiczną zakładkową. Jaki typ dachówki zakładkowej przyjąć do kalkulacji ?
Odpowiedź : Do kalkulacji należy przyjąć dachówkę zakładkową np. Miedzianą angobowaną flaming produkcji Roben lub renesansową L-15 Langenzenn, bądź Kunice produkcji Koramic Wienwrberger.
Pytanie 4
Przewidziano zamontowanie podnośnika dla niepełnosprawnych. Proszę podać parametry techniczne danego podnośnika co pozwoli na dobór odpowiedniego urządzenia do sporządzenia kalkulacji cenowej.
Odpowiedź : jak w pytaniu 1.
Pytanie 5
W dokumentacji technicznej pokazuje się (szczegół wejścia od frontu) z wykończeniem profilami elewacyjnymi ze styropianu co daje charakter zabytkowy. Przedmiar nie obejmuje montażu w/w profili, proszę o podanie podstawy dokonania kalkulacji cenowej dla tych profili.
Odpowiedź : Wejście od frontu należy wykonać wg rysunku szczegółowego z profilami jak na rys. produkcji np. Elewacyjne Profile Styropianowe s.c. Kraków, bądź Styropian.Net Fabryka profili
i odlewów elewacyjnych Sp. J. Niemodlin, bądź Adams Giżycko, bądź Przedsiębiorstwo Budowlane „MAT-BUD” Augustów - kalkulacja indywidualna.
Pytanie 6
Elewacja – Czy pokazane opaski okienne na rysunkach elewacji budynku wykonane są z profili elewacyjnych styropianowych. Jeśli tak to proszę o podanie podstawy niezbędnej do dokonania kalkulacji cenowej.
Odpowiedź : Opaski wokół okien są wymalowane na elewacji w kolorze innym niż cała elewacja
na szerokości 12 cm i przygotowane na gładko tak, jak ościeża wokół okien.
Pytanie 7
Proszę o wyjaśnienie i sprecyzowanie różnic wynikających pomiędzy pozycjami przedmiaru elektrycznego, zestawieniem materiałów a dokumentacją projektową
- Poz. 12 przedmiaru Aparaty elektryczne – tablice licznikowe TL 3faz 13 szt., w zestawieniu materiałów 1 szt.,
- Poz. 15 przedmiaru Aparaty elektryczne montaż w TA 19 szt, w projekcie występują 22 szt.,
- Poz. 20.33.53 przedmiaru puszki instalacyjne podtynkowe do 60 mm, natomiast w zestawieniu materiałów występują puszki fi 70,
- Poz. 26 przedmiaru elektrycznego „Aparaty elektryczne montaż w TM” istnieje zapis 144 szt. natomiast w projekcie po przeliczeniu osprzętu modułowego w dwunastu tablicach rozdzielczych jest ich 156,
- Poz. 77 przedmiaru aparaty elektryczne (domofony i kasety wywoławcze) w ilości 18 szt., natomiast z dokumentacji i zestawienia materiałowego wynika 16 szt.
Odpowiedź :
1. Poz. 12 - winno być 13 szt.
2. Poz. 15 - winno być 20 szt. należy dodać S311 B16(pominięty w kosztorysowaniu),
zasilacze domofonowe 2 szt. są ujęte w pozycji 77
3. Poz. 20.33.53 - puszki fi 60
4. Poz. 26 - dzwonek nie jest liczony jako aparat w TM, ujęty jest w pozycji 35
5. Poz. 77 - zasilacze domofonowe są policzone w poz. 77 a nie w poz. 15.

UWAGA – W dokumentacji projektowej w całym budynku przewidziano okna drewniane.

Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Z poważaniem
BURMISTRZ KORONOWA


IPR-ZP 341-12/4/09 Koronowo 2009-09-23

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ



WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ WRAZ Z MODYFIKACJĄ SIWZ- treść (133kB) pdf

Załącznik nr 1 - Treść załącznika nr 1 (242kB) pdf
Załącznik nr 2 - Treść załącznika nr 2 (39kB) pdf



PR-ZP 341-12/14/09 Koronowo 15.12.2009 r.




Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty, wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, wykonawcach wykluczonych z postępowania



Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) niniejszym informuję, że w prowadzonym przez Gminę Koronowo z siedzibą w Koronowie przy ul. Plac Zwycięstwa 1, postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na przebudowę budynku byłej szkoły we Wtelnie na wielorodzinny budynek mieszkalny wybrano jako ofertę najkorzystniejszą ofertę nr 5 złożoną przez Wykonawcę – Przedsiębiorstwo Budowlano – Handlowe UNIREMBUD Sp. z o.o., ul. Kołobrzeska 43 85-704 Bydgoszcz.
Uzasadnienie
Oferta ww. Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach, niepodlegających odrzuceniu – 1 173 865,76 zł brutto, a w związku z powyższym uzyskała najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - 100.


Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu złożono następujące oferty:


Nr oferty

Nazwa (firma) i adres wykonawcy

Liczba pkt w kryterium

cena 100%


1.

Skład Budowlany EKO-HURT Michał Dobrzeniecki

ul. Sienkiewicza 4B, 13-100 Nidzica

Oferta odrzucona


2.

Firma Remontowo – Budowlana „ELMUR” Włodzimierz Hańc

ul. Toruńska 111, 85-844 Bydgoszcz

Oferta odrzucona


3.

REALBUD Bydgoszcz Sp. z o.o.

ul. Toruńska 43, 85-023 Bydgoszcz

Oferta odrzucona


4.

Schron – Went Matczak Beata

Nowa Ruda 3, 86-011 Wtelno

79,99


5.

Przedsiębiorstwo Budowlano – Handlowe UNIREMBUD Sp. z o. o.

ul. Kołobrzeska 43, 85-704 Bydgoszcz

100,00




6.

Konsorcjum:

-„WEZAMBUD” Usługi Ogólnobudowlane Władysław i Zbigniew Springer S.C. ul. Wyczółkowskiego 1a, 88-400 Żnin

- „WEZAMBUD” Usługi Ogólnobudowlane Władysław Springer

ul. Wyczółkowskiego 1a, 88-400 Żnin

70,00


7.

Zakład Usług Remontowo – Budowlanych GRAC-BUD Grzegorz Mróz

Ostrowo 3, 89-115 Mrocza

Oferta odrzucona


8.

EUROBUD Zbysław Kotowski

Pawłówek 62, 86-014 Sicienko

Oferta odrzucona


9.

Zakład Usług Ogólnobudowlanych Wiesław Michalczyk

ul. Z. Nałkowskiej 3, 86- 100 Świecie

Oferta odrzucona


10.

Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe ”BUDMAX”

ul. Glinki 116/6, 85-861 Bydgoszcz

Oferta odrzucona


11.

Firma „KORBUD” Józef Korczak

ul. Przemysłowa 9, 86-010 Koronowo

89,53


12.

P.H.U. „PRODOMO+” Laszuk Marcin

ul. Polna 21, 86-200 Chełmno

97,40


13.

WIMAR Sp. z o. o.

ul. Nadrzeczna 24, 86-010 Koronowo

Oferta odrzucona



Jednocześnie Zamawiający zawiadamia, że:

    - na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych z postępowania została wykluczona firma Skład Budowlany EKO-HURT, Michał Dobrzeniecki, ul. Sienkiewicza 4B, 13-100 Nidzica. Firma nie wyraziła zgody na przedłużenie okresu związania ofertą.

  • na podstawie art. 24 ust. pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych z postępowania została wykluczona Firma Remontowo – Budowlana „ELMUR” Włodzimierz Hańc ul. Toruńska 111, 85-844 Bydgoszcz. Firma nie złożyła dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

    - na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych z postępowania została wykluczona firma REALBUD Bydgoszcz Sp. z o.o., ul. Toruńska 43, 85-023 Bydgoszcz. Firma nie wyraziła zgody na przedłużenie okresu związania ofertą.

  • na podstawie art. 24 ust. pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych z postępowania został wykluczony Zakład Usług Remontowo – Budowlanych GRAC-BUD Grzegorz Mróz - Ostrowo 3, 89-115 Mrocza. Firma nie złożyła dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału
    w postępowaniu.

  • na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych z postępowania została wykluczona firma EUROBUD Zbysław Kotowski, Pawłówek 62, 86-014 Sicienko. Firma nie wyraziła zgody na przedłużenie okresu związania ofertą.

    - na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych z postępowania została wykluczona firma Zakład Usług Ogólnobudowlanych, Wiesław Michalczyk,
    ul. Z. Nałkowskiej 3, 86- 100 Świecie. Firma wyraziła zgodę na przedłużenie okresu związania ofertą do dnia 30.10.2009 r.

  • na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych z postępowania została wykluczona firma Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe ”BUDMAX”, ul. Glinki 116/6, 85-861 Bydgoszcz. Firma nie wyraziła zgody na przedłużenie okresu związania ofertą.


    - na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy – Prawo zamówień publicznych z postępowania została wykluczona firma WIMAR Sp. z o.o., ul. Nadrzeczna 24, 86-010 Koronowo. Firma nie wyraziła zgody na przedłużenie okresu związania ofertą.

Ponadto Zamawiający zawiadamia, że powyższe oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych.








metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (7 września 2009, 13:46:52)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (15 grudnia 2009, 11:52:25)
Zmieniono: dodano inf. o rozstrzygnięciu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2660