zamówienie na:

DOCIEPLENIE ŚCIANY BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. AL. WOLNOŚCI 9 W KORONOWIE

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP/341/15/09
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 8 września 2009  10:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie, ul. Al. Wolności 4, 86 – 010 Koronowo, tel(fax) 052 382 25 62
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:
DOCIEPLENIE ŚCIANY BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. AL. WOLNOŚCI 9 W KORONOWIE

Numer ogłoszenia: 133123 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOCIEPLENIE ŚCIANY BUDYNKU MIESZKALNEGO PRZY UL. AL. WOLNOŚCI 9 W KORONOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest docieplenie ściany budynku mieszkalnego od strony zachodniej (tył budynku) wraz z dostawą wszystkich niezbędnych materiałów, polegający na dociepleniu ściany budynku metodą bezspoinową. Wykonawca, do wykonania zamówienia, będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 ze zm.). Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym w ofercie. Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatny pobór wody i energii elektrycznej. Wykonanie docieplenia jednej strony budynku mieszkalnego przy ul. Al. Wolności 9 w Koronowie będzie wykonywane na podstawie uzgodnionego projektu budowlanego. Wykonawca zachowa kolejność etapów, metod stosownych technologi oraz materiałów i sprzętu zgodnie z opisem technologicznym i rozwiązaniem przedstawionym w projekcie budowlanym. Zamawiający ze swojej strony ustanowi Inspektora Nadzoru Budowlanego. Przed przystąpieniem do malowania elewacji Wykonawca zobowiązany jest do okazania farby Inspektorowi Nadzoru w celu sprawdzenia kolorystyki. Wszystkie prace muszą być realizowana zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót budowlano-montażowych odnośnie wymogów ogólnych, robót ziemnych, robót budowlano-konstrukcyjnych i robót montażowych. Wszelkie prace, roboty, materiały budowlane winny odpowiadać PN, realizacja robót zgodna z przepisami i wymogami dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej z zachowaniem ochrony p.poż i bhp. Zakres zamówienia określony został szczegółowo w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ. Kierowanie robotami będzie sprawowane przez pracownika Wykonawcy posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia przez Zamawiającego. Odbiór robót odbywać się będzie wg. Specyfikacji Technicznej, która stanowi załącznik do dokumentacji. Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu gwarancji za wady fizyczne. Okres gwarancji za wady fizyczne rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu końcowego odbioru robót i przekazania do eksploatacji i wynosi 36 m-cy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią pozostałe wymagania Zamawiającego:
2.1. Wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną Zamawiający uzna: wykonanie robót budowlanych, polegających na dociepleniu ścian budynku, o wartości, co najmniej 50.000 zł.
2.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. Osoba ta musi przynależeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
2.3. Przedstawią ofertę cenową uwzględniającą przedmiot zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ. Załącznik nr 1 stanowić będzie formularz cenowy, o którym mowa w poszczególnych punktach SIWZ.
2.4. Załączą do oferty formularze wymagane postanowieniami poszczególnych punktów SIWZ (formularz oferty - załącznik nr 1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 44 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2, wykaz osób i przedmiotów przewidzianych do wykonania zamówienia - załącznik nr 4, wykaz wykonanych prac podobnych - załącznik nr 6).
2.5.Załączą do oferty wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia.
2.6. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom wskażą tą część, którą powierzą Podwykonawcy. Oferty oceniane będą pod względem spełniania powyższych warunków i wymagań na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych w ofertach, a wymienionych w poszczególnych punktach SIWZ.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
1.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - kserokopia lub oryginał.
1.3. Polisa ubezpieczeniowa w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
1.4. Wykaz osób i podmiotów uczestniczących w realizacji zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niech czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
1.5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt 1 ppkt 5) b, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz zaświadczenie stwierdzające jej przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - aktualne na dzień składania ofert.
1.6. Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz potwierdzeniem ich referencjami lub innym dokumentem potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru końcowego). 2. W celu potwierdzenia warunku: - posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie oświadczenie zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ).
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4. Wypełnione prawidłowo i podpisane formularze będące załącznikami do SIWZ lub jeśli Wykonawca tworzy we własnym zakresie formularze odpowiadające treścią formularzom wymaganym w niniejszej SIWZ muszą one odzwierciedlać minimum treść formularzy wymaganych w niniejszej SIWZ (załącznik nr 1, załącznik nr 2,) 6.5. Oświadczenie zgodne z zapisami pkt. 5.2.4. SIWZ (w przypadku spełnienia opisanego wymagania).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 r. godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

                              Zatwierdził:
                              Dyrektor ZGKiM
                               inż. Ryszard Chrzanowski

Załączniki:
SIWZ z załącznikami (177kB) pdf
Projekt budowlany1 (62kB) pdf
Projekt budowlany2 (569kB) pdf
Projekt budowlany3 (121kB) pdf
Projekt budowlany4 (120kB) pdf
Projekt budowlany5 (102kB) pdf
Projekt budowlany6 (102kB) pdf
Projekt budowlany7 (102kB) pdf
Projekt budowlany8 (82kB) pdf
Projekt budowlany9 (82kB) pdf
Projekt budowlany10 (84kB) pdf
Projekt budowlany11 (85kB) pdf
Projekt budowlany12 (86kB) pdf
Projekt budowlany13 (81kB) pdf
Projekt budowlany14 (77kB) pdf
Projekt budowlany15 (77kB) pdf
Inwentaryzacja (25kB) pdf
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (128kB) pdf
Przedmiar robót (36kB) pdf

ZAWIADOMIENIE O  WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Działając na podstawie art. 92 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. DZ.U. z 2007 r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na „Docieplenie ściany budynku mieszkalnego przy ul. Al. Wolności 9”, dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty n/w Wykonawcy:

Zakład Malarski Eckert Józef
Buszkowo 91
86-010 Koronowo
Liczba uzyskanych punktów – 100
Wartość netto oferty: 44. 500 zł
Wartość brutto oferty: 47. 615 zł

Uzasadnienie wyboru oferty: wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta zgodnie z kryteriami oceny ofert uzyskała najwyższą ilość punktów. Oferta najkorzystniejsza w rozumieniu art. 2 pkt 5 Prawa zamówień publicznych.

Zamawiający zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przedstawia wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny  i porównania złożonych ofert:
Oferta nr 1.
Nazwa wykonawcy Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe „BUDMAX”
ul. Glinki 116/6, 85-170 Bydgoszcz
Uzyskane pkt. - 78,75 pkt.
Oferta nr 2.
Nazwa wykonawcy Usługi Budowlane- Handel „Karol” ul. Pusta Dąbrówka 19,
87-400 Golub-Dobrzyń
Uzyskane pkt. - 64,82 pkt.
Oferta nr 3.
Firma „KORBUD” Józef Korczak  ul. Przemysłowa 9, 86-010 Koronowo
Uzyskane pkt. - 51,72 pkt.
Oferta nr 4.
Nazwa wykonawcy Zakład Ogólno – Budowlany IZBUD ul. Pelikanowa 22, 85-449 Bydgoszcz
Uzyskane pkt. - 60,46 pkt.
Oferta nr 5.
Nazwa wykonawcy „IZOBUD GARDEN” Józef Karpiński ul. Zamkowa 3,86-100 Świecie
Uzyskane pkt. - 77,25 pkt.
Oferta nr 6.
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „BESTEL” Sp. Zo.o. ul. Gajowa 4,
85-087 Bydgoszcz
Uzyskane pkt. - 75,49 pkt.
Oferta nr 7.
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD USŁUG MURARSKICH Jarosław Kołodziejski
89-511 Cekcyn, Cekcynek 37
Uzyskane pkt. - 80,70 pkt.
Oferta nr 8.
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Ogólnobudowlanych Wiesław Michalczyk
ul. Z. Nałkowskiego 3, 86-100 Świecie
Uzyskane pkt. - 71,42 pkt.
Oferta nr 9.
Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD MALARSKI Józef Eckert Buszkowo 91, 86-010 Koronowo
Uzyskane pkt. - 100 pkt.

Ponadto Zamawiający zawiadamia, iż w postępowaniu odrzucono Ofertę nr 10 złożoną przez firmę: Usługi Remontowo-Budowlane Waldemar Winiarczyk, 86-017 Wierzchucin Król. 121. Zamawiający skierował wezwanie do uzupełnienia dokumentów i oświadczeń w oparciu o art. 26 ust. 3 ustawy. Wykonawca w określonym terminie dokonał uzupełnienia stosownych dokumentów jednak z data późniejszą  niż termin składania ofert. Zgodnie z art. 26 ust. 3 oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Tym samym należy uznać, iż treść oferty nie odpowiada treści SIWZ i podlega ona w konsekwencji odrzuceniu w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcy wybranemu  do jego realizacji gratulujemy.


Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski

metryczka


Opublikował: Angelika Gordon - Wolfram (13 sierpnia 2009, 13:17:24)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (17 września 2009, 12:45:26)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1833