zamówienie na:

DOSTAWA MATERIAŁÓW BETONOWO-DROGOWYCH

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP/341/13/09
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 6 sierpnia 2009  11:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




              Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie,
               ul. Al. Wolności 4, 86 – 010 Koronowo, tel(fax) 052 382 25 62

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych p.n.:
                            „Dostawy materiałów betonowo- drogowych

Numer ogłoszenia:
114509 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów betonowo- -drogowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów betonowo- drogowych w asortymencie wynikającym z bieżących potrzeb Zamawiającego.
2.Wszystkie materiały muszą posiadać właściwe certyfikaty jakościowe lub równoważne.
3.Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego w ilościach i z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb Zamawiającego.
4.Dostawa realizowana będzie na telefoniczne zamówienie Zamawiającego w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia.
5.Termin płatności za wykonane zamówienie będzie wynosić 14 dni od dostarczenia faktury do Zamawiającego.
6.Szczegółowy wykaz asortymentu przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113100-6 materiały chodnikowe, 4113800-3 materiały do układania nawierzchni drogowych.
I I.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w latach: 3
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Oferty oceniane będą pod względem spełniania powyższych warunków i wymagań na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych w ofertach, a wymienionych w poszczególnych punktach SIWZ.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
- Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności.
- wypełnioną Ofertę - załącznik nr 1
- oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2
- projekt umowy - wraz z akceptacją zawartych w niej postanowień. Parafka osoby podpisującej ofertę na każdej stronie - załącznik nr 3

Dokumenty dołączone do oferty powinny być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie dokumentu za zgodność z oryginałem powinno zawierać adnotację za zgodność z oryginałem oraz imienną pieczątkę i podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz.

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1)
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, pokój nr 8a.
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, Sekretariat.
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

SIWZ z załącznikami (151kB) pdf

Zatwierdził:
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszrd Chrzanowski


ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego p.n.: SZPITAL IM„Sukcesywne dostawy materiałów betonowo-drogowych” , dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty n/w Wykonawcy:
Firma Rodzinna DRO-BET MUSOLF Sp. z o.o.
ul. Kościerska 23, 89-600 Chojnice

Uzasadnienie wyboru oferty:
wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Oferta nr 1
Nazwa oferenta: SZPITAL IMFirma Rodzinna DRO-BET MUSOLF Sp. z o.o. ul. Kościerska 23, 89-600 Chojnice Wartość brutto 321 982,40 zł Uzyskana liczba punktów - 100
Oferta nr 2
Nazwa oferenta: PBMiPB „ KAMAL” s-ka z o.o. ul. Kamienna 74, 85-726 Bydgoszcz Wartość brutto 357 118,40 zł Uzyskana liczba punktów - 90,16

Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcy wybranemu do jego realizacji gratulujemy.
                                  Dyrektor ZGKiM
                                    inż. Ryszard Chrzanowski

metryczka


Opublikował: Angelika Gordon - Wolfram (17 lipca 2009, 13:18:07)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (17 sierpnia 2009, 10:51:57)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 893