zamówienie na:

SUKCESYWNE DOSTAWY STALI

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP/341/12/09
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 6 sierpnia 2009  10:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie,
ul. Al. Wolności 4, 86 – 010 Koronowo, tel(fax) 052 382 25 62
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych p.n.:  „Sukcesywne dostawy stali”

Numer ogłoszenia: 114193 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy stali.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy stali w asortymencie wynikającym z bieżących potrzeb Zamawiającego.
2.Wszystkie materiały muszą posiadać właściwe certyfikaty jakościowe lub równoważne.
3.Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt i własnym staraniem do siedziby Zamawiającego w ilościach i z częstotliwością wynikającą z bieżących potrzeb Zamawiającego.
4.Dostawa realizowana będzie na telefoniczne zamówienie Zamawiającego w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia.
5.Termin płatności za wykonane zamówienie będzie wynosić 14 dni od dostarczenia faktury do Zamawiającego.
6.Szczegółowy wykaz asortymentu przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14622000-7 stal, 44212500-4 kątowniki i profile, 44330000-6 pręty budowlane, 44163000-0 rury i sprzęt
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w latach: 1
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Oferty oceniane będą pod względem spełniania powyższych warunków i wymagań na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych w ofertach, a wymienionych w poszczególnych punktach SIWZ.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
- Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub zaświadczenie o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności.
- wypełnioną Ofertę - załącznik nr 1
- oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2
- projekt umowy - wraz z akceptacją zawartych w niej postanowień. Parafka osoby podpisującej ofertę na każdej stronie - załącznik nr 3

Dokumenty dołączone do oferty powinny być w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie dokumentu za zgodność z oryginałem powinno zawierać adnotację za zgodność z oryginałem oraz imienną pieczątkę i podpis osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz.

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, pokój nr 8a.
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, Sekretariat.
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

SIWZ z załącznikami (154kB) pdf

Zatwierdził
Dyrektor ZGKiM
inż. Ryszard Chrzanowski


WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ


         W związku z pytaniem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonym przez wykonawcę, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) wyjaśniam co następuje:

Pytania:

Proszę o przedstawienie wyjaśnienia do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zawartej w przetargu nieograniczonym na „Sukcesywne dostawy stali”

1) pozycje 1, 2 – proszę określić grubość ścianek oraz czy ma to być rura ze szwem czy bez szwu

2) pozycje 14 - 25 – proszę określić grubości zawartych kształtowników

3) pozycje 26 - 29 – proszę określić format zawartych blach

Odpowiedz:

1) pozycja 1 - 60,3x2,9 ze szwem,

  pozycja 2 - 26,9x2,6 ze szwem

2) pozycje 14 - 2mm,

  pozycja 15-17 - 3mm,

  pozycja 18-19 - 4 mm,

  pozycja 20 - 2mm,

  pozycja 21 - 3mm,

  pozycja 22 - 4mm,

  pozycja 23 - 2 mm,

  pozycja 24 - 3mm,

  pozycja 25 - 5 mm

3) pozycje 26 - 29 - format 1000x2000


Dyrektor ZGKiM

inż. Ryszard Chrzanowski



ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego p.n.: „Sukcesywne dostawy stali” , na podstawie art. 91 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty n/w Wykonawcy:


„DOM-BUD” Zygmunt Brzozowski

ul. Krzyżowa 6, 86-010 Koronowo
Uzyskana ilość punktów: 100 pkt

Uzasadnienie wyboru oferty:
Wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Oferta nr 1
Nazwa oferenta: MAXMED” Zakład Usługowo-Handlowy Marcin Murzyn ul. Pomorska 49, 84-252 Orle Wartość brutto 34 011,53 zł Uzyskana liczba punktów – 65,65
Oferta nr 2
Nazwa oferenta: „DOM-BUD” Zygmunt Brzozowski ul. Krzyżowa 6, 86-010 Koronowo Wartość brutto 22 328,74 zł Uzyskana liczba punktów - 100

Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcy wybranemu do jego realizacji gratulujemy.

                                                 
                                                              Z-ca Dyrektora ZGKiM

                                                              Adam Kęskrawiec



metryczka


Opublikował: Angelika Gordon - Wolfram (17 lipca 2009, 11:39:24)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (19 sierpnia 2009, 13:34:45)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1020