zamówienie na:

Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na realizację inwestycji gminnych.

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: powyżej kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp
termin składania ofert: 25 sierpnia 2009  09:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) Nazwa, adresy i Punkty kontaktowe
Oficjalna nazwa:
Gmina Koronowo
Adres pocztowy:
ul. Plac Zwycięstwa 1
Miejscowość: Koronowo
Kod pocztowy: 86-010 Kraj: PL
Organ władzy lokalnej - ogólne usługi publiczne Punkt kontaktowy: Urząd Miejski w Koronowie
Osoba do kontaktów: Tomasz Angielczyk Tel.: (48-52) 382 64 13
E-mail: tomasz.angielczyk@um.koronowo.pl
Faks: (48-52) 382 64 01 Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)
Ogólny adres instytucji zamawiającej (URL): www.koronowo.pl
Adres profilu nabywcy (URL): j.w.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe można uzyskać pod adresem:
jak w załączniku,
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak w załączniku,

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez Instytucję zamawiającą :
Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na realizację inwestycji gminnych.
Usługi - kategoria usług – 06
Miejsce świadczenia Koronowo
Kod NUTS PL61 II.1.5)
Krótki opis zamówienia : Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego na realizację inwestycji gminnych na łączną kwotę 8806808.00 zł
W tym :

Zadanie 1 - 740000.00 zł na realizację inwestycji pn. Budowa drogi Serock - Glinki II etap;
Zadanie 2 - 261500.00 zł na realizację inwestycji pn. Budowa remizy strażackiej we Wtelnie;
Zadanie 3 - 220500.00 zł na realizację inwestycji pn. Rozbudowa remizy strażackiej w Mąkowarsku wraz z częścią socjalną Wiejskiego Domu Kultury,
Zadanie 4 - 1252750.00 zł na realizację inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej Wtelno - Stopka - Okole - Stary Dwór - Koronowo oczyszczalnia - II etap;
Zadanie 5 - 4312058.00 zł na realizację inwestycji :,
1) Przebudowa ul. Al. Wolności wraz z budową chodnika i ścieżki pieszorowerowej oraz przebudowa i rozbudowa istniejącego uzbrojenia terenu w Koronowie;
2) Przebudowa nawierzchni ulic wraz z poprawą stanu gospodarki wodno-ściekowej w starej części miasta Koronowa;
3) Budowa nawierzchni ulic Słowackiego i Wyczółkowskiego w Koronowie - projekt - I etap;
4) Budowa i przebudowa nawierzchni ulic OM 1000-lecia ul. Brzozowa;
5) Budowa nawierzchni ulic wraz z odwodnieniem OM Kotomierska w Koronowie, dla ulic : Nadrzeczna, Strumykowa, Pogodna, Pochmurna, Słoneczna - projekt.
Zadanie 6 - 2020000.00 zł na realizację inwestycji :,
1) Rozbudowa Zespołu Szkół w Wierzchucinie Królewskim o salę gimnastyczną z łącznikiem;
2) Kompleksowa modernizacja oświetlenia na terenie miasta i gminy Koronowo;
3) Montaż dodatkowych lamp na terenie gminy;
4) Odnowa wsi (tereny sportowo-rekreacyjne w miejscowościach : Wtelno, Gościeradz, Gogolinek, Dziedzinek;

5) Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Mąkowarsku w ramach programu
Moje Boisko ORLIK 2012;
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 66.11.30.00-5
II.1.7) Zamówienie nie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA)
II.1.8) Podział na części : nie
II.1.9 Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu inwestycyjnego
na realizację inwestycji gminnych na kwotę 8806808.00 złotych.
Szacunkowa wartość bez VAT (podać wyłącznie dane liczbowe):2 213 068,00 Waluta: PLN
II.2.2) Opcje - Nie dotyczy
II.3) Czas trwania zamówienia - Zakończenie 30/06/2017
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje : 20.000,00 PLN słownie: dwadzieścia tysięcy złotych.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej.
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia : nie
III.2) Warunki udziału
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1; W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
a; nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy;
b; spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawa Prawo zamówień publicznych;
c; mogą udzielać kredytów na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z ustawą Prawo bankowe;
2; Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu:
a; oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (sporządzone wg wzoru, stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ);
b; oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię dokumentu potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wypisie zewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c; potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię zezwolenia na prowadzenie działalności, zgodnie z ustawą Prawo bankowe, a w przypadku banków państwowych pisemne oświadczenie, że Bank prowadzi działalność na podstawie stosownego rozporządzenia Rady Ministrów;
d; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert;
e; aktualną informację z Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert,
f; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;
3; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 13 składa dokument lub dokumenty zgodnie z przepisami paragrafu 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r., Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).
4; W przypadku zagranicznych instytucji kredytowych w rozumieniu Prawa bankowego, w miejsce dokumentu określonego w pkt 13 litera c, należy przedstawić potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię odpowiedniego dokumentu z kraju (siedziby), potwierdzającego prawo do prowadzenia działalności bankowej oraz potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię zawiadomienia złożonego w Komisji Nadzoru Bankowego o prowadzeniu działalności na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w formie oddziału lub w ramach działalności transgranicznej.
5; W przypadku złożenia przez Wykonawców oferty wspólnej, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, do oferty należy załączyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt 13 lub odpowiednio pkt 14, dotyczące każdego z Wykonawców, a także wskazanie spośród siebie Banku, który będzie pełnił rolę banku lidera
6; W przypadku, o którym w pkt 5 , Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa należy załączyć do oferty.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone : nie
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu : nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Rodzaj procedury otwarta
IV. 2) Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia : najniższa cena
IV.2.2) Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą IPR - ZP 341-10/09
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia Nie dotyczy IV.3.3) Warunki uzyskania SIWZ Dokumenty odpłatne : nie
IV.3.4) Termin składania ofert - Data: 25/08/2009 Godzina: 09:00
IV.3.6) Język, w którym można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu : PL
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą(procedura otwarta) W dniach: 60 (od ustalonej daty otrzymania ofert)
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert Data: 25/08/2009 Godzina: 09:30 Miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo - sala narad I piętro. Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert (jeżeli dotyczy : nie
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się : nie
VI.3) Informacje dodatkowe : Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna będzie na stronie internetowej Zamawiającego (www.bip.koronowo.pl) lub w siedzibie Zamawiającego w Koronowie przy ul. Plac Zwycięstwa 1, pokój nr 16 od dnia publikacji niniejszego ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE.
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa:Prezes Urzędu Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a, miejscowość: Warszawa Kod pocztowy:02-676, Kraj: PL
Tel.:(48-22) 458 77 06 Adres internetowy (URL): www.uzp.gov.pl,Faks:(48-22) 458 77 00

VI.4.2) Składanie odwołań Od rozstrzygnięcia protestu przysługuje odwołanie. Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 10 dni od dnia
rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu rozstrzygnięcia protestu.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
02-676 Warszawa Kraj: PL
E-mail:odwołania@uzp.gov.pl Tel.:(48-22) 458 78 01
Adres internetowy (URL):www.uzp.gov.pl Faks:(48-22) 458 77 00
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia do publikacji do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej : 09/07/2009.

ZAŁĄCZNIK
DODATKOWE ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE
Adresy i Punkty kontaktowe , gdzie można uzyskać specyfikacje
Oficjalna nazwa: Urząd Miejski w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo POLSKA PL
Punkt kontaktowy: Urząd Miejski w Koronowie
Osoba do kontaktów: Tomasz Angielczyk
Tel : (48-52) 382 64 13, faks: (48-52) 382 64 13
Adresy i Punkty kontaktowe, gdzie należy przesyłać oferty Oficjalna nazwa: Urząd Miejski w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo
Polska – PL

Punkt kontaktowy:
Osoba do kontaktów: Tomasz Angielczyk
tel (48-52) 382 64 13, e-mail tomasz.angielczyk@um.koronowo.pl
fax (48-52) 382 64 01
48-52) 382 64 13


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (809kB) pdf
Załączniki - cz. 1 (2047kB) pdf
Załączniki - cz. 2 (3810kB) pdf
Załączniki - cz. 3 (452kB) pdf

WYJAŚNIENIA DO SIWZ
Koronowo, dnia 24 lipiec 2009 rok
IPR-ZP 341-10/1/09


Działając w trybie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udziela wyjaśnień do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

Pytanie 1
Czy zamawiający może potwierdzić, że w przypadku wyboru oferty naszego banku najpóźniej do dnia uruchomienia środków kredytowych uzupełnione zostaną (w zakresie wymaganym procedurą banku) Uchwały Rady Miejskiej o zaciągnięciu kredytu: sprecyzowanie terminu spłaty kredytu (wyraźnie datą: dzień, miesiąc, rok) oraz sprecyzowanie zabezpieczenia: w postaci weksla in blanco z deklaracją wekslową?

Odpowiedz:
Zamawiający potwierdza, że formą zabezpieczenia na rzecz kredytodawcy będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową – jest to sprecyzowane w uchwałach kredytowych stanowiących załączniki do SIWZ.
Sprecyzowanie terminu spłaty poszczególnych kredytów zostało ustalone w przykładowych harmonogramach spłat stanowiących załączniki do SIWZ, nie ma więc konieczności wywoływania tego w uchwałach o zaciągnięcie kredytów. Termin spłat kredytów będzie wynikał z podpisanych umów kredytowych z wyłonionym bankiem, opierając się o przykładowy harmonogram spłat, w którym podane zostały: dzień, miesiąc, rok.

Pytanie 2
Czy Zamawiający może potwierdzić, że do dnia podpisania umowy z wybranym bankiem dostarczy aktualne (ważne 1 miesiąc) zaświadczenia z ZUS i US?

Odpowiedz:
Zamawiający potwierdza, że dostarczy stosowne zaświadczenia.

Pytanie 3
Jakie przyjąć koszty całkowite w odniesieniu do wyodrębnionych 6 zadań inwestycyjnych objętych finansowaniem oraz założone terminy ich realizacji (rozpoczęcia i zakończenia)?

Odpowiedz:
Zamawiający finansując inwestycje planuje zaciągnięcie kredytu do kwoty 8.806.808,00 zł, jako maksymalną kwotę wynikającą z deficytu budżetowego. Realizacja inwestycji przebiega w roku budżetowym 2009 i trudno jednoznacznie określić terminy zakończenia poszczególnych inwestycji.

Pytanie 4
Czy Zamawiający przewiduje
refinansowanie zapłaconych faktur? Jeśli tak, to prosimy o podanie kwoty refinansowania oraz terminów wystawienia i płatności faktur objętych refinansowaniem.

Odpowiedz:
Zamawiający przewiduje refinansowanie zapłaconych faktur, oraz finansowanie faktur ze środków pochodzących z zaciągniętych kredytów. Z uwagi na trwający proces inwestycyjny Zamawiający nie poda w chwili obecnej kwot, terminów wystawienia i płatności faktur objętych refinansowaniem, wynika to z faktu odległego terminu podpisania umowy kredytowej oraz dostarczenia środków przez Bank.

Pytanie 5
Czy Zamawiający może potwierdzić, że przed uruchomieniem środków kredytowych dostarczy dokumenty dotyczące inwestycji tj.

- potwierdzenie opłaconych faktur
Odpowiedz:
Zamawiający potwierdza

- umowy z wykonawcami i harmonogramy rzeczowo-finansowe
Odpowiedz:
Zamawiający potwierdza

- pozwolenia na budowę lub zgłoszenia inwestycji do realizacji (jeśli są wymagane)
Odpowiedz:
Zamawiający nie widzi konieczności dostarczania pozwoleń na budowę lub zgłoszenia inwestycji do realizacji

- odpisy z KW jako potwierdzenia prawa dysponowania nieruchomościami, na których prowadzone są inwestycje
Odpowiedz:
Zamawiający realizuje własne inwestycje, które stanowią lub stanowić będą mienie komunalne Gminy Koronowo.

Pytanie 6
Czy Zamawiający dopuszcza zawarcie 6 umów kredytowych zgodnie z wyodrębnionymi 6 zadaniami inwestycyjnymi oraz 6 harmonogramami spłaty

Odpowiedz:
Tak, zgodnie z Uchwałami Rady Miejskiej

Pytanie 7
Czy załączone do SIWZ harmonogramy spłaty mają stanowić załączniki do oferty przetargowej
Odpowiedz:
Mogą stanowić takie załączniki, pamiętać należy, że suma kosztów kredytów z poszczególnych harmonogramów musi być równa cenie przedstawionej w formularzu ofertowym składanym przez Wykonawcę.

Pytanie 8
Prosimy ponadto o dostarczenie następujących dokumentów:
- sprawozdania Rb-Z oraz Rb-NDS na koniec I kwartału 2009 oraz II kwartału 2009 wraz z informacją o podziale wykonanych dochodów na: własne, subwencje i dotacje oraz wydatków na: bieżące i majątkowe,
- informacja o stanie mienia komunalnego

Odpowiedz:
Sprawozdanie Rb-Z i Rb-NDS za I kwartał 2009 zostało zamieszczone do procedury przetargowej jako załącznik do SIWZ, sprawozdania za II kwartał 2009 zostanie zamieszczone do końca lipca 2009 roku po sporządzeniu sprawozdań.
Zamawiający nie przewiduje podziału wykonanych dochodów ze sprawozdań finansowych za I i II kwartał 2009. Podział wykonanych dochodów za rok 2008 wynika ze sprawozdania opisowego zamieszczonego na stronie internetowej www.bip.koronowo.pl natomiast sprawozdanie opisujące wykonanie i podział dochodów za pierwsze półrocze 2009 roku zostanie przyjęte Zarządzeniem Burmistrza do końca sierpnia zgodnie z ustawą o finansach publicznych i zamieszczone na stronie internetowej www.bip.koronowo.pl.
Informacja o stanie mienia komunalnego umieszczona jest na stronie www.bip.koronowo.pl przy uchwale budżetowej na rok 2009.

Pozostała treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia pozostaje bez zmian.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

WYJAŚNIENIA DO SIWZ II

Koronowo, dnia 12 sierpnia 2009 r.
IPR-ZP 341-10/2/09

Dotyczy: postępowania uruchomionego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania udzielenia kredytu długoterminowego Gminie Koronowo z przeznaczeniem na realizację inwestycji gminnych w wysokości 8.806.808,00 zł.


Działając w trybie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udziela wyjaśnień do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:


Pytanie 1:
Czy Zamawiający, może potwierdzić, że odsetki będą naliczane za rzeczywistą liczbę
dni wykorzystania kredytu, przy założeniu, że rok liczy 365 bądź 366 dni w latach przestępnych?


Odpowiedź:
Zamawiający potwierdza, że odsetki będą naliczane ze rzeczywistą liczbę dni, zostały określone
w SIWZ.


Pytanie 2:
Czy Zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji?


Odpowiedź:
Tak.


Pytanie 3:
Prosimy o przesłanie następujących dokumentów finansowych, które umożliwią nam dokonanie prawidłowej analizy zdolności kredytowej Zamawiającego:
RbNds za dwa kwartały 2009 r. RbZ za dwa kwartały 2009 r. Rb-27S za dwa kwartały 2009 r. Rb-28S za dwa kwartały 2009 r. aktualne zaświadczenie o niezaleganiu ze składkami w ZUS i US akt o wyborze burmistrza uchwała rady o powołaniu skarbnika zaświadczenie o nadaniu statystycznego numeru identyfikacyjnego REGONzaświadczenie o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej NIP



Odpowiedź:
Sprawozdania za dwa kwartały 2009 r. dotyczące sprawozdań:
RbNds RbZ Rb-27S Rb-28Soraz aktualne zaświadczenie o niezaleganiu ze składkami w ZUS i US akt o wyborze burmistrza uchwała rady o powołaniu skarbnika zaświadczenie o nadaniu statystycznego numeru identyfikacyjnego REGON zaświadczenie o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej NIP
stanowią załącznik do niniejszego pisma. Są one również dostępne na stronie www.bip.koronowo.pl, stanowią załącznik nr 4 do SIWZ.

Załącznik Nr 4 (864kB) pdf

Pozostała treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia pozostaje bez zmian.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

WYJAŚNIENIA DO SIWZ III
Koronowo, dnia 17 sierpnia 2009 r.

IPR-ZP 341-10/3/09

Dotyczy: postępowania uruchomionego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania udzielenia kredytu długoterminowego Gminie Koronowo z przeznaczeniem na realizację inwestycji gminnych w wysokości 8.806.808,00 zł.

Działając w trybie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udziela wyjaśnień do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

Pytanie:
W związku z ogłoszonym przetargiem na udzielenie kredytu długoterminowego zwracamy się z prośbą o przesłanie opinii RIO dotyczącej wykonania budżetu za 2007 r., która jest niezbędna przy analizie kredytowej.

Odpowiedź:
W załączeniu Uchwała Nr 20/S/2008 Składu Orzekającego Nr 1 Regionalnej Izby Obrachunkowej w Bydgoszczy w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Burmistrza Koronowa sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy za 2007 rok.

Uchwała Nr 20/S/2008 (386kB) pdf

Pozostała treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia pozostaje bez zmian.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


WYJAŚNIENIA DO SIWZ IV

Koronowo, dnia 21.08.2009 r.
IPR-ZP 341-10/4/09


Dotyczy: postępowania uruchomionego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania udzielenia kredytu długoterminowego Gminie Koronowo z przeznaczeniem na realizację inwestycji gminnych w wysokości 8.806.808,00 zł.



Działając w trybie art. 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udziela wyjaśnień do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:


Pytanie:
W związku z ogłoszonym przetargiem na udzielenie kredytu długoterminowego Gminie Koronowo z przeznaczeniem na realizację inwestycji gminnych w wysokości 8.806.808,00 zł zwracamy się z prośbą o przesłanie wykazu instytucji, w których Gmina korzysta z kredytów i/lub pożyczek (nazwa, aktualne zadłużenie, miesięczne obciążenia, ostateczny termin spłaty).


Odpowiedź:
Stan zadłużenia na dzień 30.06.2009 r. - 15.479.603,00 zł, z tego:
1. pożyczki w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Toruniu – 1.721.325,00 zł;
2. kredyty w Banku Spółdzielczym w Koronowie – 4.960.578,00 zł;
3. kredyty w Banku Ochrony Środowiska SA w Bydgoszczy – 1.297.700,00 zł;
4. emisja obligacji komunalnych w Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie
– 1.000.000,00 zł;
5. emisja obligacji komunalnych w Gospodarczym Banku Wielkopolskim S.A. w Poznaniu – 6.500.000,00 zł.

Roczne obciążenie dla budżetu – rozchody budżetu zawarte jest w Uchwale nr XXXV/397/09 Rady Miejskiej w Koronowie z dnia 24 czerwca 2009 r. zmieniająca Uchwałę budżetową na rok 2009. Według przytoczonej uchwały spłata rat kapitałowych w roku 2009 – 3.517.296,00 zł, a roczne planowane obciążenie z tytułu długu w roku 2009 wynosi – 1.107.000,00 zł.


Pozostała część specyfikacji istotnych warunków zamówienia pozostaje bez zmian.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.


IPR-ZP 341-10/7/09 Koronowo 2009-08-27


Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty


Informuję, że po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, na podstawie art. 92 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), wybrano jako ofertę najkorzystniejszą ofertę nr 1 złożoną przez:

Bank Gospodarstwa Krajowego
Oddział Toruń
ul. Chełmińska 28

87-100 Toruń

Uzasadnienie wyboru: oferta najkorzystniejsza w świetle obowiązującego w postępowaniu kryterium oceny ofert, tj. cena – 100%.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:

1. Oferta Nr 1 - Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Toruniu
ul. Chełmińska 28 87-100 Toruń - 100,00 punktów
2. Oferta Nr 2 - Bank Spółdzielczy w Koronowie
ul. Plac Zwycięstwa 12
86-010 Koronowo
- Gospodarczy Bank Wielkopolski
ul. Szarych Szeregów 23a
60-462 Poznań - 92,77 punktów
3. Oferta Nr 3 - Bank Ochrony Środowiska Oddział Bydgoszcz
ul. Bernardyńska 13 85-950 Bydgoszcz - 87,35 punktów
4. Oferta Nr 4 - Bank Pocztowy S.A. Oddział Bydgoszcz
ul. Jagiellońska 17 85-959 Bydgoszcz - 94,04 punktów








metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (13 lipca 2009, 13:54:14)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (27 sierpnia 2009, 13:49:02)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1590