zamówienie na:

ZAKUP FILTRÓW CIŚNIENIOWYCH PIONOWYH

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 22 lipca 2009  11:00
wynik postępowania: zamieszczono ponizej 




Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie,
ul. Al. Wolności 4, 86 – 010 Koronowo, tel(fax) 052 382 25 62

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:

ZAKUP FILTRÓW CIŚNIENIOWYCH PIONOWYCH
Numer ogłoszenia: 104539-2009; data zamieszczenia: 03.07.2009r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup filtrów ciśnieniowych pionowych

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch fabrycznie nowych filtrów ciśnieniowych pionowych (odżelaziaczy).
Filtr ciśnieniowy pionowy DN 1800 (odżelaziacz) -szt. 2
Zastosowanie: do uzdatniania wody, przeznaczony do pracy w instalacji zimnej wody przy maksymalnym ciśnieniu roboczym wody p =0,6 Mpa oraz maksymalnej temperaturze roboczej t=20ºC we współpracy z mieszaczem wodno – powietrznym; służy do usuwania związków żelaza, manganu oraz nadmiernej mętności wody.
Konstrukcja: Wszystkie podstawowe elementy filtra ciśnieniowego (płaszcz, dno elipsoidalne, włazy, króćce itp. ) wykonane mają być ze stali niskowęglowych atestowanych. Filtr musi być dwustronnie ocynkowany – cynkowanie ogniowe.
Charakterystyka filtra: Filtr z płytami filtracyjnymi uzbrojony w dysze filtracyjne o szerokości szczelin 0,5 mm do 0,6 mm.. Płyta filtracyjna zaprojektowana na różnice ciśnień Δ p=0,1 Mpa. Dysze filtracyjne rozłożone równomiernie; dolny otwór rewizyjny ma pozwalać na rewizję przestrzeni znajdującej sie pod nim jak również bezproblemową wymianę dysz filtracyjnych.
Podstawowe wymiary filtra: średnica DN 1800 mm wysokość całkowita H- ~~3134 – 3200 mm wysokość od podstawy do przylgi króćca kołnierzowego dolnego = 400 mm średnica króćców przyłączeniowych DN=150 mm otwór rewizyjny DN 400 mm otwór zasypowy 320/420 mm króćce kołnierzowe wejściowe i wyjściowe dn 150 mm mają być usytuowane w dennicy dolnej i górnej filtra. powierzchnia filtracyjna filtra = 2,54 m²
Filtr musi posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny na stosowanie do wody pitnej. Urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla urządzeń ciśnieniowych( Dz. U. Nr 263 poz. 2200).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42912300-5
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oferty oceniane będą pod względem spełniania powyższych warunków i wymagań na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych w ofertach, a wymienionych w poszczególnych punktach SIWZ.
2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymieniony dokument: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
- Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – kserokopia lub oryginał.
- W celu potwierdzenia warunku: posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi umieścić w ofercie n/w oświadczenie:
- Oświadczenie zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ). - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 6.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Ponadto o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią inne wymagania Zamawiającego:
- Wypełnione prawidłowo i podpisane formularze będące załącznikami do SIWZ lub jeśli Wykonawca tworzy we własnym zakresie formularze odpowiadające treścią formularzom wymaganym w niniejszej SIWZ muszą one odzwierciedlać minimum treść formularzy wymaganych w niniejszej SIWZ (załącznik nr 1, załącznik nr 2, załącznik nr 4)
- Oświadczenie zgodne z zapisami pkt. 5.2.4. SIWZ (w przypadku spełnienia opisanego wymagania).

IV. PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
* 1 - Cena – 80%
* 2 - Gwarancja szczelności w wersji ocynkowanej – 10%
* 3 - Gwarancja na pozostałe elementy urządzeń – 10%

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, pokój nr 8a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

SIWZ z załącznikami (178kB) pdf
                                                                                Dyrektor ZGKiM
                                                                           inż. Ryszard Chrzanowski

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie zawiadamia, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego p.n.: „Dostawa filtrów ciśnieniowych pionowych” dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty n/w Wykonawcy:

P.W. KOTŁOREMBUD
L. Cichosz, B.Szatlach sp. j.
ul. Ołowiana 13, 85-461 Bydgoszcz

Uzasadnienie wyboru oferty:
wybrano ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 

Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert:
Nazwa wykonawcy: P.W. KOTŁOREMBUD L. Cichosz, B.Szatlach sp. j. ul. Ołowiana 13, 85-461 Bydgoszcz, Wartość brutto 43 432,00 zł,  Uzyskane pkt 100 pkt

Dziękujemy za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a Wykonawcy wybranemu do jego realizacji gratulujemy.

                                                             Dyrektor ZGKiM
                                                                inż. Ryszard Chrzanowski

metryczka


Opublikował: Angelika Gordon - Wolfram (3 lipca 2009, 11:21:35)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (30 lipca 2009, 11:49:25)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 985