zamówienie na:

wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wtelno, Gościeradz, Koronowo, Okole, Stary Dwór - ZADANIE 2

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określ. na podst. art. 11 ust. 8 uPzp.
termin składania ofert: 22 lipca 2009
wynik postępowania: informację zamieszczono poniżej 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
w trybie przetargu nieograniczonego
na wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wtelno, Gościeradz, Koronowo, Okole, Stary Dwór - ZADANIE 2
Numer ogłoszenia w BZP : 218068 - 2009; data zamieszczenia: 01.07.2009
ZAMAWIAJĄCY- NAZWA I ADRES:
Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wtelno, Gościeradz, Koronowo, Okole, Stary Dwór - ZADANIE 2.
Określenie przedmiotu oraz wielkości-zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wtelno, Gościeradz, Koronowo, Okole, Stary Dwór - ZADANIE 2
Zamówienie obejmuje w szczególności :
- kanały grawitacyjne z PCV Ø 200 mm - 5840 m, - przewiert sterowany kamionka Ø 200 mm o dł. 633 m, - kanały grawitacyjne z rur kamionkowych Ø 200 mm o wytrzymałości 40 kN/m - 75 m - kanał grawitacyjny PEHD250 - 16 m - przykanaliki PCV - 114 szt. - 4470,5 m Ø 160 i 2 m Ø 200 - sieciowe przepompownie ścieków - 4 szt. ( w tym 1 modernizacja istniejącej), -rurociąg tłoczny PE 110 mm SDR17 - 937 m - rurociąg tłoczny PE 90 mm SDR17 - 91 m - rurociąg tłoczny PE 110 mm SDR21 - 1187,5 m - rurociąg tłoczny PE 125 mm SDR21 - 111 m.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Zakończenie : do 30.06.2010.
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria :
1. posiadanie uprawnień do wykonywania czynności i działalności, obejmującej przedmiot zamówienia.
2. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz , potwierdzenie wykonania w ostatnich latach, co najmniej 1 zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości minimum 5000 mb, 1 zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej tłocznej z przepompowniami (co najmniej 2 szt.) o długości minimum 2500 mb oraz
1 zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej
z przewiertem sterowanym o długości co najmniej 300 mb.
3. dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
w tym posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U.
z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz legitymującymi się zaświadczeniem
o wpisie na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - dokumenty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i osobowy):
a) Kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
b) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,
c) zaświadczenia o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób wymienionych w ppkt a i b.
d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych wymaganych uprawnieniach, niezbędnych
do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt d) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp
6. Ocena spełniania w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie według reguły spełnia-nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów, potwierdzających spełnianie wyżej wymienionych warunków udziału
w postępowaniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania czynności i działalności, obejmującej przedmiot zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) :
a) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo zaświadczenie/a o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) oświadczenie/a wykonawcy/ów o spełnianiu warunków określonych w art. 22 uPzp ust. 1, ustawy Pzp. (w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną oświadczenie to może być złożone wspólnie przez wykonawców składających ofertę wspólną, przy czym wino być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną, lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub prezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

2. Wykonawca W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potwierdzenia wykonania w ostatnich 5 latach, co najmniej 1 zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości minimum 5000 mb, 1 zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej tłocznej z przepompowniami (co najmniej 2 szt.) o długości minimum 2500 mb oraz 1 zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej z przewiertem sterowanym o długości co najmniej 300 mb.
Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniana będzie łączna wiedza i doświadczenie):
wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
a) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania
(wg wzoru Zamawiającego),
b) dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty budowlane wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie.
3. na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnych zobowiązań innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U.
z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz legitymującymi się zaświadczeniem
o wpisie na listę właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - dokumenty ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i osobowy):
a) Kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
b) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych,
c) zaświadczenia o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób wymienionych w ppkt a i b.
d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych wymaganych uprawnieniach, niezbędnych
do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt d) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dokument:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( zawarte
w formularzu oferty).
5. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp - dokumenty: wszystkie ww. dokumenty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zawarte w formularzu oferty). Ocena, czy wykonawca spełnia postawione mu warunki będzie dokonana w oparciu o dokumenty określone w pkt 1 -5.
KRYTERIUM OCENY OFERT : najniższa cena.
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo - pokój nr 10.
Termin składania ofert: 22.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, ul. Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo - pokój nr 10.
Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
Informacje dodatkowe: Inwestycja jest współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz rozwoju obszarów wiejskich.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (138kB) pdf
Dokumentacja projektowa
Dokumenracja projektowa - organizacja ruchu (1705kB) pdf
Dokumentacja projektowa - branża elektryczna (1243kB) pdf
Przedmiary robót (1308kB) pdf
Kosztorys ofertowy (3356kB) pdf


IPR-ZP 341-9/1/09 Koronowo 2009-07-03

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ
W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawcę, działając w imieniu Zamawiającego na podstawie art. 38 ust. 1, 2 i 4 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), wyjaśniam co następuje:

Pytanie nr 1
Czy w świetle zapisów znowelizowanego art. 30 Prawa Zamówień Publicznych wymienione w specyfikacji wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane), a w szczególności dla :
- przepompowni ścieków, wymagania normy PN-EN 12050-1:2002
- zaworów zwrotnych, wymagania normy PN-EN 12050-4:2002
- studzienek kanalizacyjnych z betonu, wymagania normy PN-EN 1917:2004
Odpowiedź:
Wszystkie roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz projektem budowlanym przy zastosowaniu wyrobów budowlanych spełniających wymagania ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881) oraz ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności. (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 ze zmianami). Normy dla wyrobów budowlanych zawartych w pytaniu wykonawcy wymagania te spełniają.
Pytanie nr 2
W myśl art. 8 ust. 5 Ustawy o systemie oceny zgodności z dnia 30.08.2002 i jej nowelizacji z dnia 15.12.2006. zabrania się wprowadzania do użytku i do obrotu wyrobów nie posiadających oznakowania zgodności z wymaganiami zasadniczymi i szczegółowymi. Wobec powyższego, czy od wykonawcy robót będzie żądane stosowne oświadczenie na wymienioną okoliczność w odniesieniu do wyrobów opisanych w pytaniu 1.
Odpowiedź:
W celu potwierdzenia zastosowania przy realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia wyrobów budowlanych zgodnych z przepisami ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2004 r. Nr 92, poz. 881) oraz ustawą o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087) Wykonawca podczas odbioru końcowego zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu operat końcowy, w którym będą ujęte wszystkie wbudowane urządzenia i materiały wraz z dokumentami potwierdzającymi wprowadzenie tych urządzeń i materiałów do obrotu zgodnie z wymienionymi powyżej ustawami oraz gwarancji producentów na użyte materiały i zamontowane urządzenia i sprzęt.
Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Inwestor będzie sprawował nadzór i kontrolował wbudowywane przez Wykonawcę elementy przedmiotu zamówienia.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
BURMISTRZ KORONOWA



IPR-ZP 341-9/2/09 Koronowo 2009-07-09

WYJAŚNIENIE TREŚCI WRAZ Z MODYFIKACJĄ SIWZ Nr 2

W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawcę, działając w imieniu Zamawiającego na podstawie art. 38 ust. 1, 2 i 4 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), wyjaśniam co następuje oraz wprowadzam do specyfikacji istotnych warunków zamówienia następujące zmiany:

Pytanie nr 1
Czy nowo budowane przepompownie ścieków w zadaniu 2 – wykonanie robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wtelno, Gościeradz, Koronowo, Okole, Stary Dwór – mają być wpięte do istniejącego systemu monitoringu GPRS, który używany jest przez eksploatatora tj. Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie?
Odpowiedź
Eksploatator sieci kanalizacyjnej użytkuje obecnie system monitoringu w technologii GPRS HYDRO.NET.
Dla przepompowni objętych zakresem zamówienia - PS-4, PS-5, PS-6 oraz modernizowanej PS-7 należy uwzględnić wpięcie do istniejącego obecnie na terenie gminy systemu monitoringu GPRS poprzez utworzenie dodatkowej zakładki w istniejącym oprogramowaniu.
Skrzynki sterownicze i sygnalizację pracy przepompowni w zakresie stanów awaryjnych należy tak wykonać, aby było możliwe przekazywanie informacji o awarii sygnałem telefonii komórkowej do osób kierownictwa eksploatatora.
Na podstawie powyższej informacji należy przyjąć w ofercie przedstawiony system monitoringu, zastępując nim przyjęty w dokumentacji system sygnalizacji drogą radiową.
W załączeniu informacja o wymaganiach dla systemu monitoringu GPRS przepompowniami ścieków za pomocą oprogramowania Hydro-Net. – Załącznik nr 1 do niniejszego pisma.

Ponadto Zamawiający dokonuje wyjaśnienia zapisów SIWZ.
- w podanym w dokumentacji projektowej zakresie zadania mylnie podano długość przykanalików tj. jest: 4470,5 m, winno być : 470,0 m.
- w kosztorysach ofertowych została przyjęta długość prawidłowa, w związku z tym wycenę należy dokonać zgodnie z przedmiarem robot i kosztorysem ofertowym.
W uzupełnieniu SIWZ Zamawiający przekazuje załączniki do SIWZ od nr 1 do nr 5 - Załącznik nr 2 do niniejszego pisma.
Pozostała treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia pozostaje bez zmian.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Załącznik nr 1 (94kB) pdf
Załącznik Nr 2 (287kB) pdf

IPR-ZP 341-9/3/09
Koronowo 2009-07-16

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ Nr 3
W związku z pytaniami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonymi przez wykonawcę, działając w imieniu Zamawiającego na podstawie art. 38 ust. 1, 2 i 4 ustawy z 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), wyjaśniam co następuje:
Pytanie nr 1
Czy będą pobierane opłaty za wywóz nadmiaru gruntu z wyporu i wymiany na miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz na jaką odległość ? – jeżeli tak to w jakiej wysokości.
Odpowiedź:
Żadne opłaty za wywóz gruntu nie będą pobierane. Należy przyjąć wywóz na odległość 5 km.
Pytanie nr 2
Z jakiej odległości będzie pobierany piasek do podsypek i ewentualnej wymiany gruntu i czyim kosztem będzie zakup piasku do wymiany ?
Odpowiedź:
Należy przyjąć, że piasek pobierany będzie z odległości do 5 km. Koszt piasku należy ująć w ofercie.
Pytanie nr 3
Czy wykonawca będzie ponosił koszty zajęcia pasa drogowego w drogach miejskich i gminnych? – jeśli tak to proszę o podanie obowiązujących stawek.
Odpowiedź:
Wykonawca nie będzie ponosił kosztów zajęcia pasa drogowego w drogach miejskich i gminnych.
Powyższe informacje należy traktować jako integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
BURMISTRZ KORONOWA



IPR-ZP 341-9/4/09 Koronowo 2009-07-23

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informuję, że po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, na podstawie art. 91 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), wybrano najkorzystniejszą ofertę oznaczoną nr 4, złożoną przez :
WIMAR Sp. z o.o. ul. Nadrzeczna 24, 86-010 Koronowo
Uzasadnienie wyboru : oferta najkorzystniejsza w świetle obowiązującego w postępowaniu kryterium oceny ofert, tj. cena – 100 %.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przedstawiam streszczenie oceny i porównania złożonych ofert :

1. Wielobranżowy Zespół Usługowo - Produkcyjno – Handlowy Mirosław Rychlik
Bydgoszcz, Oddział Nowe Dąbie 89-210 Łabiszyn - 92,02 punktów
2. Zakład Robót Instalacyjno – Inżynieryjnych Hieronim Gładysz
ul. Sosnowa 4 77-400 Złotów - 79,63 punktów
3. Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Budowlanych HYDRAD Ryszard Drabik
ul. Kossaka 123 64-920 Piła - 95,96 punktów
4. WIMAR Sp. z o.o. ul. Nadrzeczna 24, 86-010 Koronowo - 100,00 punktów




metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (2 lipca 2009, 13:37:57)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (23 lipca 2009, 12:56:04)
Zmieniono: dodano informację o rozstrzygnięciu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2212