zamówienie na:

Zakup używanej śmieciarki do wywozu odpadów stałych

zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwoty okreslonej na podst. art. 11 ust 8 Pzp
termin składania ofert: 27 maja 2009  09:00
przyczyna unieważnienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z Art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, ponieważ na w/w postępowanie nie wpłynęła żadna oferta.  





Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie,
ul. Al. Wolności 4, 86 – 010 Koronowo, tel(fax) 052 382 25 62

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie Art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych na:

Zakup używanej śmieciarki do wywozu odpadów stałych

Numer ogłoszenia: 143836 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3822295, faks 052 3822562.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup używanej śmieciarki do wywozu odpadów stałych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup używanej śmieciarki do wywozu odpadów stałych dla potrzeb Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie.
Parametry jakie musi spełniać przedmiot zamówienia:
- pojazd i zabudowa nie starsze niż 2002r.
- silnik typu Diesel
- dopuszczalna masa całkowita do 13 000 kg
- kabina krótka 3 miejscowa
- wysokość zabudowy do 3 200 mm
- szerokość max do 2 500 mm
- długość max do 6 600 mm
- masa przewożonych odpadów minimum 5 000 kg – pojemność 12-15m3
- mechanizm załadunku skrzyni ładunkowej hydrauliczny tylni
- ogumienie 20,5 cal
- komplet dokumentów fabrycznych
- udźwig urządzenia załadunkowego minimum 600 kg
- mechanizm zagęszczania odpadów – hydrauliczny płytowy
- stopień zgniotu odpadów: 2-5
- typ stosowanych pojemników od 110 do 1 100 litrów
- pojazd sprawny technicznie i gotowy do pracy
- aktualny przegląd techniczny

Wykonawca zapewni Zamawiającemu przed zawarciem umowy sprzedaży prawo do jazdy próbnej i przeprowadzenia badania pojazdu.
Nie wykonanie tego warunku skutkować będzie prawem Zamawiającego do nie zawarcia umowy z tym Wykonawcą.
Ponadto Zamawiający ma prawo nie zawrzeć umowy z Wykonawcą  w przypadku ujawnienia w trakcie jazdy próbnej i badania pojazdu wad, których usunięcie przekracza kwotę 2 tysięcy zł. (kwota określona na podstawie średnich cen rynkowych części zamiennych).
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie, gdzie dokona rozruchu oraz przeszkoli pracowników z obsługi urządzenia.
Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na minimum 6 m-cy oraz zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na zabudowę śmieciową oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na podwozie i silnik w obszarze do 200 km od siedziby Zamawiającego.
Termin płatności – 14 dni od przekazania pojazdu.
Za wady ukryte Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność.

Wymagania dotyczące wykonawców:
Wykonawca wystawi fakturę VAT.
Wykonawca dołączy do oferty aktualny przegląd techniczny.
Wykonawca posiada pełną dokumentację techniczną pojazdu i sprzętu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
-Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
-Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
-Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
-Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

- Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
- wypełnioną Ofertę – załącznik nr 1
- oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1 i 2 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2
- projekt umowy – wraz z akceptacją zawartych w niej postanowień. Parafka osoby podpisującej ofertę na każdej stronie – załącznik nr 3
- oświadczenie o udzieleniu gwarancji – załącznik nr 4
- Wykaz dostaw śmieciarek do wywozu nieczystości stałych z ostatnich lat
- w przypadku pojazdu sprowadzonego z zagranicy dokumenty potwierdzające jego pochodzenie przetłumaczone na język polski
- ksero aktualnego przeglądu technicznego, poświadczonego za zgodność z oryginałem
- ksero dokumentacji technicznej sprzętu, poświadczonej za zgodność z oryginałem
- zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że ruchomość nie jest wpisana do rejestru zastawów skarbowych aktualne na dzień wykonania umowy. Zaświadczenia tego Zamawiający będzie żądał w dniu wykonania umowy
- zdjęcia fotograficzne pojazdu
- zdjęcia fotograficzne zbliżeniowe tabliczek znamionowych określających parametry pojazdu jak i typu zabudowy i ich charakterystyki

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90 %
  • 2 - Okres gwarancji - 10 %

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, pokój nr 8a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Koronowie Al. Wolności 4, 86-010 Koronowo, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Pliki do pobrania:

SIWZ z załącznikami (160kB) pdf



metryczka


Opublikował: Kamila Kamińska (12 maja 2009, 12:05:18)

Ostatnia zmiana: Angelika Gordon - Wolfram (5 czerwca 2009, 12:54:19)
Zmieniono: dodano unieważnienie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1654