zamówienie na:

opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Strefa Przemysłowa w Koronowie (park przemysłowy) budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych na podstawie art. 11 pkt 8 uPzp
termin składania ofert: 26 maja 2009  09:00
wynik postępowania: Zamieszczono poniżej 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
w trybie przetargu nieograniczonego na :
opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Strefa Przemysłowa w Koronowie (park przemysłowy) budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej
Numer ogłoszenia BZP - 73111 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
ZAMAWIAJĄCY : Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo,
woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Strefa Przemysłowa w Koronowie (park przemysłowy) budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej
i deszczowej.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej
Nie dopuszcza się złożenie oferty wariantowej.
Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2009 r.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum: jedną osobę posiadającą uprawnienia projektowe budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, uprawnienia projektowe budowlane o specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, uprawnienia projektowe budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w zakresie wcześniej obowiązujących przepisów (w zakresie sieci). Osoby te powinny przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
b) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie prace odpowiadające swoim rodzajem do objętych przedmiotem zamówienia.
Za pracę odpowiadającą swoim rodzajem zamawiający uzna opracowanie minimum :
1 dokumentacji projektowej budowy sieci wodociągowej o długości min. 3000 mb
i 1 dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacyjnej o długości min. 3000 mb,
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz:
a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj uprawnienia projektowe budowlane (bez ograniczeń) o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, uprawnienia projektowe budowlane o specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w zakresie wcześniej obowiązujących przepisów (w zakresie sieci) oraz aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
6) Wykaz wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych) usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2) odpowiednie pełnomocnictwa;
Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)
4. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty,
o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
5. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez zamawiającego (np. materiałów reklamowych i informacyjnych) zaleca się aby stanowiły one odrębną część, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. Dokumenty takie nie będą podlegały ocenie przez zamawiającego.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale V pkt 2 ppkt 2),3) 5) i 6) siwz składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale V pkt 2 ppkt 4 siwz składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy.
3. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 i 3 oraz pkt 2 , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 3 stosuje się odpowiednio.
KRYTERIUM OCENY OFERT - najniższa cena.
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo pokój nr 10 i 11 /parter/.
Termin składania ofert: 26.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo pokój nr 10 /parter/.
Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (914kB) pdf

IPR-ZP 341-7/09 Koronowo 2009-05-15

WYJAŚNIENIA TREŚCI SIWZ

         W związku z pytaniem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia złożonym przez wykonawcę, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 ze zm.) wyjaśniam co następuje:

Pytanie:
Zamawiający w rozdziale XIV SIWZ w części „Zakres prac obejmuje (dla zadania 1 i 2)” dzieli całość opracowania na dwa. Proszę sprecyzować co oznacza podział na zadania 1 i 2 skoro nigdzie nie przedstawiono w treści opracowania takiego podziału?
Odpowiedź:
Zamawiający wyjaśnia, iż w rozdziale XIV SIWZ w części dotyczącej zakresu prac
jest zapis: „Zakres prac obejmuje (dla zadania 1 i 2):”winno być:„Zakres prac obejmuje:”

Z poważaniem
BURMISTRZ KORONOWA


IPR-ZP 341-7/3/09 Koronowo 2009-06-09

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Niniejszym informuję, iż w prowadzonym przez Gminę Koronowo z siedzibą w Koronowie postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego, którego przedmiotem jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Strefa Przemysłowa  w Koronowie (park przemysłowy) budowa sieci wodociągowej  oraz sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej Zamawiający po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, na podstawie art. 91 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), dokonał wyboru jako oferty najkorzystniejszej oferty oznaczonej nr 4, złożonej przez:
 
Pracownię Projektowo-Inwestycyjną INZYNIERIA SANITARNA - ul. Rynek 25, 86-200 Chełmno
 
Oferta w/w Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych ofert nie podlegających odrzuceniu, cena – 100 %.
Zamawiający zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przedstawiam wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny  i porównania złożonych ofert:
 
  1. Przedsiębiorstwo Projektowo Wykonawcze „INSTPROJBUD” Sp. z o.o.
    ul. Tczewska 16
    85-382 Bydgoszcz - Oferta odrzucona-wykonawca wykluczony
  2. PROCOROL Paweł Urbański Sp. j.
    Janikowo
    ul. Gnieźnieńska 67/69
    62-006 Kobylnica - 36,36 punktów
  3. Zakład Inżynierii Wodno – Ściekowej „PROJEKT” Sp. z o.o.
    ul. Korfantego 9
    64-800 Chodzież -68,93 punktów
  4. Pracownia Projektowo-Inwestycyjna INŻYNIERIA SANITARNA
    ul. Rynek 25
    86-200 Chełmno – 100 punktów
  5. Pracownia Projektowa WODKAN
    ul. Wrzosowa 1
    84-240 Reda - Oferta odrzucona -wykonawca wykluczony
  6. HYDROTERM Zygmunt Biernacki
    ul. Skalarowa 16/13
    85-436 Bydgoszcz - 98,49 punktów
  7. Przedsiębiorstwo Specjalistyczne „INŻYNIERIA” s.c.
    ul. Wiśniowa 8
    62-510 Konin - Oferta odrzucona-wykonawca wykluczony
  8. Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, Gospodarstwo Pomocnicze ROLWOD w Koninie
    ul. Okólna 59
    62-510 Konin - Oferta odrzucona-wykonawca wykluczony
 
 
Zamawiający dokonał wykluczenia i odrzucenia ofert następujących wykonawców:
Oferta nr 1
Przedsiębiorstwo Projektowo-Wykonawcze INSTPROJBUD z siedzibą przy ul. Tczewskiej 16, 85-382 Bydgoszcz nie potwierdziło spełniania warunku udziału w postępowaniu tj. nie potwierdziło, iż wykonało minimum 1 dokumentację projektową budowy sieci wodociągowej o długości minimum 3000 mb oraz nie załączyło do oferty dokumentów potwierdzających należyte wykonanie  powyższego zakresu.
Mając powyższe  na względzie Zamawiający wykluczył ww. Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2, pkt 3 oraz art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzpm, natomiast ofertę odrzucił na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Oferta nr  5
Pracownia Projektowa WODKAN - ul. Wrzosowa 1, 84-240 Reda nie spełnia warunku udziału w postępowaniu tj. nie potwierdził, iż wykonała minimum 1 dokumentację projektową budowy sieci wodociągowej o długości minimum 3000 mb i 1 dokumentacji projektowej budowy sieci  kanalizacyjnej o długości minimum 3000 mb oraz nie załączyła do oferty dokumentów potwierdzających należyte wykonanie  powyższego zakresu.
Mając powyższe  na względzie Zamawiający wykluczył ww. Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2, pkt 3 oraz art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzpm, natomiast ofertę odrzucił na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Oferta nr 7
Przedsiębiorstwo Specjalistyczne „INŻYNIERIA” s.c. - ul. Wiśniowa 8, 62-510 Konin nie potwierdziło spełniania warunków udziału w postępowaniu poprzez: nie załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie  opracowanego projektu budowlanego 21 km sieci wodociągowej oraz  nie załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego dysponowaniem  osobą posiadającą uprawnienia projektowe budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i i elektroenergetycznych. Oraz dokumentu potwierdzającego wpis tej osoby na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
 Mając powyższe  na względzie Zamawiający wykluczył ww. Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2, pkt 3 oraz art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzpm, natomiast ofertę odrzucił na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Oferta nr 8
Wielkopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Poznaniu, Gospodarstwo Pomocnicze ROLWOD w Koninie, ul. Okólna 59, 62-510 Konin nie potwierdziło spełniania warunku udziału w postępowaniu tj. nie załączyło do oferty dokumentu potwierdzającego dysponowaniem  osobą posiadającą uprawnienia projektowe budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz dokumentu potwierdzającego wpis tej osoby na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
Mając powyższe  na względzie Zamawiający wykluczył ww. Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2, pkt 3 oraz art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzpm, natomiast ofertę odrzucił na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (8 maja 2009, 14:22:31)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (10 czerwca 2009, 10:18:54)
Zmieniono: dodano zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1258