zamówienie na:

Zadanie 1 - Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę drogi gminnej Buszkowo - Łąsko Wielkie Zadanie 2 - Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę drogi gminnej Wtelno - Bytkowice - Salno

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej kwot określonych na podstawie art 11 ust. 8 ust. Pzp
termin składania ofert: 25 maja 2009  09:00
wynik postępowania: zamieszczono poniżej. 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na:
Zadanie 1 - Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę drogi gminnej Buszkowo - Łąsko Wielkie
Zadanie 2 - Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę drogi gminnej Wtelno - Bytkowice - Salno

Numer ogłoszenia BZP: 133382 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie 1 - Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę drogi gminnej Buszkowo - Łąsko Wielkie
Zadanie 2 - Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę drogi gminnej Wtelno - Bytkowice - Salno
Rodzaj zamówienia: usługi.
3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1 - Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę drogi gminnej Buszkowo - Łąsko Wielkie
Zadanie 2 - Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej przebudowę drogi gminnej Wtelno - Bytkowice - Salno
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej, liczba części: 2
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA : 30.11.2009 r.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą :
- uprawnienia projektowe budowlane o specjalnościach : drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej;
- uprawnienia projektowe budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w zakresie wcześniej obowiązujących przepisów.
Osoby te powinny przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
b) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie prace odpowiadające swoim rodzajem i wartością do objętych przedmiotem zamówienia.
Za pracę odpowiadającą swoim rodzajem zamawiający uzna opracowanie minimum 1 dokumentacji projektowej budowy drogi o długości minimum 3000 mb.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz:
a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj uprawnienia projektowe budowlane (bez ograniczeń) o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, uprawnienia projektowe budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w zakresie wcześniej obowiązujących przepisów (w zakresie sieci) oraz aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
6) Wykaz wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych) usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2) odpowiednie pełnomocnictwa;
Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz).
Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Kryterium oceny ofert: najniższa cena.
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo - pokój nr 10 i 11.
Termin składania ofert: 25.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo - pokój nr 10.
Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (587kB) pdf


IPR-ZP 341-6/3/09 Koronowo 2009-06-04
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Informuję, że po dokonaniu badania i oceny ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu, na podstawie art. 91 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), wybrano najkorzystniejszą ofertę oznaczoną nr 3, złożoną przez :
„AGADOR” s.c. Krzysztof Żarkow, Elżbieta Żarkow
ul. Tucholska 7/55, 85-165 Bydgoszcz
Uzasadnienie wyboru : oferta najkorzystniejsza w świetle obowiązującego w postępowaniu kryterium oceny ofert, tj. cena – 100 %.
Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przedstawiam wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert :
Oferta nr 1- AMM-DROGI Projektowanie i nadzór
ul. Farna 2, 89-400 Sępólno Krajeńskie - 87,14 punktów
Oferta nr 2 - NFRASTRUKTURA DROGOWA Leszek Tymicz
ul. Rynek 9-10/2, 72-320 Trzebiatów - Oferta odrzucona-wykonawca wykluczony
Oferta nr 3 - „AGADOR” s.c. Krzysztof Żarkow, Elżbieta Żarkow
ul. Tucholska 7/55, 85-165 Bydgoszcz - 100 punktów
Oferta nr 4 - INŻYNIERIA LĄDOWA Marcin Szerszeń
Grzybno 21 86-260 Unisław - Oferta odrzucona-wykonawca wykluczony
Zamawiający dokonał wykluczenia i odrzucenia ofert następujących wykonawców:
Oferta nr 2
Przedsiębiorca - Infrastruktura Drogowa Leszek Tymicz, ul. Rynek 9-10/2, 72-320 Trzebiatów nie potwierdził spełniania warunku udziału w postępowaniu, tj. nie wykazał się wykonaniem 1 dokumentacji projektowej budowy drogi o długości minimum 3000 mb.
Mając powyższe na względzie Zamawiający wykluczył ww. Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2, pkt 3 oraz art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzpm, natomiast ofertę odrzucił na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Oferta nr 4
Przedsiębiorca - Inżynieria Lądowa Marcin Szerszeń, Grzybno 21, 86-260 Unisław nie potwierdził spełniania warunku udziału w postępowaniu, tj. nie załączył do oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Mając powyższe na względzie Zamawiający wykluczył ww. Wykonawcę na podstawie art. 24 ust. 2, pkt 3 oraz art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzpm, natomiast ofertę odrzuciła na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.




metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (5 maja 2009, 19:17:00)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (4 czerwca 2009, 15:12:08)
Zmieniono: dodano informację o rozstrzygnięciu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1135