zamówienie na:

Zadanie 1 - Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej rozbudowę ujęcia wody w miejscowości Wtelno Zadanie 2 - Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej budowę i przebudowę sieci wodociągowej w miejscowości Tryszczyn

zamawiający: Gmina Koronowo
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: poniżej wartości określ. na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Pzp
termin składania ofert: 25 maja 2009  09:00
wynik postępowania: informacja zamieszczona w zakładce \Rozstrzygnięcia przetargów\ 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zadanie 1 - Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej rozbudowę ujęcia wody w miejscowości Wtelno
Zadanie 2 - Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej budowę i przebudowę sieci wodociągowej w miejscowości Tryszczyn
Numer ogłoszenia w BZP : 70781 - 2009; data zamieszczenia: 05.05.2009
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
ZAMAWIAJĄCY: Gmina Koronowo , Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3826400, faks 052 3826401.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zadanie 1 - Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej rozbudowę ujęcia wody w miejscowości Wtelno
Zadanie 2 - Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej budowę i przebudowę sieci wodociągowej w miejscowości Tryszczyn.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1.
Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej.
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2009.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
5) spełniają następujące warunki dodatkowe:
a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum jedną osobę posiadającą :
- uprawnienia projektowe budowlane o specjalnościach : konstrukcyjno-budowlanej,
- uprawnienia projektowe budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- uprawnienia projektowe budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych
lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w zakresie wcześniej obowiązujących przepisów (w zakresie sieci).
Osoby te powinny przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.
b) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie prace odpowiadające swoim rodzajem i wartością do objętych przedmiotem zamówienia.
Za pracę odpowiadającą swoim rodzajem zamawiający uzna opracowanie minimum 1 dokumentacji projektowej budowy wodociągu o długości min. 5000 mb i 1 dokumentację projektową ujęcia wody ze stacją uzdatniania.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz:
a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
b) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w.w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólna.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować.
4) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
5) Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ppkt 3), posiadają wymagane uprawnienia tj uprawnienia projektowe budowlane (bez ograniczeń) o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, uprawnienia projektowe budowlane o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w zakresie wcześniej obowiązujących przepisów (w zakresie sieci) oraz aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
6) Wykaz wykonanych, (a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych) usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie,
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.
3. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2) odpowiednie pełnomocnictwa;
Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz).
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA - przetarg nieograniczony.
KRYTERIUM OCENY OFERT: najniższa cena.
Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna.
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo - pokój nr 10 i 11.
Termin składania ofert: 25.05.2009, godzina 09:00,
miejsce: Urząd Miejski w Koronowie, Plac Zwycięstwa 1, 86-010 Koronowo - pokój nr 10.
Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (1675kB) pdf

metryczka


Opublikował: Elżbieta Szalska (5 maja 2009, 14:04:07)

Ostatnia zmiana: Elżbieta Szalska (10 czerwca 2009, 11:01:17)
Zmieniono: korekta techniczna

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1327